№100 сабақ. Таңдап алу тәсілімен шығарылатын комбинаторлық есептер Математика 4 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

№100 сабақ. Таңдап алу тәсілімен шығарылатын комбинаторлық есептер Математика 4 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
№100 сабақ. Таңдап алу тәсілімен шығарылатын комбинаторлық есептер
Материалдың қысқаша нұсқасы


Білім беру ұйымының атауы


Пәні:

Математика

Бөлім:

Қозғалысқа,түсімділікке берілген есептер

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

100 сабақ.

Таңдап алу тәсілімен шығарылатын комбинаторлық есептер

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

4.4.2.2 кеңістіктік ойлау қабілетін дамытуға арналған логикалық есептерді шығару

Сабақтың мақсаты

Таңдап алу тәсілімен шығарылатын комбинаторлық есептерді шығаруды үйренеді


Құндылықтар

Ай құндылығы: Жасампаздық және жаңашылдық.

Апталық дәйексөз: «Жасампаздық бәрімізге өнеге»

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдас

тыру

Өзін-өзі тексеру







Өткен білімді еске түсіру








Жаңа білім

















































































































Бекіту


























Кері байланыс

Психологиялық ахуалды жақсарту

Өткенді пысықтау



9 есеп

Қағаздан кенгурудың пішінін шаршылар арқылы құрастырып келу






Жаңа тақырып

Жаңаны ашу. Есіңе сақта! Комбинаторлық есептер – берілген нысандардан есепті шығару барысында бір немесе басқа да шарттарға бағынатын түрлі комбинация жасауға және түрлі комбинациялардың санын санауға тура келетін есептер.


1 есеп





2 есеп

1-нұсқа.

Шешуі: 12, 13, 21, 23, 31, 32.

Жауабы: 6 екі таңбалы сан жазуға болады.


ЕБҚ

2-нұсқа.

Шешуі: 12, 13, 14, 15, 21, 23, 24, 25, 31, 32, 34, 35, 41, 42, 43, 45, 51, 52, 53, 54. Жауабы: 20 екі таңбалы сан жазуға болады.



3 ЕСЕП





4 ЕСЕП



5 ЕСЕП

Дана Айна Әлия Маржан

Арман AД AA AӘ АМ

Серік СД СА СӘ СМ

Ерлан ЕД ЕА ЕА ЕМ

Нұрлан НД НД НӘ НМ


ЕҚБ

6. Кесте бойынша өрнектер құрып, олардың мәнін тап


45 146 + 648 · 3 = 45 146 + 1944

= 47090

9 825 - (986 - 369) = 9 825 – 617= 9 208 6 959 · 3 + 473 · 2 = 20 877 + 946

= 21 823



7 есеп


568900+548=569443

80002-54860=25142

123*435=53505

2065*289=596725

34216/329=104

4300/25=172


ФС тапсырмасы

8 есеп

Айна-сарғалдақ

Әлия-қызыл қызғалдақ

Дана-көк қоңыраугүл

Бану- сары нәркез

Құралай-қызыл қалампыр



9 есеп

Үй тапсырмасы

1-нұсқа 2-нұсқа

Математика Математика

Қазақ тілі Жаратылыстану

Жаратылыстану Қазақ тілі


3-нұсқа 4-нұсқа

Қазақ тілі Қазақ тілі

Математика Жаратылыстану

Жаратылыстану Математика









Шаттық шеңберін жасайды





Үй тапсырмасын көрсетеді








Жаңа ұғыммен танысады












Нұсқаларды табады














Тапсырманы орындайды










Мүмкін нұсқаларды таңдайды












Таңдап алу тәсілімен орындайды
















Тапсырманы орындайды






Өрнектердің мәнін табады











Есептеп жазып алады






Жауабын табады









Сабақ кестесін түзеді













Кері байланыс жасайды



ҚБ:

«Чупа чупс» әдісі



Дескриптор:

Қағаздан кенгурудың пішінін шаршылар арқылы құрастырып келеді-1б





ҚБ:

Керемет!





Дескриптор:

Екі түсті бірнеше тәсілмен бояй алады-1Б

Сабақ кестесін түзе алады-1Б



Дескриптор:

Барлық мүмкін жағдайларды көрсетеді-1Б

«Таңдап алу» әдісімен комбинаторлық есептерді шығарады -1Б





Дескриптор:

Барлық мүмкін нұсқаларды табады-1Б

Жүлделі орындарды таңдайды-1Б










Дескриптор:

Таңдап алу тәсілімен жұмыс жасайды-1Б

Мүмкіндіктер тармағын сызады-1Б









Дескриптор:

Кесте құрады-1Б

Би жұптарын таңдайды-1Б





Дескриптор:

Кестемен жұмыс жасайды-1Б

Өрнектер құра алады-1Б



Дескриптор:

Есептеу тәсілдерін біледі-1Б

Жауабын тексере алады-1Б




Дескриптор:

Гүл суреттерін салған қыздардың атын табады-1Б

Оланып, жауап айтады-1Б




Дескриптор:

Үй тапсырмасын орындай нұсқаларын табады-1Б

Сабақ кестесін құрады-1Б







«Желкенді кеме» әдісі










Суреттер







Кенгурудың пішінінің үлгісі








Плакат















Кемпірқосақ

тың суреті















Суреттер



Оқулық












Сызба















Сызбалар








Суреттер












Кесте үлгісі












Оқулық











Суреттер


Тақта









Гүлдердің суреттері









Сабақ кестесі үлгілері















Кері байланыс парақтары














Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
02.02.2025
193
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі