Материалдар / 10 сынып жоспары
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

10 сынып жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
10 сынып жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қараша 2018
591
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«ҚАЗАҚСТАН ТАРИХЫ» ПӘНІНЕН 6-СЫНЫПТЫҢ КҮНТІЗБЕЛІК-ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАРЫ жылына 68 с, аптасына 2 c.
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімдеріТақырыптар/ Ұзақ мерзімді жоспардың мазмұныОқу мақсатыCағат саны
1-тоқсан (16 с.)
6.1АVI – IX ғасырлардағы Қазақстан 16с

Кіріспе сабақ

Зерттеу сұрағы: Орта ғасырлар тарихы нені оқытады?
Қазақстанның орта ғасырлар тарихына жалпы шолу1


Қазақстан территориясындағы ерте ортағасырлық мемлекеттерЗерттеу сұрағы: VI-IX ғасырларда билік құрған қай қағандардың есімдері тарихта сақталды?6.3.1.1 – оқиғалардың өзара байланысын табу арқылы Түрік қағанаты құрылуының тарихи маңызын анықтау;6.3.1.2 – VI-IX ғасырлардағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсіндіріп, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау;6.3.2.2 – ерте түрік қағанаттарының сыртқы саясатының негізгі бағыттарын анықтау ; 6.2.1.3 – тарихи оқиғалар мен процестердің сабақтастығын сипаттау үшін «Ұлы Дала» ұғымын қолдану3


Ежелгі түріктердің жазуыЗерттеу сұрағы: Білге қаған мен Күлтегіннің мемлекетті нығайтудағы саясаты бізге қандай деректерден белгілі?6.3.1.2 – VI-IX ғасырлардағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсіндіріп, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау;6.2.3.1 – көне түркі жазуының маңызын түсіндіру2



Атлах шайқасы

Зерттеу сұрағы: Неліктен Атлах шайқасын «халықтар шайқасы» деп атайды?
6.3.2.3 – Атлах шайқасының тарихи маңызын талдау; 6.2.2.3 – көшпелілердің әскери өнеріндегі жетістіктерін сипаттау 2


Оғыз мемлекеті

Зерттеу сұрағы: Қазақстанның орта ғасырлар тарихында Оғыз мемлекетінің алатын орны қандай?
6.3.1.2 – VI-IX ғасырлардағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсіндіріп, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау

1


Қимақ қағанаты

Зерттеу сұрағы: Қимақтарда қалалық мәдениетінің дамуын қандай деректер дәлелдейді?
6.4.2.1 – Ұлы Жібек жолының қала мәдениетінің дамуына әсерін анықтау; 6.4.1.1 – көшпелілер мен отырықшылар арасындағы өзара экономикалық байланыстарын анықтау

2


Түріктер туралы тарихи деректерЗерттеу сұрағы: Қытай және араб деректері түркілер туралы қандай ақпарат береді?6.2.2.3 – көшпелілердің әскери өнеріндегі жетістіктерін сипаттау;6.4.1.2 – көшпелілердің шаруашылық өмірінің ерекшеліктерін анықтау;6.2.1.1 – түркілердің дүниетанымдық ерекшеліктерін түсіндіру2


Түркі әлемі қалыптасуының басталуыЗерттеу сұрағы: Түрік тілдес халықтардың миграциясы Еуразия тарихына қаншалықты әсерін тигізді?6.3.2.1– тарихи оқиғалардың өзара байланысын табу арқылы түркі тілдес тайпалардың миграциясын түсіндіру;6.1.1.1 – түркі тілдес тайпаларды атап, олардың картада территориялық орналасуын көрсету2
Тоқсандық жиынтық бағалау (ТЖБ)I тоқсан бойынша оқу мақсаттары1
2-тоқсан (16 с.)
6.2А X ғ. – XІІІ ғ. басындағы Қазақстан16 с



X ғ. – XIII ғ. басындағы Қазақстан территориясындағы саяси үдерістер

Зерттеу сұрағы: X ғ. – XIII ғ. басында саяси карта қаншалықты өзгерді?
6.3.1.3 – X ғ. – XIII ғ. басындағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсіндіріп, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау;6.3.1.7 – ортағасырлық мемлекеттердің ыдырауының негізгі және жанама себептерін анықтау2


Қарахан мемлекеті

Зерттеу сұрағы: Неліктен Қарахан мемлекеті ислам дінін мемлекеттік дін деп жариялады?
  • 6.3.1.3 – X ғ. – XIII ғ. басындағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсіндіріп, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау;6.2.1.2 – ислам дінінің қоғамдық өмірге ықпалын анықтау;6.3.1.4 – тарихи ұғымдарды қолданып, Қарахан мемлекетіндегі жер иелену ерекшеліктерін түсіндіру2


    Наймандар, керейіттер және жалайырлар

    Зерттеу сұрағы: Найман, керейіт пен жалайырлардың ортағасырлардағы саяси сахнадағы рөлі қандай болды?
    6.3.1.3 – X ғ. – XIII ғ. басындағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсіндіріп, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау2


    Қыпшақ хандығыЗерттеу сұрағы: Не себепті Еуразия даласы «Дешті Қыпшақ» деп аталды?6.3.1.3 – X ғ. – XIII ғ. басындағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсіндіріп, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау;6.3.2.4 – қыпшақтардың Еуразия тарихындағы орнын анықтау; 6.2.2.3 – көшпелілердің әскери өнеріндегі жетістіктерін сипаттау; 6.2.1.3 – тарихи оқиғалар мен процестердің сабақтастығын сипаттауда «Ұлы Дала» ұғымын қолдану2


    Халықаралық байланыстардың дамуындағы Ұлы Жібек жолының рөлі

    Зерттеу сұрағы: Ұлы Жібек жолы халықаралық байланыстардың дамуына ықпал етті ме?
    6.4.2.2 – Ұлы Жібек жолының халықаралық қатынастардың дамуындағы орнын анықтау2


    Ортағасырлық Қазақстанның экономикалық және мәдени дамуына Ұлы Жібек жолының ықпалы

    Зерттеу сұрағы: Ұлы Жібек жолы ортағасырлық Қазақстанның экономикалық және мәдени дамуына қалай әсер етті?
    6.4.2.1 – Ұлы Жібек жолының қала мәдениетінің дамуына әсерін анықтау; 6.4.1.1 – көшпелілер мен отырықшылар арасындағы өзара экономикалық байланыстарын анықтау;6.2.2.2 – ортағасырлық сәулет өнері ескерткіштерінің ерекшеліктерін түсіндіру

    2


    Түріктердің материалдық және рухани мәдениетіЗерттеу сұрағы: Әлем өркениетінің дамуына түрік мәдениеті қандай үлес қосты?6.2.2.5 – көшпелілердің қолданбалы өнер жетістіктерін сипаттау;6.2.2.2 – ортағасырлық сәулет өнері ескерткіштерінің ерекшеліктерін түсіндіру; 6.2.3.2 – Әл-Фарабидің және басқа да ғалымдардың ортағасырлық ғылымның дамуына қосқан үлесін анықтау;6.2.2.4 – түркі кезеңіндегі қоғамды бейнелеуде М.Қашғари, Ж.Баласағұни және А.Яссауи еңбектерінің тарихи құндылығын түсіндіру;6.2.3.3 – «Кодекс Куманикус» сөздігінің халықаралық байланыстардағы рөлін анықтау3
    Тоқсандық жиынтық бағалау (ТЖБ)II тоқсан бойынша оқу мақсаттары1
    3-тоқсан (20 с.)
    6.3АXIII – XV ғасырдың I жартысын дағы Қазақстан 16 с

    Моңғол империясының құрылуы

    Зерттеу сұрағы: Моңғолдар мемлекеттілік деңгейге қалай жетті?
    6.2.2.3 – көшпелілердің әскери өнеріндегі жетістіктерін сипаттау;6.3.1.6 – картаны қолдану арқылы XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердегі саяси үдерістерді түсіндіру1


    Қазақстандағы моңғол шапқыншылығы

    Зерттеу сұрағы: Неліктен Шыңғыс хан әскерлері Отырарды алты ай бойы ала алмады?
    6.3.1.6 – картаны қолдану арқылы XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердегі саяси үдерістерді түсіндіру6.3.1.5 – Отырарды қорғаудағы қала халқының ерлігін сипаттау1


    Моңғол шапқыншылықтарының салдарлары

    Зерттеу сұрағы: Орталық Азияға ең үлкен өзгерісті әкелген кімдер: қыпшақтар ма, әлде моңғолдар ма?
    6.1.1.2 – XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердің этноәлеуметтік құрылымын анықтау;6.3.1.8 – Қазақстан аумағындағы мемлекеттердің басқару жүйесінің ерекшеліктерін анықтау 2


    Қазақстан территориясында ұлыстардың құрылуы

    Зерттеу сұрағы: Моңғол ұлыстарының құрылуы нәтижесінде саяси картада қандай өзгерістер болды?
    6.3.1.6 – картаны қолдану арқылы XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердегі саяси үдерістерді түсіндіру; 6.1.1.2 – XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердің этноәлеуметтік құрылымын анықтау; 6.3.1.7 – ортағасырлық мемлекеттердің ыдырауының негізгі және жанама себептерін анықтау3


    Ақ Орда

    Зерттеу сұрағы: Қазақ мемлекеттілігінің қалыптасуындағы Ақ Орданың рөлі қандай болды?
    6.3.1.6 – картаны қолдану арқылы XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердегі саяси үдерістерді түсіндіру; 6.1.1.2 – XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердің этноәлеуметтік құрылымын анықтау 6.3.2.5 – тарихи оқиғалардың өзара байланысын анықтап, Қазақстан аумағында XIII – XV ғасырларда құрылған мемлекеттердің сыртқы саясатын түсіндіру 2


    Моғолстан. Әбілқайыр хандығы

    Зерттеу сұрағы: Моғолстан мен Әбілқайыр мемлекеттеріндегі оқиғалар қандай саяси өзгерістерге әкелді?
    6.3.1.6 – картаны қолдану арқылы XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердегі саяси үдерістерді түсіндіру; 6.1.1.2 – XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердің этноәлеуметтік құрылымын анықтау; 6.3.2.5 – тарихи оқиғалардың өзара байланысын анықтап, Қазақстан аумағында XIII – XV ғасырларда құрылған мемлекеттердің сыртқы саясатын түсіндіру2


    XIII – XV ғасырлардағы Қазақстанның мәдениетіЗерттеу сұрағы: XIII – XV ғасырлардағы өнер мен әдебиет ортағасырлық қоғамды қалай бейнелейді?6.2.2.1 – күй, аңыз, шежіре, эпостық жырлардың тарихи дереккөзі ретіндегі маңыздылығын айқындау2


    Ортағасырлық саяхатшылардың Қазақстан туралы мәліметтері

    Зерттеу сұрағы: Ортағасырлық саяхатшылар Қазақстанды қалай сипаттады?
    6.4.1.2 – көшпелілердің шаруашылық өмірінің ерекшеліктерін анықтау;6.2.2.5 – көшпелілердің қолданбалы өнер жетістіктерін сипаттау 2
    6.3В Қазақ халқының қалыптасуы2 сҚазақ халқының қалыптасу үдерісінің аяқталуы

    Зерттеу сұрағы: Ұлы Дала мұрагері – қазақ халқы қалай қалыптасты?
    6.1.1.3 – ежелгі және ортағасырлар тарихының оқиғалары арасында байланыс орнату арқылы қазақ халқы қалыптасуының негізгі кезеңдерді анықтау;6.1.1.4 – «қазақ» этнонимінің мағынасын түсіндіру2
    6.3С Біртұтас қазақ мемлекетінің құрылуы2 сҚазақ хандығының құрылуы

    Зерттеу сұрағы: Неліктен Қазақ хандығы Орталық Азиядағы алғашқы ұлттық мемлекет деп саналады?
    6.3.1.9 – Қазақ хандығы құрылуының тарихи маңызын анықтау;6.2.3.4 – М.Х.Дулатидің «Тарихи-Рашиди» еңбегінің маңыздылығын түсіндіру;6.3.1.10 – қазақ хандарының мемлекетті нығайтудағы рөлін анықтау;6.2.1.3 – тарихи оқиғалар мен процестердің сабақтастығын сипаттауда «Ұлы Дала» ұғымын қолдану2
    Тоқсандық жиынтық бағалау (ТЖБ)III тоқсан бойынша оқу мақсаттары1
    4-тоқсан (16 с.)
    6.4А Қазақ хандығының XVI – XVII ғасырлардағы дамуы 12с

    Қасым хан тұсындағы Қазақ хандығының күшеюі Зерттеу сұрағы: Не себепті Қадырғали Жалайыр: «Жәнібек ханның ұлдарының арасында аса белгілі болғаны Қасым хан еді...» деп жазды?6.3.1.10 – қазақ хандарының мемлекетті нығайтудағы рөлін анықтау;6.3.2.6 – қазақ хандарының сыртқы саясатын талдау2


    Хақназар хан кезіндегі Қазақ хандығының сыртқы саясатыЗерттеу сұрағы: Неліктен Хақназар хан билеген кезеңді Қазақ хандығының «қайта жаңғыруы» деп атайды?6.3.1.10 – қазақ хандарының мемлекетті нығайтудағы рөлін анықтау;6.3.2.6 – қазақ хандарының сыртқы саясатын талдау2


    Тәуекел хан тұсындағы Қазақ хандығының оңтүстік шекараларының нығаюы

    Зерттеу сұрағы: Тәуекел хан қазақ жерлерін біріктіру мақсатында қандай саясат ұстанды?
    6.3.1.10 – қазақ хандарының мемлекетті нығайтудағы рөлін анықтау;6.3.2.6 – қазақ хандарының сыртқы саясатын талдау1


    Есім хан билігі кезіндегі Қазақ хандығы бірлігінің нығаюы

    Зерттеу сұрағы: Есім хан Қазақ хандығының біртұтастығын қалай сақтап қалды?
    6.3.1.10 – қазақ хандарының мемлекетті нығайтудағы рөлін анықтау;6.3.2.6 – қазақ хандарының сыртқы саясатын талдау1


    Жәңгір хан және қазақ-жоңғар қарсылығы

    Зерттеу сұрағы: Орбұлақ шайқасының әлемдік әскери өнер тарихындағы алатын орны қандай?
    6.2.2.3 – көшпелілердің әскери өнері жетістіктерін сипаттау;6.3.2.7 – Орбұлақ шайқасындағы қазақ жасағының әскери өнердегі шеберлігі мен ерлігін бағалау2


    Тәуке хан тұсындағы қазақтардың қоғамдық-құқықтық жүйесі

    Зерттеу сұрағы: Неліктен А.Левшин Тәуке ханды «Дала Ликургі» деп атады?
    6.3.1.10 – қазақ хандарының мемлекетті нығайтудағы рөлін анықтау;6.3.2.6 – қазақ хандарының сыртқы саясатын талдау2


    Қазақ хандығының әлеуметтік құрылымы

    Зерттеу сұрағы: Әлеуметтік топтар қазақ қоғамында қандай рөл атқарды?
    6.1.2.1 – Қазақ хандығындағы әлеуметтік топтардың орнын анықтау; 6.3.1.11 – қоғамдық-саяси өмірдегі сұлтан, би, батыр, жыраулардың қызметтерін сипаттау

    2
    6.4В XVI – XVII ғасырлардағы экономика мен мәдениет

    XVI – XVII ғасырлардағы қазақтардың рухани мәдениеті

    Зерттеу сұрағы: XVI – XVII ғасырлардағы қазақтардың рухани мәдениетінде халық өмірі қалай көрініс табады?
    6.2.2.1 – күй, аңыз, шежіре, эпостық жырлардың тарихи дереккөзі ретіндегі маңыздылығын айқындау1


    XVI – XVII ғасырлардағы қазақтардың материалдық мәдениеті

    Зерттеу сұрағы: Неліктен киіз үй көшпелілердің материалдық мәдениетінің ең жоғарғы үлгісі деп саналады?
    6.2.2.5 – көшпелілердің қолданбалы өнер жетістіктерін сипаттау1


    Қазақтардың дәстүрлі шаруашылығы

    Зерттеу сұрағы: Көшпелілердің дәстүрлі шаруашылығының ерекшелігі неде?
    6.4.1.2 – көшпелілердің шаруашылық өмірінің ерекшеліктерін анықтау1
    Тоқсандық жиынтық бағалау (ТЖБ)IV тоқсан бойынша оқу мақсаттары1
    Барлығы жылына

    68 c.


    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!