Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
10-сынып қазақ әдебиеті ТЖБ 3-тоқсан
«Қазақ әдебиеті» пәнінен 3-тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары 1-БӨЛІМ
1. А.Кемелбаеваның «Шашты» әңгімесіндегі оқиға немен аяқталады?
А) Тұлпары Қыпшақбоз өлгенде құрмет көрсетілуімен
В) Шаштының ата-анасымен қауышуымен
С) Шашты есімінің қойылуы, сәуегейдің жорамалымен
D) Тасқұлдың азаттық алып еліне қайтуымен [1]
2. Т.Сұлтанбековтың «Көшпелі алтын» шығармасындағы профессорға қатысты ақпараттарды анықтаңыз
А) Көздермен сырласады, өте өжет, есімі – Жоңғаров, лабораториясы бар
В) Сыпайы, көп сөйлегенді ұнатпайды, білімді, био-физик, үйінде қызы бар
С) Есімі – Созақов, редакциядағы профессор, Сәуле деген механикалық адам бар
D) Ғалым, мейірімді, парасатты, көздер дүниесін басқарушы, Сәуле деген ассистенті бар [1]
3. Тасқұлдың Кенжебекті құтқаруына не себеп болды?
А) Кенжебекті аяды, күндіз-түні жұмысқа салғанын көргісі келмеді
В) Олардың ата-анасына сөз бергені есіне түсті
С) Өзінің тағдырын қайталамауын қалады
D) Тасқұл Кенжебекті құтқармады, ол өзі қашып кетті [1]
4. Оразақын Асқардың «Шетте жүрген бауырларға» өлеңіндегі ұлттық құндылық көрінісін көрсетіңіз.
А) Ілінбеу үшін елдік, бірлік керек Ешқашан енді ешкімнің қармағына.
В) Мәнге ие сәттерің көп елде өтетін, Озбыр жоқ сыбағаңнан кенде ететін...
С) Бөленіп онда бәрің байлық, баққа, Тіпті ие болсаңдар да атақ, даңққа,
D) Уақытша көрсендер де қиыншылық, Мың артық күн кешуден қорқып-бұғып, [1]
5. Тасқұлдың Кенжебекті құтқаруына не себеп болды?
А) Кенжебекті аяды, күндіз-түні жұмысқа салғанын көргісі келмеді
В) Олардың ата-анасына сөз бергені есіне түсті
С) Өзінің тағдырын қайталамауын қалады
D) Тасқұл Кенжебекті құтқармады, ол өзі қашып кетті [1]
2-БӨЛІМ
6. «Шашты» шығармасында Тасқұл бейнесін ашудағы (кейіпкердің әрекетін талдау арқылы) автор көзқарасын анықтаңыз. ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ [5]
7. Оразақын Асқардың шетте жүрген қандастарға арналған өлеңінің композициялық ерекшелігіне талдау жасаңыз.
Шетелге кетсеңдер де бауыр басып,
Құтты орын тепсендер де ауырласып,
Атажұрт шақырады тұқымым деп,
Құшағын байтақ дала, тауың да ашып.
Бөленіп онда бәрің байлық, баққа,
Тіпті ие болсаңдар да атақ, даңққа,
Бірге ұрпақ барсын жарқын болашаққа
, Бұрыңдар көшті атамекен жаққа.
Қазағың жетті ежелгі арманына,
Жағдайдың қарамаңдар бар, жоғына,
Ілінбеу үшін елдік бірлік керек
Ешқашан енді ешкімнің қармағына.
Уақытша көрсендер де қиыншылық,
Мың артық күн кешуден қорқып-бұғып,
Қожа боп өз жеріңде өз еліңе
Не жетсін тер төгуге соны ұғып.
Астында өз аспаның, өз туыңның,
Өз ауа, нәрін жұтып өз суыңның,
Қандастар қапы қалма, орны бөлек
Күнде өз әнұраныңмен оянудың.
Мәнге ие сәттерің көп елде өтетін,
Озбыр жоқ сыбағаңнан кенде ететін.
Бәріміз ұйымдасып көркейтейік
Қазақтың бейбіт, дербес мемлекетін.
Шетелге кетсеңдер де бауыр басып,
Құтты орын тепсендер де ауырласып,
Атажұрт шақырады тұқымым деп,
Құшағын байтақ дала, тауың да ашып.
Бөленіп онда бәрің байлық, баққа,
Тіпті ие болсаңдар да атақ, даңққа,
Бірге ұрпақ барсын жарқын болашаққа,
Бұрыңдар көшті атамекен жаққа.
Қазағың жетті ежелгі арманына,
Жағдайдың қарамаңдар бар, жоғына,
Ілінбеу үшін елдік бірлік керек
Ешқашан енді ешкімнің қармағына.
Уақытша көрсендер де қиыншылық,
Мың артық күн кешуден қорқып-бұғып,
Қожа боп өз жеріңде өз еліңе
Не жетсін тер төгуге соны ұғып.
Астында өз аспаның, өз туыңның,
Өз ауа, нәрін жұтып өз суыңның,
Қандастар қапы қалма, орны бөлек
Күнде өз әнұраныңмен оянудың.
Мәнге ие сәттерің көп елде өтетін,
Озбыр жоқ сыбағаңнан кенде ететін.
Бәріміз ұйымдасып көркейтейік
Қазақтың бейбіт, дербес мемлекетін.
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ _______________________________________________________________________________ _ [5]
8. «Көшпелі алтын» фантастикалық әңгімесінің әлем әдебиетімен үндестігін байланыстырыңыз. Өз пікіріңіз бен көзқарасыңызды дәлелдеңіз, шығармадан мысал келтіріңіз. ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ [5]
3-БӨЛІМ 9. Біртұтас ел болуымыз үшін әлемнің түкпір-түкпірінде тарыдай шашылып жатқан қазақтың басын қосып, бір шаңырақ астына жиналуы керек. Бұл – бүгінгі күнгі өзекті мәселенің бірі. Шығармаларда көтерілген мәселенің жаңашылдығына баға бере отырып, өз пікіріңізді білдіріңіз.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________[10]
Балл қою кестесі
№ |
Жауап |
Балл |
Қосымша ақпараттар |
1 |
А |
1 |
|
2 |
Д |
1 |
|
3 |
С |
1 |
|
4 |
В |
1 |
|
5 |
С |
1 |
|
6 |
Кейіпкер әрекетін талдайды |
2 |
|
Автор бейнесін анықтайды |
2 |
||
Өзіндік тұжырым жасайды |
1 |
||
7 |
Өлеңнің композициялық ерекшелігіне талдау жасайды; |
2 |
15 |
Автордың стилін анықтайды; |
2 |
||
Түйін жасайды |
1 |
||
8 |
Әлем әдебиеті үлгілерімен байланыстырады |
2 |
|
Өз көзқарасын білдіреді |
2 |
||
Мысалдар келтіреді. |
1 |
||
9 |
Шығарманың жаңашылдығын талдайды |
2 |
10 |
|
Өткен шығармалармен байланыстырады; |
2 |
|
|
Өзіндік ой-пікірін білдіреді |
2 |
|
|
Логикалық қорытынды жасайды |
2 |
|
|
Мәтін құрылымын сақтайды. |
2 |
|
|
|
|

