Материалдар / 11- сынып Бөлім атауы: Кеңістік пен уақыт О.Бөкей «Атау кере» повесі. Кейіпкерлер бейнесі

11- сынып Бөлім атауы: Кеңістік пен уақыт О.Бөкей «Атау кере» повесі. Кейіпкерлер бейнесі

Материал туралы қысқаша түсінік
көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау арқылы өмір шындығын көрсету;Атау кере» повесінің мазмұнын толық түсінеді, шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтайды.және даралау арқылы өмір шындығын көрсетеді.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады


Қысқа мерзімді жоспар

Сабақ жүргізу платформасы: ZOOM

Алматы қаласы Алмалы ауданы Б.Атыханұлы атындағы №36 гимназия

Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Толекова Гульнар Сансызбаевна

Сыныбы

11- сынып

Бөлім атауы: Кеңістік пен уақыт

Тақырыбы

О.Бөкей «Атау кере» повесі. Кейіпкерлер бейнесі

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

11.1.3.1 - көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау арқылы өмір шындығын көрсету;

Сабақ мақсаттары (SMART мақсаттар)


Барлық оқушылар орындай алады:

«Атау кере» повесінің мазмұнын толық түсінеді, шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтайды.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтайды және кейіпкерлер қарым-қатынасын талдайды.

Кейбір оқушылар орындай алады:

Көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау және даралау арқылы өмір шындығын көрсетеді.

Тілдік мақсаттар

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

Атау кере, қауіпті будан,Мұзтау, тарихи мекен, Қарабауыр, ақ боз ат мінген сұлу т.б.

Талқылауға арналған сұрақ:

-Қауіпті будан жер бетіне тараса не болуы мүмкін?

Құндылықтарды дарыту

Құрмет. Ата-анаға, отбасына, қоғамға, өзіне деген құрмет сезімін арттыру.


Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік. Өз Отаны, халқы мен тарихына деген сыйластық, қоғам мен дамудың әл-ауқатына жауапкершілігін сезіну сезімдерін қалыптастыру.

Ынтымақтастық. Топтық жұмыс арқылы жағымды өзара әрекет пен ынтымақтастық атмосферасын WEB ортада құруды үйрену.

Алдыңғы оқу

  • «Найман Ана» шығармасын еске түсіре отырып, екі шығарманың ортақ тұстары мен көтерілген ортақ мәселені талдай алады.

  • Жазушы болсаңыздар шығарманы қалай аяқтар едіңіздер?





Сабаққа дейін:

  1. https://www.youtube.com/watch?v=5KuJtMtzN_0 сілтемесін ұсыну. «Атау кере» драмасы 1 бөлімнен үзінді.

  2. Сілтеменің ашылғандығы немесе ашылмағандығы туралы айқындау.

  3. Бейнежазба уақыты: 5.00

Ұсынылатын сұрақ:

  1. Драмалық қойылым сіздерге қалай әсер етті?


Сабақтың барысы

Сабақтың басында мұғалім өзіне және оқушыларға: «Неліктен сабақ жүргізу ережелерін талқылауымыз керек? »

(2 минут)

Сыныптағы қарым-қатынас:

  • Өзара қарым – қатынаста болу;

  • Оқушылар берілген тапсырмамен айналысады;

  • Мұғалім сұрақтар қояды;

  • Оқушының дауысы көбірек естіледі;

Физикалық орта:
- ZOOM платформасы бізге жұмыс жасауға қолайлы;
- Біз бір-бірімізді көре аламыз;
- топтық жұмыстар жасай аламыз;

Сенім білдіру.

(1 минут)


Сыныпты ынталандыру:

  1. Бұл сыныпта жазалау жоқ;

  2. Бұл сыныпта ішкі мотивация бар;

  3. Оқушылардың жауапкершілігі жоғары;

  4. Оқушылар сыныптан тыс жерде ізденіс жасайды;


Назарға: Мұғалім сөйлеу темпі мен кідіріс туралы ойланады.

Топтың жұмысын ұйымдастыру.

Тапсырмалар

Ютуб каналынан драмалық қойылымды көріп, кейіпкерлерге шолу жасау

Ресрустар

https://www.youtube.com/watch?v=rASZDYz5jjA


Топпен жұмыс

Оқушылар алдын ала шағын 3 топқа бөлінген.

Шағын топтық жұмыстың мақсаты:

  • WEB ортада қарым-қатынасқа түсу;

  • Оқушылардың бір-біріне кері байланыс беруін ұйымдастыру;

  • Мұғаліммен сабақтан тыс уақытта қажеттілік негізінде байланыста болу.


Өзіндік тапсырманы тексеру.

(4 минут)





(1 минут)

Ойлануға уақыт беру назарда болады.

Өткен сабақта берілген өзіндік тапсырманы тексеру.

Шығарманың мазмұнына шолу


Сұрақтар?

  • Шығарма неге «Атау кере» деп аталғарн?

  • Шығарманың идеясы қандай?

  • «Қауіпті будан» дегенді қалай түсінесіз?

  • Нүрке кемпірдің ақырғы аманаты орындалды ма?


Сұрақ : « Ашық микрофон» әдісі

- Менің пікірмше...

- Оған дәлел ...


  • Оқушылар бір сөйлеммен ойларын Jamboard тақтасына жазады.

  • 1-2 оқушының жауабын микрофон арқылы тыңдайды.


Jamboard тақтасын қолдану / сілтеме жіберіледі/







Чатқа кері байланыс беріледі.

Сабаққа дейін ұсынылған ресурсты талдау.

(5 минут)






Мұғалім: Құрметті оқушылар! Сабаққа дейін әр топ қойылымды көріп, Jamboard тақтасына түйгендеріңізді жаздыңыздар, . Енді талқылауларыңызды ортаға салайық.

  1. 3 шағын топ мүшелері сұрақтың жауаптарын чатқа жазады.

  2. Чатқа мұғалім немесе оқушы кері байланыс береді.

  3. 3-4 оқушы өз ойларын микрофонға айтады.

  4. 1-2 оқушы берілген жауаптарға кері байланыс береді.

Мұғалім/ оқушы

  1. Топтық талқылау туралы кері байланыс береді.









Оқушылар жауабын

Бағалап кері байланыс беремін.

Бірлескен оқу тапсырмасы

(5 минут)

Кері байланыстың позитивті болуы ескеріледі.

Мазмұндық талдау – формалдық талдауға сүйене отырып, шығарма неден құрылғанын анықтау. Ал неге осылай құрылғаны туралы мәліметті мазмұндық талдау арқылы

білім алушылардың жауабын дамытуға түрткі болу көзделеді.

(2 минут)





Сабақтың ортасы

12 минут























Мұғалімнің сабақты қорытындылауы

(1 минут)



Өз бетімен оқу тапсырмалары (Саралау)

(2 минут)
















































Бірлескен оқу тапсырмасы. (Тыңдалым мен айтылым кезінде) Оқушыларға :

-шығарманы формалдық-мазмұндық талдау арқылы шығарманың басты идеясы мен тақырыбы арқылы анықталған проблемасын жан-жақты талдау ұсынылады; 

- шығарманың заманауилығы – мәтіндегі ақпараттың өз заманы мен қазіргі жағдайда үндестік таба ма? - шығармадағы ашкөздік пен дүниенің жалғандығы, дүниенің біркүндік екендігі авторлық идеяда көрініс табады ма? 






«Қазақ тілінде оқытатын мектептердегі «Қазақ тілі» мен «Қазақ әдебиеті» пәндері мұғалімдерінің пәндік құзыреттілігін дамыту» педагог кадрлардың біліктілігін арттыру курсының білім беру бағдарламасы



ТЫҢДАУШЫҒА АРНАЛҒАН НҰСҚАУЛЫҚ

/15-бет 2-абзац/

Тірек сөздер: шынында да, рас, әлбетте, өкінішке орай, шіркін...



1- топ.

Тапсырма: Ерік сипаты. Қаламгердің адамдар өмірін аралар дүниесіне ұқсатуы. (Jamboard тақтасына жазады.)


Шығарманың атауы

кейіпкер

Қалай суреттелген

Кейіпкерге берілетін баға

Ой тұжырым

Мақсатты аудитория








Критерийі: 1. Кейіпкер бейнесін жинақтайды.

2.Ойын жүйелі жеткізеді.

Дескриптор:

  • Тілдік бірліктерді талдау арқылы шығарманың мақсатты аудиториясын айқындайды.

  • Ерікк бейнесіне өз көзқарастарын дәлелдейді.



2-топ

Тапсырма:Таған бейнесі. «Аяқталмаған сөйлем» әдісі

«Неге біз осы...» (Jamboard тақтасына жазады.)

Критерийі: 1. Кейіпкер бейнесін жинақтайды.

2. Дәлелдер келтіреді.

Дескриптор:

  • Қазіргі өмір тұрғысынан дәлелдер келтіре отырып, кейіпкер бейнесін тұжырымдайды.



3-топ

Тапсырма: Айна мен Нүрке кемпір бейнесі Ене мен келін ынтымағы («Қазына іздеу» әдісі арқылы Jamboard тақтасына жазады.)


Критерийі: 1. Кейіпкер бейнесін жинақтайды.

Дескриптор:

  • Кейіпкерлер бейнесін жинақтауда дәлелді мәліметтер көрсетеді.



Мұғалім: Ал, балалар, мен бүгінгі сабақты «Көптен кеткен көмусіз қалар» деген халық нақылымен аяқтағым келеді. Оқыған шығармадан сабақ алады деп ойлаймын.



Өз бетімен оқу тапсырмалары ( әлсіз оқушыларға көмек беруге және қабілеті жоғары оқушыларға қолдау көрсетуге жағдай жасау.)


  1. Шығармада өмір шындығы қалай көрінеді?

  2. Егер сен автордың орнында болсаң шығарманы қалай аяқтар едің?

  3. Дескриптор:

  • Тақырыпты түсінеді;

Шығарманы өмірмен байланыстыра отырып талдайды.


  • Өзара кері байланыс береді.









Jamboard тақтасына сілтеме жіберіледі.


























Jamboard тақтасына сілтеме жіберіледі.










Саралап оқыту қағидаты

Қазақ тілінде оқытатын мектептердегі «Қазақ тілі» мен «Қазақ әдебиеті» пәндері мұғалімдерінің пәндік құзыреттілігін дамыту» педагог кадрлардың біліктілігін арттыру курсының білім беру бағдарламасы



ТЫҢДАУШЫҒА АРНАЛҒАН НҰСҚАУЛЫҚ

/20-23-бет /











Рефлексия: қай баспалдақта тұрғаны арқылы арқылы өзін-өзі бағалау.

(5 минут)








14 Қазан 2021
2270
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі