Материалдар / 1.1 Натурал сандар және 0 саны. Бөлшектер

1.1 Натурал сандар және 0 саны. Бөлшектер

Материал туралы қысқаша түсінік
жаңа бағдарлама арқылы жасалған математика сабағы.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Желтоқсан 2017
3080
27 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән: математика Мектеп: Өскемен қаласы Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: «№27 орта мектеп» КММ1А - Сандар мен цифрлар Мұғалімнің аты жөні: Қыдырбекова Күншуақ АйдарқызыСынып: 1 Күні: Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы1.1 Натурал сандар және 0 саны. Бөлшектер

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары1.1.1.2 - біртаңбалы сандарды сандарды оқу, жазу және салыстыру

Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар: Біртаңбалы сандарды таниды және атайды. 10 көлеміндегі сандарды жазады және салыстырады.Көптеген оқушылар:
  • Бір таңбалы сандар мен тура және тура емес теңдіктер мен теңсіздіктерді өз бетімен құрастыра алады.
  • Кейбір оқушылар:
  • Сандар мен өрнектерді салыстырады , дәлелдейді.


  • Тілдік мақсаттарОқытудың тілдік мақсаттары:
  • Сандар мен шамалар арасында қатынастарды=, ≠, >, <таңбаларын қолдану арқылы көрсетеді.
  • Пән лексикасы және терминология:
  • Теңдік
  • Теңсіздік
  • Артық
  • Кем
  • Диалог/жазуға арналған пайдалы сөз тіркестері:--Таразы қандай жағдайда тұр?-Оны қалай жазуға болады?-Сіздер не байқадыңыздар?-Таразы басы неге тең?-Таразының бір табақшасы екіншісінен неге төмен түсті?-Осы көріністі қалай жазып көрсетуге болады? Қалай ойлайсыздар?


    Құндылықтарды дарыту5)Жеті құндылықтардың бірі жалпыға бірдей еңбек қоғамы құндылығы идеясын басшылыққа ала отырып еңбек ету, алған білімін шығармашылықпен өмірде қолдану, өзара сыйластық, ұйымшылдық қалыптасады.

    Пәнаралық байланыстарДүниетану

    АКТ қолдану дағдылары



    Бастапқы білімОқушылардың балабақшада меңгерген сандары мен есептеп үйренген тәжірибесіне негізделу керек.

    Сабақ барысы
    Сабақ жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
    Сабақтың басыПсихологиялық ахуал







    Топқа бөлу



    Ширату жаттығуы





    Оқу диалогы





















    Оқу міндетін қою


    Оқушылар хормен айтады.Қуанамын мендеҚуанасың сендеҚуанамыз бәрімізАрайлап атқан күнге!

    Геометриялық фигуралар арқылы



    Оқушылармен бірге зерттеу жұмысы жүргізіледі. Ол үшін таразыны пайдаланады. Таразының әр табақшасына саны бірдей заттар салынады.



    -Таразы қандай жағдайда тұр?-Оны қалай жазуға болады? -Егер бірдей болса қалай атаймыз?-Енді таразының бір табақшасына тағы бір зат салайық. Не байқадыңыздар?-Таразының бір басы екіншісінен неге төмен түсіп кетті?-Осы көріністі қалай жазуға болады? -Бұл жазуды қалай атауға болады? -Осы теңдік және теңсіздік ұғымы өмірде керек пе?-Қай жерде қолдана аламыз?

  • Олай болса бүгінгі сабақта не білеміз?
  • Оқу міндетін анықтайды.














  • Геметриялық фигуралар

    Таразы

    Сабақ ортасыТаныстырылым

    Қысқаша рефлексия









    ТапсырмаЖұптық



    Бағалау критерийлері

    Дескриптор:





    Бағалау

    Қысқаша рефлексия









    Ойлау дағдыларыныңдеңгейі

    Сергіту сәті

    ТапсырмаСаралау тапсырмасыЖұптық











    Бағалау критерийлері

    Дескриптор:





    Бағалау



    Қысқаша рефлексия





    Ойлау дағдыларының деңгейі

    ТапсырмаЖеке









    Бағалау критерийлері

    Дескриптор:





    Бағалау







    Қысқаша рефлексия







    Ойлау дағдыларыныңдеңгейі

    Теңдік , теңсіздік туралы бейнебаян көрсету.



    -Бейнебаян қандай таңбаларды атады?-Ең көп алма жинаған кім екен?- Көп дегеніміз математикада қалай аталады екен?- Ал аз дегеніміз қалай аталады екен? (тілдік мақсатты нақтылау)



    Суреттерді сәйкес сандармен байланыстырып сызыңыз. Сандарды оқыңыз.

    -Заттарды салыстырады.



    - заттардың санына сәйкес цифрды белгілейді; - сандарды таниды.-сандарды атайды.

    Үлгіге сай дұрыс орындаған оқушыларға 1 жетон.

    -Бұл тапсырмада не істедік?-Нені қолдандық?-Сіз үшін қандай пайдасы болды?-10 көлеміндегі сандардарды өсу ретімен және кему ретімен жұптық санау.



    Білу, түсіну, қолдану дағдылары дамиды





    «Көңілді күн»

    «Ойлан, жұптас, бөліс»(дүниетану пәнімен байланысады)-Өздеріңізге таныс жеміс-жидектерді атаңыздар?-Бұл жемістердің барлығын қай пәннен оқып білеміз?Себеттің ішінде әр түлі жемістер болады. Оқушылар жемістерді пайдалана отырып теңдіктер мен теңсіздіктер құрастырады.



    -Теңдіктермен теңсіздіктер құрастырады.



    -Себет ішіндегі алмаларды санайды.- 2 Теңсіздік құрайды-2 теңдік құрайды.

    Барлық дескрипторларға сай орындаған оқушыларға бір жетон беру.

    -Бұл тапсырмада не істедік?-Нені қолдандық?-Бұл тапсырма кімге ұнады?- Кімге қиын болды?

    Білу, түсіну, қолдану дағдылары дамиды



    Өрнектерді салыстырыңыз.№1 4+3*5 7-2*3 3+6*10 №2 3+5*8 6-4*3 7-6*3№3 4+6*7 10-2*3 8-4*4№4 5+5*9 9-3*7 7-4*5

    -Теңдік, теңсіздікке байланысты өрнектерді салыстырады.

    -қосуға байланысты өрнектерді салыстырады.-азайтуға байланысты өрнектерді салыстырады.

    -Орындауына байланысты жетондар алады.-4 тапсырманы орындаса -3 жетон-3 тапсырма орындаса-2 жетон-2 тапсрма орындаса -2 жетон

    -Бұл тапсырмада не істедік?-Нені қолдандық?-Бұл тапсырма кімге ұнады?- Кімге қиын болды?



    Білу, түсіну, қолдану дағдылары дамиды

    АКТhttps://imektep.kz/im_289















    АКТ

















    Жетон



















    АКТhttps://www.youtube.com/watch?v=TwD0jZdUuC8









    жемістер ламинатталған қағаздар.жетон















    Үлестірмелер















    жетон
    Сабақтың соңыҚорытынды рефлексия-Бүгінгі сабағымыздың міндеті не еді?-Осы міндетке жету үшін қандай әрекет түрін жасадыңыздар?-Кімге не қиын болды?-Осы алған білімдеріңіздің өмірде пайдасы бар ма?- Болса қандай? Дәлелдер келтіріңіз?

    Кері байланыс«тазалық» ойыныОқушылар өздерінің қай деңгейде екенін көрсетедіБүгінгі сабаққа кімдер жақсы қатысты? Бүгінгі сабақ кімге ұнады? Дәлел кетіріңізКімге қиындық тудырды? Дәлел келтіріңізАлған біліміміздің өмірімізге пайдасы бар ма?Қандай?

    стикер






    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ