1.1 Натурал сандар және 0 саны. Бөлшектер

Тақырып бойынша 11 материал табылды

1.1 Натурал сандар және 0 саны. Бөлшектер

Материал туралы қысқаша түсінік
жаңа бағдарлама арқылы жасалған математика сабағы.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пән: математика Мектеп: Өскемен қаласы

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: «№27 орта мектеп» КММ

1А - Сандар мен цифрлар Мұғалімнің аты жөні:

Қыдырбекова Күншуақ Айдарқызы

Сынып: 1

Күні: Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

1.1 Натурал сандар және 0 саны. Бөлшектер


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

1.1.1.2 - біртаңбалы сандарды сандарды оқу, жазу және салыстыру


Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

Біртаңбалы сандарды таниды және атайды.

10 көлеміндегі сандарды жазады және салыстырады.

Көптеген оқушылар:

  • Бір таңбалы сандар мен тура және тура емес теңдіктер мен теңсіздіктерді өз бетімен құрастыра алады.

Кейбір оқушылар:

  • Сандар мен өрнектерді салыстырады , дәлелдейді.


Тілдік мақсаттар

Оқытудың тілдік мақсаттары:

  • Сандар мен шамалар арасында қатынастарды=, ≠, >, <таңбаларын қолдану арқылы көрсетеді.

Пән лексикасы және терминология:

  • Теңдік

  • Теңсіздік

  • Артық

  • Кем

Диалог/жазуға арналған пайдалы сөз тіркестері:-

-Таразы қандай жағдайда тұр?

-Оны қалай жазуға болады?

-Сіздер не байқадыңыздар?

-Таразы басы неге тең?

-Таразының бір табақшасы екіншісінен неге төмен түсті?

-Осы көріністі қалай жазып көрсетуге болады?

Қалай ойлайсыздар?


Құндылықтарды дарыту

5)Жеті құндылықтардың бірі жалпыға бірдей еңбек қоғамы құндылығы идеясын басшылыққа ала отырып еңбек ету, алған білімін шығармашылықпен өмірде қолдану, өзара сыйластық, ұйымшылдық қалыптасады.


Пәнаралық байланыстар

Дүниетану


АКТ қолдану дағдылары



Бастапқы білім

Оқушылардың балабақшада меңгерген сандары мен есептеп үйренген тәжірибесіне негізделу керек.


Сабақ барысы

Сабақ жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурс

тар

Сабақтың басы

Психологиялық ахуал





Топқа бөлу



Ширату жаттығуы




Оқу диалогы












Оқу міндетін қою


Оқушылар хормен айтады.

Қуанамын менде

Қуанасың сенде

Қуанамыз бәріміз

Арайлап атқан күнге!


Геометриялық фигуралар арқылы



Оқушылармен бірге зерттеу жұмысы жүргізіледі. Ол үшін таразыны пайдаланады. Таразының әр табақшасына саны бірдей заттар салынады.



-Таразы қандай жағдайда тұр?

-Оны қалай жазуға болады?

-Егер бірдей болса қалай атаймыз?

-Енді таразының бір табақшасына тағы бір зат салайық. Не байқадыңыздар?

-Таразының бір басы екіншісінен неге төмен түсіп кетті?

-Осы көріністі қалай жазуға болады?

-Бұл жазуды қалай атауға болады?

-Осы теңдік және теңсіздік ұғымы өмірде керек пе?

-Қай жерде қолдана аламыз?


  • Олай болса бүгінгі сабақта не білеміз?

  • Оқу міндетін анықтайды.








Геметриялық фигуралар


Таразы


Сабақ ортасы

Таныстырылым


Қысқаша рефлексия






Тапсырма

Жұптық



Бағалау критерийлері


Дескриптор:




Бағалау


Қысқаша рефлексия






Ойлау дағдыларының

деңгейі


Сергіту сәті


Тапсырма

Саралау тапсырмасы

Жұптық







Бағалау критерийлері


Дескриптор:




Бағалау



Қысқаша рефлексия




Ойлау дағдыларының деңгейі


Тапсырма

Жеке






Бағалау критерийлері


Дескриптор:




Бағалау





Қысқаша рефлексия





Ойлау дағдыларының

деңгейі


Теңдік , теңсіздік туралы бейнебаян көрсету.



-Бейнебаян қандай таңбаларды атады?

-Ең көп алма жинаған кім екен?

- Көп дегеніміз математикада қалай аталады екен?

- Ал аз дегеніміз қалай аталады екен?

(тілдік мақсатты нақтылау)



Суреттерді сәйкес сандармен байланыстырып сызыңыз. Сандарды оқыңыз.


-Заттарды салыстырады.



- заттардың санына сәйкес цифрды белгілейді;

- сандарды таниды.

-сандарды атайды.


Үлгіге сай дұрыс орындаған оқушыларға 1 жетон.


-Бұл тапсырмада не істедік?

-Нені қолдандық?

-Сіз үшін қандай пайдасы болды?

-10 көлеміндегі сандардарды өсу ретімен және кему ретімен жұптық санау.



Білу, түсіну, қолдану дағдылары дамиды




«Көңілді күн»


«Ойлан, жұптас, бөліс»

(дүниетану пәнімен байланысады)

-Өздеріңізге таныс жеміс-жидектерді атаңыздар?

-Бұл жемістердің барлығын қай пәннен оқып білеміз?

Себеттің ішінде әр түлі жемістер болады. Оқушылар жемістерді пайдалана отырып теңдіктер мен теңсіздіктер құрастырады.



-Теңдіктермен теңсіздіктер құрастырады.



-Себет ішіндегі алмаларды санайды.

- 2 Теңсіздік құрайды

-2 теңдік құрайды.


Барлық дескрипторларға сай орындаған оқушыларға бір жетон беру.


-Бұл тапсырмада не істедік?

-Нені қолдандық?

-Бұл тапсырма кімге ұнады?

- Кімге қиын болды?



Білу, түсіну, қолдану дағдылары дамиды



Өрнектерді салыстырыңыз.

1 4+3*5 7-2*3 3+6*10

2 3+5*8 6-4*3 7-6*3

3 4+6*7 10-2*3 8-4*4

4 5+5*9 9-3*7 7-4*5


-Теңдік, теңсіздікке байланысты өрнектерді салыстырады.


-қосуға байланысты өрнектерді салыстырады.

-азайтуға байланысты өрнектерді салыстырады.


-Орындауына байланысты жетондар алады.

-4 тапсырманы орындаса -3 жетон

-3 тапсырма орындаса-2 жетон

-2 тапсрма орындаса -2 жетон


-Бұл тапсырмада не істедік?

-Нені қолдандық?

-Бұл тапсырма кімге ұнады?

- Кімге қиын болды?



Білу, түсіну, қолдану дағдылары дамиды


АКТ

https://imektep.kz/im_289









АКТ










Жетон















АКТ

https://www.youtube.com/watch?v=TwD0jZdUuC8











жемістер

ламинатталған қағаздар.

жетон

















Үлестірмелер

















жетон

Сабақтың соңы

Қорытынды рефлексия

-Бүгінгі сабағымыздың міндеті не еді?

-Осы міндетке жету үшін қандай әрекет түрін жасадыңыздар?

-Кімге не қиын болды?

-Осы алған білімдеріңіздің өмірде пайдасы бар ма?

- Болса қандай?

Дәлелдер келтіріңіз?


Кері байланыс

«тазалық» ойыны

Оқушылар өздерінің қай деңгейде екенін көрсетеді

Бүгінгі сабаққа кімдер жақсы қатысты?

Бүгінгі сабақ кімге ұнады? Дәлел кетіріңіз

Кімге қиындық тудырды? Дәлел келтіріңіз

Алған біліміміздің өмірімізге пайдасы бар ма?

Қандай?


стикер







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
17.12.2017
3197
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі