Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
11 сынып, 2 тоқсан. Графика және жобалау
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Графика және жобалау |
Мектеп: |
|||||
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
Сынып: 11 Сабақ 1 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
Бөлім: |
Бөлім1: Кескіндердің негізгі түрлері және оны құрастыру |
|||||
Сабақтың тақырыбы: |
Көлемді денелерді және үстіртін моделдеудің негізгі тәсілдері |
|||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
11.2.2.1. Компьютерлік графика құралдары арқылы көлемді денелерді және үстіртін модельдеудің негізгі тәсілдерін пайдалану |
|||||
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||
Құндылықтарды дарыту |
ЕҢБЕКҚОРЛЫҚ ЖӘНЕ КӘСІБИ БІЛІКТІЛІК
|
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Басталуы
|
Оқушымен амандасу/ тексеріс жүргізу/ оқушылардың зейінін шоғырландыру. «Еңбекқорлық және кәсіби біліктілік» тақырыбында ой қозғау Өткен материалдарды қайталауды ұйымдастыру; Оқушыларды сабақтың тақырыбымен және мақсаттарымен таныстыру; Оқушылардың іс-әрекеті: Өткен материалды қайталау; Оқушылар оқу критерийлерін оқу мақсатына қарай анықтайды. Сабақтағы іс-әрекет сипаты: Өткен материалды қайталау; Сабақтың мақсаттары мен бағалау критерийлерін анықтау. |
Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді. Ойлану арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін – бірі бағалау. |
Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген графикалық суреттер
|
||
Ортасы
|
2. Оқытылатын материалды жалпылау және жүйелеу кезеңі. Сабақтың тақырыбын түсіндіру Мұғалім: Қаттылы және беткі модельдеу туралы жалпы мәліметтер. Геометриялық модельдеуде «беткі модельдеу» (беткі модельдеу) және «қаттылы модельдеу» (қаттылы модельдеу) терминдері қолданылады. Екі жағдайда да модельдеу нәтижесі – бұл модельденген объектінің бетін сипаттайтын белгілі бір қабат (немесе бірнеше қабат) құрайды. Бірақ бірінші жағдайда модельдеу процесі екінші жағдайда модельдеу процесінен өзгеше. Беттік модельдеуде беттері алдымен модельденетін объектінің жеке элементтерін сипаттайтын қажеттілік бойынша жасалады және өзгертіледі. Бұл беттер қиылсу сызықтары бойымен кесіліп, бір-бірімен қосылады, сонымен қатар оларға басқа да өзгертулер жасалады. Содан кейін алынған беттерден қабатты жинайды. Беткі модельдеуде алынған қабат міндетті түрде тұйықталған болудың қажеті жоқ. Бұл жағдайда дененің қабатын салу мен модельденген затты жасау процесіне ұқсас. Біріншіден, қарапайым пішінді бос қабаты жасалады. Содан кейін, бос қабат қажет болған жағдайда өзгереді. Ол үшін денелерге бул ендік тәсілдерін, жұмыс бөлігіне жұқа қабырғалы денені құрастыру тәсілімен, қабырғаларды дөңгелектеу, қаттылық конструкцияларын салу және басқа тәсілдер қолданылады. Осы әрекеттердің көмегімен дене қабатына қажетті пішін беріледі. Модельдеудің екі тәсіліде бір-біріне көп жағдайда ұқсас келеді тек жасалу әдісінде ерекшеленеді. Екі жағдайда да ұқсас әрекеттер орындалады, бірақ басқа ретпен. Келесі тарауда біз қатты денелерді модельдеуді қарастырамыз, өйткені оның құрамына беткі модельдеудің барлық элементтері кіреді. 3.Қаттылы және беткі модельдеу әдістерінен бейнесабақтарды қарау 4.Қаттылы және беткі модельдеу әдістерін қолдана отырып қарапайым геометриялық денелерді КБ-даорындаңыз. Бағалау: өзін-өзібағалау |
Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі.
Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді. |
Дескрипторлар: Қаттылы және беткі модельдеу әдістерін біледі Модельдеу ережелерін түсінеді Модельдеу ережелерін қолданады Модельдеуді орындайды |
http://keleshek-2030.kz/books/graf_pr1_10kz.php Слайд /site/chercenie/lessons Бейне фильм1 https://e-history.kz/kz/history-of-kazakhstan/show/8706/ Үлестірме материалдар |
||
Аяқталуы
|
Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді: - не білдім, нені үйрендім? - ол білімді қай жерде және қалай қолдануға болады? |
Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады |
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
||
|
Графика және жобалау |
Мектеп: |
|||||
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
Сынып: 11 сабақ 2 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
Бөлім: |
Бөлім1: Кескіндердің негізгі түрлері және оны құрастыру |
|||||
Сабақтың тақырыбы: |
3D моделін құрудың негізгі кезеңдері |
|||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
11.2.2.2. 3D моделін жасау үрдісін кезеңдерге бөлу (кординаттық тор, геометриялық денелер, сплайндар, әртекті рационалды сплайндар, модельдер, негізінде модельдеу) |
|||||
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||
Құндылықтарды дарыту |
ЖАСАМПАЗДЫҚ ЖӘНЕ ЖАҢАШЫЛДЫҚ
|
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Басталуы
|
Сыныпта коллаборативті орта орнату. Жаттығулар жасау
«Жасампаздық және
жаңашылдық» тақырыбында ой қозғау.
|
Оқушылар амандасып , бір-біріне сәттілік тілейді. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін – бірі бағалау. |
Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген графикалық суреттер |
||
Ортасы
|
2. Үшөлшемді графика жәнеанимациялықәдістернегіздері Үшөлшемдікомпьютерлік графика саласындадайынөнімдіалуүшінтөртнегізгікезең бар: Модельдеу - объектілердіқұру. Материалдардыпайдалану - нақтынысандардыңәртүрліқасиеттерін (түсі, құрылымы, мөлдірлігі, жарықтығыжәнет.б.) модельдеуүшінзаттардыңбеттерініңқасиеттерінанықтау. Жарықтандыру - жарықкөздерінқосужәнеорналастыру. Көрнекілік - модельдер, материалдаржәнежарықтандырунегізіндекескінқалыптастыру. Егер жоба анимацияны құруды қарастырса, онда модельденген денелер анимациялық элементтер ретінде әрекет ете алады. Сонымен қатар, нысандардың орналасуын өзгертуге, олардың мөлшерін немесе материалдарын өзгертуге болады. Модельдеу Осы кезде нысандардың пішіні жасалады. Нысандар дұрыс геометриялық пішінді немесе еркін пішінді (слайд) болуы мүмкін. Әдетте, объектілерді жасамас бұрын, эскиздер, алдын-ала жобалар жасалады. 3ds Max бағдарламасында сіз үш өлшемді модельдеудің әртүрлі әдістерін қолдана аласыз. Қарапайым модельдеу. Примитивтер- бұл қарапайым параметрлік формалар, мысалы, текшелер, сфераларжәнепирамидалар. Көрсетукезінде сфера сияқтызаттаркөпбұрыштарға (көпбұрыштарға) айналады, бірақнәтижесіндепайдаболған бет әлдеқайдатегіскөрінеді. Беттітегістеуәсеріарнайытолтыруалгоритмдеріарқылықолжеткізіледі. Қиманегізіндемодельдеу. Бөлімдергенегізделгензаттардыкемежасаудақолданылатынәдіспенұқсастықдепатайды, олөзбетіншебөліктерге «созу» дегендібілдіреді. Бөлімдернемесежалпақпішіндер - екіөлшемдінысандар. Үшөлшемдінысандардықұрукезіндебелгілібіржолбойыменбірнешеденелерорналасады. Булевтіәдістергенегізделгенмодельдеу. Булевтер (Booleans) беттердіқосу, азайтужәнеқиылысуарқылыжасалады (Слайд). Беттікмодельдеукездейсоқбеттердіқұруғанегізделген. Беттердіқұрукезіндеәртүрліматематикалықмодельдерқолданыладыжәнесәйкесіншеолардыңөзіндікмодельдеутүрлері бар: көпбұрышты (полигональды) қалыптар, өңделетінторлар - көріністіпроцесіндетегістелгенкөптегенкөпбұрыштыбеттерденжасалғанкүрделімодельдер (Слайд). Полигональдімодельдеутөбелері, қабырғалар мен беттердітікелейбасқаруғанегізделген. Көпбұрыштықұрайтынжазықтықтарқабырғадепаталады (Polygon). Бет сызықтары(Edges)депаталады. Қабырғалардыңқиылысунүктелерішыңдардепаталады (Vertex). Кеңістіктегіүшшыңыүшбұрыштықабырғаны (Face) құрайды; Ласкуттерсплайндер (Patches) негізіндежасаладыжәнебақылаунүктелерінқолданаотырыпөзгертугеболады. Генерациялайтынсплайндерқұрылғанбетініңқырындаорналасады (Слайд); Біртектіемесрационалды B-сплайндары (NURBS) - бұлтегіспішіндер мен өрнектердіжасауғаарналғантәсілдер. Оларнайыматематикалықаппаратқанегізделген. Бақылаушыңдарынпайдаланып, лоскуттымодельдеуденайырмашылығы, сізкез-келгенжергіліктіжердеәрекететеаласыз. Бұләдісжануарлар мен адамныңмодельдерінжасаудасәттіқолданылды (Слайд); Сплайнторыныңкөмегіменбеттімодельдеу. Сплайндержиынтығыжасалады, оныңнегізіндебеткіқабатпайдаболады (Surface). |
Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі.
Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді. |
Дескрипторлар: Мәтінді мұқият оқып, бос орынға кілтті сөздерді таңдайды; Мәтін арқылы суретті қандай компьютерлік графика түріне жататындығын анықтайды Дескриптор: Бағдарламаны таңдайды (Adobe Photoshop, Paint NET, InkScape, Corel Draw,КОМПАС – LTD); Құралдарын қарастырып, танысады; Алдағы жұмысқа қажеттісін таңдайды. |
Презентация «Компьютерлік графиканың негізгі түрлері»
Продукты и услуги фирмы Autodesk Видео курс программы AutoCAD http://www.teachvideo.ru/course/158 КОМПАС-LTD. Онлайн уроки https://www.youtube.com/watch?v=0T2Tr--Haso Слайд 4 |
||
Аяқталуы
|
Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді: - не білдім, нені үйрендім? - ол білімді қай жерде және қалай қолдануға болады? |
Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады |
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
||
|
Графика және жобалау |
Мектеп: |
|||||
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
Сынып: 11 сабақ 3 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
Бөлім: |
Бөлім1: Кескіндердің негізгі түрлері және оны құрастыру |
|||||
Сабақтың тақырыбы: |
3D модельдерін құру үшін растрлық және векторлық бағдарламалардың мүмкіндіктері. |
|||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
11.2.2.3 3D модельдерін (аксонометриялық проекция, техникалық сурет, жиынтық бiрлiк) жасау үшiн растрлық, векторлық бағдарламалардың мүмкiндiктері мен тиісті құралдарын пайдалану |
|||||
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||
Құндылықтарды дарыту |
ӘДІЛДІК ЖӘНЕ ЖАУАПКЕРШІЛІК
|
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау
|
Ресурстар |
||
Басталуы
|
Сабақтың ұйымдастыру кезеңі Ұйымдастыру, сабақ мақсаттары мен таныстыру, күтілетін нәтижені анықтау. «Әділдік және жауапкершілік» тақырыбында ой қозғау. • CLIL (Hotseat) көмегімен өткен материалдарды қайталауды ұйымдастыру; • оқушыларды оқу мақсаттарымен және сабақтың мақсаттарымен таныстыру; Оқушылардың іс-әрекеті: • CLIL (Hot seat) Speaking материалды қайталау; • Оқушылар сабақ мақсаттары мен бағалау критерийлерін оқу мақсатына қарай анықтайды Сабақтағы іс-әрекеттің сипаттамасы: • «3D моделін құрудың негізгі кезеңдері» тақырыбында өткен материалдарды қайталау CLIL (Hotseat); • Сабақтың мақсаттары мен бағалау критерийлерін анықтау |
Оқушылар амандасып , бір-біріне сәттілік тілейді. Ойлану арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін – бірі бағалау. |
Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген графикалық суреттер
|
||
Ортасы
|
Тақырыпты таныстыру Түрлі платформаларда векторлық, растрлық және 3D графикаларымен жұмыс істеуге арналған бағдарламалар мен қызметтер көрсететін бағдарламалар бар. Adobe құралдары сияқты ең алдыңғы қатарлы графикалық редакторлар көп ақша талап етеді. Бірақ жалпы адамдар үшін жеткілікті және лайықты баламалар бар. Тегін векторлық редакторлар Логотиптерді, интерфейстерді және басқа масштабталатын графиканы құруға және өңдеуге арналған. 1. Gravit Designer Платформалар: веб, Windows, macOS, Linux. GravitDesigner – бұрын Gravit деп аталған – векторлардың толық редакторы. Бұл кез-келген тапсырма орындауға сәйкес келеді: интерфейстер мен белгішелер дизайнынан бастап презентациялармен, иллюстрациялармен және анимациялармен жұмыс істеуге болады. GravitDesigner ұқыпты және интуитивті интерфейсін баптауға болады. Редакторда әдемі егжей-тегжейлі векторлық суреттерді жасауға арналған көптеген құралдары бар. Олардың арасында бұзылмайтын (олардың әрекетін болдырмауға болады) функциялары, булевті қызметтермен жұмыс істеуге арналған функциялар, «Пышақ» және «Жолграфигі» құралдары, сонымен қатар толтырудың және араластырудың көптеген режимдері, сондай-ақ қуатты мәтіндік қозғалтқыш бар. Жол үстінде жұмысқа қол жеткізу керек болса, GravitCloud қызметі кез-келген құрылғыда жобаға оралуға мүмкіндік береді. 2. Vectr Платформалар: веб, Windows, macOS, Linux. Vectrсізге векторлық графиканы жасау үшін қажет болуы мүмкін барлық мүмкіндіктерді ұсынады, сонымен қатар сүзгілерді, көлеңкелер мен қаріптерді қолданудың көптеген нұсқаларын орындауға болады. Бұл күнделікті дизайнерлік тапсырмаларды орындау үшін жеткілікті. Бірлескен редакциялау және үндестіру функциялары басқа адамдармен кез-келген жерде жұмыс істеуге мүмкіндік беретін ерекше пайдалы қызмет түрі. 3. Inkscape Платформалар: Windows, macOS, Linux. Бұл қуатты редактор басқа ұқсас бағдарламаларда жиі қолжетімді емес көптеген құралдармен мүмкіндіктерді ұсынады. Олардың арасында альфа араластыру, нысанды клондау және маркерлер бар. Түрлі түсті модельдердің толық қолдауы Inkscape-ті Adobe Illustrator-ғавеб-дизайнмен басып шығаруға мүмкіндік береді. Осы бағдарламадағы интерфейстің қарапайымдылығына қарамастан, сіз керемет жұмысты жасай аласыз. Кез-келген масштабталмаған сызбалар мен фотосуреттерді жасауға және өңдеуге арналған. Тегін растрлы редакторлар Кез-келген масштабталмаған сызбалар мен фотосуреттерді жасауға және өңдеуге арналған. 1. GIMP Платформалар: Windows, macOS, Linux. Тегін ашық графикалық редактор. GIMP сурет салу, түстерді тегістеу, клондау, бөлектеу, жақсарту және басқада әрекеттерге арналған көптеген функциялармен жабдықталған. GIMP интерфейсі әйгілі Photoshop-тан ерекшеленеді, бірақ сізге қажетті құралдарды ұзақ уақыт іздеудің қажеті жоқ. GIMP пәрмені үйлесімділікке бағыталған, сондықтан сіз барлық танымал кескін форматтарымен оңай жұмыс жасай аласыз. Сонымен қатар, GIMP-де Adobe бағдарламаларындағы көпірге ұқсас Bridge файл менеджері бар. 2. Photo Pos Pro Платформалар: Windows. Егер сіз Windows жүйесінде жұмыс жасасаңыз және GIMP сияқты көптеген құралдарды қажет етпейтін болсаңыз, PhotoPosPro сіздің идеалды редакторыңыз болуы мүмкін. Соңғысы суретті өңдеуді ескере отырып құрылды және контрастты, жарықтандыруды және қанықтылықты реттеу сияқты қарапайым тапсырмаларды орындады. Бірақ PhotoPosPro неғұрлым күрделі манипуляциялар үшін тиімді. Бұл бағдарлама өте түсінікті интерфейс пен жаңадан бастаушыларға түсінуге көмектесетін егжей-тегжейлі көмекке ие. Егер сіз PhotoPosPro-ны одан да функционалды етсеңіз, сіздің қызметіңізде көптеген кеңейтімдер мен плагиндер бар. 3. Krita Платформалар: Windows, macOS, Linux. Тағы бір ашық редактор. Krita 1999 жылдан бері жұмыс істейді және ұдайы суретшілердің, иллюстраторлардың, бейнелеу эффектілерінің, кескіндеме және текстураның мамандарының қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін үнемі жетілдіріліп отырады. Бағдарлама әртүрлі қылқаламдар жиынтығын қамтиды және көптеген плагиндерді қолдайды: жетілдірілген сүзгілерден бастап перспективамен жұмыс істеуге арналған қосалқы құралдарға дейін. Ең қызықты ерекшеліктердің қатарына сызықтарды тегістейтін қылқалам тұрақтандырғыштары, біртектес өрнектер мен текстураларды жасаудың режимі және тез түстаңдау үшін палитралар кіреді. |
Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі.
Оқушылар өзінің және өзгелердің жұмыстарын берілген критерийлер (дескрипторлар) бойынша бағалайды.
|
Дескриптор: 2D объектісінің сызбасының орындалу жолдары мен командаларды біледі; графикалық командаларды қолдана аладыи(доға, шеңбер, полисызық, көпбұрыш және т.б.); сызбаны безендіру ережелеріне сәйкес 2D объектіні орындайды; өлшем бірліктерін қою барысында сызық түрлерін ескереді; |
Презентация «Компьютерлік графиканың негізгі түрлері»
Продукты и услуги фирмы Autodesk Видео курс программы AutoCAD |
||
Аяқталуы
|
Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді: - не білдім, нені үйрендім? - ол білімді қай жерде және қалай қолдануға болады? |
Оқушылар бүгінгі сабақта білгендерін айтады |
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
||
|
Графика және жобалау |
Мектеп: |
|||||
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
Сынып: 11 сабақ 4 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
Бөлім: |
Бөлім1: Кескіндердің негізгі түрлері және оны құрастыру |
|||||
Сабақтың тақырыбы: |
Көлемді моделдеу операциясының негізіне сүйеніп 3D моделін құру |
|||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
11.2.2.4 3D моделін (аксонометрия-лық проекция,техникалық сурет, жиынтық бiрлiк) жасауда көлемді денелерді модельдеу операцияларын қолдану(қаңқалы беттi бiрiктiру, қиылысу, алу, ұлғайту, жасау) |
|||||
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||
Құндылықтарды дарыту |
ӘДІЛДІК ЖӘНЕ ЖАУАПКЕРШІЛІК
|
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Басталуы
|
Сабақтың ұйымдастыру кезеңі Ұйымдастыру, сабақ мақсаттары мен таныстыру, күтілетін нәтижені анықтау. «Әділдік және
жауапкершілік» тақырыбында ой қозғау. • CLIL өткен материалды қайталауды ұйымдастыру (сөйлемді аяқтаңыз); • оқушыларды оқу мақсаттарымен және сабақтың мақсаттарымен таныстыру; Оқушылардың іс-әрекеттері: • берілген материалды қайталау CLIL (сөйлемді аяқтаңыз); • Оқушылар сабақ мақсаттары мен бағалау критерийлерін оқу мақсатына қарай анықтайды. |
Оқушылар амандасып, бір-біріне сәттілік тілейді. «Әділдік және жауапкершілік» тақырыбында ой қозғап, сұрақтарға жауап береді. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген графикалық суреттер
|
||
Ортасы
|
Жаңа тақырып 1. Оқытылатын материалды тану және жүйелеу кезеңі. AutoCAD-та 3D нысандарының түрлері Жоғарыда айтылғандай, AutoCAD-да 3D модельдеу жұмыс кеңістігін өзгертуден және жұмыс көрінісін орнатудан басталады (изометриялық). Содан кейін сіз үш өлшемді нысандарды жасауға тікелей кірісе аласыз. AutoCAD-та 3d модельдеу. Нысан түрлері AutoCAD 3d модельдері үш түрлі болуы мүмкін: қатты денелер, желілік заттар, беттер. Қатты денелер AutoCAD-те артықшылығы қатты күйдегі модельдеуге көңіл беріледі. Бұл біздің өміріміздегі қарапайым заттарға тән қасиеттерге ие көлемді денелер: масса, ауырлық орталығы және т.б. (Слайд). Біріктіру, азайту және қиылысу сияқты логикалық амалдарды қолдана отырып, сіз әр түрлі күрделіліктегі қаттылы нысандарды жасай аласыз. AutoCAD-та 3d модельдерін құру. Жалпы қағидалар Үш өлшемді нысандарды құрудың екі түбегейлі әр түрлі тәсілдері бар: - стандартты 3d примитивтерді қолдану (қорап, сфера, конус және т.б.); (Слайд). - тиісті командаларды («Extrude», «Shift» және т.б.) қолдана отырып, жалпақ сызбаны (2d нысанды) үш өлшемдіге айналдыру. Сызбаны 2-ден 3-ші өлшемге ауыстыру AutoCAD қиын емес. Нақты алгоритмді ұстану жеткілікті. (Слайд). Қорытындылай келе, AutoCAD-дағы 3D сызбалары сәулет, ландшафт дизайны немесе геодезия сияқты әр түрлі салалардағы жобаларды жүзеге асыруға мүмкіндік береді. Бұл жағдайда AutoCAD 3d бағдарламасы ерекшелігіне қарамастан бірдей принциптерде жұмыс істейді. Сондықтан, 3D модельдеудің AutoCAD жүйесінде қалай жасалатынын бір рет түсініп, оны үнемі қолданып отыру жеткілікті.
Раздать карточки с заданиями. 1. Қосымша тапсырма. Қаттылы модельдеу үдерісі негізінде 3D моделін құру Тапсырмалар жазылған карточкаларды тарату. Дескрипторлар: • Модельдеу деген не екенін біледі • 3D моделін құру процесін түсінеді • қаттылы модельдеуге негізделген 3D моделін құру процесін қолданады • Бөлшек сызбасын орындайды • сызбаны талдайды • Орындалған жұмысты талдайды, рефлексия жүргізеді • егжей-тегжейлі сызба жасайды • Сыныптастардың жұмысын бағалайды. Рефлексия Бағалау: Өзін және өзгелерді бағалау |
Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі
Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, сызбаны пішімге түсіреді.
|
Дискриптор Модельдеу деген не екенін біледі • 3D моделін құру процесін түсінеді • қаттылы модельдеуге негізделген 3D моделін құру процесін қолданады • Бөлшек сызбасын орындайды • сызбаны талдайды Орындалған жұмысты талдайды, рефлексия жүргізеді егжей-тегжейлі сызба жасайды Сыныптастардың жұмысын бағалайды Бағалау. Практикалық тапсырманы аяқтағаннан кейін оқушылар бір-бірінің жұмысын дескрипторлар бойынша бағалайды. |
Дәптер, сызба аспаптары: даярша, рейсшина, лекала, транспортир, үшбұрышты сызғыш, өшіргіш және т.б. Жәй қаламдар жиынтығы. Плакаттар, кестелер
Берілген екі көрініс арқылы бөлшектердің үшінші көрінісін орындау. |
||
Аяқталуы
|
Рефлексия: «Талқылаудағы әріптестер» Серіктеспен талқылау: Сіз үйренген үш жаңа нәрсені атаңыз:
Сіз болашақта білгіңіз/үйренгіңіз келетін нәрсе . |
Оқушылар сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады |
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
||
|
Графика және жобалау |
Мектеп: |
|||||
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
Сынып: 11 сабақ 5-6 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
Бөлім: |
Бөлім1: Кескіндердің негізгі түрлері және оны құрастыру |
|||||
Сабақтың тақырыбы: |
3D моделдердің визуализациялау түрлерін анықтау. |
|||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
11.2.3.1 3D моделін визуализациялау түрлерін анықтау және таңдау (аксонометриялық проекция, техникалық сурет), жиынтық бірліктер |
|||||
Сабақтың мақсаты: |
Оқушы:
|
|||||
Құндылықтарды дарыту |
ТӘУЕЛСІЗДІК ЖӘНЕ ОТАНШЫЛДЫҚ
|
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Басталуы
|
1.Сәлемдесу. Мұғалім оқушылармен сәлемдесіп, «тәуелсіздік және отаншылдық» тақырыбында ой қозғау. Оқушыларды фотоколлаж туындыларымен таныстыру. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын, сондай-ақ бағалау критерийлерін айту. Сабақ тақырыбымен танысу және сабақтың мақсатын қою және сабақта іс-әрекет Бағалау критерийлері: Жұптасу түрлерімен сызбалар жасайды. |
Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді. Оқушылар ой қозғайды, ойларын айтады, сұрақтарға жауап береді |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген графикалық суреттер
|
||
Ортасы
|
Сабақтың басында жасауға мән беру: Көлемді заттарды визуализациялау әдістерін қарастырыңыз. 1. Объектінің түс тік шешімі. 2. Визуализацияланған сахналарды құру ("Орбита" командасымен жұмыс істеу, жарықтандыруды орнату, перспективаны орнату). 3. Нысан анимациясы (құрастыру бірліктерін құру кезінде "компоненттерді тарату" командасын пайдалану). 4. Анимация командасын пайдаланып бейнеролик жасау (Компас 3D LTD бағдарламасының проф. Нұсқасында ғана белсенді). Оқушылармен 3D үлгіні визуализациялау мүмкіндігін және оны өмірлік жағдайларда қолдануды талқылаңыз. Практикалық жұмыс 3D үлгісінің көрнекі көріністерін жасап, модельдің түсімен безендіріңіз, 3D үлгісімен анимациялық ролик жасаңыз . Қосымша тапсырма Анимациялық ролик әзірлеу құрастыру бірлігін құру процесі. |
Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөлісед
Оқушылар интернет арқылы стандарт құжаты, бірлескен өндіріс өнімдері туралы зерттеу жүргізеді.
Оқушылар жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді
|
Дискрипторлар 3D үлгісінің көрінісін анықтайды * 3D үлгісінің визуализация түрлерін таңдайды |
Дәптер, сызба аспаптары: даярша, рейсшина, лекала, транспортир, үшбұрышты сызғыш, өшіргіш және т.б. Жәй қаламдар жиынтығы. Плакаттар, кестелер
|
||
Аяқталуы
|
6. Рефлексия: - мен не білдім, не үйрендім - түсініксіз не қалды - немен жұмыс істеу керек |
Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп, білгендерін айтады |
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
||
|
Графика және жобалау |
Мектеп: |
|||||
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
Сынып: 11 сабақ 7 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
Бөлім: |
Бөлім1: Кескіндердің негізгі түрлері және оны құрастыру |
|||||
Сабақтың тақырыбы: |
3D үлгілерін құру тәсілдерін таңдау |
|||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
11.2.3.2 Көлемді денелерді (призма, пирамида,цилиндр,конус ,сфера, тор) және үстіртін модельдеуді салыстыру (күрделі формаларды) және құрастыру тәсілдерін таңдау |
|||||
Сабақтың мақсаты: |
Оқушы:
|
|||||
Құндылықтарды дарыту |
БІРЛІК ЖӘНЕ ЫНТЫМАҚ
|
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Басталуы
|
1.Сәлемдесу. Ұйымдастыру, сабақ мақсаттары мен таныстыру, күтілетін нәтижені анықтау. «Бірлік және
ынтымақ» тақырыбында ой қозғау. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын, сондай-ақ бағалау критерийлерін айту. Сабақ тақырыбымен танысу және сабақтың мақсатын қою және сабақта іс-әрекет Бағалау критерийлері: Жұптасу түрлерімен сызбалар жасайды. |
Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді. Ой қозғайды, өз ойларымен бөліседі. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген графикалық суреттер
|
||
Ортасы
|
* 3D модельдерді құрудың қандай тәсілдері бар? * 3D модельдерін құрудың түрлі тәсілдерін атаңыз — қатты денелі примитивтерді, айналу операцияларын, қысуды, буль операцияларын және т. б. пайдалана отырып. * Күрделілігі әр түрлі бөлшектердің 3D үлгілерін жасау үшін не білу қажет. Бұл міндетті іске асыру үшін негізгі техникалық нысандарды талдау, оларды құру алгоритмі бойынша топтастыру және модельдеу негізіне алынуы мүмкін базалық шешімдерді жасау қажет. (И) (Ф) практикалық жұмыс 3D үлгілеу бойынша алғашқы жұмыстардың бірі — қимасы бар геометриялық дененің қатты денелі моделін құру (сурет.1). Тапсырма проекциялық сызуға жатады. кесіндісі бар 3D моделін құру алгоритмі. Дескрипторлар: • Жұмыс ортасын құру: * AutoCAD ашу; * 3D модельдеу жұмыс кеңістігіне өту; * модель кеңістігінің лимиттерін қайта орнату: сол жақ төменгі бұрышының координаттары 0,0 және оң жақ жоғарғы 100, 100; * торды қосу; * изометрия — ЮЗ түрін орнату; * сызбаның барлық өрісін көрсету. * визуалды стиль орнату-шынайы; * "үлгі" деп аталатын қабатты жасау және оны ағымдағы жасау. * Қатты примитив жасау (цилиндр) : * X осі айналасында координаттар жүйесін 90 градусқа бұру * Кесу контурын салу. * Құру ыңғайлылығы үшін қадамдық және Объектілік байланыс жасау. * Жабық контурды объект-облыс етіп түрлендіру
* Құрылған аймақты пайдаланып Қатты денені жасау командасы
* Азайту командасын пайдалана отырып, цилиндрден жасалған денені шегеру |
Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөлісед
Оқушылар интернет арқылы стандарт құжаты, бірлескен өндіріс өнімдері туралы зерттеу жүргізеді.
Оқушылар жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді
|
Дискрипторлар 3D үлгісінің көрінісін анықтайды * 3D үлгісінің визуализация түрлерін таңдайды |
Дәптер, сызба аспаптары: даярша, рейсшина, лекала, транспортир, үшбұрышты сызғыш, өшіргіш және т.б. Жәй қаламдар жиынтығы. Плакаттар, кестелер https://moluch.ru/archive/64/10252/ Сызықпенгеометриялықдененің 3d моделінқұруалгоритмі https://books.ifmo.ru/file/pdf/2287.pdf 3Д моделін жасау технологиясы 3D-модельдің қаңқасын жасау |
||
Аяқталуы
|
6. Рефлексия: - мен не білдім, не үйрендім - түсініксіз не қалды - немен жұмыс істеу керек |
Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп, білгендерін айтады |
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
||
|
Графика және жобалау |
Мектеп: |
|||||
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
Сынып: 11 сабақ8 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
Бөлім: |
Бөлім1: Кескіндердің негізгі түрлері және оны құрастыру |
|||||
Сабақтың тақырыбы: |
3D моделдерін текстурасы мен фактурасы |
|||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
11.2.3.3 Визуализациялау үдерісінде бұйымның текстурасы мен фактурасын көрсету |
|||||
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||
Құндылықтарды дарыту |
ӘДІЛДІК ЖӘНЕ ЖАУАПКЕРШІЛІК
|
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Басталуы
|
1.Сәлемдесу. « Әділдік және жауапкершілік » тақырыбында ой қозғау. Оқушылар арасында шағын пікірталас жүргізуОқушыларды құндылық мазмұнына бағытталған оқуға құштар мектебіне тарту. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын, сондай-ақ бағалау критерийлерін айту. Сабақ тақырыбымен танысу және сабақтың мақсатын қою және сабақта іс-әрекет Бағалау критерийлері: Жұптасу түрлерімен сызбалар жасайды. |
Оқушылар амандасып, бір-біріне сәттілік тілейді. Оқушылар шағын пікірталас жүргізеді. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген графикалық суреттер
|
||
Ортасы
|
Компас 3D LTD бағдарламасында Заттың текстурасымен фактурасын жасау бойынша оқушылармен негізгі операцияларды қарастырыңыз. 1. Аспаптыпанельдегі "Штриховка" құралы. 2. Параметрлертақтасыүлгісініңқажеттітекстурасынорнату. 3. Текстураныңжәнефактураныңпараметрлерінорнату (жылтыр, контраст, жарықтықжәне т. б.). Практикалық тапсырма 1. Ұсынылған 3D үлгісінде келесі текстураларды орнату (ағаш, металл, шыны) 2. Берілген параметрлер бойынша текстуралар түрлерін орнату 3. Алынған 3D модельдің анимациялық көріністерін орнату. * Орындалған жұмыс қорытындысы бойынша нәтижелерді талқылаңыз. |
Оқушылар интернет арқылы стандарт құжаты, бірлескен өндіріс өнімдері туралы зерттеу жүргізеді.
Оқушылар жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді
|
Дискрипторлар 3D үлгісінің көрінісін анықтайды * 3D үлгісінің визуализация түрлерін таңдайды |
Видеоурок Компас 3D LTD Текстура и фактура 3D модели https://www.youtube.com/watch?v=bXKbOeIR3zo Оқу материалдарыАСКОН https://edu.ascon.ru/main/library/study_materials/ |
||
Аяқталуы
|
6. Рефлексия: - мен не білдім, не үйрендім - түсініксіз не қалды - немен жұмыс істеу керек |
Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп, білгендерін айтады |
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
||
|