Материалдар / 11-сынып. ЖМБ. 3-тоқсан №2 бжб. 1,2 нұсқалы. «Ғасырлық туынды» бөлімі бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары

11-сынып. ЖМБ. 3-тоқсан №2 бжб. 1,2 нұсқалы. «Ғасырлық туынды» бөлімі бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары

Материал туралы қысқаша түсінік
11-сынып. ЖМБ. 3-тоқсан №2 бжб. 1,2 нұсқалы. «Ғасырлық туынды» бөлімі бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

11-сынып. ЖМБ. 3-тоқсан №2 бжб. 1,2 нұсқалы.

«Ғасырлық туынды» бөлімі бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары

1-нұсқа

Оқылатын шығарма

Мұхтар Әуезов «Абай жолы» роман-эпопеясы

«Тайғақта», «Эпилог» тараулары

Оқу мақсаты

11.1.5.1- ұлттық құндылықтардың маңыздылығын ғаламдық тақырыптағы контекстермен байланыстыру;

11.2.3.1 – шығарма идеясы мен көркемдегіш құралдардың байланысын талдау;

11.3.3.1 - шығарманы көркемдік-эстетикалық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу.

Бағалау критерийі

Білім алушы


  • ұлттық құндылықтардың маңыздылығын контекстермен байланыстырады;

  • идея мен көркемдегіш құралдың байланысын талдайды;

  • көркемдік-эстетикалық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазады.

Ойлау дағдысының деңгейлері

Қолдану

Орындау уақыты

15-20 минут


1-тапсырма. М.Әуезовтің «Абай жолы» роман-эпопеясының «Тайғақта», «Эпилог» тарауларында дәріптелетін ұлттық құндылықтарды берілген үзінділер арқылы анықтаңыз. Контекспен байланысын анықтайды.

Шығармадан үзінді

Құндылық

Контекспен байланысына пікір

«Оқшау сұлу ән үзілген жоқ...Ән – Топайкөк. Енді ғана нәзік ырғақ соншалық бір сұлу сәнмен еркеленіп, толқып кеп, баяулай басылды.»



«Ақшоқыда туған өлең, өлең мен ән, сан салалы жырлар көшіріліп жатталып, әуендеп толқып, тарап жатты. Алуан сырлы жаңа сөз Арқаның қоңыр желіндей жай жылжып,бірақ кең жайылып барады...»



«Абай қалаға апарып оқытқан жатақтың жетім балалары – Хасен мен Сәдуақас кеш сайын өздері көшіріп алған өлеңдерді оқиды. Құдық басында, кешкі ауыл сыртында, от басында әр кезде Абай сөздерін бұларға оқытып отырып тыңдайтын Дәркембай бастаған көп кәрі-жас бар...»



«Дәндібай, Еренай боп бір кезек «Күзді» оқытады.Бір емес қайта оқытады.

Қара қидан орта қап ұрыспай берсе,

О да қылған кедейге үлкен сыйы... –

дегенде, барлық кәрілер құшырлана күледі...»



«Ұлжан Абайды көптен, қыстан бері көрмеген. Ана көңілі сағынышты еді. Таңертең Мұхаметжанды өз алдына шақыртып, Абай сөздерін көп оқытты...»



2-тапсырма. М.Әуезовтің «Абай жолы» роман-эпопеясының идеясы мен көркемдегіш құралдың байланысына талдау жасаңыз.

Үзінді

Қай кейіпкердің сөзі

Көркемдегіш құрал

Көркемдегіш құралдың шығарма идеясымен байланысы

«Бұл – түс емес! Дәл анық, айқын өңім. Өңім болмаса, таңғажайып бір хал, Ербол.Басында сол кәмшат бөркі, Шолпысы, қара кәмзолы да баяғыша...»




«Айтарсың... Осылай айтарсың...Қазақ баласы айтпағанды сен айтарсың, Абай!...Асылым!...Шөлімдегі жалғыз алтын тірегім. Шөлден шүлен боп туған сергегім!- дейді...»





3-тапсырма. М.Әуезовтің «Абай жолы» роман-эпопеясын көркемдік-эстетикалық құндылықтар тұрғысынан маңызын талдап, көлемі 90-100 сөзден тұратын эссе жазыңыз.

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________

_____________________________________________________________________

_____________________________________________________________________

_____________________________________________________________________

_____________________________________________________________________

_____________________________________________________________________

_____________________________________________________________________

_____________________________________________________________________





Бағалау критерийі

Тапсырма

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Ұлттық құндылықтардың маңыздылығын контекстермен байланыстырады.

1

Құндылықтарды анықтайды;

1

Контекспен байланыстырады;

1

Дәлелді пікір білдіреді.

1

Идея мен көркемдегіш құралдың байланысын талдайды.




2

Қай кейіпкердің сөзі екенін анықтайды;

1

Үзіндіден көркемдегіш құралды анықтайды;

1

Көркемдегіш құралдың шығарма идеясымен байланысын талдайды.

1

Көркемдік-эстетикалық құндылық тұрғысынан талдап, эссе жазады.


3

Көркемдік-эстетикалық құндылық тұрғысынан маңызын талдайды;

1

Шығармадан аргумент келтіреді;

1

Эссеге қойылатын талаптарды сақтайды;

1

Эссе жазады.

1

Барлығы

10



«Ғасырлық туынды» бөлімі бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары

2-нұсқа

Оқылатын шығарма

Мұхтар Әуезов «Абай жолы» роман-эпопеясы

«Тайғақта», «Эпилог» тараулары

Оқу мақсаты

11.1.5.1- ұлттық құндылықтардың маңыздылығын ғаламдық тақырыптағы контекстермен байланыстыру;

11.2.3.1 – шығарма идеясы мен көркемдегіш құралдардың байланысын талдау;

11.3.3.1 - шығарманы көркемдік-эстетикалық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу.

Бағалау критерийі

Білім алушы


  • ұлттық құндылықтардың маңыздылығын контекстермен байланыстырады;

  • идея мен көркемдегіш құралдың байланысын талдайды;

  • көркемдік-эстетикалық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазады.

Ойлау дағдысының деңгейлері

Қолдану

Орындау уақыты

15-20 минут


1-тапсырма. М.Әуезовтің «Абай жолы» роман-эпопеясының «Тайғақта», «Эпилог» тарауларында дәріптелетін ұлттық, адамгершілік құндылықтарды анықтап, «Төрт сөйлем» әдісі арқылы контекспен байланыстырыңыз.

1. Пікір. Шығармадағы құндылықтарды анықтап, пікір білдіреді.
2. Дәлел. Құндылықтардың контекспен байланысын дәлелдейді.
3. Мысал. Пікірін шығармамен байланыстырып, мысал келтіреді.
4. Қорытынды.Тараулар бойынша қорытынды шығарады.

2-тапсырма. «Үш түрлі күнделік» әдісі арқылы М.Әуезовтің «Абай жолы» роман-эпопеясының «Тайғақта», «Эпилог» тарауларындағы шығарма идеясы мен көркемдегіш құралдың байланысын талдаңыз.


«Тайғақта», «Эпилогта» көтерілген мәселе

Тілдік құралдар мен көркемдегіш құралдар

Шығарма идеясымен байланысы









3-тапсырма. М.Әуезовтің «Абай жолы» роман-эпопеясын көркемдік-эстетикалық құндылықтар тұрғысынан маңызын талдап, көлемі 90-100 сөзден тұратын эссе жазыңыз.

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________

_____________________________________________________________________

_____________________________________________________________________

_____________________________________________________________________

_____________________________________________________________________

_____________________________________________________________________

_____________________________________________________________________

_____________________________________________________________________

Бағалау критерийі

Тапсырма

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Ұлттық құндылықтардың маңыздылығын контекстермен байланыстырады.

1

Құндылықтарды анықтап, пікір білдіреді;

1

Құндылықтардың контекспен байланысын дәлелдейді;

1

Пікірін шығармамен байланыстырып, мысал келтіреді;

1

Тараулар бойынша қорытынды шығарады.

1

Идея мен көркемдегіш құралдың байланысын талдайды.




2

Тарауларда көтерілген мәселені анықтайды;

1

Тілдік құралдар мен көркемдегіш құралдарды анықтайды;

1

Шығарма идеясымен байланысын талдайды.

1

Көркемдік-эстетикалық құндылық тұрғысынан талдап, эссе жазады.


3

Көркемдік-эстетикалық құндылық тұрғысынан маңызын талдайды;

1

Шығармадан аргумент келтіреді;

1

Эссеге қойылатын талаптарды сақтап, эссе жазады.

1

Барлығы

10


















ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
.
12 Ақпан 2025
361
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі