Материалдар / 14 түрлі рефлексия әдіс-тәсілдер

14 түрлі рефлексия әдіс-тәсілдер

Материал туралы қысқаша түсінік
14 түрлі рефлексия әдіс-тәсілдер
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

14 ТҮРЛІ РЕФЛЕКСИЯ


Қысқа мерзімді жоспардың соңында жасалатын рефлексия

Сабақ бойынша рефлексия

Бұл бағанда өзіңіз маңызды деп санайтын мәселелерге жауап беріңіз.

Оқу немесе сабақ мақсаттары оқушылар үшін шынайы қолжетімді болды ма?

Оқу мақсатына барлық оқушылар қол жеткізе алды ма?

Егер балалар оқу мақсатына жетпеген болса, осының себебі неде деп ойлайсыз?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақты ұйымдастыруда уақытты ұтымды пайдаландыңыз ба?

Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма? Болса неліктен?


Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы болған екі нәрсе (оқу мен оқытуға байланысты)?

1

2

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не ықпал етер еді?

1

2

Сабақ барысында бүкіл сынып немесе жекелеген оқушылар туралы нені байқадым, анықтадым, нендей мәселеге назар аударуым қажет?



1. Қорытынды

Сіз тағы не істер алар едіңіз? Тағы не істеуге болады?

2. Бағалау

ЖАҚСЫ және ЖАМАН болған тәжірибе туралы тармақты көрсетіңіз немесе әңгіме құрастырыңыз.

3. Сезіну

Сол кезде не туралы ойладыңыз және қандай сезімде болдыңыз?

4. Сипаттау

Рефлексия үшін таңдаған тармақта немесе сіздің әңгімеңізде сөз болған оқиға кезінде нақты не болғанын сипаттаңыз.

5. Талдау

Сіз бұл жағдайдан қандай қорытынды жасадыңыз? Бұл нені білдіреді?

6. Іс-әрекет жоспары

Егер бұл жағдай қайталанса, сіз нені басқаша жасар едіңіз? Сіз өз тәжірибеңізді осы жаңа ұғымға қалай бейімдер едіңіз?



Shape1





Рефлексияға қажетті сөйлемнің бастары:

  • Мен бұрын … ойлайтынмын, қазір мен …................... ойлаймын.

  • Егер мен … бастасам, қазір мен…

  • Мен … байқадым, ал қазір маған … қызықты.

  • болғанда жағдайды еш құтқара алмадым.

  • Мен … едім, бірақ

  • Келесі жолы мен ... есте сақтаймын.

  • Мен … түсіндім, енді ол … нәтижесі болды

  • болғаны мені қатты қуантты

  • Мен … жасамақшымын, себебі

  • Егер …, онда екен?

  • Мен енді … білемін, сондықтан мен ….

  • Мен … үйрендім.


Сынилылықты көрсету

  • Өзіңізден неліктен бұлай болды немесе неліктен ойлағандай болмады деп сұраңыз.

  • Өзіңізден не жақсы өтті деп сұраңыз - неліктен? Не нашар өтті - неліктен? Не жақсы да, жаман да болмады, бірақ қызықты және орынды болды - неліктен?

  • Балама жолдар туралы ойланыңыз – ненің өтіп кетуі мүмкін және осыны қазір істеу үшін қандай тәсілдерді қолдануға болады?

  • Осыған басқалардың көзімен қарап көріңіз (мысалы, балалар көзімен қараса қалай болар еді?)

  • Басқаның және өзіңіздің бойыңыздан жасырын болжам іздеңіз (мәселен, өз тәжірибемдегі қай жағдай маған сенім ұялатты? Менің жұмысымда қандай жасырын ережелер бар?)

  • Бөлімдер мен сипаттамалар – кез келген дүниеге бөліктің жиынтығы (компонент пен қатынастар), сонымен бірге сипаттама жиынтығы (мәселен, құндылық пен пікірлер) ретінде қараңыз.

  • Сын тұрғысынан бағалау үшін кез келген нәрсеге қарама-қарсы көзқараспен қараңыз – академиялық ойлауды қосыңыз.

Ағымдағы (және болжалды жаңа) жауап пен әрекеттен кім озық шығып, кім қалыс қалатынын сұраңыз



РЕФЛЕКСИЯНЫ ЖІКТЕУ

9-кесте

Жіктелуі:

Shape3 Shape6 Shape4 Shape5 Shape2


Физикалық

Қызмет барысындағы рефлексия

Көңіл-күй мен эмоциялық рефлексия. Сенсорлық

Интеллектуальды

Рухани

үлгердім – үлгермедім

Оқу материалымен жұмыс барысындағы әдіс-тәсілдер туралы ой толғау жасауға мүмкіндік береді;

Сабақтың әртүрлі кезеңінде әр баланың белсенділігін бағалауға мүмкіндік береді.

көңіл-күй: жайлы –жайсыз сезім, Оқушының ішкі көңіл-күйін көрсетеді;

Өзін-өзі сезінуі (жайлы – жайсыз);

Өзін өзі тану құралы болып табылады.


Теориялық қызмет ретінде көрініс береді, мазмұн, мақсатты айқындайтын ойлау тәсілі ретінде, өз қызметінің тәсілі ретінде көрінеді;

Не түсіндім, не түйсіндім – не түсінбедім, қандай қиындықтар болды

жақсы не жаман болды, өзімді, өзгелерді жетілдірдім немесе құртып алдым



Плюс-минус-қызықты

Үш бағаннан тұратын кесте толтырылады (ауызша немесе жазбаша):

  • «Плюс» бағанына сабақта ұнаған барлық нәрсе жазылады, ақпарат, жұмыс түрі т.б.;

  • «Минус» бағанына сабақта ұнамаған барлық нәрсе жазылады, түсініксіз немесе жалықтыратын ақпарат т.б.;

  • «Қызықты» бағанына қызықтырған мағлұматтар және тағы не білгісі келетін деректер жазылады.



Рефлексивті экран

  • Бүгін мен сабағымда не білдім…

  • Маған осы сабақта не қызықты болды…

  • Маған қиын болды…

  • Енді мен мынаны істей аламын…

  • Мен былай болғанын сездім …

  • Мен мыналарды өзіме алдым…

  • Мен мыналарды үйрендім…

  • Мен істей аламын…

  • Мені таңқалдырғаны…

  • Мынаны істеп көремін…

  • Семинар жұмыс істеуім үшін мынаны берді…

  • Істегім келіп тұр…

  • Мен мыналарды істей алдым…

  • Семинардан мынаны алдым…

  • Маған мынау жаңалық болды, өйткені …

  • Менің көзқарасым бойынша қолымнан келгендері…

  • Келешекте мыналарды ескерер едім…

  • Коучингте маңызды болғанына тоқталсам…

  • Ертеңгі сабақта былай жасамақшымын…

  • Сіз қалай ойлайсыз, осы коучингті біз бос өткізбеген сияқтымыз?..

  • Келешекте нені есепке алуға болады?..

  • Бізге коучинг не үшін қажет болды?..


Рефлексия пирамидасы

Shape7





Ақпаратты жеткізу

Кедергіні еңсеруді басқару


Тапсырманы орындау кезінде нендей кедіргі болды?



Тапсырманы орындау барысындағы өзіңіз қолданған тәсілденмалды қалай өзгертер едің?




Тапсырманы орындауда сізге не көмектесті?








КҮНДЕЛІКТІ ӨЗІН-ӨЗІ БАҒАМДАУ НЫСАНЫ

Аты-жөні: _________________________________________________

Күні: _______________________

  1. Осы сабақта білгендеріңіздің ішінен өз тәжірибеңізде нені қолданамын деп ойлайсыз?

  1. Осы сабақта ең ұнаған не болды?

  1. Осы сабақта сіз түсінбеген қандай мәселелер болды? Оны қалай толықтырғыңыз келеді?

  1. Осы сабақта үйренгендеріңізден Сіз үшін не айтарлықтай құнды болды?

  1. Өзіңіздің қосатын пікіріңіз бар ма?







Ықшамсабақ бойынша рефлексия

Сіз өткізген сабақтың қандай аспектілері сəтті болды?



Сабақты тағы да бір рет өткізу ұсынылса, нені өзгертер едіңіз?



Бақылаушы қандай мəселеге қатысты қолдау көрсетті/көрсетпеді?



Сабақ кезінде мұғалімге қолдау көрсету үшін не істедіңіз?



Сіз берген кері байланысты мұғалім қалай қабылдады?



Осы сабақты екінші рет бақыласаңыз, қандай өзгеріс енгізер едіңіз? Өз жауабыңызды дəлелдеңіз.


Қосымша ойларыңыз болса, төменге жазыңыз.





Курста мен білдім…

Маған қызықты болды…

Маған қиын болды…

Мен үшін маңызды болған нәрсе…

Мен сезіндім…

Мен қоржыныма алдым…

Мен үйрендім…

Менің қолымнан енді келеді…

Мені таңқалдырған нәрсе…

Мен жасап көремін…

Болашақта ескеруім керек…

Менің ойымша дұрыс жасалған тапсырма…

Мен үшін бұл жаңалық болды…

Ме ктептегі тәжірибемде… пайдаланар едім

Бұл оқудан алған жаңалығым …

Курс барысындағы сәтті шыққан әрекетім…

Курс барысындағы сәтсіз шыққан әрекетім…

Курста нәтижеге жеткен сәтім…

Бұл әрекетімнің мақсаты …



ЖИ арқылы жасау
14 Қараша 2024
376
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі