Материалдар / 1920-1930 жж Қазақстан мәдениеті
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

1920-1930 жж Қазақстан мәдениеті

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақстан тарихы ашық сабақ материалы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Ақпан 2019
595
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары:Тексерілді: -------------------------------------
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауыбөлім

Мектебі: И.Журба атындағы жалпы орта мектебі
Күні:4.12.2018 жылМұғалімнің аты-жөні:Саметова Т.Т
Сынып 9әҚатысқандар: Қатыспаған-дар:
Сабақтың тақырыбы1920 – 1930 жылдардағы Қазақстандағы мәдениет
Осы сабақта қол жеткізілетін оқумақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 1920-1930 жылдардағы Қазақстан мəдениеті, қоғамдық өмір
Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар:


1920-1930 жылдардағы Қазақстан мəдениеті жайлы біледі.Қазақ кеңестік өнерінің қашан қалыптасқанын біледі.


Оқушылардың басым бөлігі:


Сауатсыздықты жоюдағы кедергілерді талқылайды.



Кейбір оқушылар:


Қазақ кеңес өнерінің қалыптасуын, халыққа білім беру саласындағы жетістіктерін талдайды.
Бағалау критерийі1920-1930 жылдардағы Қазақстан мəдениеті жайлы біледі.Қазақ кеңестік өнерінің қашан қалыптасқанын біледі
Тілдік мақсаттар



Оқушылар орындай алады:Мәтіндегі негізгі бөліктерге көзқарасын білдіреді және пікір-таласқа түседі. Бірлескен оқуда ақпаратты талдайды, салыс-тырады, сипаттайды, өз сөзімен айтады.Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер


Сыныптағы диалог\жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер




Құндылықтарға баулуСын тұрғысынан ойлау, топтық, жұптық жұмыста ынтымақтасу, бір- біріне құрметпен қарау,жауапкершілікті ұғыну, білім алуға дайын болу
Пәнаралық байланысәдебиет
Алдыңғы оқу

Сабақтың барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар
Сабақтың басы 8 мин











































Сабақтың ортасы

25 мин









































Сабақтың соңы 5 мин























2 мин




Ұйымдастыру кезеңі
  • Оқушылардың сабаққа дайындықтарын бағдарлау (сыныпты түгендеу, көңіл күйлерін білу)
  • Оқушыларды үш топқа бөлу




  • Үй тапсырмасы «Аралдар» әдісі арқылы сұралады себептері? Қазақстан аумағындағы Кеңестік «еңбекпен түзеу» лагерлері.. Не ?Нені ?Неге ?Неде ?Немен ?Неліктен ?Бағалау. «Егер 5 минутыңыз болса»





    Оқушыларға бейнежазба көрсету АКТ көмегімен «1920-1930 жылдардағы Қазақстан мəдениеті» тақырыбында бейнежазба көрсетуОй қозғау мақсатында сұрақ қою:
  • Бейнежазбадан не байқадыңдар ?


  • Сұраққа жауап беру арқылы сабақтың тақырыбы және мақсаты айқындалады..Топтық жұмыс«Графикалық органайзер» әдісімен мәтінмен жұмыс (қосымша 1)1 топ: Сауатсыздықты жою2 топ: Жоғарғы оқу орындары.3 топ: Ғылыми-зерттеу мекемелері.

    Кері байланыс орнату.« 2 жұлдыз – 1 ұсыныс » арқылы бағалауЖұптық жұмыс. «РАФТ» әдісі арқылы жұптық жұмыс жасаладыСмайликтер арқылы бағалау

    «Үздік жұп» әдісіТоптағы оқушылар екі-екіден жұптасады да,берілген үзіндіні оқиды. Осы үзіндінің мазмұнына сай тақырып қояды. Ең үздік,жақсы деген тақырып таңдап алынады.Қ.Б. Екі топ бірін-бірі бағалайдыРефлексия

    Кері байланыс «бес саусақ»Үйге тапсырма: §24– оқып келу.



    Интер. тақтаАКТ













    Оқулық



















































































    Қосымша ақпарат
    Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіріуді қалай жоспарлайсыз?Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


    Топтық, жұптық жұмыстар барысында ашық сұрақтар тастау арқылы оқушылардың өз ойларын анық жеткізе білуге дағдыландыру. Топтық, жұптық жұмыста Кестемен жұмыс әдісі арқылы жадаяттық тапсырмалар орындайды.

    Жұптық жұмыс орындауда оқушыларды мұғалім тарапынан бағаланады, топтық жұмыс жүргізуде “Екі жұлдыз, бір ұсыныс”, “Бағдаршам” мұғалім тарапынан арқылы бағаланады. Кері байланыста “Пирамида” әдісі арқылы сұрақтарға жауап береді

    РефлексияСабақ оқу мақсаттары шынайы ма?Бүгін оқушылар не білді?Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.
    Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1.Топтық жұмыста оқушылардың СТО әдісін қолдануда2. Жұптық жұмыс жүргізуде әдісіҚандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
  • Топтық кезіндегі сұхбат.
  • Кестемен жұмыс


  • Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқулар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?





    1





    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!