
Жанпейсов Қуаныш Сейтқұлұлы
Қызылорда облысы
Қазалы ауданы Әйтеке би кенті №165 мектеп
5-сынып
Сабақ жоспарының құрылымы
1.Сабақ тақырыбы: C.Жүнісов «Ақырғы бәйге»
2. Сабақтың мақсаты:
Білу: С.Жүнісов туралы білу. «Ақырғы бәйге» әңгімесінің желісін білу.
Түсіну: Шығарманың мазмұнын түсіну.
Қолдану: Шығармадағы сенімділік, жігерлілік, күшті қасиеттерді өз бойында қолдану.
Талдау: Шығарманы негізгі бөліктерге жіктей білу, басқа шығармамен салыстыру.
Жинақтау: Оқушылардың бойында бүкіл қасиеттерін жинақтауды үйрету
Бағалау: Шығарманың желісінің маңыздылығын бағалау.
Сабақтың формасы: жеке, жұптық, топтық
Сабақтың әдісі: Түсіндірмелі; топтастыру, кластерлеу; ЖИГСО-1; сұрақ қоя ой бөлісу; бес жолды өлең; Венн диаграммасы; семантикалық карта; РАФТ.
Құрал-жабдықтар: 1. Бейнепроектор, дербес компьютер
2.5-сынып, әдебиет (Ә.Дайыр,Қ.Айтқалиев, Ш.Беркімбаева, Г.Құрманбай)
3. Плакаттар, маркер, стикер
Көрнекіліктер: 1. Таратпа жұмыс парағы.
2. Суреттер,видеолар
Пайдаланылған әдебиеттер: 1. Оқулық 5-сынып, әдебиет
2. 5-сыныпқа арналған әдебиеттен дидактикалық материалдар
3. Интернет материалдары; электронды оқулық.
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңдері |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Әдіс тәсілдер формасы |
Бағалау түрі |
Уақыты (мин) |
|
І. К І Р І С П Е |
Оқушылармен амандасып, жағдайларын сұрау; тұгендеу Үй тапсырмасын сұрау: М.Мақатаев «Барлығы да сендердікі» өлеңін сұрау. Тренинг өткізу «Тілек айту». Жаңа сабақ: Интербелсенді тақтадан видео көрсету арқылы бүгінгі сабақтың тақырыбын ашып алу. Оқушыларды топтастыру арқылы жылқыға байланысты мақал-мәтел, сипаттама, тұқымы мен ерекшелігі туралы топтастыруды тапсыру. |
Жеке оқушылардан өлеңді сұрау; М.Мақатаевтың өмірі мен шығармашылығы туралы сұрау; «Барлығы да сендердікі» өлеңі туралы сұрау. Оқушы тренингке қызыға қатысады.
Оқушылар топта отырып, жылқы малының шабысын, жүрісін байқайды.
Оқушылар топта жұмыс жасайды, қорғайды. |
Түсіндірмелі; Баяндау Топтастыру, кластерлеу |
Мадақтама Критерий ақылы бағалау. |
10 мин |
|
ІІ. Т Ұ С А У
К Е С Е Р |
Жеке жұмыс: Оқулықпен жұмыс. Топтық жұмыс: Шығарманың композициялық құрылымына бөлу арқылы тапсырма беріледі. Қосымша: Тапсырма№1,2,3 Кестені толтыру. Ақанның кім екенін топтастырады. Жылқы малына байланысты мақал-мәтелді жалғастырады. |
Оқушылар шығармаға көз жүгіртеді. Оқушылар топта талқылап, басқа топқа өз үсінгені ақылы түсіндіреді. І топ: Оқиғаның басталуы; ІІ топ: Оқиғаның дамуы; ІІІ топ: Оқиғаның шиеленісуі, шарықтау шегі; Шешімді барлық топ шығарады. Топтар өздері қорғайтын бөлімге жоспар жасап, плакатқа жазып қояды.Қосымша жұмыс парағын толтырады. |
ЖИГСО-1 Сұрақ қоя, ой бөлісу. |
2 жұлдыз, 1 ұсыныс. |
10мин |
|
ІІІ. Н Е Г І З Г І Б Ө Л І М |
Жеке жұмыс: Бес жолды өлең. №4 тапсырма Топтық жұмыс: Екі шығарманы салыстыру. Жеке жұмыс: Cемантикалық картаны толтырту Қосымша: №6 Ақан мен Батырашқа мінездеме беру. |
Шығармадағы сенімділік, жігерлілік, күшті қасиеттерді өз бойында қолданады. Оқушылар екі шығарманы салыстырады. Құлагер мен Керқұланы салыстыру. Оқушыларға кейіпкер сөзі беріледі, сол сөздің кімнің сөзі екенін тауып белгілейді.. |
Бес жолды өлең Венн диаграммасы. Семантикалық карта |
Бас бармақ арқылы бағалау. Бағдаршам арқылы бағалау. Өзіндік бағалау |
15мин |
|
ІV. Қ О Р Ы Т Ы Н Д Ы
|
Бағалау: Оқушыларға шығарма желісінің маңыздылығын бағалату. №7 тапсырма Үйге тапсырма беру: С.Жүнісов туралы ізденіс; «Ақырғы бәйге» шығармасын оқу. Құлагердің суретін салу. Рефлексия жазу |
Оқушылар шығарма желісінің маңыздылығын «РАФТ» әдісі арқылы бағалайды. Не берілгенін күнделікке жазып алады. Оқушылар өздерінің не ұққанын, нені білгісі келетінін, білетінін стикерге жазып іліп қояды. |
«РАФТ» әдісі Түсіндірмелі |
Смайлк арқылы бағалау Мұғалім рефлексия жазады. |
10мин |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
1.Сабақ тақырыбы: C.Жүнісов «Ақырғы бәйге»
1.Сабақ тақырыбы: C.Жүнісов «Ақырғы бәйге»

Жанпейсов Қуаныш Сейтқұлұлы
Қызылорда облысы
Қазалы ауданы Әйтеке би кенті №165 мектеп
5-сынып
Сабақ жоспарының құрылымы
1.Сабақ тақырыбы: C.Жүнісов «Ақырғы бәйге»
2. Сабақтың мақсаты:
Білу: С.Жүнісов туралы білу. «Ақырғы бәйге» әңгімесінің желісін білу.
Түсіну: Шығарманың мазмұнын түсіну.
Қолдану: Шығармадағы сенімділік, жігерлілік, күшті қасиеттерді өз бойында қолдану.
Талдау: Шығарманы негізгі бөліктерге жіктей білу, басқа шығармамен салыстыру.
Жинақтау: Оқушылардың бойында бүкіл қасиеттерін жинақтауды үйрету
Бағалау: Шығарманың желісінің маңыздылығын бағалау.
Сабақтың формасы: жеке, жұптық, топтық
Сабақтың әдісі: Түсіндірмелі; топтастыру, кластерлеу; ЖИГСО-1; сұрақ қоя ой бөлісу; бес жолды өлең; Венн диаграммасы; семантикалық карта; РАФТ.
Құрал-жабдықтар: 1. Бейнепроектор, дербес компьютер
2.5-сынып, әдебиет (Ә.Дайыр,Қ.Айтқалиев, Ш.Беркімбаева, Г.Құрманбай)
3. Плакаттар, маркер, стикер
Көрнекіліктер: 1. Таратпа жұмыс парағы.
2. Суреттер,видеолар
Пайдаланылған әдебиеттер: 1. Оқулық 5-сынып, әдебиет
2. 5-сыныпқа арналған әдебиеттен дидактикалық материалдар
3. Интернет материалдары; электронды оқулық.
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңдері |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Әдіс тәсілдер формасы |
Бағалау түрі |
Уақыты (мин) |
|
І. К І Р І С П Е |
Оқушылармен амандасып, жағдайларын сұрау; тұгендеу Үй тапсырмасын сұрау: М.Мақатаев «Барлығы да сендердікі» өлеңін сұрау. Тренинг өткізу «Тілек айту». Жаңа сабақ: Интербелсенді тақтадан видео көрсету арқылы бүгінгі сабақтың тақырыбын ашып алу. Оқушыларды топтастыру арқылы жылқыға байланысты мақал-мәтел, сипаттама, тұқымы мен ерекшелігі туралы топтастыруды тапсыру. |
Жеке оқушылардан өлеңді сұрау; М.Мақатаевтың өмірі мен шығармашылығы туралы сұрау; «Барлығы да сендердікі» өлеңі туралы сұрау. Оқушы тренингке қызыға қатысады.
Оқушылар топта отырып, жылқы малының шабысын, жүрісін байқайды.
Оқушылар топта жұмыс жасайды, қорғайды. |
Түсіндірмелі; Баяндау Топтастыру, кластерлеу |
Мадақтама Критерий ақылы бағалау. |
10 мин |
|
ІІ. Т Ұ С А У
К Е С Е Р |
Жеке жұмыс: Оқулықпен жұмыс. Топтық жұмыс: Шығарманың композициялық құрылымына бөлу арқылы тапсырма беріледі. Қосымша: Тапсырма№1,2,3 Кестені толтыру. Ақанның кім екенін топтастырады. Жылқы малына байланысты мақал-мәтелді жалғастырады. |
Оқушылар шығармаға көз жүгіртеді. Оқушылар топта талқылап, басқа топқа өз үсінгені ақылы түсіндіреді. І топ: Оқиғаның басталуы; ІІ топ: Оқиғаның дамуы; ІІІ топ: Оқиғаның шиеленісуі, шарықтау шегі; Шешімді барлық топ шығарады. Топтар өздері қорғайтын бөлімге жоспар жасап, плакатқа жазып қояды.Қосымша жұмыс парағын толтырады. |
ЖИГСО-1 Сұрақ қоя, ой бөлісу. |
2 жұлдыз, 1 ұсыныс. |
10мин |
|
ІІІ. Н Е Г І З Г І Б Ө Л І М |
Жеке жұмыс: Бес жолды өлең. №4 тапсырма Топтық жұмыс: Екі шығарманы салыстыру. Жеке жұмыс: Cемантикалық картаны толтырту Қосымша: №6 Ақан мен Батырашқа мінездеме беру. |
Шығармадағы сенімділік, жігерлілік, күшті қасиеттерді өз бойында қолданады. Оқушылар екі шығарманы салыстырады. Құлагер мен Керқұланы салыстыру. Оқушыларға кейіпкер сөзі беріледі, сол сөздің кімнің сөзі екенін тауып белгілейді.. |
Бес жолды өлең Венн диаграммасы. Семантикалық карта |
Бас бармақ арқылы бағалау. Бағдаршам арқылы бағалау. Өзіндік бағалау |
15мин |
|
ІV. Қ О Р Ы Т Ы Н Д Ы
|
Бағалау: Оқушыларға шығарма желісінің маңыздылығын бағалату. №7 тапсырма Үйге тапсырма беру: С.Жүнісов туралы ізденіс; «Ақырғы бәйге» шығармасын оқу. Құлагердің суретін салу. Рефлексия жазу |
Оқушылар шығарма желісінің маңыздылығын «РАФТ» әдісі арқылы бағалайды. Не берілгенін күнделікке жазып алады. Оқушылар өздерінің не ұққанын, нені білгісі келетінін, білетінін стикерге жазып іліп қояды. |
«РАФТ» әдісі Түсіндірмелі |
Смайлк арқылы бағалау Мұғалім рефлексия жазады. |
10мин |
шағым қалдыра аласыз













