1.Сабақ тақырыбы: C.Жүнісов «Ақырғы бәйге»

Тақырып бойынша 11 материал табылды

1.Сабақ тақырыбы: C.Жүнісов «Ақырғы бәйге»

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ өтетін мұғалімдерге
Материалдың қысқаша нұсқасы


Жанпейсов Қуаныш Сейтқұлұлы

Қызылорда облысы

Қазалы ауданы Әйтеке би кенті №165 мектеп

5-сынып

Сабақ жоспарының құрылымы




1.Сабақ тақырыбы: C.Жүнісов «Ақырғы бәйге»

2. Сабақтың мақсаты:

Білу: С.Жүнісов туралы білу. «Ақырғы бәйге» әңгімесінің желісін білу.

Түсіну: Шығарманың мазмұнын түсіну.

Қолдану: Шығармадағы сенімділік, жігерлілік, күшті қасиеттерді өз бойында қолдану.

Талдау: Шығарманы негізгі бөліктерге жіктей білу, басқа шығармамен салыстыру.

Жинақтау: Оқушылардың бойында бүкіл қасиеттерін жинақтауды үйрету

Бағалау: Шығарманың желісінің маңыздылығын бағалау.


Сабақтың типі: Білімді, дағдыны, іскерлікті қалыптастыру

Сабақтың формасы: жеке, жұптық, топтық

Сабақтың әдісі: Түсіндірмелі; топтастыру, кластерлеу; ЖИГСО-1; сұрақ қоя ой бөлісу; бес жолды өлең; Венн диаграммасы; семантикалық карта; РАФТ.

Құрал-жабдықтар: 1. Бейнепроектор, дербес компьютер

2.5-сынып, әдебиет (Ә.Дайыр,Қ.Айтқалиев, Ш.Беркімбаева, Г.Құрманбай)

3. Плакаттар, маркер, стикер

Көрнекіліктер: 1. Таратпа жұмыс парағы.

2. Суреттер,видеолар

Пайдаланылған әдебиеттер: 1. Оқулық 5-сынып, әдебиет

2. 5-сыныпқа арналған әдебиеттен дидактикалық материалдар

3. Интернет материалдары; электронды оқулық.









Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдері

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Әдіс тәсілдер

формасы

Бағалау түрі


Уақыты (мин)




І.

К

І

Р

І

С

П

Е

Оқушылармен амандасып, жағдайларын сұрау; тұгендеу

Үй тапсырмасын сұрау: М.Мақатаев «Барлығы да сендердікі» өлеңін сұрау.

Тренинг өткізу «Тілек айту».

Жаңа сабақ:

Интербелсенді тақтадан видео көрсету арқылы бүгінгі сабақтың тақырыбын ашып алу.

Оқушыларды топтастыру арқылы жылқыға байланысты мақал-мәтел, сипаттама, тұқымы мен ерекшелігі туралы топтастыруды тапсыру.



Жеке оқушылардан өлеңді сұрау; М.Мақатаевтың өмірі мен шығармашылығы туралы сұрау; «Барлығы да сендердікі» өлеңі туралы сұрау.

Оқушы тренингке қызыға қатысады.


Оқушылар топта отырып, жылқы малының шабысын, жүрісін байқайды.


Оқушылар топта жұмыс жасайды, қорғайды.



Түсіндірмелі;

Баяндау











Топтастыру, кластерлеу



Мадақтама












Критерий ақылы бағалау.









10 мин

ІІ.

Т

Ұ

С

А

У


К

Е

С

Е

Р

Жеке жұмыс: Оқулықпен жұмыс.

Топтық жұмыс: Шығарманың композициялық құрылымына бөлу арқылы тапсырма беріледі.

Қосымша: Тапсырма№1,2,3 Кестені толтыру.

Ақанның кім екенін топтастырады. Жылқы малына байланысты мақал-мәтелді жалғастырады.

Оқушылар шығармаға көз жүгіртеді.

Оқушылар топта талқылап, басқа топқа өз үсінгені ақылы түсіндіреді. І топ: Оқиғаның басталуы; ІІ топ: Оқиғаның дамуы; ІІІ топ: Оқиғаның шиеленісуі, шарықтау шегі; Шешімді барлық топ шығарады.

Топтар өздері қорғайтын бөлімге жоспар жасап, плакатқа жазып қояды.Қосымша жұмыс парағын толтырады.



ЖИГСО-1

Сұрақ қоя, ой бөлісу.



2 жұлдыз, 1 ұсыныс.



10мин



ІІІ.

Н

Е

Г

І

З

Г

І


Б

Ө

Л

І

М

Жеке жұмыс: Бес жолды өлең.

4 тапсырма



Топтық жұмыс: Екі шығарманы салыстыру.



Жеке жұмыс: Cемантикалық картаны толтырту

Қосымша: №6 Ақан мен Батырашқа мінездеме беру.

Шығармадағы сенімділік, жігерлілік, күшті қасиеттерді өз бойында қолданады.


Оқушылар екі шығарманы салыстырады. Құлагер мен Керқұланы салыстыру.


Оқушыларға кейіпкер сөзі беріледі, сол сөздің кімнің сөзі екенін тауып белгілейді..




Бес жолды өлең




Венн диаграммасы.



Семантикалық карта

Бас бармақ арқылы бағалау.



Бағдаршам арқылы бағалау.



Өзіндік бағалау

15мин

ІV.

Қ

О

Р

Ы

Т

Ы

Н

Д

Ы


Бағалау: Оқушыларға шығарма желісінің маңыздылығын бағалату.

7 тапсырма


Үйге тапсырма беру: С.Жүнісов туралы ізденіс;

«Ақырғы бәйге» шығармасын оқу. Құлагердің суретін салу.

Рефлексия жазу

Оқушылар шығарма желісінің маңыздылығын «РАФТ» әдісі арқылы бағалайды.


Не берілгенін күнделікке жазып алады.



Оқушылар өздерінің не ұққанын, нені білгісі келетінін, білетінін стикерге жазып іліп қояды.


«РАФТ» әдісі




Түсіндірмелі





Смайлк арқылы бағалау







Мұғалім рефлексия жазады.

10мин







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
17.12.2018
650
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі