№50 орта мектеп
Математика пәнінің мұғалімі
С.Қ.Қазыбекованың
2018-2019 оқу жылындағы
І жарты жылдық бойынша талдауы
Ақтөбе қаласы
№50 орта мектебінің математика пәні мұғалімі
Қазыбекова Салтанат Құтжанқызының
2018-2019 оқу жылындағы І жарты жылдық жұмысына талдау
Өзекті мәселе: «Жаңартылған білім беру мазмұны аясында сандық ресурстарды тиімді пайдалана отырып, оқушылардың математика пәнінен білім сапасын арттыру»
Міндеттері:
-
Сандық ресурстарды пайдалана отырып, оқушылардың математика пәніне деген қызығушылықтарын арттыру, математикалық сауаттылық деңгейін көтеру;
-
Дарынды оқушылармен жұмыс жүргізуде оқушылардың шығармашылық белсенділігін жаңаша арттыру;
-
Жаңартылған білім мазмұны жағдайында білім беру туралы әдістемелік білімімді толықтыру, тәжірибе алмасу;
-
Кәсіби өсу, шығармашылық белсенділікті арттыру.
-
Білімі
Педагогикалық өтілі
Диплом бойынша мамандығы
Санаты
жоғары
Қ.Жубанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті
2015-2018ж.ж
7 жыл 4 ай
математика және информатика пәнінің мұғалімі
ІІ санат
12.05.17 №163 бұйрық
Қазақстан Республикасы жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандартының орындалуы:
Негізгі орта білім деңгейінде «Математика және информатика» білім саласы бойынша сыныптарда пәндерді оқыту Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің
2013 жылғы 3 сәуірдегі №115 бұйрығы және 2017 жылғы 25-қазандағы №545 бұйрығының оқу бағдарламаларымен жүргізіледі.
Негізгі
орта білім беру деңгейінде «Математика», «Алгебра», «Геометрия»
пәндерін оқытудың мақсаты - пән мазмұнын сапалы игеруді қамтамасыз ету,
білім алушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыру, сыни
тұрғыдан ойлауды дамыту, ғылыми-жаратылыстану пәндерін игеруге
қажетті математикалық білім мен дағдылардың негіздерін
игеру, оқу пәні материалдары негізінде білім алушылардың
интеллектуалдық деңгейін дамыту
Міндеттері:
-
«Сандар», «Алгебра», «Геометрия», «Статистика және ықтималдықтар теориясы», «Математикалық модельдеу және анализ» бөлімдері бойынша математикалық білім, білік және дағдыларын қалыптастыру мен дамытуға жағдай жасау;
-
әртүрлі мәнмәтіндегі есептерді шешуде математикалық тілді және негізгі математикалық заңдарды қолдануға, санды қатынастар мен кеңістіктік формаларды оқып білуге мүмкіндік беру;
-
есептерді шешу мақсатында оқушылардың білімдерін математикалық модельдерді құруға, шынайы процестерді сипаттайтын математикалық модельдерді түсіндіруге бағыттау;
-
өздігінен оқуға және болашақ таңдаған мамандығы бойынша білімін жалғастыруға қажетті физика, химия, биология және басқа да теориялық облыстарда зерттеулер мен есептерді шешу үшін және практикалық іс-әрекеттерінде математикалық әдістерді қолданудың қарапайым дағдыларын қалыптастыру;
-
практикалық есептерді шешуде, алынған нәтижелерді бағалау мен анықтылығын орнатуда лайықты математикалық әдістерді таңдап алу үшін логикалық және сыни тұрғыдан ойлауын, шығармашылық қабілеттерін дамыту;
-
коммуникативтік дағдыларын, оның ішінде, ақпаратты дұрыс және сауатты түрде беру, сонымен қатар әртүрлі ақпарат көздерінен, басылымдар мен электрондық құралдардан алынған ақпаратты қолдану қабілетін дамыту;
-
өздігінен және топта жұмыс істеуде қажетті тәуелсіздік, жауапкершілік, бастамашылдық, табандылық, шыдамдылық пен толеранттылық сияқты тұлғалық қасиеттерді дамыту;
-
математиканың даму тарихымен, математикалық ұғымдардың пайда болу тарихымен таныстыру;
-
қоғамдық ілгерілеу үшін математиканың маңыздылығын түсінуін қамтамасыз ету;
-
математика оқыту процесінде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (бұдан әрі - АКТ) қолдану дағдыларын дамыту.
«Математика» пәні бойынша оқу жүктемесінің көлемі:
5-класс – аптасына 5 сағат, оқу жылында – 170 сағат;
6-класс– аптасына 5 сағат, оқу жылында – 170 сағат.
«Алгебра» пәні бойынша оқу жүктемесінің көлемі:
8-класс – аптасына 3 сағат, оқу жылында – 102 сағат.
«Геометрия» пәні бойынша оқу жүктемесінің көлемі:
8-класс – аптасына 2 сағат, оқу жылында – 68 сағат.
|
№ |
Пән |
Класс |
Бөлім бойынша жиынтық бағалаулар саны |
|
|
І тоқсан |
ІІ тоқсан |
|||
|
1 |
Математика |
5 |
3 |
1 |
|
6 |
2 |
2 |
||
|
2 |
Алгебра |
8 |
1 |
1 |
|
3 |
Геометрия |
8 |
1 |
1 |
-
Ашық сабақтар
Мектепішілік
Тілдер мерекесіне орай «Бабалар тілі – мыңжылдықтар тілі» сайысы;
-
Мастер класс
Мектепішілік
«Білім беру мазмұнының жаңаруы негізінде критериалды бағалаудың қызметі мен мүмкіндіктері» шебер класс
-
Олимпиада
Мектепішілік
Төремұратов Әлішер –І орын
Сагынаева Сагыныш – ІІ орын
-
Баспа
Халықаралық
«Зияткер» сайтында математика пәнінен сыныптан тыс шараларым жарияланды
«Филолог» сайтында «Рухани жаңғыру» аясындағы тәрбие жұмыстарымен бөліскенім үшін дипломмен марапаталдым
-
Қашықтық олимпиадасы
Республикалық
«Ұлттық интернет олимпиадасында» оқушылар төмендегідей нәтиже көрсетті:
Асылбекова Айдана – І дәрежелі диплом
Тұрғали Тамерлан- І дәрежелі диплом
Халықаралық
«Білген бәйге» олимпиадасы (қалалық кезеңі)
РсалинаАмина – ІІ орын
Хасен Еркеназ – І орын
Дуйсенгалиев Абай – І орын
«Ақбота» интеллектуалды конкурсы
Сайын Дильнара - ІІ орын
-
Кәсіби байқау
-
Электорнды орта
--
-
Білім сапасы
Математика пәнінен 2017-2018 оқу жылы бойынша
білім сапасының көрсеткіші
|
К пәні |
2017-2018 оқу жылы |
||
|
Математика |
Алгебра |
Геометрия |
|
|
5 класс |
56% |
|
|
|
6 класс |
50% |
|
|
|
8 класс |
|
48% |
42% |
-
Курс
--
.
-
Марапаттаулар
Мектепішілік
Ұстаздар күніне орай «Алғыс хатпен» марапатталдым.
Республикалық
«Ұлттық интернет олимпиадаға» оқушыларды дайындағаным үшін «Алғыс хатпен»;
«Зияткер» сайты «Алғыс хат» ;
Халықаралық
«Филолог» сайтының Тәуелсіздік күніне арналған дипломы;
Пән мұғалімі: С.Қ.Қазыбекова
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
2018-2019 оқу жылындағы І жарты жылдық жұмысына талдау
2018-2019 оқу жылындағы І жарты жылдық жұмысына талдау
№50 орта мектеп
Математика пәнінің мұғалімі
С.Қ.Қазыбекованың
2018-2019 оқу жылындағы
І жарты жылдық бойынша талдауы
Ақтөбе қаласы
№50 орта мектебінің математика пәні мұғалімі
Қазыбекова Салтанат Құтжанқызының
2018-2019 оқу жылындағы І жарты жылдық жұмысына талдау
Өзекті мәселе: «Жаңартылған білім беру мазмұны аясында сандық ресурстарды тиімді пайдалана отырып, оқушылардың математика пәнінен білім сапасын арттыру»
Міндеттері:
-
Сандық ресурстарды пайдалана отырып, оқушылардың математика пәніне деген қызығушылықтарын арттыру, математикалық сауаттылық деңгейін көтеру;
-
Дарынды оқушылармен жұмыс жүргізуде оқушылардың шығармашылық белсенділігін жаңаша арттыру;
-
Жаңартылған білім мазмұны жағдайында білім беру туралы әдістемелік білімімді толықтыру, тәжірибе алмасу;
-
Кәсіби өсу, шығармашылық белсенділікті арттыру.
-
Білімі
Педагогикалық өтілі
Диплом бойынша мамандығы
Санаты
жоғары
Қ.Жубанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті
2015-2018ж.ж
7 жыл 4 ай
математика және информатика пәнінің мұғалімі
ІІ санат
12.05.17 №163 бұйрық
Қазақстан Республикасы жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандартының орындалуы:
Негізгі орта білім деңгейінде «Математика және информатика» білім саласы бойынша сыныптарда пәндерді оқыту Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің
2013 жылғы 3 сәуірдегі №115 бұйрығы және 2017 жылғы 25-қазандағы №545 бұйрығының оқу бағдарламаларымен жүргізіледі.
Негізгі
орта білім беру деңгейінде «Математика», «Алгебра», «Геометрия»
пәндерін оқытудың мақсаты - пән мазмұнын сапалы игеруді қамтамасыз ету,
білім алушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыру, сыни
тұрғыдан ойлауды дамыту, ғылыми-жаратылыстану пәндерін игеруге
қажетті математикалық білім мен дағдылардың негіздерін
игеру, оқу пәні материалдары негізінде білім алушылардың
интеллектуалдық деңгейін дамыту
Міндеттері:
-
«Сандар», «Алгебра», «Геометрия», «Статистика және ықтималдықтар теориясы», «Математикалық модельдеу және анализ» бөлімдері бойынша математикалық білім, білік және дағдыларын қалыптастыру мен дамытуға жағдай жасау;
-
әртүрлі мәнмәтіндегі есептерді шешуде математикалық тілді және негізгі математикалық заңдарды қолдануға, санды қатынастар мен кеңістіктік формаларды оқып білуге мүмкіндік беру;
-
есептерді шешу мақсатында оқушылардың білімдерін математикалық модельдерді құруға, шынайы процестерді сипаттайтын математикалық модельдерді түсіндіруге бағыттау;
-
өздігінен оқуға және болашақ таңдаған мамандығы бойынша білімін жалғастыруға қажетті физика, химия, биология және басқа да теориялық облыстарда зерттеулер мен есептерді шешу үшін және практикалық іс-әрекеттерінде математикалық әдістерді қолданудың қарапайым дағдыларын қалыптастыру;
-
практикалық есептерді шешуде, алынған нәтижелерді бағалау мен анықтылығын орнатуда лайықты математикалық әдістерді таңдап алу үшін логикалық және сыни тұрғыдан ойлауын, шығармашылық қабілеттерін дамыту;
-
коммуникативтік дағдыларын, оның ішінде, ақпаратты дұрыс және сауатты түрде беру, сонымен қатар әртүрлі ақпарат көздерінен, басылымдар мен электрондық құралдардан алынған ақпаратты қолдану қабілетін дамыту;
-
өздігінен және топта жұмыс істеуде қажетті тәуелсіздік, жауапкершілік, бастамашылдық, табандылық, шыдамдылық пен толеранттылық сияқты тұлғалық қасиеттерді дамыту;
-
математиканың даму тарихымен, математикалық ұғымдардың пайда болу тарихымен таныстыру;
-
қоғамдық ілгерілеу үшін математиканың маңыздылығын түсінуін қамтамасыз ету;
-
математика оқыту процесінде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (бұдан әрі - АКТ) қолдану дағдыларын дамыту.
«Математика» пәні бойынша оқу жүктемесінің көлемі:
5-класс – аптасына 5 сағат, оқу жылында – 170 сағат;
6-класс– аптасына 5 сағат, оқу жылында – 170 сағат.
«Алгебра» пәні бойынша оқу жүктемесінің көлемі:
8-класс – аптасына 3 сағат, оқу жылында – 102 сағат.
«Геометрия» пәні бойынша оқу жүктемесінің көлемі:
8-класс – аптасына 2 сағат, оқу жылында – 68 сағат.
|
№ |
Пән |
Класс |
Бөлім бойынша жиынтық бағалаулар саны |
|
|
І тоқсан |
ІІ тоқсан |
|||
|
1 |
Математика |
5 |
3 |
1 |
|
6 |
2 |
2 |
||
|
2 |
Алгебра |
8 |
1 |
1 |
|
3 |
Геометрия |
8 |
1 |
1 |
-
Ашық сабақтар
Мектепішілік
Тілдер мерекесіне орай «Бабалар тілі – мыңжылдықтар тілі» сайысы;
-
Мастер класс
Мектепішілік
«Білім беру мазмұнының жаңаруы негізінде критериалды бағалаудың қызметі мен мүмкіндіктері» шебер класс
-
Олимпиада
Мектепішілік
Төремұратов Әлішер –І орын
Сагынаева Сагыныш – ІІ орын
-
Баспа
Халықаралық
«Зияткер» сайтында математика пәнінен сыныптан тыс шараларым жарияланды
«Филолог» сайтында «Рухани жаңғыру» аясындағы тәрбие жұмыстарымен бөліскенім үшін дипломмен марапаталдым
-
Қашықтық олимпиадасы
Республикалық
«Ұлттық интернет олимпиадасында» оқушылар төмендегідей нәтиже көрсетті:
Асылбекова Айдана – І дәрежелі диплом
Тұрғали Тамерлан- І дәрежелі диплом
Халықаралық
«Білген бәйге» олимпиадасы (қалалық кезеңі)
РсалинаАмина – ІІ орын
Хасен Еркеназ – І орын
Дуйсенгалиев Абай – І орын
«Ақбота» интеллектуалды конкурсы
Сайын Дильнара - ІІ орын
-
Кәсіби байқау
-
Электорнды орта
--
-
Білім сапасы
Математика пәнінен 2017-2018 оқу жылы бойынша
білім сапасының көрсеткіші
|
К пәні |
2017-2018 оқу жылы |
||
|
Математика |
Алгебра |
Геометрия |
|
|
5 класс |
56% |
|
|
|
6 класс |
50% |
|
|
|
8 класс |
|
48% |
42% |
-
Курс
--
.
-
Марапаттаулар
Мектепішілік
Ұстаздар күніне орай «Алғыс хатпен» марапатталдым.
Республикалық
«Ұлттық интернет олимпиадаға» оқушыларды дайындағаным үшін «Алғыс хатпен»;
«Зияткер» сайты «Алғыс хат» ;
Халықаралық
«Филолог» сайтының Тәуелсіздік күніне арналған дипломы;
Пән мұғалімі: С.Қ.Қазыбекова
шағым қалдыра аласыз
ласы












