Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
1 жыл бойы тегін жүктеу мүмкіндігіне ие болыңыз!
жеңілдік
2024-2025 мад тобы қыркүйек циклограммасы
Тәрбиелеу - білім беру процесінің циклограммасы
Тәрбиелеу - білім беру процесінің циклограммасы
Қыркүйек айы 2024 жыл 2 апта
Тәрбиелеу - білім беру процесінің циклограммасы
Қыркүйек айы 2024 жыл 3 апта
Күн тәртібі |
Дүйсенбі 16.09.2024ж
|
Сейсенбі 17.09.2024ж
|
Сәрсенбі 18.09.2024ж
|
Бейсенбі 19.09.2024ж
|
Жұма 20.09.2024ж
|
||||
Балаларды қабылдау |
Көңілді күн әнімен қарсы алу |
Қонаққа келген қуыршақпен қарсы алу |
Достық эстафетасы арқылы қарсы алу |
Балаларды қоңыраумен қарсы алу. Сылдырлатып қоңырауын соғып кіріп,келесі балаға береді |
Сиқырлы сөздермен қарсы алу (көйлегің қандай әдемі т.б) |
||||
Ата-аналармен әңгімелесу, кеңес беру |
Баланың бақшаға бейімделуі жайлы әңгіме |
Баланың денсаулығы жайлы әңгіме |
Баланың басқа балалармен қарым –қатынасы жайлы әңгіме |
Топтық іс-шаралар мен меркелер жайлы әңгіме |
Баланың көңіл күйі туралы әңгімелсу |
||||
Балалардың дербес әрекеті (баяу қимылды ойындар, үстел үсті ойындары, бейнелеу әрекеті, кітаптар қарау және тағы басқа әрекеттер) |
Дид ойын:«Менің отбасым» әңгімелесу. Міндеті: сөздік қорларын байыту.Сөйлеуді дамыту |
Дид ойын: «Дыбысынан таны» Міндеті:: Есту қабілеттерін дамыту. Музыка |
Дид ойын: «Сәйкестендіріп жина» ойыны Міндеті: түстеріне қарай ажырату Математика негіздері |
Дид ойын: «Пирамида жинау» ойыны Міндеті: көлемін ажырату Математика негіздері |
Дид ойын: «Бөліктерді құрастыр» ойыны Міндеті: қиынды суреттермен құрастыруды үйрету Құрастыру |
||||
Таңертенгі жаттығу |
Қыркүйек айына арналған таңертеңгі жаттығулар кешені ( (Жалпы дамытушы жаттығулар, қимыл белсенділігі, ойын әрекеті). |
||||||||
Таңғы ас |
Таңғы ас алдында қолдарын сумен сабындап жуу мәдениетін қалыптастыру. Жеңдерін өз бетімен түру, жуыну кезінде киімді суламау, жуыну кезінде суды шашыратпау білігін бекіту. Өз орнын тауып отыру. Үстел басында қарапайым мінез-құлық дағдыларын қалыптастыру: нанды үгітпеу, тамақты ауызды жауып шайнау, ауызды тамаққа толтырып сөйлемеу. Тамақтанып болғаннан кейін алғыс айтуды үйрету (мәдени-гигиеналық дағдылар, өзіне-өзі қызмет ету, кезекшілердің еңбек әрекеті) |
||||||||
Ұйымдастырылған іс-әрекетке дайындық |
«Амандасу әдебі» Мақсаты: Құрбыларымен «Қалың қалай досым? сұрақтары аясында диалог құра алуға машықтандыру, байланыстырып сөйлеуге үйрету. Сөйлеуді дамыту |
«Біздің топ» Мақсаты: Балаларды балабақшаның топ бөлмелерімен таныстыру. Қоршаған ортамен таныстыру |
«Кім көп сөз біледі?» Мақсаты: балаларды шапшаңдыққа, дұрыс сөйлеуге үйрету Балалардың еркін әрекеттері Сөйлеуді дамыту |
«Күзгі жапырақ» тақпақ Қыстың жақын қалғанын, Жапырақтар сезгендей. Желмен ұшып барады, Жерге қонып үлгермей Мақсаты: Балалардың тілдерін дамыту арқылы, сөздік қорын дамыту. Ойын: «Аю жүрген орманда». Мақсаты: Қимыл қозғалысын дамыту Көркем әдебиет,дене шынықтыру |
Күз туралы не білетінін еркін түрде əңгімелейді: Күз келді. Күннің жылуы азайды. Аспанды бұлт қаптады. Жаңбыр жиі жауады. Адамдар қолшатырмен жүреді. ағаштарда жапырақ жоқ. Жапырақтар сарғайып, жерге түсіп қалды. Жыл құстары оңтүстікке ұшып кетті. Баубақшада өнім жиналдыСуреттерден күзгі ауа райына сай киінген балаларды табады, сол суретті белгілейді. Экологиялық тәрбие |
||||
Білім беру ұйымының кестесі бойынша ұйымдастырылған іс-әрекет |
Сөйлеуді дамыту Тақырыбы: Күз бояуы. Өлең тыңдау арқылы, әңгіме құрап айту арқылы баланың сөйлеу тілін дамыту.Күздің жомарт, мырза екенін айтып, мейірбандыққа тәрбиелеу. Сауат ашу негіздері Тақырып: Дауыссыз дыбыстар. Суреттен дауыссыз дыбыстардан басталатын суреттерді таба білу қабілеттерін дамыту.Дауысты жəне дауыссыз дыбыстарды бір-бірінен ажырата білуге дағдыландыру.Жазу барысында денені дұрыс ұстап, əдемі жазуға дағдыландыру арқылы эстетикалық талғамдарын тəрбиелеу. Дене шынықтыру Тақырып: Ұлттық ойындар (таза ауада) Ұлттық ойындарға деген қызығушылықтарын арттыру, коммуникативтік құзіреттіліктерін дамыту, мейірімділік пен ұлтттар арасындағы достыққа тәрбиелеу. Шығармашылық: «Құрастыру» Тақырып: Ұшақ Құрылыс материалда-рынан ұшақты құрастыра білуге үйрету;ұшақты құрастыру-да оның негізгі бөлігі мен ұсақ бөлшектерін ажырата алу және балалардың ой-қиялын дамыту; өзінің іс-әрекетін алдын ала жоспарлау дағдыларын қалыптас-тыру, батылдыққа, ерлікке тәрбиелеу |
Көркем әдебиет Тақырып: Театр əлемінде Балаларға театр туралы түсінік беру,қуыршақ театрының түрлерімен таныстыру; балалардың өз ойын айта білуге үйрету,театрландырылған ойындарға оң көзқарастарын, басқалардың пікірін тыңдай білу дағдыларын қалыптастыру; театр өнеріне құрметпен қарауға тəрбиелеу. Сауат ашу Тақырып: Дауыссыз дыбыстар. Суреттен дауыссыз дыбыстардан басталатын суреттерді таба білу қабілетте-рін дамыту.Дауысты жəне дауыссыз дыбыстарды бір-бірінен ажырата білуге дағдыландыру.Жазу барысында денені дұрыс ұстап, əдемі жазуға дағдыландыру арқылы эстетикалық талғамдарын тəрбиелеу. Дене шынықтыру Тақырып: Ұлттық ойындар (таза ауада) Ұлттық ойындарға деген қызығушылықтарын арттыру, коммуникативтік құзіреттіліктерін дамыту, мейірімділік пен ұлтттар арасындағы достыққа тәрбиелеу. Қоршаған ортамен танысу Тақырып: Ағаш және бұта Ағаштың, бұталардың атауларымен таныстыру жəне олардың түрлерін бір-бірінен өзіне тəн ерекшеліктеріне қарай (жапырағы, жемісі, діңі) айыра білуге үйрету. Жақын маңда орналасқан ағаштар, бұталар мен шөптер туралы түсініктерін нығайту. Тірі нысанды суреттей білу қабілеттерін дамыту. Балалардың зейінін, жадын күшейту. Табиғатқа қамқорлықпен, жанашырлықпен қарауға үйрету. Рухани-ізгілік жəне эстетикалық сезімдерін қалыптастыру |
Математика негіздері Тақырып: 5, 6 сандары және цифрлары Цифрды заттардың санымен сәйкестендіруге үйрету; заттарды санау дағдысын жетілдіру;5 және 6 цифрларын дұрыс тану мен бейнелеуге үйрету. Логикалық байланыстар мен заң-дылықтарды орнату қабілетін; зейін, есте сақтау, сөйлеуін дамыту.Шыдамдылыққа тәрбиелеу. Сауат ашу негіздері Тақырып: Дауыссыз дыбыстар. Суреттен дауыссыз дыбыстардан басталатын суреттерді таба білу қабілеттерін дамыту.Дауысты жəне дауыссыз дыбыстарды бір-бірінен ажырата білуге дағдыландыру.Жазу барысында денені дұрыс ұстап, əдемі жазуға дағдыландыру арқылы эстетикалық талғамдарын тəрбиелеу. Дене шынықтыру Тақырып: Қалай спортшы болуға болады? Ептілік, өз-өзін бақылай алу дағдыларын дамыту; спортқа деген ынталарын, салауатты өмір сүруге деген жақсы әдеттерін тәрбиелеу. Сөйлеуді дамыту Тақырып: Күз бояуы. Өлең тыңдау арқылы, әңгіме құрап айту арқылы баланың сөйлеу тілін дамыту.Күздің жомарт, мырза екенін айтып, мейірбандыққа тәрбиелеу. |
Қазақ тілі Тақырып: Көгөністер Сөздік қорларындағы сөздерді белсенді қолдана білуге жаттықтыру, қарапайым сұрақтарға жай сөйлеммен жауап беру, сөздік қорларын дамыту. Көркем әдебиет Тақырып: Мақтаншақ қоян» ертегісі (киілмелі қуыршақ театры) Кейіпкерлердің ерекшеліктерін беру үшін,мəнерлілік құралдарын қолдана білу дағды-ларын қалыптастыру, ертегінің мазмұнын түсініп, кейіпкерлерге мінездеме бере білуге үйрету, кейіпкерлердің іс-əрекетін орындай білуге үйрету, шығармашылыққа, батылдыққа тəрбиелеу Математика негіздері Тақырып: 5,6 сандары және цифрлары Цифрды заттардың санымен сәйкестендіруге үйрету; заттарды санау дағдысын жетілдіру;5 және 6 цифрларын дұрыс тану мен бейнелеуге үйрету.Логика-лық байланыстар мен заңды-лықтарды орнату қабілетін; зейін, есте сақтау, сөйлеуін да-мыту.Шыдамдылыққа тәрб-у. Музыка Тақырып: «Күзгі серуен» Әннің сипатын қабылдау,дауысын дұрыс келтіріп орындау, ырғақтық бейнесі мен динамикасын дәл беру,әннің кіріспесін, басын, қайырмасын ажырату.Музыка сипатына сәйкес ойын әрекеттерін орындау.Музыка сипатын анық ырғақты, ширақ жүріспен беру.Балалардың музыкаға деген қызығушылығын арттыру.
|
Математика негіздері Тақырып: 7, 8, 9 сандары және цифрлары Цифрды заттардың санымен сәйкестендіруді үйрету; заттарды санау дағдыларын дамыту; дұрыс тану мен 7, 8, 9 сандарын бейнелеуді үйрету. Логикаға арналған ойын тапсырмаларын орындау біліктілігін бекіту.Зейін, есте сақтау, сөйлеу, қолдың ұсақ моторикасын дамыту.Шыдамдылыққа тәрбиелеу. Қазақ тілі Тақырып: Жемістер Жаңылтпашты жылдам әрі жатқа айта білуге үйрету. 2-3 сөйлеммен затты сипаттай білу дағдыларын дамыту. Диалогке қатысуға үйрету. Қоршаған ортамен танысу Тақырып: Біздің өлкемізде қандай жануарлар тіршілік етеді? Жабайы жануарлардың тіршілігі жайлы түсініктерін кеңейту Жануарлардың сырт келбетіндегі ерекшеліктері мен жылдың əртүрлі мезгіліндегі тіршілігі жайлы сипаттама жасау қабілеттерін қалыптастыру.Себеп-салдар байланысын анықтау қабілеттерін дамыту. Жануарлар əлемін сүюге баулу. Музыка Тақырып: «Күзгі серуен» Әннің сипатын қабылдау,дауысын дұрыс келтіріп орындау, ырғақтық бейнесі мен динамикасын дәл беру,әннің кіріспесін, басын, қайырмасын ажырату.Музыка сипатына сәйкес ойын әрекеттерін орындау.Музыка сипатын анық ырғақты, ширақ жүріспен беру.Балалардың музыкаға деген қызығушылығын арттыру. |
||||
Серуенге дайындық |
Көрсету бойынша киімдерін киюді, қимыл белсенділігіне жағымды эмоциялық қарым-қатынас білдіруді, бұрын игерген қимылдарды өздігінен орындауды жетілдіру. Киім шкафтарын тануды қалыптастыру (өзіне-өзі қызмет ету дағдылары, ұсақ моториканы дамыту |
||||||||
Серуен |
Бақылау: Тұманды бақылайды. Мақсаты: Күздегі тұманды бақылауды. Тұманның қайдан пайда болатынын түсінеді. Еңбек : Ағаштардың түптерін қопсытады. Мақсаты: Табиғатты аялай біліп, өсімдіктерге қамқор болады. Оларды күтіп – баптайды. «Шымшық доп» Мақсаты:Ептілікке, шапшаңдыққа , батылдыққа, допты тез лақтыруға үйренеді. Еркін ойын: Төбешіктен секіру. Мақсаты: текшелерден төбешік жасап алады. |
Бақылау: Күзгі көріністі бақылайды. Мақсаты: Күз ерекшеліктерін біледі. Күннің салқындауын, жаңбырдың жиі жаууы, жапырақтардың сарғаюы, адамдардың жылы киінуі туралы түсінінеді. Еңбек:Ойын алаңы. Мақсаты: Ойын алаңындағы ағаш бұтақтарын жинайды.Өз алаңдарын таза ұстайды. «Жүгіріп өтуге үлгер» Мақсаты: Ептілікке, шапшаңдыққа , батылдыққа, тез жүгіруге үйренеді. Еркін ойын: Қуаласпақ Мақсаты: бір-бірін қуып ойнайды. |
Бақылау: Күздегі өсімдіктердің түсін бақылау. Мақсаты: Күзде өлі табиғатта болатын құбылыстар өсімдіктерге де әсер ететіндігін түсінеді. Еңбек : Біздің ойын алаңы Мақсаты: Ойын алаңындағы сарғайып түскен жапырақтарды жинау.Еңбекқорлыққа баулу. «Фигура жасап шық» Мақсаты: Қимыл-қозғалысын дамыта отырып, шапшаңдыққа, ептілікке баулу. Еркін ойын: Тығылыспақ. Мақсаты: бір бала көзін жұмып, қалған балалар тығылып қалады. |
Бақылау: Өткінші жаңбырды бақылау. Мақсаты: Өткінші жаңбыр туралы біледі. Жаңбырдың пайдасы , жаңбыр жауғанына қарап егістікті, бау бақшаны , саяжайдағы көкөніс, жеміс – жидек бәрін қолдан жауындатып суарудың пайдасын түсінеді. Еңбек : Ағаш түптерін қопсыту. Мақсаты: Ағаш түптерін қопсыту арқылы балаларға өсімдіктерге тыңайтқыш заттар топырақ арқылы баратындығын меңгереді Допты қуып жет » Мақсаты: Балаларды тез жүгіруге, шапшаңдыққа , ептілікке үйренеді. Еркін ойын: «Кім тезірек?» Мақсаты: Секіргішпен секіруге үйренеді, секіру қабілетіне, ептілікке ие. |
Бақылау:Күз мезгіліндегі адамдардың киім киісін бақылау. Мақсаты:Адамдардың неліктен күзмезгілінде жылырақ киінетінін біледі. Еңбек:Біздіңауламыз. Мақсаты:Ауладағытүскенжапырақтарды жинайды. «Күн мен түн» . Мақсаты:Балалар әртүрліқимыл-қозғалысты меңгереді. шапшаңдыққа, ептілікке үйренеді. «Сағат,сағат қанша болды? » . Мақсаты: сағат тілін айтады, қадаммен жүреді. |
||||
Серуеннен оралу |
Топқа оралу кезінде қатарға тұруды дағдыландыру. Асықпай педагогтің артынан жүру, жұптасып жүруді үйрету. Өз шкафтарын тану дағдысын қалыптастыру. Топта киетін аяқ киімдерін өз бетінше ауыстырып, киюін үйрету. (дербес қимыл әрекеті). |
||||||||
Түскі ас |
Түскі ас алдында гигеналық шараларды орындау : қолды дұрыс жуу, өз орамалының орнын білу, қолды дұрыс сүрту, орамалды ілу көркем сөз қолдану, мысалы «Сылдырлайды мөлдір су, мөлдір суға қолыңды жу» Балаларды үстел басында дұрыс отыру, үстелге қойылған ыдыстар мен заттарды таныстыруды жалғастыру (мәдени-гигиеналық дағдылар, өзіне-өзі қызмет ету, кезекшілердің еңбек әрекеті) |
||||||||
Күндізгі ұйқы |
Киім түймелерін, сырмаларын өздігінше ағытуды қалыптастыру. Киімдерін ұқыпты орындыққа іліп (немесе арнайы сөреге) қоюды үйрету. Өз төсек орнын тауып жатуды үйрету. Балалардың тыныш ұйықтауы үшін жайы баяу музыка тыңдау. Бесік жырын айтып беру (өзіне-өзі қызмет ету дағдылары, ірі және ұсақ моториканы дамыту) Балалардың тыныш ұйықтауы үшін жайы баяу музыка тыңдау. (Музыка) |
||||||||
Біртіндеп ұйқыдан ояту, сауықтыру шаралары |
Төсектен тұрып, түйіршекті және жұмсақ жолақшалармен жүруді дағдыландыру. (дене жаттығулар мен белсенділігі) Киімдерін реттілікпен өздігінен киіну. Түймелерін қадау, сырмаларын сыру, аяқ киімдерін дұрыс киюді үйрету. (өзіне-өзі қызмет ету дағдылары, ірі және ұсақ моториканы дамыту) Қолдарын жуу, құрғатып сүрту, сүлгіні өз орнына іліп қоюды үйрету. (мәдени-гигиеналық дағдылар). |
||||||||
Бесін ас |
Ересектің бақылауымен бетін, қолдарын ластанған кезде және тамақтың алдында өз бетінше жуу, беті мен қолын жеке орамалмен құрғатып сүрту, ересектің көмегімен өзін ретке келтіруін қалыптастыру.Өз орнын тауып отыру. Үстел басында қарапайым мінез-құлық дағдыларын қалыптастыру: нанды үгітпеу, тамақты ауызды жауып шайнау, ауызды тамаққа толтырып сөйлемеу. Тамақтанып болғаннан кейін алғыс айтуды үйрету (мәдени-гигиеналық дағдылар, өзіне-өзі қызмет ету)
|
||||||||
Балалардың дербес әрекеті (баяу қимылды ойындар, үстел үсті ойындары, бейнелеу әрекеті, кітаптар қарау және тағы басқа әрекеттер) |
Достарымызбен шеңберге тұрайық, ойыншықтардан шеңбер жасайық. Шеңбер бойлап айналайық. Топта шеңберге ұқсас заттарды тауып салыстыру. математика негіздері Құрылыс заттарынан достарына үйшік құрастыру Құрастыру Дайын жапсыру пішіндерінің ішінен домалақ пішінді табу, атау,тақтайшаға жапсыру.Жапсыру
|
Балалардың қалауы бойынша орталықтарға бөлініп, еркін тақырыпта сурет салу, тұзды қамырды пайдаланып мүсін жасау. Фланелеграф тақтасына әр түрлі пішіндерді тізбектеп жапсыру. Сурет салу,Мүсіндеу,Жапсыру |
Әр түрлі құрылыс заттарын пайдаланып, балалардың қалауы бойынша жануарларға қоралады жасауды үйрету Құрастыру Мерекелік әсем шарлар деп суретін салу, мүсінін ермексаздан жасауды жетілдіру ,Сурет салу,Мүсіндеу |
Ойыншық туралы жаттаған тақпақтарды айтқызу арқылы есте сақтауын дамыту. көркем әдебиет Қонағымызды топтағы қуыршақтармен салыстырып көрейікші. Ол зат қандай сұрағына жауап беруін қалыптастыру. математика негіздері |
Тапсырмалары бар қораптарды көрсету. Ойнап көреміз бе? деп«артығын тап» айдарында тапсырмаларды орындату математика негіздері Қандай суретті бояймыздеп балаларға қалауы бойынша таңдаған жемісті бояту, ермак саздан жасату немесе тақтаға жапсыру және сипаттауын қалыптастыру. Сурет салу,Мүсіндеу,Жапсыру
|
||||
Балалармен жеке жұмыс |
Мақал үйрету |
Жұмбақ үйрету |
Тілдік жаттығулар |
Сурет салу |
Тақпақ үйрету |
||||
Серуенге дайындық |
Киініп-шешіну кезінде киімдерін белгілі тәртіппен киюге және шешуге жаттықтыру. Киіміндегі ұқыпсыздықты байқап, оны өз бетінше немесе ересектердің көмегімен жоюға, қол орамалды пайдалануға үйретуді жалғастыру. Қатармен жұптасып жүруді, қатарды бұзбауды үйрету. Таза ауада қандай ойындар ойнайтынын балалармен жоспарлау. (сөйлеуді дамыту, өзіне-өзі қызмет ету дағдылары, ірі және ұсақ моториканы дамыту). |
||||||||
Серуен |
«Ойыншықты тап» Мақсаты: Кеңістікті бағдарлай біледі. Ұқыптылыққа тәрбиелейді. |
«Ұйқыдағы аю» Мақсаты: Шапшаңдыққа тәрбиелейді. |
«Балабақшаға апарар жол» Мақсаты: Балалардың қимыл белсенділігімен қатар логикалық ойлау қабілеттерін дамытады. (квест) |
«Қай ертегіде» танымдық ойыны. Мақсаты: ойлау қабілеттерін арттыра отырып, ертегілерді еске түсіруге машықтандыру |
«Айсұлу қуыршағын шешінуге үйретейік» Мақсаты: Киімдерді шешу ретін есте сақтап қалу, оларды ұқыпты жинап және бүктеуге үйрету, Киімдердің аттарын сөйлемдерде қолдануға үйрету. |
||||
Серуеннен оралу |
Топқа оралу кезінде жылдам қатарға тұруды дағдыландыру. Асықпай бір-бірін итермей жүруді үйрету. Топта киетін аяқ киімдерін өз бетінше ауыстырып, киюін қалыптастыру. Жұмбақтар шешу, өлеңдер, әндер жаңылтпаштар, санамақтар және т.б. жаттау (көркем әрекет, дербес ойын әрекеті). |
||||||||
Балалардың үйге қайтуы |
Балалардың сүйіктігі ойыншығы туралы әңгімелесу. |
Топқа ойыншық алмасу сөресін жасауды ақылдасу |
Табиғи материалдардан ойыншық жасауды ұсыну. |
Үйде баламен доппен ойнауды ұсыну. |
Апта бойғы жұмыстар бойынша ақпарат беру. |
Тәрбиелеу - білім беру процесінің циклограммасы
Қыркүйек айы 2024 жыл 4 апта

