Тексерілді:
Күні:24.09.2016 ж
Сыныбы: 8А
Пәні: физика
|
Сабақтың аты |
№1 Зертханалық жұмыс.Температуралары әртүрлі суды араластырып жылу мөлшерін салыстыру. |
|
Сілтеме |
Жоспар |
|
Жалпы мақсаты |
|
|
Күтілетін нәтиже |
|
|
Негізгі идеялар |
Әр түрлі
температурадағы суды араластыру арқылы судың берген немесе алған
жылу мөлшерін анықтау. Белгілі заттың масса бірлігінің температурасын 10С-қа өзгертуге қажет жылу мөлшерін көрсететін физикалық шаманы меншікті жылу сыйымдылық деп атайды.
|
|
Тапсырмалар |
Топтық жұмыс |
|
Жеке жұмыс «Блум таксономиясы» |
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім және оқушы немен айналысады)
І.Ұйымдастыру (2 минут)
-
Сәлемдесу
-
Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу
-
Түгелдеу
1.2. Топқа бөлу (1,2,3 сандары арқылы 3 топқа бөлінеді)
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау (5 минут)
-
Жылу мөлшері дегеніміз не?
-
Жылу мөлшері неге тәуелді? Мысалдармен түсіндір?
-
Ішкі энергия мен жылу мөлшерін қандай өлшем бірліктермен өлшейді?
ІІІ. Қажетті құралдармен таныстыру (2 минут)
-
Калориметр
-
Өлшеуіш цилиндр
-
Термометр, стақан,
-
Ыстық және салқын су
ІҮ. Топтық жұмыс (20 минут)
Сіздің тобыңызда 5 рөлді: лидер, баяндамашы, хатшы, уақыт сақшысы және бақылаушыларды анықтаңыз. Жұмыс төмендегідей жоспармен жүреді:
Жұмыстың орындалу реті бойынша топ мүшелері оқып, талқылап, жұмыс жасайды және әр топтың бақылаушысы жасаған жұмыстарға сәйкес бақылау парағын жүргізеді.
Бақылаушының бағалау парағы
|
№ |
Бағалау өлшемдері |
Көш басшы |
Хатшы |
Баяндамашы |
Уақыт сақшысы |
|
1 |
Тақырыптың ашылуына үлес қосу |
|
|
|
|
|
2 |
Міндетін атқару |
|
|
|
|
|
3 |
Топтық жұмысқа атсалысуы |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Әр оқушы өзіне жүктелген рөлдің міндеттерін атқарады.
Топ пікірлерін тыңдау.
VІ. Жеке жұмыс «Блум таксономиясы» (13 минут)
|
1 |
Білу |
Жылу мөлшері дегеніміз не? |
|
|
2 |
Түсіну |
Жылу мөлшерінің формуласын жаз? |
|
|
3 |
Қолдану |
Массасы 5 кг суды 100-тан 800-қа дейін қыздыру үшін қаншама жылу мөлшері қажет? |
|
|
4 |
Талдау |
Массалары бірдей мыс мен алтынды 500-қа дейін қыздыру үшін қажетті жылу мөлшерін салыстыр? |
|
|
5 |
Жинақтау |
Судың алған немесе берген жылу мөлшерін қалай анықтаймыз? |
|
|
6 |
Бағалау |
жылу мөлшерін есептеуде дене массасының маңызы қаншалықты қажет? |
|
Жасаған жұмыстарын 2 жұлдыз, 1 ұсыныспен бағалау.
ҮІ. Кері байланыс (не үйрендім, не қиын болды, сұрақ.) (3 минут)
|
Кейінгі тапсырмалар |
9-10 тақырыптарды қайталау |
|
Кейінгі оқу |
Қайталау |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
231
231
Тексерілді:
Күні:24.09.2016 ж
Сыныбы: 8А
Пәні: физика
|
Сабақтың аты |
№1 Зертханалық жұмыс.Температуралары әртүрлі суды араластырып жылу мөлшерін салыстыру. |
|
Сілтеме |
Жоспар |
|
Жалпы мақсаты |
|
|
Күтілетін нәтиже |
|
|
Негізгі идеялар |
Әр түрлі
температурадағы суды араластыру арқылы судың берген немесе алған
жылу мөлшерін анықтау. Белгілі заттың масса бірлігінің температурасын 10С-қа өзгертуге қажет жылу мөлшерін көрсететін физикалық шаманы меншікті жылу сыйымдылық деп атайды.
|
|
Тапсырмалар |
Топтық жұмыс |
|
Жеке жұмыс «Блум таксономиясы» |
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім және оқушы немен айналысады)
І.Ұйымдастыру (2 минут)
-
Сәлемдесу
-
Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу
-
Түгелдеу
1.2. Топқа бөлу (1,2,3 сандары арқылы 3 топқа бөлінеді)
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау (5 минут)
-
Жылу мөлшері дегеніміз не?
-
Жылу мөлшері неге тәуелді? Мысалдармен түсіндір?
-
Ішкі энергия мен жылу мөлшерін қандай өлшем бірліктермен өлшейді?
ІІІ. Қажетті құралдармен таныстыру (2 минут)
-
Калориметр
-
Өлшеуіш цилиндр
-
Термометр, стақан,
-
Ыстық және салқын су
ІҮ. Топтық жұмыс (20 минут)
Сіздің тобыңызда 5 рөлді: лидер, баяндамашы, хатшы, уақыт сақшысы және бақылаушыларды анықтаңыз. Жұмыс төмендегідей жоспармен жүреді:
Жұмыстың орындалу реті бойынша топ мүшелері оқып, талқылап, жұмыс жасайды және әр топтың бақылаушысы жасаған жұмыстарға сәйкес бақылау парағын жүргізеді.
Бақылаушының бағалау парағы
|
№ |
Бағалау өлшемдері |
Көш басшы |
Хатшы |
Баяндамашы |
Уақыт сақшысы |
|
1 |
Тақырыптың ашылуына үлес қосу |
|
|
|
|
|
2 |
Міндетін атқару |
|
|
|
|
|
3 |
Топтық жұмысқа атсалысуы |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Әр оқушы өзіне жүктелген рөлдің міндеттерін атқарады.
Топ пікірлерін тыңдау.
VІ. Жеке жұмыс «Блум таксономиясы» (13 минут)
|
1 |
Білу |
Жылу мөлшері дегеніміз не? |
|
|
2 |
Түсіну |
Жылу мөлшерінің формуласын жаз? |
|
|
3 |
Қолдану |
Массасы 5 кг суды 100-тан 800-қа дейін қыздыру үшін қаншама жылу мөлшері қажет? |
|
|
4 |
Талдау |
Массалары бірдей мыс мен алтынды 500-қа дейін қыздыру үшін қажетті жылу мөлшерін салыстыр? |
|
|
5 |
Жинақтау |
Судың алған немесе берген жылу мөлшерін қалай анықтаймыз? |
|
|
6 |
Бағалау |
жылу мөлшерін есептеуде дене массасының маңызы қаншалықты қажет? |
|
Жасаған жұмыстарын 2 жұлдыз, 1 ұсыныспен бағалау.
ҮІ. Кері байланыс (не үйрендім, не қиын болды, сұрақ.) (3 минут)
|
Кейінгі тапсырмалар |
9-10 тақырыптарды қайталау |
|
Кейінгі оқу |
Қайталау |
шағым қалдыра аласыз













