Тексерілді:
Күні:21.09.2016 ж
Сыныбы: 8А
Пәні: физика
|
Сабақтың аты |
§10 Жылу мөлшері.Заттың меншікті жылу сыйымдылығы. |
|
Сілтеме |
Жоспар |
|
Жалпы мақсаты |
|
|
Күтілетін нәтиже |
|
|
Негізгі идеялар |
Белгілі заттың масса бірлігінің температурасын 10С-қа өзгертуге қажет жылу мөлшерін көрсететін физикалық шаманы меншікті жылу сыйымдылық деп атайды.
|
|
Тапсырмалар |
Топтық жұмыс «Жигсо» |
|
Тапсырмалар |
Жұптық жұмыс «Пилот - Штурман» |
|
Тапсырмалар |
Жеке жұмыс «Блум таксономиясы» |
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім және оқушы немен айналысады)
І.Ұйымдастыру (2 минут)
-
Сәлемдесу
-
Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу
-
Түгелдеу
1.2. Топқа бөлу (1,2,3 сандары арқылы 3 топқа бөлінеді)
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау (5 минут)
-
Жылу мөлшері дегеніміз не?
-
Жылу мөлшері неге тәуелді? Мысалдармен түсіндір?
-
Ішкі энергия мен жылу мөлшерін қандай өлшем бірліктермен өлшейді?
ІІІ. Талқылау үшін сұрақтар беріледі (2 минут)
-
Заттың меншікті жылу сыйымдылығы нені көрсетеді?
-
Заттың меншікті жылу сыйымдылығының бірлігі қандай? Денені суытқандағы жоғалтқан жылу мөлшерін қай формуламен есептеуге болады?
ІҮ. Топтық жұмыс «Жигсо» (15 минут)
Сіздің тобыңызда 5 рөлді: лидер, баяндамашы, хатшы, уақыт сақшысы және бақылаушыларды анықтаңыз. Жұмыс төмендегідей жоспармен жүреді:
Берілген мәтінді оқып, топпен бірлесе отырып, талқылайды және әр топтың бақылаушысы жасаған жұмыстарға сәйкес бақылау парағын жүргізеді.
Бақылаушының бағалау парағы
|
№ |
Бағалау өлшемдері |
Көш басшы |
Хатшы |
Баяндамашы |
Уақыт сақшысы |
|
1 |
Тақырыптың ашылуына үлес қосу |
|
|
|
|
|
2 |
Міндетін атқару |
|
|
|
|
|
3 |
Топтық жұмысқа атсалысуы |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Әр оқушы өзіне жүктелген рөлдің міндеттерін атқарады.
Топ пікірлерін тыңдау.
Ү. Жұптық жұмыс «Пилот - Штурман» (5 минут)
(Штурман – басқарушы, пилот – орындаушы)
Жұптар берілген формуланы және өлшем бірлікті түсіндіреді.
-
2) 3)
![]()
Жұптың пікірлерін тыңдау,барлық айтылған ой-пікірлерді бағалаудың мақсатына сәйкестендіру
VІ. Жеке жұмыс «Блум таксономиясы» (13 минут)
|
1 |
Білу |
Заттың меншікті жылусыйымдылық дегеніміз не? |
|
|
2 |
Түсіну |
Заттың меншікті жылусыйымдылығының формуласын ата? |
|
|
3 |
Қолдану |
Массасы 2 л суды 200-тан 800-қа дейін қыздыру үшін қаншама жылу мөлшері қажет? |
|
|
4 |
Талдау |
Массалары бірдей темір мен шойынды 500-қа дейін қыздыру қажетті жылу мөлшерін салыстыр? |
|
|
5 |
Жинақтау |
Қаттың жылусыйымдылығы нені көрсетеді? |
|
|
6 |
Бағалау |
Дене температурасының жылу мөлшерін есептеуде қаншалықты қажет? |
|
Жасаған жұмыстарын 2 жұлдыз, 1 ұсыныспен бағалау.
ҮІ. Кері байланыс (не үйрендім, не қиын болды, сұрақ.) (3 минут)
|
Кейінгі тапсырмалар |
Күнделікті өмірде тапсырмаға байланысты өзің байқаған құбылыстар жайлы шағын эссе жазу. |
|
Кейінгі оқу |
§10 Жылу мөлшері.Заттың меншікті жылу сыйымдылығы. |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
232
232
Тексерілді:
Күні:21.09.2016 ж
Сыныбы: 8А
Пәні: физика
|
Сабақтың аты |
§10 Жылу мөлшері.Заттың меншікті жылу сыйымдылығы. |
|
Сілтеме |
Жоспар |
|
Жалпы мақсаты |
|
|
Күтілетін нәтиже |
|
|
Негізгі идеялар |
Белгілі заттың масса бірлігінің температурасын 10С-қа өзгертуге қажет жылу мөлшерін көрсететін физикалық шаманы меншікті жылу сыйымдылық деп атайды.
|
|
Тапсырмалар |
Топтық жұмыс «Жигсо» |
|
Тапсырмалар |
Жұптық жұмыс «Пилот - Штурман» |
|
Тапсырмалар |
Жеке жұмыс «Блум таксономиясы» |
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім және оқушы немен айналысады)
І.Ұйымдастыру (2 минут)
-
Сәлемдесу
-
Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу
-
Түгелдеу
1.2. Топқа бөлу (1,2,3 сандары арқылы 3 топқа бөлінеді)
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау (5 минут)
-
Жылу мөлшері дегеніміз не?
-
Жылу мөлшері неге тәуелді? Мысалдармен түсіндір?
-
Ішкі энергия мен жылу мөлшерін қандай өлшем бірліктермен өлшейді?
ІІІ. Талқылау үшін сұрақтар беріледі (2 минут)
-
Заттың меншікті жылу сыйымдылығы нені көрсетеді?
-
Заттың меншікті жылу сыйымдылығының бірлігі қандай? Денені суытқандағы жоғалтқан жылу мөлшерін қай формуламен есептеуге болады?
ІҮ. Топтық жұмыс «Жигсо» (15 минут)
Сіздің тобыңызда 5 рөлді: лидер, баяндамашы, хатшы, уақыт сақшысы және бақылаушыларды анықтаңыз. Жұмыс төмендегідей жоспармен жүреді:
Берілген мәтінді оқып, топпен бірлесе отырып, талқылайды және әр топтың бақылаушысы жасаған жұмыстарға сәйкес бақылау парағын жүргізеді.
Бақылаушының бағалау парағы
|
№ |
Бағалау өлшемдері |
Көш басшы |
Хатшы |
Баяндамашы |
Уақыт сақшысы |
|
1 |
Тақырыптың ашылуына үлес қосу |
|
|
|
|
|
2 |
Міндетін атқару |
|
|
|
|
|
3 |
Топтық жұмысқа атсалысуы |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Әр оқушы өзіне жүктелген рөлдің міндеттерін атқарады.
Топ пікірлерін тыңдау.
Ү. Жұптық жұмыс «Пилот - Штурман» (5 минут)
(Штурман – басқарушы, пилот – орындаушы)
Жұптар берілген формуланы және өлшем бірлікті түсіндіреді.
-
2) 3)
![]()
Жұптың пікірлерін тыңдау,барлық айтылған ой-пікірлерді бағалаудың мақсатына сәйкестендіру
VІ. Жеке жұмыс «Блум таксономиясы» (13 минут)
|
1 |
Білу |
Заттың меншікті жылусыйымдылық дегеніміз не? |
|
|
2 |
Түсіну |
Заттың меншікті жылусыйымдылығының формуласын ата? |
|
|
3 |
Қолдану |
Массасы 2 л суды 200-тан 800-қа дейін қыздыру үшін қаншама жылу мөлшері қажет? |
|
|
4 |
Талдау |
Массалары бірдей темір мен шойынды 500-қа дейін қыздыру қажетті жылу мөлшерін салыстыр? |
|
|
5 |
Жинақтау |
Қаттың жылусыйымдылығы нені көрсетеді? |
|
|
6 |
Бағалау |
Дене температурасының жылу мөлшерін есептеуде қаншалықты қажет? |
|
Жасаған жұмыстарын 2 жұлдыз, 1 ұсыныспен бағалау.
ҮІ. Кері байланыс (не үйрендім, не қиын болды, сұрақ.) (3 минут)
|
Кейінгі тапсырмалар |
Күнделікті өмірде тапсырмаға байланысты өзің байқаған құбылыстар жайлы шағын эссе жазу. |
|
Кейінгі оқу |
§10 Жылу мөлшері.Заттың меншікті жылу сыйымдылығы. |
шағым қалдыра аласыз













