Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    2 а-формасы


    Сабақ барысында оқушыға бақылау жасау хаттамасы

    (бірнеше күн ішінде бағалау)

    Оқушының аты-жөні________________________

    Мұғаліммен мамандар (логопед, психолог, арнайы педагог) хаттамада көрсетілген критерийлерді пайдалана отырып, мінез-құлықтың немесе қызметтің бірде-бір белгісін жібермей оқушының сабақ барысындағы әрекеттерімен мінез-құлқын жеке қадағалайды.

    Егер көрсетілген белгі әлсіз көрінсе, онда тиісті бағанда «1» қойылады, егер белгі елеулі дәрежеде көрінсе, онда «2» қойылады. Егер кестеде сипатталған мінез-құлық сипаттамасы байқалмаса, онда баған бос қалдырылады.

    Егер баланың мінез-құлқының қандай да бір сипаттамасын қалай атап өтуге болады деген күдік туындаса, баланың таяуда өзін қалай ұстағанын еске алу керек.

    Бақылау бірнеше күн бойы жүргізіледі, бақылау түрлі сабақтарда жүргізіледі.


    №



    Бағалау сипаты


    Бақылау күні











    I.Сыныптағы мінез-құлқы

    Оқу пәні









    1.

    Сабақтарда тынымсыз, зейіні тұрақсыз, істі аяғына дейін жеткізбейді.







    2

    Тапсырмаларды бірнеше рет қайталауды және ересектің тұрақты бақылауына мұқтаж







    3.

    Мұғалімнің нұсқаулықтарын, талаптарын бірден емес, баяу қабылдайды. Артта қалушылық. Жұмысқа бірден қосылмайды, ұзақ «ойланады».







    4.

    Мұғалімге немесе басқа балаларға сабақ барысында кедергі жасайды







    5

    Мұғалімнің талабын, сыныптың күнделікті күн тәртібін орындамайды..







    6.

    Мұғалімнің фронтальды нұсқаулықтарын қабылдамайды, сынып жұмысына өз бетінше кірмейді (өзін жоқ деп санайды) және сынып тапсырмаларын ересек адамның көмегінсіз орындамайды.








    II. Қызмет қарқыны







    1.

    Баяу, жайбасар, басқа балаларға ілесе алмайды, үлгермейді







    2.

    Жұмыс қарқыны тұрақсыз. Тез шаршап, әлсірейді: енжар немесе керсінше, ширақ болу.







    3.

    Ынтамен жұмыс істемейді, көп қателіктер жібереді, сабақ барысын қадағаламайды, көп алаңдайды.







    4.

    Жұмыс қарқыны жылдам, бірақ ретсіз және «орынсыз» жұмыс істейді.








    III. Танымдық дамуы







    1.

    Жеткілікті деңгейде зерек емес: қарапайым тапсырмалар мен сұрақтарға жауап беруге қиналады







    2.

    Жиі қосымша көмек пен түсіндіруге мұқтаж







    3.

    Оқу үшін білік пен дағды, қоршаған орта туралы білім көлемі жеткіліксіз







    4.

    Көру арқылы ақпаратты қабылдаудағы қиындықтар: суреттен қажетті белгілерді бірден көрмейді, дәптердің, жазулардың, оқулықтың кеңістігінде нашар бағдарланады.








    IV. Сөйлеу тілінің дамуы







    1.

    Сөйлеу тілі анық емес. Дыбыс айтудың қиындықтары бар.







    2.

    Басқа балалармен салыстырғанда сөздік қоры аз. Сөйлеудің грамматикалық құрылымында бұзылыстары бар.







    3.

    Айқын пікір білдіру мен әңгімелеп беруде қиындықтар бар. Бір буынды сөздермен сөйлеуге тырысады







    4.

    Есту арқылы ақпаратты қабылдауы баяу, ауызша өтініштер мен түсініктемелерді түсінудің қиындықтары.








    V. Құрдастары және ересек адамдармен қарымқатынасы








    1.

    Балалардан қашады, қарым-қатынас аз жасайды, өзі жалғыз ойнауды қалайды.







    2.

    Балалармен көп төбелеседі, ашуланады.







    3.

    Ойнай алмайды және әңгіме жүргізе алмайды.







    4.

    Балалармен, мұғаліммен, басқа да ересектермен қарымқатынас жасау дистанциясын сезінуі төмен, шектен тыс қарым-қатынас жасай береді








    VI. Эмоционалдық ерекшеліктер







    1.

    Көңіл-күй аясы жоғары, көп сөйлейді, «бүкіл жерде жүреді», ескертулер мен сындарға әлсіз жауап береді.







    2.

    Эмоционалық «көңіл түсуі»: жеңіл долдана қалады, қозу мен ашудан бірден жылау мен ренішке көшеді. Эмоционалды тұрақты емес болуы мүмкін: ретсіз күлу, айқайлау, өзімен өзі сөйлеу (қажетісін сызу қажет)







    3

    Бала және ересек адаммен қатынас жасау кезінде агрессия танытады.







    4.

    Көңіл-күйі төмен, қорқады және алаңдайды, жылап, өз күшіне сенімсіз болады.







    5.

    Төмен бағаға, ескертулерге, сәтсіздіктерге адекватты емес реакция танытады: мазасыздану, айқайлау, жылау, мұғаліммен дауласу, қызметтен бас тарту (қажеттінің астын сызу)








    VII. Моторлық дамуы







    1.

    Жазуы нашар, қисық, түсініксіз







    2.

    Жалпы координцациясы бұзылған. Епсіз, икемсіз







    3.

    Еңбек және сурет салу пәнінен айтарлықтай жетістікке жетпейді.







    4.

    Жиі сол қолымен жұмыс жасауға құмар








    VIII. Әлеуметтік-тұрмыстық дағдысы







    1.

    Өз бетінше түйме, бауды тағуда, қиімді шешу мен киюде қиындықтар







    2.

    Өз бетінше сабаққа дайындала алмайды: сабақ үшін қажетті дәптер, оқулық, оқу құралдарын алу.







    3.

    Ұқыпты тамақтанбайды, ұқыпсыз киінеді, «лас», барлық уақытта өз заттарын жоғалтады немесе ұмытып кетеді (керегінің астын сызу керек).

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Алия Бекболатовна
    17 Қазан 2023
    846
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    2 а,2б формасы

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    2 а,2б формасы

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Арнайы мамандарға көмек
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    2 а-формасы


    Сабақ барысында оқушыға бақылау жасау хаттамасы

    (бірнеше күн ішінде бағалау)

    Оқушының аты-жөні________________________

    Мұғаліммен мамандар (логопед, психолог, арнайы педагог) хаттамада көрсетілген критерийлерді пайдалана отырып, мінез-құлықтың немесе қызметтің бірде-бір белгісін жібермей оқушының сабақ барысындағы әрекеттерімен мінез-құлқын жеке қадағалайды.

    Егер көрсетілген белгі әлсіз көрінсе, онда тиісті бағанда «1» қойылады, егер белгі елеулі дәрежеде көрінсе, онда «2» қойылады. Егер кестеде сипатталған мінез-құлық сипаттамасы байқалмаса, онда баған бос қалдырылады.

    Егер баланың мінез-құлқының қандай да бір сипаттамасын қалай атап өтуге болады деген күдік туындаса, баланың таяуда өзін қалай ұстағанын еске алу керек.

    Бақылау бірнеше күн бойы жүргізіледі, бақылау түрлі сабақтарда жүргізіледі.


    №



    Бағалау сипаты


    Бақылау күні











    I.Сыныптағы мінез-құлқы

    Оқу пәні









    1.

    Сабақтарда тынымсыз, зейіні тұрақсыз, істі аяғына дейін жеткізбейді.







    2

    Тапсырмаларды бірнеше рет қайталауды және ересектің тұрақты бақылауына мұқтаж







    3.

    Мұғалімнің нұсқаулықтарын, талаптарын бірден емес, баяу қабылдайды. Артта қалушылық. Жұмысқа бірден қосылмайды, ұзақ «ойланады».







    4.

    Мұғалімге немесе басқа балаларға сабақ барысында кедергі жасайды







    5

    Мұғалімнің талабын, сыныптың күнделікті күн тәртібін орындамайды..







    6.

    Мұғалімнің фронтальды нұсқаулықтарын қабылдамайды, сынып жұмысына өз бетінше кірмейді (өзін жоқ деп санайды) және сынып тапсырмаларын ересек адамның көмегінсіз орындамайды.








    II. Қызмет қарқыны







    1.

    Баяу, жайбасар, басқа балаларға ілесе алмайды, үлгермейді







    2.

    Жұмыс қарқыны тұрақсыз. Тез шаршап, әлсірейді: енжар немесе керсінше, ширақ болу.







    3.

    Ынтамен жұмыс істемейді, көп қателіктер жібереді, сабақ барысын қадағаламайды, көп алаңдайды.







    4.

    Жұмыс қарқыны жылдам, бірақ ретсіз және «орынсыз» жұмыс істейді.








    III. Танымдық дамуы







    1.

    Жеткілікті деңгейде зерек емес: қарапайым тапсырмалар мен сұрақтарға жауап беруге қиналады







    2.

    Жиі қосымша көмек пен түсіндіруге мұқтаж







    3.

    Оқу үшін білік пен дағды, қоршаған орта туралы білім көлемі жеткіліксіз







    4.

    Көру арқылы ақпаратты қабылдаудағы қиындықтар: суреттен қажетті белгілерді бірден көрмейді, дәптердің, жазулардың, оқулықтың кеңістігінде нашар бағдарланады.








    IV. Сөйлеу тілінің дамуы







    1.

    Сөйлеу тілі анық емес. Дыбыс айтудың қиындықтары бар.







    2.

    Басқа балалармен салыстырғанда сөздік қоры аз. Сөйлеудің грамматикалық құрылымында бұзылыстары бар.







    3.

    Айқын пікір білдіру мен әңгімелеп беруде қиындықтар бар. Бір буынды сөздермен сөйлеуге тырысады







    4.

    Есту арқылы ақпаратты қабылдауы баяу, ауызша өтініштер мен түсініктемелерді түсінудің қиындықтары.








    V. Құрдастары және ересек адамдармен қарымқатынасы








    1.

    Балалардан қашады, қарым-қатынас аз жасайды, өзі жалғыз ойнауды қалайды.







    2.

    Балалармен көп төбелеседі, ашуланады.







    3.

    Ойнай алмайды және әңгіме жүргізе алмайды.







    4.

    Балалармен, мұғаліммен, басқа да ересектермен қарымқатынас жасау дистанциясын сезінуі төмен, шектен тыс қарым-қатынас жасай береді








    VI. Эмоционалдық ерекшеліктер







    1.

    Көңіл-күй аясы жоғары, көп сөйлейді, «бүкіл жерде жүреді», ескертулер мен сындарға әлсіз жауап береді.







    2.

    Эмоционалық «көңіл түсуі»: жеңіл долдана қалады, қозу мен ашудан бірден жылау мен ренішке көшеді. Эмоционалды тұрақты емес болуы мүмкін: ретсіз күлу, айқайлау, өзімен өзі сөйлеу (қажетісін сызу қажет)







    3

    Бала және ересек адаммен қатынас жасау кезінде агрессия танытады.







    4.

    Көңіл-күйі төмен, қорқады және алаңдайды, жылап, өз күшіне сенімсіз болады.







    5.

    Төмен бағаға, ескертулерге, сәтсіздіктерге адекватты емес реакция танытады: мазасыздану, айқайлау, жылау, мұғаліммен дауласу, қызметтен бас тарту (қажеттінің астын сызу)








    VII. Моторлық дамуы







    1.

    Жазуы нашар, қисық, түсініксіз







    2.

    Жалпы координцациясы бұзылған. Епсіз, икемсіз







    3.

    Еңбек және сурет салу пәнінен айтарлықтай жетістікке жетпейді.







    4.

    Жиі сол қолымен жұмыс жасауға құмар








    VIII. Әлеуметтік-тұрмыстық дағдысы







    1.

    Өз бетінше түйме, бауды тағуда, қиімді шешу мен киюде қиындықтар







    2.

    Өз бетінше сабаққа дайындала алмайды: сабақ үшін қажетті дәптер, оқулық, оқу құралдарын алу.







    3.

    Ұқыпты тамақтанбайды, ұқыпсыз киінеді, «лас», барлық уақытта өз заттарын жоғалтады немесе ұмытып кетеді (керегінің астын сызу керек).

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Логопед, дефектолог Барлық материалдар Барлық сыныптар
    17.10.2023
    846
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Алия Бекболатовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации