№
|
Бағалау
сипаты
|
Бақылау
күні
|
|
|
|
|
|
|
|
I.Сыныптағы
мінез-құлқы
|
Оқу
пәні
|
|
|
|
|
|
|
1.
|
Сабақтарда тынымсыз,
зейіні тұрақсыз, істі аяғына дейін
жеткізбейді.
|
|
|
|
|
|
|
2
|
Тапсырмаларды
бірнеше рет қайталауды және ересектің тұрақты бақылауына
мұқтаж
|
|
|
|
|
|
|
3.
|
Мұғалімнің
нұсқаулықтарын, талаптарын бірден емес, баяу қабылдайды. Артта
қалушылық. Жұмысқа бірден қосылмайды, ұзақ
«ойланады».
|
|
|
|
|
|
|
4.
|
Мұғалімге немесе
басқа балаларға сабақ барысында кедергі
жасайды
|
|
|
|
|
|
|
5
|
Мұғалімнің талабын,
сыныптың күнделікті күн тәртібін
орындамайды..
|
|
|
|
|
|
|
6.
|
Мұғалімнің
фронтальды нұсқаулықтарын қабылдамайды, сынып жұмысына өз бетінше
кірмейді (өзін жоқ деп санайды) және сынып тапсырмаларын ересек
адамның көмегінсіз орындамайды.
|
|
|
|
|
|
|
|
II. Қызмет
қарқыны
|
|
|
|
|
|
|
1.
|
Баяу, жайбасар, басқа
балаларға ілесе алмайды, үлгермейді
|
|
|
|
|
|
|
2.
|
Жұмыс қарқыны
тұрақсыз. Тез шаршап, әлсірейді: енжар немесе керсінше, ширақ
болу.
|
|
|
|
|
|
|
3.
|
Ынтамен жұмыс
істемейді, көп қателіктер жібереді, сабақ барысын қадағаламайды,
көп алаңдайды.
|
|
|
|
|
|
|
4.
|
Жұмыс қарқыны
жылдам, бірақ ретсіз және «орынсыз» жұмыс
істейді.
|
|
|
|
|
|
|
|
III. Танымдық
дамуы
|
|
|
|
|
|
|
1.
|
Жеткілікті деңгейде
зерек емес: қарапайым тапсырмалар мен сұрақтарға жауап беруге
қиналады
|
|
|
|
|
|
|
2.
|
Жиі қосымша көмек
пен түсіндіруге мұқтаж
|
|
|
|
|
|
|
3.
|
Оқу үшін білік пен
дағды, қоршаған орта туралы білім көлемі
жеткіліксіз
|
|
|
|
|
|
|
4.
|
Көру арқылы
ақпаратты қабылдаудағы қиындықтар: суреттен қажетті белгілерді
бірден көрмейді, дәптердің, жазулардың, оқулықтың кеңістігінде
нашар бағдарланады.
|
|
|
|
|
|
|
|
IV. Сөйлеу
тілінің дамуы
|
|
|
|
|
|
|
1.
|
Сөйлеу тілі анық
емес. Дыбыс айтудың қиындықтары бар.
|
|
|
|
|
|
|
2.
|
Басқа балалармен
салыстырғанда сөздік қоры аз. Сөйлеудің грамматикалық құрылымында
бұзылыстары бар.
|
|
|
|
|
|
|
3.
|
Айқын пікір білдіру
мен әңгімелеп беруде қиындықтар бар. Бір буынды сөздермен сөйлеуге
тырысады
|
|
|
|
|
|
|
4.
|
Есту арқылы
ақпаратты қабылдауы баяу, ауызша өтініштер мен түсініктемелерді
түсінудің қиындықтары.
|
|
|
|
|
|
|
|
V. Құрдастары және ересек
адамдармен қарымқатынасы
|
|
|
|
|
|
|
1.
|
Балалардан қашады,
қарым-қатынас аз жасайды, өзі жалғыз ойнауды
қалайды.
|
|
|
|
|
|
|
2.
|
Балалармен көп
төбелеседі, ашуланады.
|
|
|
|
|
|
|
3.
|
Ойнай алмайды және
әңгіме жүргізе алмайды.
|
|
|
|
|
|
|
4.
|
Балалармен,
мұғаліммен, басқа да ересектермен қарымқатынас жасау дистанциясын
сезінуі төмен, шектен тыс қарым-қатынас жасай
береді
|
|
|
|
|
|
|
|
VI. Эмоционалдық
ерекшеліктер
|
|
|
|
|
|
|
1.
|
Көңіл-күй аясы
жоғары, көп сөйлейді, «бүкіл жерде жүреді», ескертулер мен сындарға
әлсіз жауап береді.
|
|
|
|
|
|
|
2.
|
Эмоционалық «көңіл
түсуі»: жеңіл долдана қалады, қозу мен ашудан бірден жылау мен
ренішке көшеді. Эмоционалды тұрақты емес болуы мүмкін: ретсіз күлу,
айқайлау, өзімен өзі сөйлеу (қажетісін сызу
қажет)
|
|
|
|
|
|
|
3
|
Бала және ересек адаммен
қатынас жасау кезінде агрессия танытады.
|
|
|
|
|
|
|
4.
|
Көңіл-күйі төмен, қорқады және
алаңдайды, жылап, өз күшіне сенімсіз
болады.
|
|
|
|
|
|
|
5.
|
Төмен бағаға, ескертулерге,
сәтсіздіктерге адекватты емес реакция танытады: мазасыздану,
айқайлау, жылау, мұғаліммен дауласу, қызметтен бас тарту
(қажеттінің астын сызу)
|
|
|
|
|
|
|
|
VII. Моторлық
дамуы
|
|
|
|
|
|
|
1.
|
Жазуы нашар, қисық,
түсініксіз
|
|
|
|
|
|
|
2.
|
Жалпы координцациясы
бұзылған. Епсіз, икемсіз
|
|
|
|
|
|
|
3.
|
Еңбек және сурет
салу пәнінен айтарлықтай жетістікке
жетпейді.
|
|
|
|
|
|
|
4.
|
Жиі сол қолымен
жұмыс жасауға құмар
|
|
|
|
|
|
|
|
VIII.
Әлеуметтік-тұрмыстық дағдысы
|
|
|
|
|
|
|
1.
|
Өз бетінше түйме,
бауды тағуда, қиімді шешу мен киюде
қиындықтар
|
|
|
|
|
|
|
2.
|
Өз бетінше сабаққа
дайындала алмайды: сабақ үшін қажетті дәптер, оқулық, оқу
құралдарын алу.
|
|
|
|
|
|
|
3.
|
Ұқыпты
тамақтанбайды, ұқыпсыз киінеді, «лас», барлық уақытта өз заттарын
жоғалтады немесе ұмытып кетеді (керегінің астын сызу
керек).
|