Материалдар / 2 сынып әдебиет

2 сынып әдебиет

Материал туралы қысқаша түсінік
2 сынп төрт тақырып бойынша жоспар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қазан 2018
559
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Әдебиет 2 сынып. Тізбектелген сабақтар топтамасының орта мерзімді жоспары

ТақырыбыОқытудың негізгі мақсатыҚызмет түрлері.СТО,АКТ Барлық оқушыны қатыстыру.Талант-ты,дарынды балаларды оқыту мен жас ерекшеліктер.Оқыту нәтижесі табыс критерийБағалау оқу үшін бағалау-ды қолдану.Негізгі ресурстар
1«Найзағай»Д.Қасенов.Өзіндік ойларын сыни тұрғыда айтуға үйренуТоптық жұмыс,көшбасшылық,диологтық, сыни тұрғыдан ойлау, оқыту және оқытудағы жаңа тәсілдер, оқуды және оқытуды бағалау, жас ерекшеліктеріне байланысты оқыту,АКТ,презентация



Сабақ барысында топқа бөлініп,оқушыларға психалогиялық ахуал жасау,сергіту сәті,сурет бойынша аттарын атап,суреттермен жұмыс жасау кезінде, ойын барысында тапсырмалар орындау,эссе жазуСаңырауқұлақ-тар дүниесін айыра білу,алған мәліметтер,тапсырмалар орындалуда, практикада қолдана білу,жалпы деректер алуФормативті,оқу-шылардың өзара бағалауы.Өзара бағалау(смайл-ик)Өзін-өзі өзара бағалау (смайлик)



Постер плакат,кесте,түрлі-түсті маркерлер,суреттер,зертханалық дәптер,оқулық,презентация

2«Өрттен құтқарған иттер»Л.ТолстойМодульдерді қолдана отырып, оқушылардың жаңаша білім алуларына қаблеттерін арттыру,жоға-ры сатыдағы, жеуге жарамды және улы түрлері туралы білімдерін кеңейтуДжигсо сратегиясын пайдалану. «Кубизм»әдісі Сызба кесте. « Өрмекші» әдісіТоптық жұмыс , топқа көмек көрсету.Дәлелді ізденістерде бір-біріне көмектесу, суреттер салу,сөзжұмбақ құрастыру,екі жұлдыз бір тілек толтыруСаңырауқұлақтар дүниесін айыра білу.адам өміріндегі маңызын практикада қолдана білу.Баллдық бағаЖұптық бағалау Суреттер,оқулық,интер-белседі тақта,,видеороликтер постер маркер презентация
3«Түлкі мен қырғауыл»С.Көбеев.. Өзіндік ойларын сыни тұрғыда айтуға үйренуМәселені шешу парағы. Адасқан әріптер Мақал-мәтел арқылы жұпқа бөлу«Қарлы кесек» «Кластер»Деңгейлік тапсырмалар арқылы оқушыларды тарту.Тест тапсырмаларын құрастыруПаразит саңырауқұлақтүрлерімен танысу, маңызын игеруКритерийлер бойынша топтық бағалау сонымен қатар жиынтық бағалау.Оқулық,дәп-тер презентация, видеорол-ик интербелсенді тақта,постер , түрлі-түсті маркер ,муляж
4«Көлде»С. СейфуллинӨзіндік ойларын сыни тұрғыда айтуға үйрену«Шаттық шеңбер», «Доп», «Бағдаршам көздері», «Өрмекші торы». Қыналардың түрлері мен құрылысы,маңызын игеруФактілерге сүйенеді, логикаға сыйғыза отырып дәлелдейді.Түйткілді мәселелер жайлы еркін пікір алмасадыОқушылар сабақта қалай жұмыс атқарғандығы бойынша «1» «2» «3»баллдарымен бағаланады.ПрезентацияИнтербел-сенді тақта,постер түрлі-түсті маркер сурет, кеппешөп










мерзімді жоспар бойынша 2 сыныпта өткізілетін 4 тізбектелген сабақтар топтамасын алдым.Ондағы тақырыптарым:1.Д.Қасенов. «Найзағай»2. «Өрттен құтқарған иттер»Л.Толстой.

3. «Түлкі мен қырғауыл»С.Көбеев.4.«Көлде»С.Сейфуллин.Негізгі мақсатым: Сабақта 7 модульді ықпалдастыра отырып,оқунәтижелерін жақсарту. Осы мақсатыма жету жолында мен әр түрлі әдіс-тәсілдерді таңдаймын. Бірінші сабағым «Найзағай. Бұл сабағымды Блум таксономиясы бойынша жоспарладым. Блум таксономиясы сын тұрғысынан ойлауды қарастыруға болатын ойлау дағдыларының кеңінен қолданылатын иерархиялық моделі болып табылады. Блум таксономиясының мақсаты – оқытудың неғұрлым тұтас нысанын құру. Сондықтан да оқушылар таксономияның 6 деңгейінде сыни тұрғысынан ойлауға дағдыланады, топтық жұмыс барысында диалогтік оқуға түседі, дарынды оқушының сабақ барысындағы ерекшелігі айқындала түседі .Екінші сабағымда «Жигсо» әдісін қолдануда оқушылардың жаңа сабақты өздігінен меңгеруіне бағыттаймын . Жигсо әдісі арқылы оқушы өз ойын ашып, нақты қадамдар жасайды. Сабақ барысында оқушыларды сыни тұрғыда ойланту үшін «үш қадамды сұхбат» пайдаланамын. Бұл орайда сабағымда үнемі маған Шульманның үш көмекшісі қажет. Себебі сапалы оқыту білім алуға мүмкіндік беретін нақты жағдайларды жасаумен қатар, сол жағдайлардың өзімен тығыз байланыста болады. Және «Кубизм» бойынша түсініктері айқындалады. Келесі сабағымды жоспарлау барысында оқушылардыңөткен тақырыптағы білімі мен сабақтастықты ескере отырып «кластер» әдісін қолдану арқылы оқушыларға тобының пікірін қолдай отырып қорғау үшін көшбасшылықты ұйымдастырамын. «Қарлы кесек» әдісін сабақта қолданған кезде мен оқушы арасындағы диалогтік оқуды арттырамын.АКТ- ны қолдану арқылы оқушы бойындағы қызығушылықты арттырып сабақты бекітемін.











Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ