Әдебиет 2 сынып. Тізбектелген сабақтар топтамасының орта мерзімді жоспары
|
№ |
Тақырыбы |
Оқытудың негізгі мақсаты |
Қызмет түрлері.СТО,АКТ |
Барлық оқушыны қатыстыру.Талант-ты,дарынды балаларды оқыту мен жас ерекшеліктер. |
Оқыту нәтижесі табыс критерий |
Бағалау оқу үшін бағалау-ды қолдану. |
Негізгі ресурстар |
|
1 |
«Найзағай» Д.Қасенов. |
Өзіндік ойларын сыни тұрғыда айтуға үйрену |
Топтық жұмыс, көшбасшылық, диологтық, сыни тұрғыдан ойлау, оқыту және оқытудағы жаңа тәсілдер, оқуды және оқытуды бағалау, жас ерекшеліктеріне байланысты оқыту,АКТ, презентация |
Сабақ барысында топқа бөлініп,оқушыларға психалогиялық ахуал жасау,сергіту сәті,сурет бойынша аттарын атап,суреттермен жұмыс жасау кезінде, ойын барысында тапсырмалар орындау,эссе жазу |
Саңырауқұлақ-тар дүниесін айыра білу,алған мәліметтер, тапсырмалар орындалуда, практикада қолдана білу,жалпы деректер алу |
Формативті,оқу-шылардың өзара бағалауы. Өзара бағалау(смайл-ик)Өзін-өзі өзара бағалау (смайлик) |
Постер плакат,кесте,түрлі-түсті маркерлер, суреттер, зертханалық дәптер, оқулық, презентация |
|
2 |
«Өрттен құтқарған иттер» Л.Толстой |
Модульдерді қолдана отырып, оқушылардың жаңаша білім алуларына қаблеттерін арттыру,жоға-ры сатыдағы, жеуге жарамды және улы түрлері туралы білімдерін кеңейту |
Джигсо сратегиясын пайдалану. «Кубизм»әдісі Сызба кесте. « Өрмекші» әдісі |
Топтық жұмыс , топқа көмек көрсету.Дәлелді ізденістерде бір-біріне көмектесу, суреттер салу,сөзжұмбақ құрастыру,екі жұлдыз бір тілек толтыру |
Саңырауқұлақтар дүниесін айыра білу.адам өміріндегі маңызын практикада қолдана білу. |
Баллдық баға Жұптық бағалау |
Суреттер,оқулық,интер-белседі тақта,,видеороликтер постер маркер презентация |
|
3 |
«Түлкі мен қырғауыл» С.Көбеев. |
. Өзіндік ойларын сыни тұрғыда айтуға үйрену |
Мәселені шешу парағы. Адасқан әріптер Мақал-мәтел арқылы жұпқа бөлу «Қарлы кесек» «Кластер» |
Деңгейлік тапсырмалар арқылы оқушыларды тарту.Тест тапсырмаларын құрастыру |
Паразит саңырауқұлақтүрлерімен танысу, маңызын игеру |
Критерийлер бойынша топтық бағалау сонымен қатар жиынтық бағалау. |
Оқулық,дәп-тер презентация, видеорол- ик интербелсенді тақта,постер , түрлі-түсті маркер , муляж |
|
4 |
«Көлде» С. Сейфуллин |
Өзіндік ойларын сыни тұрғыда айтуға үйрену |
«Шаттық шеңбер», «Доп», «Бағдаршам көздері», «Өрмекші торы». |
Қыналардың түрлері мен құрылысы,маңызын игеру |
Фактілерге сүйенеді, логикаға сыйғыза отырып дәлелдейді. Түйткілді мәселелер жайлы еркін пікір алмасады |
Оқушылар сабақта қалай жұмыс атқарғандығы бойынша «1» «2» «3»баллдарымен бағаланады. |
Презентация Интербел-сенді тақта,постер түрлі-түсті маркер сурет, кеппешөп |
мерзімді жоспар бойынша 2 сыныпта өткізілетін 4 тізбектелген сабақтар топтамасын алдым.
Ондағы тақырыптарым:
1.Д.Қасенов. «Найзағай»
2. «Өрттен құтқарған иттер»Л.Толстой.
4.«Көлде»С.Сейфуллин.
Негізгі мақсатым: Сабақта 7 модульді ықпалдастыра отырып,оқунәтижелерін жақсарту. Осы мақсатыма жету жолында мен әр түрлі әдіс-тәсілдерді таңдаймын.
Бірінші сабағым «Найзағай. Бұл сабағымды Блум таксономиясы бойынша жоспарладым. Блум таксономиясы сын тұрғысынан ойлауды қарастыруға болатын ойлау дағдыларының кеңінен қолданылатын иерархиялық моделі болып табылады. Блум таксономиясының мақсаты – оқытудың неғұрлым тұтас нысанын құру. Сондықтан да оқушылар таксономияның 6 деңгейінде сыни тұрғысынан ойлауға дағдыланады, топтық жұмыс барысында диалогтік оқуға түседі, дарынды оқушының сабақ барысындағы ерекшелігі айқындала түседі .
Екінші сабағымда «Жигсо» әдісін қолдануда оқушылардың жаңа сабақты өздігінен меңгеруіне бағыттаймын . Жигсо әдісі арқылы оқушы өз ойын ашып, нақты қадамдар жасайды. Сабақ барысында оқушыларды сыни тұрғыда ойланту үшін «үш қадамды сұхбат» пайдаланамын. Бұл орайда сабағымда үнемі маған Шульманның үш көмекшісі қажет. Себебі сапалы оқыту білім алуға мүмкіндік беретін нақты жағдайларды жасаумен қатар, сол жағдайлардың өзімен тығыз байланыста болады. Және «Кубизм» бойынша түсініктері айқындалады.
Келесі сабағымды жоспарлау барысында оқушылардыңөткен тақырыптағы білімі мен сабақтастықты ескере отырып «кластер» әдісін қолдану арқылы оқушыларға тобының пікірін қолдай отырып қорғау үшін көшбасшылықты ұйымдастырамын. «Қарлы кесек» әдісін сабақта қолданған кезде мен оқушы арасындағы диалогтік оқуды арттырамын.АКТ- ны қолдану арқылы оқушы бойындағы қызығушылықты арттырып сабақты бекітемін.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
2 сынып әдебиет
2 сынып әдебиет
Әдебиет 2 сынып. Тізбектелген сабақтар топтамасының орта мерзімді жоспары
|
№ |
Тақырыбы |
Оқытудың негізгі мақсаты |
Қызмет түрлері.СТО,АКТ |
Барлық оқушыны қатыстыру.Талант-ты,дарынды балаларды оқыту мен жас ерекшеліктер. |
Оқыту нәтижесі табыс критерий |
Бағалау оқу үшін бағалау-ды қолдану. |
Негізгі ресурстар |
|
1 |
«Найзағай» Д.Қасенов. |
Өзіндік ойларын сыни тұрғыда айтуға үйрену |
Топтық жұмыс, көшбасшылық, диологтық, сыни тұрғыдан ойлау, оқыту және оқытудағы жаңа тәсілдер, оқуды және оқытуды бағалау, жас ерекшеліктеріне байланысты оқыту,АКТ, презентация |
Сабақ барысында топқа бөлініп,оқушыларға психалогиялық ахуал жасау,сергіту сәті,сурет бойынша аттарын атап,суреттермен жұмыс жасау кезінде, ойын барысында тапсырмалар орындау,эссе жазу |
Саңырауқұлақ-тар дүниесін айыра білу,алған мәліметтер, тапсырмалар орындалуда, практикада қолдана білу,жалпы деректер алу |
Формативті,оқу-шылардың өзара бағалауы. Өзара бағалау(смайл-ик)Өзін-өзі өзара бағалау (смайлик) |
Постер плакат,кесте,түрлі-түсті маркерлер, суреттер, зертханалық дәптер, оқулық, презентация |
|
2 |
«Өрттен құтқарған иттер» Л.Толстой |
Модульдерді қолдана отырып, оқушылардың жаңаша білім алуларына қаблеттерін арттыру,жоға-ры сатыдағы, жеуге жарамды және улы түрлері туралы білімдерін кеңейту |
Джигсо сратегиясын пайдалану. «Кубизм»әдісі Сызба кесте. « Өрмекші» әдісі |
Топтық жұмыс , топқа көмек көрсету.Дәлелді ізденістерде бір-біріне көмектесу, суреттер салу,сөзжұмбақ құрастыру,екі жұлдыз бір тілек толтыру |
Саңырауқұлақтар дүниесін айыра білу.адам өміріндегі маңызын практикада қолдана білу. |
Баллдық баға Жұптық бағалау |
Суреттер,оқулық,интер-белседі тақта,,видеороликтер постер маркер презентация |
|
3 |
«Түлкі мен қырғауыл» С.Көбеев. |
. Өзіндік ойларын сыни тұрғыда айтуға үйрену |
Мәселені шешу парағы. Адасқан әріптер Мақал-мәтел арқылы жұпқа бөлу «Қарлы кесек» «Кластер» |
Деңгейлік тапсырмалар арқылы оқушыларды тарту.Тест тапсырмаларын құрастыру |
Паразит саңырауқұлақтүрлерімен танысу, маңызын игеру |
Критерийлер бойынша топтық бағалау сонымен қатар жиынтық бағалау. |
Оқулық,дәп-тер презентация, видеорол- ик интербелсенді тақта,постер , түрлі-түсті маркер , муляж |
|
4 |
«Көлде» С. Сейфуллин |
Өзіндік ойларын сыни тұрғыда айтуға үйрену |
«Шаттық шеңбер», «Доп», «Бағдаршам көздері», «Өрмекші торы». |
Қыналардың түрлері мен құрылысы,маңызын игеру |
Фактілерге сүйенеді, логикаға сыйғыза отырып дәлелдейді. Түйткілді мәселелер жайлы еркін пікір алмасады |
Оқушылар сабақта қалай жұмыс атқарғандығы бойынша «1» «2» «3»баллдарымен бағаланады. |
Презентация Интербел-сенді тақта,постер түрлі-түсті маркер сурет, кеппешөп |
мерзімді жоспар бойынша 2 сыныпта өткізілетін 4 тізбектелген сабақтар топтамасын алдым.
Ондағы тақырыптарым:
1.Д.Қасенов. «Найзағай»
2. «Өрттен құтқарған иттер»Л.Толстой.
4.«Көлде»С.Сейфуллин.
Негізгі мақсатым: Сабақта 7 модульді ықпалдастыра отырып,оқунәтижелерін жақсарту. Осы мақсатыма жету жолында мен әр түрлі әдіс-тәсілдерді таңдаймын.
Бірінші сабағым «Найзағай. Бұл сабағымды Блум таксономиясы бойынша жоспарладым. Блум таксономиясы сын тұрғысынан ойлауды қарастыруға болатын ойлау дағдыларының кеңінен қолданылатын иерархиялық моделі болып табылады. Блум таксономиясының мақсаты – оқытудың неғұрлым тұтас нысанын құру. Сондықтан да оқушылар таксономияның 6 деңгейінде сыни тұрғысынан ойлауға дағдыланады, топтық жұмыс барысында диалогтік оқуға түседі, дарынды оқушының сабақ барысындағы ерекшелігі айқындала түседі .
Екінші сабағымда «Жигсо» әдісін қолдануда оқушылардың жаңа сабақты өздігінен меңгеруіне бағыттаймын . Жигсо әдісі арқылы оқушы өз ойын ашып, нақты қадамдар жасайды. Сабақ барысында оқушыларды сыни тұрғыда ойланту үшін «үш қадамды сұхбат» пайдаланамын. Бұл орайда сабағымда үнемі маған Шульманның үш көмекшісі қажет. Себебі сапалы оқыту білім алуға мүмкіндік беретін нақты жағдайларды жасаумен қатар, сол жағдайлардың өзімен тығыз байланыста болады. Және «Кубизм» бойынша түсініктері айқындалады.
Келесі сабағымды жоспарлау барысында оқушылардыңөткен тақырыптағы білімі мен сабақтастықты ескере отырып «кластер» әдісін қолдану арқылы оқушыларға тобының пікірін қолдай отырып қорғау үшін көшбасшылықты ұйымдастырамын. «Қарлы кесек» әдісін сабақта қолданған кезде мен оқушы арасындағы диалогтік оқуды арттырамын.АКТ- ны қолдану арқылы оқушы бойындағы қызығушылықты арттырып сабақты бекітемін.
шағым қалдыра аласыз













