№ | Тақырыбы | Оқытудың негізгі мақсаты | Қызмет түрлері.СТО,АКТ | Барлық оқушыны қатыстыру.Талант-ты,дарынды балаларды оқыту мен жас ерекшеліктер. | Оқыту нәтижесі табыс критерий | Бағалау оқу үшін бағалау-ды қолдану. | Негізгі ресурстар |
1 | «Найзағай»Д.Қасенов. | Өзіндік ойларын сыни тұрғыда айтуға үйрену | Топтық жұмыс,көшбасшылық,диологтық, сыни тұрғыдан ойлау, оқыту және оқытудағы жаңа тәсілдер, оқуды және оқытуды бағалау, жас ерекшеліктеріне байланысты оқыту,АКТ,презентация
| Сабақ барысында топқа бөлініп,оқушыларға психалогиялық ахуал жасау,сергіту сәті,сурет бойынша аттарын атап,суреттермен жұмыс жасау кезінде, ойын барысында тапсырмалар орындау,эссе жазу | Саңырауқұлақ-тар дүниесін айыра білу,алған мәліметтер,тапсырмалар орындалуда, практикада қолдана білу,жалпы деректер алу | Формативті,оқу-шылардың өзара бағалауы.Өзара бағалау(смайл-ик)Өзін-өзі өзара бағалау (смайлик)
| Постер плакат,кесте,түрлі-түсті маркерлер,суреттер,зертханалық дәптер,оқулық,презентация
|
2 | «Өрттен құтқарған иттер»Л.Толстой | Модульдерді қолдана отырып, оқушылардың жаңаша білім алуларына қаблеттерін арттыру,жоға-ры сатыдағы, жеуге жарамды және улы түрлері туралы білімдерін кеңейту | Джигсо сратегиясын пайдалану. «Кубизм»әдісі Сызба кесте. « Өрмекші» әдісі | Топтық жұмыс , топқа көмек көрсету.Дәлелді ізденістерде бір-біріне көмектесу, суреттер салу,сөзжұмбақ құрастыру,екі жұлдыз бір тілек толтыру | Саңырауқұлақтар дүниесін айыра білу.адам өміріндегі маңызын практикада қолдана білу. | Баллдық бағаЖұптық бағалау | Суреттер,оқулық,интер-белседі тақта,,видеороликтер постер маркер презентация |
3 | «Түлкі мен қырғауыл»С.Көбеев. | . Өзіндік ойларын сыни тұрғыда айтуға үйрену | Мәселені шешу парағы. Адасқан әріптер Мақал-мәтел арқылы жұпқа бөлу«Қарлы кесек» «Кластер» | Деңгейлік тапсырмалар арқылы оқушыларды тарту.Тест тапсырмаларын құрастыру | Паразит саңырауқұлақтүрлерімен танысу, маңызын игеру | Критерийлер бойынша топтық бағалау сонымен қатар жиынтық бағалау. | Оқулық,дәп-тер презентация, видеорол-ик интербелсенді тақта,постер , түрлі-түсті маркер ,муляж |
4 | «Көлде»С. Сейфуллин | Өзіндік ойларын сыни тұрғыда айтуға үйрену | «Шаттық шеңбер», «Доп», «Бағдаршам көздері», «Өрмекші торы». | Қыналардың түрлері мен құрылысы,маңызын игеру | Фактілерге сүйенеді, логикаға сыйғыза отырып дәлелдейді.Түйткілді мәселелер жайлы еркін пікір алмасады | Оқушылар сабақта қалай жұмыс атқарғандығы бойынша «1» «2» «3»баллдарымен бағаланады. | ПрезентацияИнтербел-сенді тақта,постер түрлі-түсті маркер сурет, кеппешөп |