2 сынып әдебиет

Тақырып бойынша 11 материал табылды

2 сынып әдебиет

Материал туралы қысқаша түсінік
2 сынп төрт тақырып бойынша жоспар
Материалдың қысқаша нұсқасы

Әдебиет 2 сынып. Тізбектелген сабақтар топтамасының орта мерзімді жоспары


Тақырыбы

Оқытудың негізгі мақсаты

Қызмет түрлері.СТО,АКТ

Барлық оқушыны қатыстыру.Талант-ты,дарынды балаларды оқыту мен жас ерекшеліктер.

Оқыту нәтижесі табыс критерий

Бағалау оқу үшін бағалау-ды қолдану.

Негізгі ресурстар

1

«Найзағай»

Д.Қасенов.

Өзіндік ойларын сыни тұрғыда айтуға үйрену

Топтық жұмыс,

көшбасшылық,

диологтық, сыни тұрғыдан ойлау, оқыту және оқытудағы жаңа тәсілдер, оқуды және оқытуды бағалау, жас ерекшеліктеріне байланысты оқыту,АКТ,

презентация



Сабақ барысында топқа бөлініп,оқушыларға психалогиялық ахуал жасау,сергіту сәті,сурет бойынша аттарын атап,суреттермен жұмыс жасау кезінде, ойын барысында тапсырмалар орындау,эссе жазу

Саңырауқұлақ-тар дүниесін айыра білу,алған мәліметтер,

тапсырмалар орындалуда, практикада қолдана білу,жалпы деректер алу

Формативті,оқу-шылардың өзара бағалауы.

Өзара бағалау(смайл-ик)Өзін-өзі өзара бағалау

(смайлик)



Постер плакат,кесте,түрлі-түсті маркерлер,

суреттер,

зертханалық дәптер,

оқулық,

презентация


2

«Өрттен құтқарған иттер»

Л.Толстой

Модульдерді қолдана отырып, оқушылардың жаңаша білім алуларына қаблеттерін арттыру,жоға-ры сатыдағы, жеуге жарамды және улы түрлері туралы білімдерін кеңейту

Джигсо сратегиясын пайдалану.

«Кубизм»әдісі Сызба кесте.

« Өрмекші» әдісі

Топтық жұмыс , топқа көмек көрсету.Дәлелді ізденістерде бір-біріне көмектесу, суреттер салу,сөзжұмбақ құрастыру,екі жұлдыз бір тілек толтыру

Саңырауқұлақтар дүниесін айыра білу.адам өміріндегі маңызын практикада қолдана білу.

Баллдық баға

Жұптық бағалау

Суреттер,оқулық,интер-белседі тақта,,видеороликтер постер маркер презентация

3

«Түлкі мен қырғауыл»

С.Көбеев.

. Өзіндік ойларын сыни тұрғыда айтуға үйрену

Мәселені шешу парағы. Адасқан әріптер Мақал-мәтел арқылы жұпқа бөлу

«Қарлы кесек» «Кластер»

Деңгейлік тапсырмалар арқылы оқушыларды тарту.Тест тапсырмаларын құрастыру

Паразит саңырауқұлақтүрлерімен танысу, маңызын игеру

Критерийлер бойынша топтық бағалау сонымен қатар жиынтық бағалау.

Оқулық,дәп-тер презентация, видеорол-

ик интербелсенді тақта,постер , түрлі-түсті маркер ,

муляж

4

«Көлде»

С. Сейфуллин

Өзіндік ойларын сыни тұрғыда айтуға үйрену

«Шаттық шеңбер», «Доп», «Бағдаршам көздері», «Өрмекші торы».

Қыналардың

түрлері мен құрылысы,маңызын игеру

Фактілерге сүйенеді, логикаға сыйғыза отырып дәлелдейді.

Түйткілді мәселелер жайлы еркін пікір алмасады

Оқушылар сабақта қалай жұмыс атқарғандығы бойынша «1» «2» «3»баллдарымен бағаланады.

Презентация

Интербел-сенді тақта,постер түрлі-түсті маркер сурет, кеппешөп








мерзімді жоспар бойынша 2 сыныпта өткізілетін 4 тізбектелген сабақтар топтамасын алдым.

Ондағы тақырыптарым:

1.Д.Қасенов. «Найзағай»

2. «Өрттен құтқарған иттер»Л.Толстой.


3. «Түлкі мен қырғауыл»С.Көбеев.

4.«Көлде»С.Сейфуллин.

Негізгі мақсатым: Сабақта 7 модульді ықпалдастыра отырып,оқунәтижелерін жақсарту. Осы мақсатыма жету жолында мен әр түрлі әдіс-тәсілдерді таңдаймын.

Бірінші сабағым «Найзағай. Бұл сабағымды Блум таксономиясы бойынша жоспарладым. Блум таксономиясы сын тұрғысынан ойлауды қарастыруға болатын ойлау дағдыларының кеңінен қолданылатын иерархиялық моделі болып табылады. Блум таксономиясының мақсаты – оқытудың неғұрлым тұтас нысанын құру. Сондықтан да оқушылар таксономияның 6 деңгейінде сыни тұрғысынан ойлауға дағдыланады, топтық жұмыс барысында диалогтік оқуға түседі, дарынды оқушының сабақ барысындағы ерекшелігі айқындала түседі .

Екінші сабағымда «Жигсо» әдісін қолдануда оқушылардың жаңа сабақты өздігінен меңгеруіне бағыттаймын . Жигсо әдісі арқылы оқушы өз ойын ашып, нақты қадамдар жасайды. Сабақ барысында оқушыларды сыни тұрғыда ойланту үшін «үш қадамды сұхбат» пайдаланамын. Бұл орайда сабағымда үнемі маған Шульманның үш көмекшісі қажет. Себебі сапалы оқыту білім алуға мүмкіндік беретін нақты жағдайларды жасаумен қатар, сол жағдайлардың өзімен тығыз байланыста болады. Және «Кубизм» бойынша түсініктері айқындалады.

Келесі сабағымды жоспарлау барысында оқушылардыңөткен тақырыптағы білімі мен сабақтастықты ескере отырып «кластер» әдісін қолдану арқылы оқушыларға тобының пікірін қолдай отырып қорғау үшін көшбасшылықты ұйымдастырамын. «Қарлы кесек» әдісін сабақта қолданған кезде мен оқушы арасындағы диалогтік оқуды арттырамын.АКТ- ны қолдану арқылы оқушы бойындағы қызығушылықты арттырып сабақты бекітемін.













Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
15.10.2018
691
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі