Материалдар / 2-ТОҚСАН Тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары

2-ТОҚСАН Тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары

Материал туралы қысқаша түсінік
Берілген нұсқа көп таңдауы бар тапсырмаларды, қысқа және толық жауапты сұрақтарды қамтитын 10 тапсырмадан тұрады. Көп таңдауы бар тапсырмаларға білім алушылар ұсынылған жауап нұсқаларынан дұрыс жауабын таңдау арқылы жауап береді. Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға білім алушылар есептелген мәні, сөздер немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді. Толық жауапты қажет ететін сұрақтарда білім алушыдан максималды балл жинау үшін тапсырманың шешімін табудың әр қадамын анық көрсетуі талап етіледі. Білім алушының математикалық тәсілдерді таңдай алу және қолдана алу қабілеті бағаланады. Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Мамыр 2021
1024
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Оразалин Нуралы Калменбаевич Тыңдаушының портфолиосы Б бөлімі Көкшетау қаласы «ПШО» ЖМ филиалы «Бағалау тапсырмаларын әзірлеу және саралау» бойынша курстар

2-тоқсанның жиынтық бағалауына шолу


Ұзақтығы – 40 минут Балл саны – 25 балл

Тоқс ан

Білу және түсіну

Қолдану

Жоғары деңгей дағдылары

Ұсынылған

Ұсынылған

Ұсынылған

II

32 %

52 %

16 %



Тапсырма түрлері:

КТБ – көп таңдауы бар тапсырмалар;

ҚЖ – қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар; ТЖ – толық жауапты қажет ететін тапсырмалар.

Жиынтық бағалаудың құрылымы Берілген нұсқа көп таңдауы бар тапсырмаларды, қысқа және толық жауапты сұрақтарды қамтитын 10 тапсырмадан тұрады.

Көп таңдауы бар тапсырмаларға білім алушылар ұсынылған жауап нұсқаларынан дұрыс жауабын таңдау арқылы жауап береді.

Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға білім алушылар есептелген мәні, сөздер немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді.

Толық жауапты қажет ететін сұрақтарда білім алушыдан максималды балл жинау үшін тапсырманың шешімін табудың әр қадамын анық көрсетуі талап етіледі. Білім алушының математикалық тәсілдерді таңдай алу және қолдана алу қабілеті бағаланады. Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.

2-тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы

Бөлім

Тексерілетін мақсат

Ойлау дағдыларының

деңгейі

Тапсырма саны

тапсырма

Тапсырма түрі

Орындау уақыты, мин

Балл

Бөлім бойынша балл

Термодина мика негiздерi

8.3.2.17 – термодинамиканың бірінші заңының мағынасын түсіндіру

Білу және түсіну

4

1

КТБ

1

1

10

8.3.2.18 – термодинамиканың екінші заңының мағынасын түсіндіру

Білу және түсіну

2

ТЖ

1

2

8.3.2.19 – жылу

қозғалтқышының пайдалы әрекет коэффициентін анықтау

Қолдану

3 а),в),с)

ҚЖ

8

3

8.3.2.23 – жылу машиналарының қоршаған ортаның экологиясына әсерін бағалау

Жоғарғы деңгей дағдылары

4 а),в) с)

ТЖ

6

4

Электроста тика негіздері

8.4.1.2– Үйкеліс арқылы денені электрлену және индукция құбылысын түсіндіру

Білу және түсіну

7

5

ТЖ

4

4

15

8.4.1.4 – электр зарядының сақталу заңын түсіндіру

Білу және түсіну

6

ҚЖ

2

2

Білу және түсіну

7

ҚЖ

3

2

8.4.1.5 – Кулон заңын есептер шығаруда қолдану

Қолдану

8

ҚЖ

5

2

8.4.1.7 – біртекті электростатикалық өрістегі зарядқа әсер етуші күшті есептеу

Қолдану

10

ҚЖ

5

2

8.4.1.8 – электр өрісін күш сызықтар арқылы кескіндеу

Білу және түсіну

9

ҚЖ

3

2

8.4.1.10 – конденсаторлардың құрылысын және қолданылуын сипаттау

Қолдану

11

ТЖ

2

1

Барлығы:

11

40

25

25

Ескерту:* - өзгеріс енгізуге болатын бөлімдер










Б Бөлімі

2-ТОҚСАН

Тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары



  1. Берілген формулалардың қайсысы мына анықтамаға сәйкес келеді: жүйеге берілген жылу мөлшері жүйенің ішкі энергиясының өзгерісіне және атқарылаттын жұмысқа жұмсалады.

  1. ΔQ = 0

  2. Q = A

  3. Q = cmΔT

  4. U = A

  5. Q = ΔU+A

[1]

  1. Суретте шайнектен стақанға құйылған ыстық шай бейнеленген.

1 сурет1 2 сурет2

а)Термодинамиканың екінші заңы тұрғысынан жоғарыдағы суретті сипаттап жазыңыз._________________________________________________________

[1]

б)Термодинамиканың екінші заңына бір мысал келтіріп жазыңыз.

__________________________________________________________________[1] 3.Жылу машинасының температуасы 127С, ал суытқыштың температурас 17С болса, бұл жылу машинасы 30кДж жылу берілген . а)жылу машинаның ПӘК-ін есептеңдер? [1]

б) қандай жұмыс атқаратыңдығын табыңдар.___________________________[1] с)жылу машинаның қанша жылу жоғалтатыңдығын есептеңдер _________[1]

4.Суретте ұшақтың қозғалышының жұмыс істеуінің сызбанұскасы көрсетілген





3 сурет3



  1. осы зымыраның бізді қоршаған ортаға келтіретін зияның сипаттап жазыңдар ______________________________________________________

[1]



  1. Жылу қозғалтқышының қолдану аясына бір мысал келтіріңіз. ____________________________________________________________[1]

  2. Іштен жану қозғалтқыштарының қоршаған ортаның экологиясына әсерін 2 мысал арқылы бағалап жазыңыз ___________________________________________________________ [2]

5

.Төменде суретте электрлену құбылысы көрсетілген.Әрбір электрлену түрін атап жазып сипаттаңыз.







4 сурет4

а) __________________________________________________________________[2]

в)________________________________________________________________[2]

6

.Төмендегі суретке сипаттама жазыңдар





5 cурет5

а) Электрленудін түрі ________________________________________________________________ [1]

в) Электр зарядының сақталу заңын анықтамасын жаз

__________________________________________________________________[1]

7.Бірдей металл шарлар, ?1 = 5 Кл, ?2 = −8 Кл және ?3 = −3 Кл зарядтармен зарядталған оларды бір-біріне жақындатып, қайта орнына әкелді. а)Нәтижесінде әрбір шардың заряды қандай болды? [1] в) Әрбір шардағы артық электрондар санын анықтаңыз. [1]

8.Төменгі суретте екі металл шарлардың зарядтары бірдей , екі заряд 40 см қашықтықта орналасқан.

DrawObject2 DrawObject1

DrawObject3 DrawObject4

DrawObject5 F=9мН

DrawObject6

а)Әр зарядтың шамасын табыңдар ____________________________________[2]



9.Суретте зарядталған денелер көрсетілген.









6 сурет6 7 сурет7

Денелердің зарядтарын анықтаңыз

а)________________________________________________________________[1] в)_______________________________________________________________ [1]

10.Электр өрісінің бір нүктесіндегі 0,2 мкКл зарядка 0,015 Ηкүш әрекет етеді. Осы нүктедегі өрістің кернеулігін анықтаңдар.

_________________________________________________________________[2]

11.Қарапайым жазық конденсатордың құрылысын сипаттап жазыңыз.


_________________________________________________________________[1]



770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ