Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
Материалдар / 2-ТОҚСАН Тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары
2-ТОҚСАН Тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары
Материал туралы қысқаша түсінік
Берілген нұсқа көп таңдауы бар тапсырмаларды, қысқа және толық жауапты сұрақтарды қамтитын 10 тапсырмадан тұрады. Көп таңдауы бар тапсырмаларға білім алушылар ұсынылған жауап нұсқаларынан дұрыс жауабын таңдау арқылы жауап береді. Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға білім алушылар есептелген мәні, сөздер немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді. Толық жауапты қажет ететін сұрақтарда білім алушыдан максималды балл жинау үшін тапсырманың шешімін табудың әр қадамын анық көрсетуі талап етіледі. Білім алушының математикалық тәсілдерді таңдай алу және қолдана алу қабілеті бағаланады. Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Оразалин Нуралы Калменбаевич Тыңдаушының
портфолиосы Б бөлімі Көкшетау қаласы «ПШО» ЖМ филиалы «Бағалау
тапсырмаларын әзірлеу және саралау» бойынша
курстар
2-тоқсанның жиынтық бағалауына
шолу
Ұзақтығы – 40 минут Балл
саны – 25 балл
Тоқс ан
Білу және түсіну
Қолдану
Жоғары деңгей дағдылары
Ұсынылған
Ұсынылған
Ұсынылған
II
32 %
52 %
16 %
Тапсырма
түрлері:
КТБ
– көп таңдауы бар
тапсырмалар;
ҚЖ – қысқа жауапты қажет ететін
тапсырмалар;
ТЖ –
толық жауапты қажет ететін
тапсырмалар.
Жиынтық бағалаудың
құрылымы Берілген
нұсқа көп таңдауы бар тапсырмаларды, қысқа және толық жауапты
сұрақтарды қамтитын 10 тапсырмадан тұрады.
Көп таңдауы бар
тапсырмаларға білім алушылар ұсынылған жауап нұсқаларынан дұрыс
жауабын таңдау арқылы жауап береді.
Қысқа жауапты қажет ететін
сұрақтарға білім алушылар есептелген мәні, сөздер немесе қысқа
сөйлемдер түрінде жауап береді.
Толық жауапты қажет ететін
сұрақтарда білім алушыдан максималды балл жинау үшін тапсырманың
шешімін табудың әр қадамын анық көрсетуі талап етіледі. Білім
алушының математикалық тәсілдерді таңдай алу және қолдана алу
қабілеті бағаланады. Тапсырма бірнеше құрылымдық
бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.
2-тоқсан бойынша жиынтық
бағалау тапсырмаларының сипаттамасы
Бөлім
Тексерілетін мақсат
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Тапсырма саны
№ тапсырма
Тапсырма түрі
Орындау уақыты, мин
Балл
Бөлім бойынша балл
Термодина мика негiздерi
8.3.2.17 – термодинамиканың бірінші заңының
мағынасын түсіндіру
Білу және түсіну
4
1
КТБ
1
1
10
8.3.2.18 – термодинамиканың екінші заңының
мағынасын түсіндіру
Білу және түсіну
2
ТЖ
1
2
8.3.2.19 – жылу
қозғалтқышының пайдалы әрекет коэффициентін
анықтау
Қолдану
3 а),в),с)
ҚЖ
8
3
8.3.2.23 – жылу машиналарының қоршаған ортаның
экологиясына әсерін бағалау
Жоғарғы деңгей дағдылары
4 а),в) с)
ТЖ
6
4
Электроста тика негіздері
8.4.1.2– Үйкеліс арқылы денені электрлену және
индукция құбылысын түсіндіру
Білу және түсіну
7
5
ТЖ
4
4
15
8.4.1.4 – электр зарядының сақталу заңын
түсіндіру
Білу және түсіну
6
ҚЖ
2
2
Білу және түсіну
7
ҚЖ
3
2
8.4.1.5 – Кулон заңын есептер шығаруда
қолдану
Қолдану
8
ҚЖ
5
2
8.4.1.7 – біртекті электростатикалық өрістегі
зарядқа әсер етуші күшті есептеу
Қолдану
10
ҚЖ
5
2
8.4.1.8 – электр өрісін күш сызықтар арқылы
кескіндеу
Білу және түсіну
9
ҚЖ
3
2
8.4.1.10 – конденсаторлардың
құрылысын және қолданылуын сипаттау
Қолдану
11
ТЖ
2
1
Барлығы:
11
40
25
25
Ескерту:* - өзгеріс енгізуге болатын
бөлімдер
Б Бөлімі
2-ТОҚСАН
Тоқсан бойынша жиынтық
бағалау тапсырмалары
Берілген формулалардың қайсысы
мына анықтамаға сәйкес келеді: жүйеге берілген жылу мөлшері жүйенің
ішкі энергиясының өзгерісіне және атқарылаттын жұмысқа
жұмсалады.
ΔQ = 0
Q = A
Q =
cmΔT
U = A
Q
= ΔU+A
[1]
Суретте
шайнектен стақанға құйылған ыстық шай
бейнеленген.
1
сурет12
сурет2
а)Термодинамиканың екінші заңы тұрғысынан жоғарыдағы
суретті сипаттап
жазыңыз._________________________________________________________
[1]
б)Термодинамиканың екінші заңына бір мысал келтіріп
жазыңыз.
__________________________________________________________________[1]3.Жылу машинасының
температуасы 127С, ал суытқыштың температурас 17С болса, бұл жылу
машинасы 30кДж жылу берілген . а)жылу машинаның ПӘК-ін есептеңдер?
[1]
б) қандай
жұмыс атқаратыңдығын табыңдар.___________________________[1] с)жылу
машинаның қанша жылу жоғалтатыңдығын есептеңдер
_________[1]
4.Суретте
ұшақтың қозғалышының жұмыс істеуінің сызбанұскасы
көрсетілген
3сурет3
осы
зымыраның бізді қоршаған ортаға келтіретін зияның сипаттап жазыңдар
______________________________________________________
[1]
Жылу
қозғалтқышының қолдану аясына бір мысал келтіріңіз.____________________________________________________________[1]
Іштен
жану қозғалтқыштарының қоршаған ортаның экологиясына әсерін 2 мысал
арқылы бағалап жазыңыз
___________________________________________________________
[2]
5
.Төменде суретте электрлену құбылысы көрсетілген.Әрбір
электрлену түрін атап жазып сипаттаңыз.
7.Бірдей
металл шарлар,?1= 5
Кл,?2= −8 Кл
және?3= −3 Кл
зарядтармен зарядталған оларды бір-біріне жақындатып, қайта орнына
әкелді. а)Нәтижесінде әрбір шардың заряды қандай болды? [1] в)
Әрбір шардағы артық электрондар санын анықтаңыз.
[1]
8.Төменгі
суретте екі металл шарлардың зарядтары бірдей , екі заряд 40 см
қашықтықта орналасқан.
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз