Материалдар / 2-ТОҚСАН Тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары

2-ТОҚСАН Тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары

Материал туралы қысқаша түсінік
Берілген нұсқа көп таңдауы бар тапсырмаларды, қысқа және толық жауапты сұрақтарды қамтитын 10 тапсырмадан тұрады. Көп таңдауы бар тапсырмаларға білім алушылар ұсынылған жауап нұсқаларынан дұрыс жауабын таңдау арқылы жауап береді. Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға білім алушылар есептелген мәні, сөздер немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді. Толық жауапты қажет ететін сұрақтарда білім алушыдан максималды балл жинау үшін тапсырманың шешімін табудың әр қадамын анық көрсетуі талап етіледі. Білім алушының математикалық тәсілдерді таңдай алу және қолдана алу қабілеті бағаланады. Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Мамыр 2021
445
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Физика сабағында оқушыларға есеп шығарутудың әдіс-тәсілдерін меңгерту (тірек –тызба)

Елбасының ‹‹ Жаңа әлемдегі жаңа Қазақстан ›› атты Жолдауында:‹‹біз бүкіл еліміз бойынша әлемдік стаңдарттар деңгейінде сапалы білім беру қызметін көрсетуге қол жеткізуіміз керек ›› , -деп атап көрсетілгендей , бүгінгі күні білім беру жүйесі жаңа педагогикалық технологияға негізделуін және ақпараттық құралдардың кеңінен қолданылуын қажет етеді. Оқытудың жаңа әдіс-тісілдерін пайдалану,үйлесімді тәжірбие ғана мұғалімді табысқа жетелеп, теориялық білімін шыңдай түседі.Ең қиыны оқытудың бүкіл әдіс – тәсілдерін белгелі ізге салып, сабақтың құрылысын қазіргі өмір талабына сай қайта құру.Адамгершілік жетерлік сауатты, білімді мұғалім өзінің әрбір сөзіне, сөйлеміне ,сырт көрінісіне талғаммен қарап,шәкірттерге де талап қойып, үйретуден жалықпай, түсінбей қалса, оларды кінәламай , сабырлықпен сөйлеп,оқытумен бірге тәрбие беріп отыру негізінде мақсатқа жете алады. Оқыту әдістерінің, сабақ түрлерінің молдылығы, оқушылардың оқу процесінің элементтеріне ретімен, жүйелі араласып отыртуы,оларды шебер пайдалану – әрбір пәнді оқыту процесінің тиімді болуының аса маңызды шарттарының бірі. Сабақтың алдында мынадай міндеттер тұрады : - оқушыларға терең беру , іскерліктері мен дағдыларын жетілдіріп, қалыптастыр - өз бетінше оқуға үйрету, шығармашылық қабілетін дамыту, оқуына талдау жасау,алған білімді практикада қолдана білуге баулу, ойын дамыту, оқуға,білімге деген көзқарасын қалыптастыру, жүйелі оқудың қажеттілігін ұғындыру. Қай пәннің мұғалімі болса да, оның негізгі мақсаты – білім сапасын арттыру.Ол үшін әр түрлі әдіс – тәсілдерді қолдана отырып, ең алдымен оқушыларды қызықтыру, сөйтіп оқушыны ойлауға үйрету қажет.Жаңа талаптарға сай көптеген оқыту тенологиялар бар.Солардың бірі – тірек конспектілерін қолдану. Қазіргі өткізіліп жүрген сабақтар жүйесінің негізгі алға қояр мақсаты: оқушылардың қабілетін дамыту, білімдерін шығармашылықпен толықтырып,практикада қолдана білуге үйрету, икемділігін қалыптастыру,ойын реттеуге, білімді ептілікпен игеруге қабілеті жететіндігіне оқушылардың сенімін арттырып, оқуға ынталандыру. Тірек конспектілерді оқушылар мұғалімнің көмегімен өздері құрастыра алады. Мысалы,физикадан тарау біткен кезде тірек конспектілерін қолдану оқушылардың білімін тиянақтап бекітуге,тексеруге өте пайдалы.Оқушы әр тарау бойынша өзінің бағасын түзете алады.Тіпті әр оқушы өз – өзін тексеруіне де болады. Мұндай құрылымдық схемалар білім ,білік,дағдыны қалыптастырады.Тәрбиелік мәніне келетін болсақ,еңбек сүйгіштікке, өз күшіне сену қабілетін арттыруға, оқушы ойын дамытуға,алға ұмылдыруға жетелейді. Физика есептерін шығару – физиканы оқытудың негізгі тәсілдердің бірі.Физика есептерін шығару кезінде оқушылар нақты обьектілер мен құбылыстар туралы білім алады.Проблемалық жағдайлар жасалады және шешіледі, прақтикалық және қалыптасады,ғылыми мен техниканың тарихынан хабарлар болып, белгілі мақсатты көздеушілі к,табандылық, ұқыптылық сияқты оқушының жеке басынын сапалық қасиеттері қалыптасады. Shape1 .



Shape2





Shape3





Ұзақмерзімдіжоспардыңтарауы:

9.3В Тербелістер және толқындар

(13 сағат)

Мектеп:Ақмола облысы Жақсы ауданы Ешім орта мекктебі

Мұғалімнің аты-жөні: Оразалин Н. Қ




Сынып: 9

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Математиеалық және серіппелі маяниктердің тербелістері

Осысабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары (оқубағдарламасынасілтеме)

9.2.5.6 әртүрлі тербелмелі жүйедегі тербелістің пайда болу себептерін түсіндіру.

9.2.5.7 маятниктер тербеліс периодының әртүрлі параметрлерге тәуелділігін зерттеу

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар Математикалық және серіппелі маятниктердің тербелістерін зертей отырып, формулаларын есептер шығаруды және практикада қолдана біледі

Көптеген оқушылар математикалық және серіппелі маятниктер тербеліс периодының әртүрлі параметрлерге тәуелділігін зерттей , айырмашылықарын талдайды, факторларын анықтайды.

Кейбір оқушылар математикалық және серіппелі маятниктердің айырмашылықтарын ажыратады, өмірлік маңыздылығын атайды.

Бағалау критерийі

-математикалық және серіппелі маятниктердің тербелістері жайлы мағлмұмат бере алады; -әртүлі тербелмелі жүйедегі тербелістің пайда болу себептерін түсіндіре алады;

-математикалық маятниктің периоды неге тәуелдігін сипаттайды;

-серіппелі маятниктің периоды неге тәуелдігін сипаттайды;

-математикалық және серіппелі маятниктің айырмашылықарын атайды;

-өмірлік маңыздылығын атайды.

Тілдік мақсаттар




Лексика мен сөзтіркестер:. Математикалық және серіппелі маятниктердің тербелістері. Пәнгеқатыстысөздікқор мен терминдер: период, жилігі,амплитуда,масса,қатаңдығы,

Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер:

Толық бір тербеліс жасауға кеткен уақыт ...... деп атайды. Тепе-тендік қалыптан ең үлкен ауытқу ......деп атайды.


Құндылықтарға

баулу










Балалар бірін-бірі бағалау арқылы және топпен жұмыс жасау арқылы бір-біріне құрмет,ынтымақтастық,бірлік, ашықтық қасиеттерін бойына сіңіреді.

Оқушылар бір-біріне ұсыныс жасау арқылы өз пікірлерін ашық айта алады және қоғам пікірімен санасуға дағдыланады.

Пәнаралық байланыс

Физикалық формуларды математикалық амалдар мен сызба суреттер арқылы түсіндіру

Информатика (интернет желісінен сілтемелер)

Алдыңғы білім


Тербелістер кезіндегі энергияның түрленуі


Сабақбарысы


Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар, қажеттіқұралдар


Сабақтың басы

( білу, түсіну )

5 мин
































Ұйымдастыру кезеңі

1.Ынтымақтастық орта қалыптастыру. «Көршіңе қуаныш сыйла» әдісі арқылы оқушылар шаттық шеңберін құра отырып, көршілеріне олардың бір жақсы қасиеттерін айтады.

2. « Топқа бөліну «Пазл» әдісі арқылы 2 топқа біріктіремін(Өлшеуіш құралдардың математикалық және серіппелі маятниктін суреттерін қиып, кесілген суреттерді пазл ретінде сәйкестендіріп топ құрады).



Математикалық- Iтоп





Серіппелі –IIтоп







W. Үй тапсырмасын сұрау мақсатында «Қарлы кесек» әдісін пайдаланамын. Әрбір топ оқушылары параққа тапсырма жазып береді.Тапсырмаларымен кезек-кезек алмасады.

I-топ Жіберілген жерлердің орнын толтыр:

.............маяниктің периоды дененің .......мен дененің .............. ,ал математикалық маятниктің периоды оның .........мен ......түсу үдеуіне тәуелді.

II-топ

Толық бір тербеліс жасауға кеткен уақыт .......... Тепе теңдік қалыптан ең үлкен ауытқу ................. Бірлік уақыт ішіндегі тербеліс саны .........



Мадақауәдісі арқылы бірін – бірі бағалайды.(Өте жақсы, жақсы, қанағаттанарлық) оқушылар бірін – бірі бағалайды.

Слайдтағы дұрыс нұсқа бойынша


https://im0-tub-kz.yandex.net/i?id=129f127e2f8ad55533eae607dd78113d&n=13

























слайд


Сабақтың ортасы

5 мин











































3 мин








Жаңа сабақ.

«миға шабуыл» арқылы жаңа сабаққа көшу үшін әр топқа тапсырма беремін Осы тапсырма арқылы оқушылармен жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын ашып аламын.

I-топ

1)Математикалық маятник дегеніміз не? 2)Формуласын жазыңдар

3) ұзындығын табыңдар



II –топ

1)Серіппелі маятник дегеніміз не? 2)Формуласын жазыңдар 3)массасын табыңдар



Критерий

Дискриптор

I-топ

Математикалық маятник ұғымының мағынасын біледі

1)Математикалық маятниктің анықтамасын айтады.

2)Математикалық маятниктің есептеу формуласын біледі 3)Математикалық маятниктің есептеу формуласын түрлендіріп

II-топ Серіппелі маятник

ұғымының мағынасын біледі



1)Серіппелі маятниктің анықтамасын айтады. 2)Серіппелі маятниктің есептеу формуласын біледі 3)Серіппелі маятниктің есептеу формуласын түрлендіріп массасын таба біледі



Бағалау: «Вербалды бағалау»Жақсы,Өте жақсы,Тамаша

(G) 3-тапсырма «Борт журналы» ақпарат жинау

Тақырып бойынша оқушылар келесі мазмұнды кестені толтырады



Берілген тақырып бойынша бұрыннан білетінім

Мәтінді оқып жаңадан білгенім

Болжамдар

Тың ақпараттар







Миға шабуыл



































слайд





















5 мин



































5 мин







































12 мин





























































































3 мин



































2 мин





















( F).4-тапсырма «Ой қозғау» мұғалімнің көрсетілімі

770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ