|
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім: |
||||||
|
Сабақтың атауы |
3- 5 минут. Бір қалыпта жеңіл жүгіру |
||||||||
|
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
Оқушылардың спортқа деген қызығушылығын ояту арқылы денсаулығын сақтау және 100 м жүгіру тәсілдерін үйрету және жетілдіру, шапшаңдық, төзімділік дағдыларын қалыптастыру.. |
||||||||
|
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық «Жүректен - жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|||||||
|
Топқа бөлу |
Спорттық құралдар арқылы топқа бөлу
|
Оқушылар таңдаған ойыншықтарына сай топтарға бөлініп отырады. |
|||||||
|
Қызығушылықты ояту |
Сапқа тұрғызу, сәлемдесу, түгендеу. Жаңа сабақты түсіндіру. Саптық жаттығулар, оңға, солға, артқа бұрылу. Қозғалмалы бой жазу жаттығулары -Қолды жоғары ұстап аяқ ұшымен жүру. -Екі қол белде өкшемен жүру. -Екі қол белде аяқтың ішкі және сыртқы қырымен жүру. -Бір қалыпты жеңіл жүгіру. -Тіркеме адыммен оң және сол бүйірмен жүгіру. -Алға қарай созылған қол алақанына екі тізені тигізе жүгіру. -Өкшені артқа көтеріп, екі алақанға тигізе жүгіру. -Екі қол тізеде толық отырып жүгіру. -Отырып секіре жүру. -Дем алу, дем шығару. Жаңа тақырыпқа арналған таныстырылым тамашалау Шығармашылық тапсырма |
||||||||
|
Сергіту сәті |
«Халықтар» биі |
||||||||
|
Жаңа сабақ |
Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау Оқулықтағы тапсырмаларды орындау Проектордан қысқа қашықтық 100 м-ге қалай жүгіру керектігін слайдтар арқылы түсіндіру. 1.Жеңіл атлетика түрлері; 2. Жеңіл атлетиканың шығу тарихы; 3.Қазақстандағы жеңіл атлетика; 4.Жеңіл атлетиканың жаттығулары; 5. Қысқа, орташа, ұзақ қашықтыққа жүгіру; 6.Жүгіру кезіндегі қауіпсіздік ережелері; 7. 100 м жүгіру нормативтері. 100 метрге жүгіру төрт
кезеңнен тұрады: |
||||||||
|
Ой толғаныс |
БББ кестесі
|
||||||||
|
Үйге тапсырма |
Жаттығу |
Күнделіктеріне жазып беремін |
|||||||
|
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. |
|||||||
|
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
|||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
3- 5 минут. Бір қалыпта жеңіл жүгіру
3- 5 минут. Бір қалыпта жеңіл жүгіру
|
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім: |
||||||
|
Сабақтың атауы |
3- 5 минут. Бір қалыпта жеңіл жүгіру |
||||||||
|
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
Оқушылардың спортқа деген қызығушылығын ояту арқылы денсаулығын сақтау және 100 м жүгіру тәсілдерін үйрету және жетілдіру, шапшаңдық, төзімділік дағдыларын қалыптастыру.. |
||||||||
|
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық «Жүректен - жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|||||||
|
Топқа бөлу |
Спорттық құралдар арқылы топқа бөлу
|
Оқушылар таңдаған ойыншықтарына сай топтарға бөлініп отырады. |
|||||||
|
Қызығушылықты ояту |
Сапқа тұрғызу, сәлемдесу, түгендеу. Жаңа сабақты түсіндіру. Саптық жаттығулар, оңға, солға, артқа бұрылу. Қозғалмалы бой жазу жаттығулары -Қолды жоғары ұстап аяқ ұшымен жүру. -Екі қол белде өкшемен жүру. -Екі қол белде аяқтың ішкі және сыртқы қырымен жүру. -Бір қалыпты жеңіл жүгіру. -Тіркеме адыммен оң және сол бүйірмен жүгіру. -Алға қарай созылған қол алақанына екі тізені тигізе жүгіру. -Өкшені артқа көтеріп, екі алақанға тигізе жүгіру. -Екі қол тізеде толық отырып жүгіру. -Отырып секіре жүру. -Дем алу, дем шығару. Жаңа тақырыпқа арналған таныстырылым тамашалау Шығармашылық тапсырма |
||||||||
|
Сергіту сәті |
«Халықтар» биі |
||||||||
|
Жаңа сабақ |
Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау Оқулықтағы тапсырмаларды орындау Проектордан қысқа қашықтық 100 м-ге қалай жүгіру керектігін слайдтар арқылы түсіндіру. 1.Жеңіл атлетика түрлері; 2. Жеңіл атлетиканың шығу тарихы; 3.Қазақстандағы жеңіл атлетика; 4.Жеңіл атлетиканың жаттығулары; 5. Қысқа, орташа, ұзақ қашықтыққа жүгіру; 6.Жүгіру кезіндегі қауіпсіздік ережелері; 7. 100 м жүгіру нормативтері. 100 метрге жүгіру төрт
кезеңнен тұрады: |
||||||||
|
Ой толғаныс |
БББ кестесі
|
||||||||
|
Үйге тапсырма |
Жаттығу |
Күнделіктеріне жазып беремін |
|||||||
|
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. |
|||||||
|
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
|||||||
шағым қалдыра аласыз















