Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
3 а,3 б формасы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
3а формасы. Оқушының мінездемесі (тұжырымдама), сынып мұғалімімен толтырылады
(Оқу жылының басында және соңында толтырылады)
-
Мінездемені мұғалім:
-
Жылдың басында мұғалім мінездемені: баланы сабақта бақылау, қалыптастырушы бағалау, оқушымен сұхбат, ата-анамен сұхбат, коммуникативті паспорт, дәптерлер мен іс-әрекет нәтижесінің негізіде құрастырады.
-
Қалыптастырушы бағалау оқу жетістіктерінің қазіргі деңгейін, жақын арадағы даму аймағын, білім, білік, дағдыдағы олқылықтарды анықтау мақсатында жүргізіледі. Мұғалім формативті бағалау үшін дайын бақылау тапсырмаларын пайдаланады немесе өз бетінше әзірлейді.
-
Мұғалім сонымен қатар: оқу іс-әрекетінің ерекшеліктерін, эмоционалдық және тұлғалық сферасының ерекшеліктерін, жұмыс қабілеттілігін, бар ресурстарды ашады.
-
Мұғалім алған ақпаратын кестенің сәйкес бағандарына жазады: Оқушының мінездемесі, 3-форма
-
Оқытудағы қиындықтарды, олардың тудыратын себептерін ұжымдық талқылауда оқушының ерекше білім беру қажеттіліктерін анықтай отырып, мұғалім мінездемеде көрсетілген оқушы туралы мәліметтерді ұсынады.
-
Оқу жылының соңында жасалған мінездеме бейімделген немесе жеке оқу жоспарын игерудегі жетістіктер туралы, білімдегі олқылықтарды жою туралы, оқу қызметінің құрамдас бөліктерінің жай-күйі туралы ақпаратты қамтуы керек.
Сфера |
Күшті жақтары/актуалды деңгейі |
Күрделігі |
|
Оқу пәндерін меңгеру мазмұны |
Оқу |
(бағдарламаға сәйкес меңгерген дағдылар сипатталады, қай сыныпқа, тоқсанға сәйкес келетіні көрсетіледі) |
|
Жазу |
(бағдарламаға сәйкес меңгерген дағдылар сипатталады, қай сыныпқа, тоқсанға сәйкес келетіні көрсетіледі) |
|
|
Математика |
(бағдарламаға сәйкес меңгерген дағдылар сипатталады, қай сыныпқа, тоқсанға сәйкес келетіні көрсетіледі) |
|
|
Басқа пәндер (музыка және денешынықтыруды қосқанда) |
(бағдарламаға сәйкес меңгерген дағдылар сипатталады, қай сыныпқа, тоқсанға сәйкес келетіні көрсетіледі) |
|
|
Оқу қызметі: - мотивация, - өзін-өзі ұйымдастыру, - жоспарлау, - оқу әрекеттерін орындауы. - оқу әрекеттерін бақылауы. |
|
|
|
Қызмет қарқыны мен жұмысқа қабілеттілігі |
|
|
|
Сөйлеу тілі: дербес және түсіну |
|
|
|
Эмоциялар мен мінез-құлық (сабақта және сабақтан тыс) |
|
|
|
Мұғалім және сыныптастармен қарым-қатынасы |
|
|
|
Қозғалыс дағдылары (ұсақ моторика, жалпы моторика) |
|
|
|
Сүйікті сабақтар, әуестері, әдеттері |
|
|
|
Отбасының баланы тәрбиелеу мен оқытуға қатысуы |
|
|
|
Бақыланған фактілерді жалпылау |
Оқуда табысты болу үшін оқушыда бар ресурстар (жеке қасиеттері, ұстанымдары, ынтасы, отбасының қолдауы және т.б.) |
Оқу үрдісінде ескертілуі тиіс шектеулер, олқылықтар (психофизиологиялық және эмоционалды-тұлғалық дамуы, отбасындағы әлеуметтік даму жағдайлары) |
3б формасы. Оқушының мінездемесі (тұжырымдама) арнайы педагог толтырады
-
Мінездемені арнайы педагог оқу жылының басында және соңында құрастырылады:
-
Жылдың басында арнайы педагог мінездемені: баланы сабақта бақылау, қалыптастырушы бағалау, оқушымен сұхбат, ата-анамен сұхбат, коммуникативті паспорт, дәптерлер мен іс-әрекет нәтижесінің және де өзі өткізген терең педагогикалық дигностика нәтижелері негізінде құрастырады.
-
Тереңдетілген педагогикалық диагностика оқу жетістіктерінің қазіргі деңгейін, жақын арадағы даму аймағын, білім, білік, дағдыдағы олқылықтарды жеке диагностикалық сабақтарда анықтау мақсатында жүргізіледі. Арнайы педагог Типтік оқу жоспарларында ұсынылған күтілетін оқу нәтижелеріне сәйкес дайын бақылау тапсырмаларын пайдаланады немесе өз бетімен әзірлейді.
-
Арнайы педагог сонымен қатар: оқу іс-әрекетінің құрамдас бөліктерінің жай-күйін, эмоционалдық-тұлғалық сфераның ерекшеліктерін, жұмыс қабілеттілігін, бар ресурстарды (жеке тұлғаның оң қасиеттері, көзқарастары, ұмтылыстары, қызығушылықтары, ата-аналардың қызығушылығы мен көмегі) ашады.
-
Арнайы педагог алған ақпаратын кестенің сәйкес бағандарына жазады: Оқушының мінездемесі, 3-форма
-
Оқу қиындықтарын, олардың тудыратын себептерін ұжымдық талқылауда оқушының ерекше білім беру қажеттіліктерін анықтай отырып, арнайы мұғалім мінездемеде көрсетілген оқушы туралы мәліметтерді ұсынады.
-
Оқу жылының соңында жасалған мінездеме бейімделген немесе жеке оқу бағдарламасын игерудегі жетістіктер туралы, білімдегі олқылықтарды жою туралы, оқу қызметінің құрамдас бөліктерінің жағдайы және басқа да салалар туралы ақпаратты қамтуы керек.
Сфера |
Күшті жақтары/актуалды деңгейі |
Күрделігі |
|
Оқу пәндерін меңгеру мазмұны |
Оқу |
(бағдарламаға сәйкес меңгерген дағдылар сипатталады, қай сыныпқа, тоқсанға сәйкес келетіні көрсетіледі) |
|
Жазу |
(бағдарламаға сәйкес меңгерген дағдылар сипатталады, қай сыныпқа, тоқсанға сәйкес келетіні көрсетіледі) |
|
|
Математика |
(бағдарламаға сәйкес меңгерген дағдылар сипатталады, қай сыныпқа, тоқсанға сәйкес келетіні көрсетіледі) |
|
|
Басқа пәндер (музыка және денешынықтыруды қосқанда) |
(бағдарламаға сәйкес меңгерген дағдылар сипатталады, қай сыныпқа, тоқсанға сәйкес келетіні көрсетіледі) |
|
|
Оқу қызметі: - мотивация, - өзін-өзі ұйымдастыру, - жоспарлау, - оқу әрекеттерін орындауы. - оқу әрекеттерін бақылауы. |
|
|
|
Қызмет қарқыны мен жұмысқа қабілеттілігі |
|
|
|
Сөйлеу тілі: дербес және түсіну |
|
|
|
Эмоциялар мен мінез-құлық (сабақта және сабақтан тыс) |
|
|
|
Мұғалім және сыныптастармен қарым-қатынасы |
|
|
|
Қозғалыс дағдылары (ұсақ моторика, жалпы моторика) |
|
|
|
Сүйікті сабақтар, әуестері, әдеттері |
|
|
|
Оқудағы қиындықтардың болжамды себептері |
|
|
|
Бақыланған фактілерді жалпылау |
Оқуда табысты болу үшін оқушыда бар ресурстар (жеке қасиеттері, ұстанымдары, ынтасы, отбасының қолдауы және т.б.) |
Оқу үрдісінде ескертілуі тиіс шектеулер, олқылықтар (психофизиологиялық және эмоционалды-тұлғалық дамуы, отбасындағы әлеуметтік даму жағдайлары) |