Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
3 в формасы логопед
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
3-в формасы
ЛОГОПЕДТІҢ ОҚУШЫҒА ЖАЗҒАН ТҰЖЫРЫМДАМАСЫ
(Мектептегі психологиялық-педагогикалық қолдау қызметінің отырысына арналған логопедиялық тұжырымдама)
Оқушының аты-жөні__________________ Жасы __________________
Сынып_____________________
-
Сөйлеу тілінің жалпы сипаттамасы
-
Сөйлеу тілін түсінуі: нақты-ситуациялық, номинативті, предикативті
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Белсенді сөйлеу тілін меңгеру деңгейі: Өз бетінше байланыстырып сөйлеу, фразалық сөйлеу, қысқа сөйлемдер, жеке сөздер, сөйлеу тілінің мүлдем болмауы
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Сөйлеудің жалпы дыбысталуы (темп, анықтылығы, түсініктілігі).
Тұтықпаның болуы. Тұтықпамен байланысты сөйлеу тілінің ерекшелігі
________________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Сөйлеу тілінің фонетикалық-фонематикалық құрылымы
-
Дыбыс айту ерекшеліктері
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Сөздің буындық құрылымы
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Фонематикалық қабылдауы
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Дыбыстық талдау мен жинақтау
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Сөйлеу тілінің лексикалық-грамматикалық құрылымы
-
Сөздік қоры
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Сөйлеу тілінің грамматикалық құрылымы (Сөзжасам және сөз өзгертудегі қателер, жасына сәйкес келуі)
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Фразалық сөйлеу тілі
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Байланыстырып сөйлеу тілі
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Жазбаша сөйлеу тілі
-
Жазуы (жазу дағдыларының қалыптасуы, диктант, көшіріп жазудағы спецификалық (әдеттегі) және тән емес қателер);
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Оқуы (Оқу дағыларының қалыптасу деңгейі, оқыған мәтінді түсінуі, спецификалық қателер)
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Логопедтің қорытындысы ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Оқу қиындықтарының себептері
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Ұсыныстар: ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Күні ___________________ Логопедтің аты-жөні___________________