3-в формасы
ЛОГОПЕДТІҢ ОҚУШЫҒА ЖАЗҒАН ТҰЖЫРЫМДАМАСЫ
(Мектептегі психологиялық-педагогикалық қолдау қызметінің отырысына арналған логопедиялық тұжырымдама)
Оқушының аты-жөні__________________ Жасы __________________
Сынып_____________________
-
Сөйлеу тілінің жалпы сипаттамасы
-
Сөйлеу тілін түсінуі: нақты-ситуациялық, номинативті, предикативті
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Белсенді сөйлеу тілін меңгеру деңгейі: Өз бетінше байланыстырып сөйлеу, фразалық сөйлеу, қысқа сөйлемдер, жеке сөздер, сөйлеу тілінің мүлдем болмауы
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Сөйлеудің жалпы дыбысталуы (темп, анықтылығы, түсініктілігі).
Тұтықпаның болуы. Тұтықпамен байланысты сөйлеу тілінің ерекшелігі
________________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Сөйлеу тілінің фонетикалық-фонематикалық құрылымы
-
Дыбыс айту ерекшеліктері
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Сөздің буындық құрылымы
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Фонематикалық қабылдауы
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Дыбыстық талдау мен жинақтау
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Сөйлеу тілінің лексикалық-грамматикалық құрылымы
-
Сөздік қоры
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Сөйлеу тілінің грамматикалық құрылымы (Сөзжасам және сөз өзгертудегі қателер, жасына сәйкес келуі)
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Фразалық сөйлеу тілі
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Байланыстырып сөйлеу тілі
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Жазбаша сөйлеу тілі
-
Жазуы (жазу дағдыларының қалыптасуы, диктант, көшіріп жазудағы спецификалық (әдеттегі) және тән емес қателер);
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Оқуы (Оқу дағыларының қалыптасу деңгейі, оқыған мәтінді түсінуі, спецификалық қателер)
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Логопедтің қорытындысы ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Оқу қиындықтарының себептері
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Ұсыныстар: ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Күні ___________________ Логопедтің аты-жөні___________________
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
3 в формасы логопед
3 в формасы логопед
3-в формасы
ЛОГОПЕДТІҢ ОҚУШЫҒА ЖАЗҒАН ТҰЖЫРЫМДАМАСЫ
(Мектептегі психологиялық-педагогикалық қолдау қызметінің отырысына арналған логопедиялық тұжырымдама)
Оқушының аты-жөні__________________ Жасы __________________
Сынып_____________________
-
Сөйлеу тілінің жалпы сипаттамасы
-
Сөйлеу тілін түсінуі: нақты-ситуациялық, номинативті, предикативті
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Белсенді сөйлеу тілін меңгеру деңгейі: Өз бетінше байланыстырып сөйлеу, фразалық сөйлеу, қысқа сөйлемдер, жеке сөздер, сөйлеу тілінің мүлдем болмауы
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Сөйлеудің жалпы дыбысталуы (темп, анықтылығы, түсініктілігі).
Тұтықпаның болуы. Тұтықпамен байланысты сөйлеу тілінің ерекшелігі
________________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Сөйлеу тілінің фонетикалық-фонематикалық құрылымы
-
Дыбыс айту ерекшеліктері
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Сөздің буындық құрылымы
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Фонематикалық қабылдауы
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Дыбыстық талдау мен жинақтау
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Сөйлеу тілінің лексикалық-грамматикалық құрылымы
-
Сөздік қоры
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Сөйлеу тілінің грамматикалық құрылымы (Сөзжасам және сөз өзгертудегі қателер, жасына сәйкес келуі)
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Фразалық сөйлеу тілі
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Байланыстырып сөйлеу тілі
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Жазбаша сөйлеу тілі
-
Жазуы (жазу дағдыларының қалыптасуы, диктант, көшіріп жазудағы спецификалық (әдеттегі) және тән емес қателер);
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Оқуы (Оқу дағыларының қалыптасу деңгейі, оқыған мәтінді түсінуі, спецификалық қателер)
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Логопедтің қорытындысы ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Оқу қиындықтарының себептері
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Ұсыныстар: ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Күні ___________________ Логопедтің аты-жөні___________________
шағым қалдыра аласыз













