3-в
формасы
ЛОГОПЕДТІҢ ОҚУШЫҒА ЖАЗҒАН
ТҰЖЫРЫМДАМАСЫ
(Мектептегі
психологиялық-педагогикалық қолдау қызметінің отырысына арналған
логопедиялық тұжырымдама)
Оқушының
аты-жөні__________________ Жасы
__________________
Сынып_____________________
-
Сөйлеу тілінің жалпы
сипаттамасы
-
Сөйлеу тілін түсінуі:
нақты-ситуациялық, номинативті,
предикативті
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Белсенді сөйлеу тілін меңгеру
деңгейі: Өз бетінше байланыстырып сөйлеу, фразалық сөйлеу, қысқа
сөйлемдер, жеке сөздер, сөйлеу тілінің мүлдем
болмауы
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Сөйлеудің жалпы дыбысталуы
(темп, анықтылығы, түсініктілігі).
Тұтықпаның болуы. Тұтықпамен
байланысты сөйлеу тілінің ерекшелігі
________________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Сөйлеу тілінің
фонетикалық-фонематикалық
құрылымы
-
Дыбыс айту
ерекшеліктері
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Сөздің буындық
құрылымы
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Фонематикалық қабылдауы
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Дыбыстық талдау мен
жинақтау
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Сөйлеу тілінің
лексикалық-грамматикалық
құрылымы
-
Сөздік
қоры
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Сөйлеу тілінің грамматикалық
құрылымы (Сөзжасам және сөз өзгертудегі қателер, жасына сәйкес
келуі)
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Фразалық сөйлеу
тілі
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Байланыстырып сөйлеу
тілі
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Жазбаша сөйлеу
тілі
-
Жазуы (жазу дағдыларының
қалыптасуы, диктант, көшіріп жазудағы спецификалық (әдеттегі) және
тән емес қателер);
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Оқуы (Оқу дағыларының
қалыптасу деңгейі, оқыған мәтінді түсінуі, спецификалық
қателер)
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Логопедтің қорытындысы
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Оқу қиындықтарының
себептері
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Ұсыныстар:
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Күні ___________________
Логопедтің
аты-жөні___________________