Материалдар / 3 в формасы логопед
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

3 в формасы логопед

Материал туралы қысқаша түсінік
Арнайы маманға көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Қазан 2023
728
6 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

3-в формасы

ЛОГОПЕДТІҢ ОҚУШЫҒА ЖАЗҒАН ТҰЖЫРЫМДАМАСЫ

(Мектептегі психологиялық-педагогикалық қолдау қызметінің отырысына арналған логопедиялық тұжырымдама)


Оқушының аты-жөні__________________ Жасы __________________

Сынып_____________________

  1. Сөйлеу тілінің жалпы сипаттамасы

  1. Сөйлеу тілін түсінуі: нақты-ситуациялық, номинативті, предикативті

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Белсенді сөйлеу тілін меңгеру деңгейі: Өз бетінше байланыстырып сөйлеу, фразалық сөйлеу, қысқа сөйлемдер, жеке сөздер, сөйлеу тілінің мүлдем болмауы

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Сөйлеудің жалпы дыбысталуы (темп, анықтылығы, түсініктілігі).

Тұтықпаның болуы. Тұтықпамен байланысты сөйлеу тілінің ерекшелігі

________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Сөйлеу тілінің фонетикалық-фонематикалық құрылымы

  1. Дыбыс айту ерекшеліктері

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Сөздің буындық құрылымы

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Фонематикалық қабылдауы

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Дыбыстық талдау мен жинақтау

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Сөйлеу тілінің лексикалық-грамматикалық құрылымы

  1. Сөздік қоры

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Сөйлеу тілінің грамматикалық құрылымы (Сөзжасам және сөз өзгертудегі қателер, жасына сәйкес келуі)

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Фразалық сөйлеу тілі

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Байланыстырып сөйлеу тілі

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Жазбаша сөйлеу тілі

  1. Жазуы (жазу дағдыларының қалыптасуы, диктант, көшіріп жазудағы спецификалық (әдеттегі) және тән емес қателер);

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Оқуы (Оқу дағыларының қалыптасу деңгейі, оқыған мәтінді түсінуі, спецификалық қателер)

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________





Логопедтің қорытындысы ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Оқу қиындықтарының себептері

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Ұсыныстар: ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Күні ___________________ Логопедтің аты-жөні___________________





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!