3 в формасы логопед

Тақырып бойынша 11 материал табылды

3 в формасы логопед

Материал туралы қысқаша түсінік
Арнайы маманға көмек
Материалдың қысқаша нұсқасы

3-в формасы

ЛОГОПЕДТІҢ ОҚУШЫҒА ЖАЗҒАН ТҰЖЫРЫМДАМАСЫ

(Мектептегі психологиялық-педагогикалық қолдау қызметінің отырысына арналған логопедиялық тұжырымдама)


Оқушының аты-жөні__________________ Жасы __________________

Сынып_____________________

  1. Сөйлеу тілінің жалпы сипаттамасы

  1. Сөйлеу тілін түсінуі: нақты-ситуациялық, номинативті, предикативті

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Белсенді сөйлеу тілін меңгеру деңгейі: Өз бетінше байланыстырып сөйлеу, фразалық сөйлеу, қысқа сөйлемдер, жеке сөздер, сөйлеу тілінің мүлдем болмауы

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Сөйлеудің жалпы дыбысталуы (темп, анықтылығы, түсініктілігі).

Тұтықпаның болуы. Тұтықпамен байланысты сөйлеу тілінің ерекшелігі

________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Сөйлеу тілінің фонетикалық-фонематикалық құрылымы

  1. Дыбыс айту ерекшеліктері

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Сөздің буындық құрылымы

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Фонематикалық қабылдауы

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Дыбыстық талдау мен жинақтау

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Сөйлеу тілінің лексикалық-грамматикалық құрылымы

  1. Сөздік қоры

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Сөйлеу тілінің грамматикалық құрылымы (Сөзжасам және сөз өзгертудегі қателер, жасына сәйкес келуі)

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Фразалық сөйлеу тілі

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Байланыстырып сөйлеу тілі

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Жазбаша сөйлеу тілі

  1. Жазуы (жазу дағдыларының қалыптасуы, диктант, көшіріп жазудағы спецификалық (әдеттегі) және тән емес қателер);

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Оқуы (Оқу дағыларының қалыптасу деңгейі, оқыған мәтінді түсінуі, спецификалық қателер)

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________





Логопедтің қорытындысы ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Оқу қиындықтарының себептері

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Ұсыныстар: ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Күні ___________________ Логопедтің аты-жөні___________________





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
17.10.2023
975
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі