424

Тақырып бойынша 11 материал табылды

424

Материал туралы қысқаша түсінік
132
Материалдың қысқаша нұсқасы

Тексерілді:

Күні:17.09.2016 ж

Сыныбы: 8А

Пәні: физика


Сабақтың аты

§8. Жылу құбылысының тірі организмдегі ролі. Табиғаттағы және техникадағы жылу берілу. Жылу берудегі конвекцияның орны.

Сілтеме

Жоспар

Жалпы мақсаты

  • Жылу берудің табиғаттағы және техникадағы мысалдары. Жылу мөлшері. Жылу мөлшерінің бірлігі жайлы мағлұмат беру

  • Жылу берудің табиғаттағы және техникадағы мысалдары. Жылу мөлшері. Жылу мөлшерінің бірлігі жайлы күнделікті өмірде қолдана білуге үйрету

  • Топта бағалай білуге баулу

Күтілетін нәтиже

  • Жылу берудің табиғаттағы және техникадағы мысалдары. Жылу мөлшері. Жылу мөлшерінің бірлігі жайлы мағлұмат алады

  • Жылу берудің табиғаттағы және техникадағы мысалдары. Жылу мөлшері. Жылу мөлшерінің бірлігі жайлы күнделікті өмірде қолдана білуге үйренеді

  • Топта бағалай алатын болады

Негізгі идеялар

Жылу берілудің табиғаттағы және техникадағы қолдануларына мысалдар келтіру.

Конвекция дегеніміз-сұйықтың немесе газдың ағыны арқылы энергияның тасымалдануы барысында жылу алмасу процесі. (видеофрагмент арқылы тәжірибелер демонстрацияланады).


Тапсырмалар

Топтық жұмыс «Джигсо»

Тапсырмалар

Жұптық жұмыс «Пилот - Штурман»

Тапсырмалар

Жеке жұмыс «Блум таксономиясы»

Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім және оқушы немен айналысады)

І.Ұйымдастыру (2 минут)

    1. Сәлемдесу

    2. Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу

    3. Түгелдеу

1.2. Топқа бөлу (1,2,3 сандары арқылы 3 топқа бөлінеді)

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау (5 минут)

  1. Конвекция дегенді қалай түсінесіңдер?

  2. Күннен сәуле жерге қалай беріледі деп ойлайсыздар?

ІІІ. Талқылау үшін сұрақтар беріледі (2 минут)

  1. Табиғатта жылу берілуге қандай ? мысалдар айта аласыздар?

  2. Жылу мөлшері дегеніміз не?

ІҮ. Топтық жұмыс «Джигсо» (15 минут)

Сіздің тобыңызда 5 рөлді: лидер, баяндамашы, хатшы, уақыт сақшысы және бақылаушыларды анықтаңыз. Жұмыс төмендегідей жоспармен жүреді:

Берілген мәтінді оқып, топпен бірлесе отырып, талқылайды және әр топтың бақылаушысы жасаған жұмыстарға сәйкес бақылау парағын жүргізеді.

Бақылаушының бағалау парағы


Бағалау өлшемдері

Көш

басшы

Хатшы

Баяндамашы

Уақыт сақшысы

1

Тақырыптың ашылуына үлес қосу





2

Міндетін атқару





3

Топтық жұмысқа атсалысуы











Әр оқушы өзіне жүктелген рөлдің міндеттерін атқарады.

Топ пікірлерін тыңдау.

Ү. Жұптық жұмыс «Пилот - Штурман» (5 минут)

(Штурман – басқарушы, пилот – орындаушы)

Жұптар берілген суретті түсіндіреді.

Жұптың пікірлерін тыңдау,барлық айтылған ой-пікірлерді бағалаудың мақсатына сәйкестендіру

VІ. Жеке жұмыс «Блум таксономиясы» (13 минут)

1

Білу

Жылу мөлшері дегеніміз не?



2

Түсіну

Табиғатта жылу берілуге мысал келтір?




3

Қолдану

Жылу берілудің қандай түрлерін күнделікті тұрмыста қолдануға болады?




4

Талдау

Табиғаттағы және күнделікті тұрмыстағы жылу берілу түрлерін салыстыр?





5

Жинақтау

Жылу мөлшері қандай шамаларға тәуелді?


6

Бағалау

Адам баласының жылу мөлшерінің маңыздылығы қаншама?






Жасаған жұмыстарын 2 жұлдыз, 1 ұсыныспен бағалау.

ҮІ. Кері байланыс (не үйрендім, не қиын болды, сұрақ.) (3 минут)


Кейінгі тапсырмалар

Күнделікті өмірде тапсырмаға байланысты өзің байқаған құбылыстар жайлы шағын эссе жазу.

Кейінгі оқу

§8.Жылу құбылысының тірі организмдегі ролі. Табиғаттағы және техникадағы жылу берілу. Жылу берудегі конвекцияның орны.


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
05.02.2025
84
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі