Тексерілді:
Күні:17.09.2016 ж
Сыныбы: 8А
Пәні: физика
|
Сабақтың аты |
§8. Жылу құбылысының тірі организмдегі ролі. Табиғаттағы және техникадағы жылу берілу. Жылу берудегі конвекцияның орны. |
|
Сілтеме |
Жоспар |
|
Жалпы мақсаты |
|
|
Күтілетін нәтиже |
|
|
Негізгі идеялар |
Жылу берілудің табиғаттағы және техникадағы қолдануларына мысалдар келтіру.
Конвекция дегеніміз-сұйықтың немесе газдың ағыны арқылы энергияның тасымалдануы барысында жылу алмасу процесі. (видеофрагмент арқылы тәжірибелер демонстрацияланады).
|
|
Тапсырмалар |
Топтық жұмыс «Джигсо» |
|
Тапсырмалар |
Жұптық жұмыс «Пилот - Штурман» |
|
Тапсырмалар |
Жеке жұмыс «Блум таксономиясы» |
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім және оқушы немен айналысады)
І.Ұйымдастыру (2 минут)
-
Сәлемдесу
-
Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу
-
Түгелдеу
1.2. Топқа бөлу (1,2,3 сандары арқылы 3 топқа бөлінеді)
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау (5 минут)
-
Конвекция дегенді қалай түсінесіңдер?
-
Күннен сәуле жерге қалай беріледі деп ойлайсыздар?
ІІІ. Талқылау үшін сұрақтар беріледі (2 минут)
-
Табиғатта жылу берілуге қандай ? мысалдар айта аласыздар?
-
Жылу мөлшері дегеніміз не?
ІҮ. Топтық жұмыс «Джигсо» (15 минут)
Сіздің тобыңызда 5 рөлді: лидер, баяндамашы, хатшы, уақыт сақшысы және бақылаушыларды анықтаңыз. Жұмыс төмендегідей жоспармен жүреді:
Берілген мәтінді оқып, топпен бірлесе отырып, талқылайды және әр топтың бақылаушысы жасаған жұмыстарға сәйкес бақылау парағын жүргізеді.
Бақылаушының бағалау парағы
|
№ |
Бағалау өлшемдері |
Көш басшы |
Хатшы |
Баяндамашы |
Уақыт сақшысы |
|
1 |
Тақырыптың ашылуына үлес қосу |
|
|
|
|
|
2 |
Міндетін атқару |
|
|
|
|
|
3 |
Топтық жұмысқа атсалысуы |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Әр оқушы өзіне жүктелген рөлдің міндеттерін атқарады.
Топ пікірлерін тыңдау.
Ү. Жұптық жұмыс «Пилот - Штурман» (5 минут)
(Штурман – басқарушы, пилот – орындаушы)
Жұптар берілген суретті түсіндіреді.

Жұптың пікірлерін тыңдау,барлық айтылған ой-пікірлерді бағалаудың мақсатына сәйкестендіру
VІ. Жеке жұмыс «Блум таксономиясы» (13 минут)
|
1 |
Білу |
Жылу мөлшері дегеніміз не? |
|
|
2 |
Түсіну |
Табиғатта жылу берілуге мысал келтір? |
|
|
3 |
Қолдану |
Жылу берілудің қандай түрлерін күнделікті тұрмыста қолдануға болады? |
|
|
4 |
Талдау |
Табиғаттағы және күнделікті тұрмыстағы жылу берілу түрлерін салыстыр? |
|
|
5 |
Жинақтау |
Жылу мөлшері қандай шамаларға тәуелді? |
|
|
6 |
Бағалау |
Адам баласының жылу мөлшерінің маңыздылығы қаншама? |
|
Жасаған жұмыстарын 2 жұлдыз, 1 ұсыныспен бағалау.
ҮІ. Кері байланыс (не үйрендім, не қиын болды, сұрақ.) (3 минут)
|
Кейінгі тапсырмалар |
Күнделікті өмірде тапсырмаға байланысты өзің байқаған құбылыстар жайлы шағын эссе жазу. |
|
Кейінгі оқу |
§8.Жылу құбылысының тірі организмдегі ролі. Табиғаттағы және техникадағы жылу берілу. Жылу берудегі конвекцияның орны. |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
424
424
Тексерілді:
Күні:17.09.2016 ж
Сыныбы: 8А
Пәні: физика
|
Сабақтың аты |
§8. Жылу құбылысының тірі организмдегі ролі. Табиғаттағы және техникадағы жылу берілу. Жылу берудегі конвекцияның орны. |
|
Сілтеме |
Жоспар |
|
Жалпы мақсаты |
|
|
Күтілетін нәтиже |
|
|
Негізгі идеялар |
Жылу берілудің табиғаттағы және техникадағы қолдануларына мысалдар келтіру.
Конвекция дегеніміз-сұйықтың немесе газдың ағыны арқылы энергияның тасымалдануы барысында жылу алмасу процесі. (видеофрагмент арқылы тәжірибелер демонстрацияланады).
|
|
Тапсырмалар |
Топтық жұмыс «Джигсо» |
|
Тапсырмалар |
Жұптық жұмыс «Пилот - Штурман» |
|
Тапсырмалар |
Жеке жұмыс «Блум таксономиясы» |
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім және оқушы немен айналысады)
І.Ұйымдастыру (2 минут)
-
Сәлемдесу
-
Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу
-
Түгелдеу
1.2. Топқа бөлу (1,2,3 сандары арқылы 3 топқа бөлінеді)
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау (5 минут)
-
Конвекция дегенді қалай түсінесіңдер?
-
Күннен сәуле жерге қалай беріледі деп ойлайсыздар?
ІІІ. Талқылау үшін сұрақтар беріледі (2 минут)
-
Табиғатта жылу берілуге қандай ? мысалдар айта аласыздар?
-
Жылу мөлшері дегеніміз не?
ІҮ. Топтық жұмыс «Джигсо» (15 минут)
Сіздің тобыңызда 5 рөлді: лидер, баяндамашы, хатшы, уақыт сақшысы және бақылаушыларды анықтаңыз. Жұмыс төмендегідей жоспармен жүреді:
Берілген мәтінді оқып, топпен бірлесе отырып, талқылайды және әр топтың бақылаушысы жасаған жұмыстарға сәйкес бақылау парағын жүргізеді.
Бақылаушының бағалау парағы
|
№ |
Бағалау өлшемдері |
Көш басшы |
Хатшы |
Баяндамашы |
Уақыт сақшысы |
|
1 |
Тақырыптың ашылуына үлес қосу |
|
|
|
|
|
2 |
Міндетін атқару |
|
|
|
|
|
3 |
Топтық жұмысқа атсалысуы |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Әр оқушы өзіне жүктелген рөлдің міндеттерін атқарады.
Топ пікірлерін тыңдау.
Ү. Жұптық жұмыс «Пилот - Штурман» (5 минут)
(Штурман – басқарушы, пилот – орындаушы)
Жұптар берілген суретті түсіндіреді.

Жұптың пікірлерін тыңдау,барлық айтылған ой-пікірлерді бағалаудың мақсатына сәйкестендіру
VІ. Жеке жұмыс «Блум таксономиясы» (13 минут)
|
1 |
Білу |
Жылу мөлшері дегеніміз не? |
|
|
2 |
Түсіну |
Табиғатта жылу берілуге мысал келтір? |
|
|
3 |
Қолдану |
Жылу берілудің қандай түрлерін күнделікті тұрмыста қолдануға болады? |
|
|
4 |
Талдау |
Табиғаттағы және күнделікті тұрмыстағы жылу берілу түрлерін салыстыр? |
|
|
5 |
Жинақтау |
Жылу мөлшері қандай шамаларға тәуелді? |
|
|
6 |
Бағалау |
Адам баласының жылу мөлшерінің маңыздылығы қаншама? |
|
Жасаған жұмыстарын 2 жұлдыз, 1 ұсыныспен бағалау.
ҮІ. Кері байланыс (не үйрендім, не қиын болды, сұрақ.) (3 минут)
|
Кейінгі тапсырмалар |
Күнделікті өмірде тапсырмаға байланысты өзің байқаған құбылыстар жайлы шағын эссе жазу. |
|
Кейінгі оқу |
§8.Жылу құбылысының тірі организмдегі ролі. Табиғаттағы және техникадағы жылу берілу. Жылу берудегі конвекцияның орны. |
шағым қалдыра аласыз















