Материалдар / 5.1.2.16 Жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру. Жай бөлшектерді және аралас сандарды салыстыру. 5 сынып

5.1.2.16 Жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру. Жай бөлшектерді және аралас сандарды салыстыру. 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Аралас сандардың түрін ажыратады; Бөлшектерді қысқартуды және оларды ортақ бөлімге келтіруді біледі Бөлімдері де, алымдары да әр түрлі бөлшектерді салыстыруды біледі Аралас сандарды салыстыруды біледі. Оқушы: 2 1/3;17/12 бөлшектерінің аралас сандар екендігін түсінеді. Аралас сандарды қосып, азайту үшін бөлшек бөліктерінің ең кіші ортақ бөлімге келтіру керектігін түсінеді. Аралас сандардың бөлшек бөліктерінің ең кіші ортақ бөлімін табуды біледі.
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары


Бөлім: Жай бөлшектерге амалдар қолдану

Мектеп: «Боровской облыстық санаторлық мектеп интернаты»

Күні: 13.11.2018

Мұғалімнің аты-жөні: Бегайдарова Н.С

Сынып: 5

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы: 5.1.2.16 Жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру.

Жай бөлшектерді және аралас сандарды салыстыру

Сабақ мақсаты

5.1.2.16

жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру;

жай бөлшектерді, аралас сандарды салыстыру;

Бағалау критериі

Аралас сандардың түрін ажыратады;

Бөлшектерді қысқартуды және оларды ортақ бөлімге келтіруді біледі

Бөлімдері де, алымдары да әр түрлі бөлшектерді салыстыруды біледі

Аралас сандарды салыстыруды біледі.

Тілдік мақсаттар

Оқушы: екендігін түсінеді.

Аралас сандарды қосып, азайту үшін бөлшек бөліктерінің ең кіші ортақ бөлімге келтіру керектігін түсінеді.

Аралас сандардың бөлшек бөліктерінің ең кіші ортақ бөлімін табуды біледі.


Пәнге тән лексика мен терминология:

Бөлшек – дробь - fraction

Жай бөлшек – обыкновенная дробь – common fraction

Алымы – числитель - numerator

Бөлімі – знаменатель –denominator

Бұрыс бөлшек – неправильная дробь – improper fraction

Дұрыс бөлшек – правильная дробь - proper fraction

Бөлшектің бүтін бөлігі – целая часть дроби - the integer part of the fraction

Аралас сан – смешанное число - mixed number

Ортақ бөлім – общий знаменатель - common denominator

Қосу – сложение - addition

Азайту – вычитание - subtraction

Дробьбольше – бөлшек үлкен .... – fraction is more than ….

Дробьменьше – бөлшек кіші .... – fraction is less than ….


Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

Аралас сан дегеніміз - ...

Бұл есептегі .... аралас сан, себебі, ...

... аралас санды қосу үшін, ... деп ойлаймын

... аралас санды азайту үшін, .... деп ойлаймын

... ең кіші ортақ бөлімге келтіреміз және ...

Бұл аралас санның бүтін бөлігін ...

Құндылықтарды дарыту




Осы сабақта балалардың бойына сіңіруге арналған кіріктірілген оқу бағдарламасындағы құндылықтар мен ұлттық, жалпыадамзаттық құндылықтарды көрсетіңіз.

Құндылықтарды дарыту … арқылы/көмегімен жүзеге асады (іс-әрекетті және/немесе тақырып мазмұнын сипаттау).

Сабақтың түрі

Жаңа тақырыпты меңгеру сабағы

Пәнаралық байланыстар

Тілдік қатынастар бойынша, орыс тілі және ағылшын тілі

Сергіту сәтін қолдануда өзін-өзі тану

АКТ қолдану дағдылары

Интербелсенді тақта, презентация

Бастапқы білім

Жай бөлшектерді қосу және азайту



Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

  1. Ұйымдастыру кезеңі

(2 мин)


  1. Білім жаңарту

(4 мин)









  1. Үй жұмысын тексеру

(5 мин)


  1. Жаңа тақырып

(15 мин)































































































  1. Білімді шоғырландыру

(10 мин)





















































  1. Сабақты қорытындылау

Бағалау

(2 мин)





  1. Формативтік бағалау

(5 мин)
















  1. Рефлексия

(2 мин)






  1. Үй жұмысы




Оқушылармен амандасу, түгендеу. Бүгінгі сабақ мақсатын жариялау. Күтілетін нәтижемен таныстыру. Оқушыларға бағалау парақшаларын тарату.



Өтілген материалдарды еске түсіру мақсатында «Миға шабуыл» стратегиясы арқылы байланысы арқылы шолу сұрақтары қойылады:

  • Жай бөлшек дегеніміз не?

  • Бөлшектің алымы дегеніміз не?

  • Бөлшектің бөлімі дегеніміз не?

  • Жай бөлшектерді қалай азайтамыз?

  • Жай бөлшектерді қалай қосамыз?

  • Ең кіші ортақ бөлім дегеніміз не?

  • Бұрыс бөлшек дегеніміз не?

  • Дұрыс бөлшек дегеніміз не?


Үйге берілген тапсырма тексеріледі: мұғалім интербелсенді тақтада есептердің шығарылу жолдары мен жауаптарын көрсетеді, ал оқушылар өз есептерін сол жауаптармен сәйкестендіреді.



Сабақ мақсаттарын оқушыларға хабарлау.

Пәнге тән лексика мен терминология:

Бөлшек – дробь - fraction

Жай бөлшек – обыкновенная дробь – common fraction

Алымы – числитель - numerator

Бөлімі – знаменатель – denominator

Бұрыс бөлшек – неправильная дробь – improper fraction

Дұрыс бөлшек – правильная дробь - proper fraction

Бөлшектің бүтін бөлігі – целая часть дроби - the integer part of the fraction

Аралас сан – смешанное число - mixed number

Ортақ бөлім – общий знаменатель - common denominator

Қосу – сложение - addition

Азайту – вычитание - subtraction

Дробь больше – бөлшек үлкен .... – fraction is more than ….

Дробь меньше – бөлшек кіші .... – fraction is less than ….


Анықтама. Егер, жай бөлшек түрінде жазылса, онда бұл бөлшекті аралас сан деп атайды, мұндағы: a – бөлшектің бүтін бөлігі, b – бөлшектің бөлімі, c – бөлшектің алымы.

Бұрыс бөлшекті аралас санға келтіру үшін, алымындағы санды бөліміндегі санға бөліп, бүтін бөлігін ажыратып, түрде жазамыз.

Топпен жұмыс. 4-ке саналу арқылы оқушылар 4 топқа бөлінеді.

«Галерея» стратегиясы бойынша, әр топ мұғалімнің дайындап берген материалы бойынша өз постерлерін рәсімдейді. Тақырыптары бірдей топтар қосылып, жұмыстарының дұрыстығын талдайды. Әр топтан бір оқушы тақтаға шығып, басқа топтарға түсіндіреді, қалған топтардан сұрақтар болса жауап береді.


І және III топ. Бөлімдері бірдей бөлшектерді салыстыру.

1. Мысал.

Алдарыңызда жатқан карточкаларды қолданып, салыстыруларды орындаңыз.

Shape1








2. Мысал.


















Бөлімдері бірдей бөлшектерді салыстыру туралы қандай ережелер қорытындылай аласыздар?

Қайсысының алымы үлкен болса, сол бөлшек үлкен.



ІІ топ. Алымдары бірдей бөлшектерді салыстыру.

1. Мысал.Алдарыңызда жатқан карточкаларды қолданып, салыстыруларды орындаңыз.




2. Мысал.

Shape2








Алымдары бірдей бөлшектерді салыстыру туралы қандай ережелер қорытындылай аласыздар?

Қайсысының бөлімі үлкен болса, сол бөлшек кіші.


Сергіту сәті.

Барлық оқушылар орындарынан тұрады. Слайдтарда бөлшектер көрсетіледі. Біреуі қызыл бояумен, екіншісі – көк түспен боялған. Егер қызыл түсті бөлшек үлкен болса – қолымызды басымыздан жоғары көтеріп қол соғамыз, егер көк түсті болса – отырамыз.

қол соғамыз

қол соғамыз

отырамыз

отырамыз

отыра да алмаймын, қолсағадаалмаймын

қол соғамыз

отырамыз

қол соғамыз



Жұппенжұмыс.

1. Салыстырыңыздар.

а) б) в) ; г) д)


2.

1) Бірінші принтер 5 минутта 41 бет шығарады, екінші принтер 3 минутта 28 бет шығарады. Қайпринтердіңжұмысөнімділігікөп?

2) Сабақтантысуақыттасыныпоқушыларының -і сурет салғанды ұнатады, -і музыка тыңдағандыұнатады. Сыныпоқушыларыныңсуретсалғандыұнататыныкөппе, әлде музыка тыңдағандыұнататыныкөппе?

3.Бөлшектерді өсу ретімен жазыңыздар:




4.

А) бөлшегінің бөлімін өзгертпей, одан 2, 3, 4, 6 есе кіші бөлшектерді жазыңыз.

Б) бөлшегінің алымын өзгертпей, одан 2, 4, 6, 8 есе үлкен бөлшектерді жазыңыз.


5. Дархан мен Бауыржан ойынавтоматтарынан атып ойнады. Дархан 12 рет атып, нысанаға 8 рет тигізді, ал Бауыржан 15 рет атып, нысанаға 9 рет тигізді. Балалардың қайсысының нысананы дәлдеп ату нәтижесі жақсы болды?



Мұғалім сабақты қорытындылайды. Оқушылар бағалау парақшасын толтырып, мұғалімге өткізеді.

Бағалау парақшасы

Т.А.Ә.

+

?

-

Қайталау




Үй жұмысы




Топпен жұмыс




Жұппен жұмыс












Оқушының аты-жөні:

Сыныбы: 5 « » Күні:

Оқу мақсаттары:

Аралас сандардың түрін ажыратады;

1. Аралас сандарды анықтаңыз:


Бөлімдері бірдей және алымдары бірдей бөлшектерді салыстыруды біледі

2. Тракторшылар бригадасы бірінші күні барлық учаскенің екінші күні жыртып шықты. Қай күні тракторшыдардың жұмыс өнімділігі көп?

Бөлімдері де, алымдары да әр түрлі бөлшектерді салыстыруды біледі

Аралас сандарды салыстыруды біледі.

3. Салыстырыңыздар:

А) ,

Б)



Оқушылар сабақ соңында өз ойтолғаныстарын білдіру арқылы бүгінгі тақырып бойынша «Аяқталмаған сөйлемдер» бойынша рефлексия жасайды:

Бүгінгі сабақта мен: ................................................. үйрендім.

Бұған дейін мен: ...................................................... білуші едім.

Топпен жұмыс жасау кезінде: .....................................түсіндім.

Бүгінгі тақырып бойынша: .............................. түсініксіз болды.



Үй тапсырмаларын орындауға бағыттау:

Үйге тапсырма:

1.Бөлшектерді салыстырыңыздар:

2. Ерден, Жандос және Мәди 10м қашықтыққа жүгірді. Олар минутта, минутта және минутта келді. Ерден Мәдиден жылдам жүгірді, ал Жандос Ерденнен жылдам жүгірді. Берілген қашықтықты кім қанша уақыт жүгіріп, мәреге қандай реттілікпен жетті?


3. бөлшегімен алымы бірдей, бірақ одан:

А) 2 есе артық

Б) 3 есе кем бөлшектіжазыңыз.







Интербелсенді тақта














Қосымша 1

















Математика, 5. Шыныбеков Ә.Н.



Қосымша 2






















































































































































Қосымша 3





















































Қосымша 4

















Қосымша 5





































Қосымша 6















Қосымша 7









Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

ЖАДАны қодану

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Өзін-өзі бағалау, топты бағалау, жиынтық бағалау

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін.

Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла алады

Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз

«Миға шабуыл», өзін-өзі бағалау, топпен жұмыс: «Галерея» стратегиясы, жұппен жұмыс, жеке жұмыс, сергіту сәті: «Күннің шуағы», рефлексия: «Аяқталмаған сөйлемдер» стратегиясы.

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.

Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары



Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған.

Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді.

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді

Уақыттың тапшылығы білінді. Оқушыларға жұмысты аяқтау үшін жоғары темппен жұмыс жасауға тура келді.

Сабақ жоспарынанауытқулар болған жоқ.

Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:Топпен жұмыс оқушылардың тақырыпты өзара көмек арқылы түсінулеріне септігін тигізіді.


2:Тапсырмалар жақсы құрастырылды, өйткені тапсырмалар оқушылардың сыни ойлау қабілеттерін арттыруға бағытталды.


Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:Оқушылардың жеке тапсырмалар орындауы мұғалімге әрбір оқушыны бағалауға көмектесер еді.


2:Топпен жұмыс орындау уақытын қатал қадағалау қажет.


Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

Барлық оқушылар оқу мақсатына жетті. Оқушыларға бұл тақырыптан қиналған жоқ.



ЖИ арқылы жасау
16 Қараша 2018
5785
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі