Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
5.1 .2.18 Жай бөлшектерге амалдар қолдану.Аралас сандарды қосу
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 5.1 .2.18 Жай бөлшектерге амалдар қолдану Мектеп: №43 ЖОББМ Мұғалімнің аты-жөні: Неткалиева Гульмира Бисеновна Сынып: 5 Қатысқандары: Қатыспағандары:0 |
|||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Аралас сандарды осу |
||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
5.1.1.11 аралас сан анықтамасын білу; 5.1.2.13 бұрыс бөлшекті аралас санға және аралас санды бұрыс бөлшекке айналдыру6 аралас сандарды қосу |
||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: Аралас санның анықтамасы мен аралас санды бұрыс бөлшекке, бұрыс бөлшекті аралас санға айналдыру және натурал санды аралас сан түрінде жазу ережелерін, қоса біледі. Оқушылардың көпшілігі: Бұрыс бөлшекті аралас сан немесе аралас санды бұрыс бөлшек түрінде жазу ережелерін қолданып, есептер шығара алады. Кейбір оқушылар: Бөліндіні аралас сан немесе аралас санды бұрыс бөлшек түрінде жазуды, жай бөлшектің негізгі қасиетін аралас сандарға қолданып, есептер шығаруда түрлендіре біледі. |
||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийі |
- аралас санның анықтамасын, бұрыс бөлшекті аралас сан, аралас санды бұрыс бөлшек түрінде және натурал санды аралас сан түрінде жазу,қосу ережелерін біледі; - ережелерді қолданып есептер шығарады; - бөліндіні аралас сан түрінде қолданады. |
||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар орындай алады: Аралас санның анықтамасын айта алады, бұрыс бөлшекті аралас сан және аралас санды бұрыс бөлшек түрінде жазу ережелерін түсіндіреді. Пәнге қатысты лексика мен терминалогия: Аралас сан, бұрыс бөлшек, аралас санның бүтін бөлігі, аралас санның бөлшек бөлігі Диалогқа қатысты тіркестер: -... болғандықтан, ... бөлшегі дұрыс (бұрыс) болып табылады; - бұрыс бөлшекті аралас сан түрінде көрсету үшін... керек; - аралас санды бұрыс бөлшек түрінде көрсету үшін... керек; - натурал санды бұрыс бөлшек түрінде көрсету үшін, ... керек; - натурал санды аралас сан түрінде көрсету үшін ... керек; |
||||||||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу |
Жауапкершілік, ынтымақ, шығармашылық, ашықтық |
||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Қазақ тілі, сурет |
||||||||||||||||||||||
Алдыңғы білім |
Жай бөлшектің негізгі қасиеті, жай бөлшекті жаңа бөлімге келтіру, дұрыс және бұрыс бөлшектерді ажыратуды біледі. |
||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||
Сабақтың басы (5) 2 мин 3 мин |
- Ұйымдастыру бөлімі (оқушылардың сабаққа дайындығына көңіл бөлу, жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру). - Топқа бөлу. «Дұрыс бөлшек, бұрыс бөлшек, аралас сан» Оқушылар үшбұрыш, төртбұрыш фигураларын таңдап, сол фигураларда жазылған дұрыс, бұрыс бөлшектер, аралас сандар болып үш топқа бөлемін. |
Қиынды фигуралар |
|||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы (23) 3 мин 6 мин 12 мин 2 мин |
Топтық жұмыс. «Өкіл» әдісі Топта талқыланып, бір өкіл басқа топқа барып ақпарат жинайды, талқылайды. Өз тобына келіп қайта талқылайды. Кітаптан есеп шығарып баска топпен талқылайды «Ойлан, бірік, бөліс» І топқа ҚБ: «Шапалақ» арқылы бағалау. ІІ топқа бұрыс бөлшегін аралас сан түрінде жазыңдар. ҚБ: «Бас бармақ» арқылы бағалау. ІІІ топқа Әр топ тапсырмаларын тақтада қорғайды. ҚБ: «Бағдаршам» арқылы бағалау. Деңгейлік тапсырмалар орындау. Саралау тәсілі: «Қарқын» әдісі. Оқушының білім деңгейлеріне қарай беріледі. Оқушылар үш деңгейлі есептерді өз қабілеттеріне сай таңдай алады. А деңгейі №1 Аралас сандарды цифрлармен жазыңдар.
Марапаттау арқылы бағалау. №2 2,4,9,10,26 сандарын бөлімі 7-ге тең аралас сан түрінде жазыңдар. ҚБ: «Бағдаршам» арқылы бағалау В деңгейі №1 Бұрыс бөлшектерді қысқартып, аралас сан түрінде жазыңдар. ; ; ; ; ; ; ; №2 Натурал санды аралас сан түрінде жазып, кестені толтырыңдар.
ҚБ: «Бас баримақ әдісі» Кітаппен жұмыс Сергіту сәті. «Сіз қаншалықты сенесіз?» Мұғалім оқушылар дұрыс бөлшекті айтқан кезде қолдарын жоғары көтереді, бұрыс бөлшекте алдына созады, аралас сан болғанда бүйірін таянады. |
А.Е.Әбілқасы-мова Математика 5сынып |
|||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы(13) 13 мин |
Қалыптастырушы бағалауға берілген тапсырмалар. Ойлау дағдыларының деңгейлері: білу, түсіну, қолдану Бағалау критерийлері: - аралас санның анықтамасын, бұрыс бөлшекті аралас сан, аралас санды бұрыс бөлшек түрінде және натурал санды аралас сан түрінде жазу ережелерін біледі; - ережелерді қолданып, есептер шығара алады; - бөліндіні аралас сан түрінде және жай бөлшектің негізгі қасиетін аралас сандарға қолданып, түрлендіре білу. 1-тапсырма Массасы 100кг жүннен бірдей 3 киіз дайындалады. Киізге қанша кг жүн керек? Дескриптор: Білім алушы -есептің шартын талдайды; - бұрыс бөлшекті жазады; - бұрыс бөлшекті аралас санға айналдырады. 2-тапсырма. а-ның қандай натурал сан мәндерінде бөлшегі бұрыс бөлшек және бөлшегі дұрыс бөлшек болады? (4мысал келтір) Дескриптор: Білім алушы
3-тапсырма: 0 1 теңсіздігі тура болатындай х айнымалысының натурал мәндерін табыңдар. Дескриптор: Білім алушы
|
|
|||||||||||||||||||||
Кері байланыс
4 мин |
Саусақ қиындылары |
||||||||||||||||||||||
Үйге тапсырма |
№ |
|
|||||||||||||||||||||
Саралау Белсенді оқу аясында деңгейлік тапсырмаларды орындау «Өкіл», (А,В,С) Жеке жұмыс аясында «Қарқын»,, «Диалог және қолдау көрсету» әдісімен жүзеге асырылады |
Бағалау Оқушылар тақырыпты меңгеру барысында топтық, жеке жұмыс орындауда «Бағдаршам» арқылы өзара қошемет, бірін-бірі мадақтау, смалйликтер, бас бармақ, екі жұлдыз, бір ұсыныс арқылы бағалау жүргізіледі, «Бес саусақ» әдісімен кері байланыс өткізіледі және қалыптастырушы бағалауда өмірлік жағдаятқа байланысты тапсырма қарастырылады (екі тәсілмен). |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау сынып бөлмесінің тазалығына көңіл бөлінеді, «Сіз қаншалықты сенесіз?» сергіту жаттығулары қолданылады. |
«Ойлан, бірік, бөліс»
І топқа
ҚБ: «Шапалақ» арқылы бағалау.
ІІ топқа бұрыс бөлшегін аралас сан түрінде жазыңдар.
ҚБ: «Бас бармақ» арқылы бағалау.
ІІІ топқа
Әр топ тапсырмаларын тақтада қорғайды.
ҚБ: «Бағдаршам» арқылы бағалау.
Деңгейлік тапсырмалар орындау.
Саралау тәсілі: «Қарқын» әдісі. Оқушының білім деңгейлеріне қарай беріледі.
Оқушылар үш деңгейлі есептерді өз қабілеттеріне сай таңдай алады.
А деңгейі
№1
Аралас сандарды цифрлармен жазыңдар.
-
Алты бүтін бестен төрт
-
Сегіз бүтін жетіден үш
-
Он бүтін сегізден бес
-
Жүз бүтін тоқсан екіден бес.
Марапаттау арқылы бағалау.
№2
2,4,9,10,26 сандарын бөлімі 7-ге тең аралас сан түрінде жазыңдар.
ҚБ: «Бағдаршам» арқылы бағалау
В деңгейі
№1
Бұрыс бөлшектерді қысқартып, аралас сан түрінде жазыңдар. ; ; ; ; ; ; ;
№2
Натурал санды аралас сан түрінде жазып, кестені толтырыңдар.
Натурал сан |
5 |
6 |
10 |
15 |
18 |
|
Аралас сан |
Бөлімі 3 |
|
|
|
|
|
Бөлімі 7 |
|
|
|
|
|
ҚБ: «Бас баримақ әдісі»
1-тапсырма
Массасы 100кг жүннен бірдей 3 киіз дайындалады.
Киізге қанша кг жүн керек?
2-тапсырма.
а-ның қандай натурал сан мәндерінде
бөлшегі бұрыс бөлшек және бөлшегі дұрыс бөлшек
болады? (4мысал келтір)
3-тапсырма: 0 1 теңсіздігі тура болатындай х айнымалысының натурал мәндерін табыңдар.