Ұйымдастыру
Өзін-өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
|
БЫМ Сынып оқушыларына пеш-көрікте
темір өндіру үдерісі туралы түрлі-түсті суретті көрсетіп, төменде
көрсетілген сұрақтар аясында сыныппен талқылау
ұйымдастырыңыз.
Оқушылардың болжамдарын
тыңдап, сабақтың тақырыбы,оқу мақсаты және бағалау критерийлерімен
таныстырыңыз.
|
Оқушылар өз ойларын
ортаға салады.
Оқушылар жауаптары арқылы жаңа
тақырыпқа көшу
|
мадақтау
|
|
Жаңа
білім
|
М
Оқушыларға ерте темір
дәуіріндегі металл өндірісі туралы ықшамдалған мәтін ұсынып,
зерттеу жұмысын жүргізуді
ұйымдастырыңыз.
Ж
Оқушылар берілген мәтін
негізінде темір мен қола дәуіріндегі ұқсастығы мен айырмашылығын
анықтау мақсатында төмендегідей кестемен жұмыс жүргізеді.
Мысалы,
|
Ұқсастықтары
|
Айырмашылықтары
|
Кәсібі мен
шаруашылығын
да
|
1.
2.
|
1.
2.
|
Еңбек құралдарында
|
1.
2.
|
1.
2.
|
Қоғамдық құрылысында
|
1.
2.
|
1.
2.
|
ЖОқушылар бір-бірінің
кестелерін алмастырып, толықтырулар енгізу арқылы талдау жасайды.
Сондай-ақ, қола мен темір дәуіріндегі сабақтастықты
анықтайды.
«Суретті жандандыр»
деген тапсырма бойынша «Темір өндіру әдісі» туралы суреттерді
ұсынып, әңгіме құрастыруды
тапсырыңыз.
|
Дискрипторлары:
темір мен қола
дәуірінде адамдардың кәсібі мен шаруашылығындағы кем дегенде екі
ұқсастықты анықтайды;
темір дәуірінде
адамдардың кәсібі мен шаруашылығындағы кем дегенде екі
айырмашылықты анықтайды;
темір дәуірінің
қоғамдық құрылысының кем дегенде екі айырмашылығын
анықтайды;
Дискрипторлары:
темір дәуірі туралы
кіріспе жасайды;
темір өндіру әдісін
реттілігі бойынша түсіндіре
алады;
темір өндірудің адам
үшін маңыздылығын
сипаттайды;
өз ойын
қорытындылайды;
кем дегенде 50 сөз
болуы керек;
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
«Ең үздік
жауап»
«Алақан-жұдырық»
«Жұлдызшалар»
|
Ақпараттық
мәтін
Жұмаханов,
Т.Жұматаев Б. Ежелгі Қазақстан.Алматы: Аруна, 2011.-224б.-
(Қазақстан балалар
энциклопедиясы)
Суреттер
|
Бекіту
|
Сабақты
қорытындылау
Сабақты қорытындылау
мақсатында оқушыларды «Ойды аяқта» тапсырмасын беріңіз. Оқушы өз
ойын кем дегенде 3 дәлел келтірулерін
сұраңыз.
Темір өндірісі адам
өмірін өзгертті. Өйткені ...
Темір өндірісі адам
өмірін өзгертпеді. Өйткені .
Үйге
тапсырма
Қазақстан аумағында темірдің
игерілуі.
|
Сабақтың тақырыбын
қорытындылау
|
«Ең үздік
жауап»
|
Ақпараттық
карточка
|
Кері
байланыс
|
Оқушыларға сабақ
соңында кестені толтыру
ұсынылады.
«+» сабақта ұнаған нәрсе жазылады: ақпарат, жұмыс түрлері,
т.с.с.
|
«-» сабақтың ұнамаған немесе түсініксіз сәттері, оқушы
пікірі бойынша оған ешқандай қажеттілігі жоқ ақпарат
жазылады.
|
«Қызықты»
сабақта естіген қызықты мәліметтерді жазады, оған қоса
тақырып бойынша білгісі келетін мәселелер бойынша мұғалімге
сұрақтар жазуға болады.
|
|
Тақырып бойынша не
білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін
жазады
|
Оқушылар бағалай
критерийлерімен өз деңгейлерін
бағалайды
|
А4,
конспект
|