5 саны және цифры

Тақырып бойынша 11 материал табылды

5 саны және цифры

Материал туралы қысқаша түсінік
Барлық оқушылар : бір таңбалы сандарды оқу, жазу, тура және кері санау, натурал сандар қатарындағы орнын анықтау Көптеген оқушылар : бір таңбалы сандарды салыстыру, құрамын анықтау; Кейбір оқушылар: натурал сандардан өрнек құрастыру. Білу, түсіну, қолдану. -бір таңбалы сандарды оқиды, жазады, тура санайды, кері санайды, натурал сандар қатарындғы орнын анықтайды; -бір таңбалы сандарды салыстырады, құрамын анықтайды; -натурал сандардан өрнек құрастырады;
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар

Пәні:математика Күні: 22.05.2018

Ортақ тақырып

«Өзім туралы », «Менің мектебім»тақырыптары аясында

Бөлім

Сандар мен цифрлар

Бөлімше

Натурал сандар және 0

саны. Бөлшектер

Сабақ тақырыбы

5 саны және цифры

Құрастырған Курманбекова Баян Жунисканкызы

Сынып 1

Қатысқандар саны 20

Қатыспағандар саны

Осы мақсата қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

1.1.1.3 Бір таңбалы сандарды құрамын анықтау

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар : бір таңбалы сандарды оқу, жазу, тура және кері санау, натурал сандар қатарындағы орнын анықтау Көптеген оқушылар : бір таңбалы сандарды салыстыру, құрамын анықтау; Кейбір оқушылар: натурал сандардан өрнек құрастыру.

Ойлау дағдыларының деңгейлері

Білу, түсіну, қолдану.

Бағалау критерийлері

-бір таңбалы сандарды оқиды, жазады, тура санайды, кері

санайды, натурал сандар қатарындғы орнын анықтайды; -бір таңбалы сандарды салыстырады, құрамын анықтайды;

-натурал сандардан өрнек құрастырады;

Тілдік мақсат

Оқушылар: «5» санының құрамын анықтайды,талқылайды

Пәнге тән лексика мен терминология :5саны,5-пять-five,

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

5 саны, қосу, артық, кем, алдыңғы сан, кейінгі сан

Талқылауға арналған сұрақтар:

- 5 тен кіші сандарды ата

- 5 қандай сандардың қосындысы?

- ең кіші бір таңбалы санды ата

Құрдылықтарды дарыту

Өмір бойы білім алу, құрмет, ынтымақтастық , ашықтық

Пәнаралық байланыстар

Әдебиеттік оқу - өлеңді мәнерлеп айтады

Көркем еңбекте- суретті салады,бояйды, мүсіндейді

АКТ қолдану дағдылары

Интербелсенді тақта

Бастапқы бөлім

Натурал сандар қатарын біледі, оқиды, жазады, санайды салыстырады, құрамын анықтайды





Жоспар

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар


Сабақтың басы







3 минут















3 минут







































4 минут







































5 минут



















4минут





















































6 минут





































































































6 минут









































4 минут




Ұйымдастыру кезеңі: ( бәрі бірге айтады)

Психологиялық ахуал

Әрбір сабақ- үйрену, ұғыну

Әрбір ісім- тірлік,еңбек

Әрбір сөзім- шындық, адалдық


«Балмұздақ таяқшалары » әдісі.


Белсенді оқудың «Сұрақ және жауап» тәсілін қолданамын.


Бұл әдісті оқушылардың өткен сабақты меңгеруін анықтау мақсатында қолдандым.

Ортада тұрған балмұздақ таяқшаларынан кез келген таяқша алып,ол таяқшада кімнің аты жазылса сол оқушыға сұрақ қоямын.


4 санына дейінгі сандарды кім атап береді?

4 санынан кері кім санап береді?

4 санының құрамын кім анықтайды?

4 саны қандай сандардан артық?

4 саны қандай сандардан кем?


Ынталандырушы бағалауда оқушыларды ынталандыру мақсатында «Жарайсың», «Өте дұрыс» сияқты мадақтау сөздер арқылы бағалаймын.



«Миға шабуыл» әдісі


Белсенді оқудың «Сұрақ қою және талқылау» тәсілін қолданамын.


Мен сендерге жұмбақ жасырамын,сендер осы жұмбақтың шешуін ойланып табыңдар.


Жұмбақ

Туысқан кісі,

Бірінен бірі кіші.

Бәрінің аты бір,

Ең кішісі шеткісі. (5саусақ)


Жұмбақтың шешуін кім тапты?

Жұмбақтың шешуі қандай санға байланысты екен?



Ынталандырушы бағалауда оқушыларды ынталандыру мақсатында «Жарайсың», «Өте дұрыс» сияқты мадақтау сөздер арқылы бағалаймын.


5 саны туралы не білгілерің келеді?

5 санын оқуды, жазуды, тура және кері санауды, құрамын анықтауды, өрнек құрауды білгіміз келеді.


Бұл бүгінгі сабақтағы мақсаттарың, осы мақсатқа жету үшін сендерге түрлі тапсырмалар беремін. Тапсырмаларды орындауда қанқызы қанатына жасыл, қызыл, көк түсті дөңгелекті өздеріңнің білім деңгейлеріңе қарай жапсырасыңдар. Мысалы: толық түсінсең немесе орындасаң – жасыл түсті, орта деңгейде түсінсең немесе орындасаң – қызыл түсті, мүлде түсінбесең және орындай алмасаң – көк түсті жапсырасыңдар.


1-тапсырма. (Ұ)

Сандық сәуледен 5 санының орнын анықта.

/Айтылым, тыңдалым, жазылым/


Белсенді оқыту әдісінің «Нұсқау беру және айту», «Сұрақ қою және талқылау» әдісін қолданамын.

Саралау жұмысының «Диалог пен қолдау» тәсілі іске асады.


Сандық сәуледен 5 санының орнын анықта.

Сандық сәуледен 5 санының артқы санының орнын анықта.

Сандық сәуледен 5 санынан кейінгі сандардың орнын анықта.

5 санынан кері кім санайды?

5 санына дейін тура кім санайды?

Ең кіші бір таңбалы санды кім атап береді?



Shape3 Shape4

1 2 3 4 5 6 7 8




Критерий

Дескриптор

Бір таңбалы сандарды оқиды, жазады, тура және кері санайды, натурал сандар қатарындағы орнын анықтайды

-бір таңбалы сандарды оқиды

-бір таңбалы сандарды жазады

-тура санады

-кері санады

-сандар қатарындағы орнын анықтады




5 санын ауада жаздырамын, тақтада жазып көрсетемін.

5 цифрының таңбасын оқушылар дәптерге жазады.

5 санын үш тілде айтайық: 5саны, 5-пять-five


Ынталандырушы бағалауда оқушыларды ынталандыру мақсатында « От шашу» арқылы бағалап отырамын.

Қалыптастырушы бағалауды қанқыз қанатының бірінші бөлігіне оқушы өз білімін бағалай отырып түсті дөңгелекті жапсырады.



Бейнефильм көрсету. «Бұл қызық».

Бейнефильмді көр, тыңда. (Ұжымдық жұмыс)

Айтылым,тыңдалым, жазылым


Белсенді оқыту әдісінің «Нұсқау беру және айту», «Сұрақ қою және талқылау» әдісін қолданамын.

Саралау жұмысының «Диалог пен қолдау» тәсілі іске асады.


Бейнефильмнен не көрдіңдер?

Сандар туралы қандай ұғымдарды білдің?

3,5,7 сандары туралы не білесіңдер?



Ынталандырушы бағалауда оқушыларды ынталандыру мақсатында «Жарайсың», «Өте дұрыс» сияқты мадақтау сөздер арқылы бағалаймын.



2-тапсырма. «Фигуралар сөйлейді» /Т/

Айтылым,тыңдалым


Саралау жұмысының «Жіктеу» тәсілін қолдана отырып, оқушыларды деңгейлеріне қарай төртбұрыш, үшбұрыш, дөңгелек беру арқылы 3 топқа бөлдім.


I-топ. 5 түрлі заттан тұратын заттарды сал, боя. /Бұл тапсырманы жоғарғы деңгейлі оқушыларға бердім./

II- топ. 5 түрлі затты мүсінде. /Бұл тапсырманы орта деңгейлі оқушыларға бердім/

III-топ. Геметриялық фигураларды пайдаланып балапанды жапсыр. /Бұл тапсырманы үлгермейотырған оқушыларға бердім/


III топ. Балапанның аяғын құрау үшін қандай фигура қажат?

Тұмсығын құрау үшін қандай фигура қажет?



Критерий

Дескриптор

5 түрлі бөліктен туратын заттарды салады,бояйды


5 түрлі затты мүсіндейді


Геметриялық фигураларды пайдаланып балапанды жапсырады

-заттарды салады

-заттарды бояйды


- заттарды мүсіндейді


- балапанды жапсырады



Ынталандырушы бағалауда оқушыларды ынталандыру мақсатында « От шашу» арқылы бағалалапотырамын.

Қалыптастырушы бағалауды қанқыз қанатының екінші бөлігіне оқушы өз білімін бағалай отырып түсті дөңгелекті жапсырады.


Ширату тапсырмалары. Оқушылардың логикалық ойын дамыту мақсатында қолданамын. Бес саусақ біріксе не болады?

Бес саусақ бірдей ме?

Сыныптағы оқушылар бәрі бірдей ме?

Сыныптың алдыңғы қатарда болуы неге байланысты деп

ойлайсыңдар?

Бірлік түбі- береке екенін түсіндірдім.



Белсенді оқудың «Сұрақ қою және талқылау» тәсілін қолданамын.



3 - тапсырма. «Санмен сәйкестендір»

(Т). / айтылым,тыңдалым, жазылым/


Белсенді оқу әдісі: «Нұсқау беру және айту», «Көрсету және модельдеу».

Саралау жұмысы: «Диалог және қолдау, «Қарқын саралау».


1Shape14 -топ. Суреттерді санмен сәйкестендір. Заттардың санын жаз.


Заттарды салыстыр. Артық, кем таңбаларын қой.




IShape15 I-топ. 5 санының құрамын анықта.


Shape16

Shape17

5


















5 саны қандай сандардың қосындысына тең болады?




IShape18 II-топ. Суреттерді пайдаланып, өрнек құр.





1 3 4 5 сандарын пайдаланып өрнек құрастыр.


Shape21 Shape19 Shape20

+ =

Shape24 Shape22 Shape23

+ =






1 3 4 5 сандарын пайдаланып өрнек құрастыр.


Shape27 Shape26 Shape25

+ + =

Shape30 Shape28 Shape29

+ =



Критерий

Дескриптор

бір таңбалы сандарды салыстырады


құрамын анықтайды



-суреттерді сәйкестендіреді

-үлкен доптың санын жазады

-кіші доптың санын жазады

- «артық» таңбасын қояды

- «кем» таңбасын қояды

-5санын құрамын анықтайды

натурал сандардан өрнек құрастырады


-5 санына өрнек құрды



Ынталандырушы бағалауды: оқушыларды ынталандыру мақсатында « От шашу» арқылы бағалап отырамын.

Қалыптастырушы бағалауды шардың екінші бөлігіне оқушы өз білімін бағалай отырып түсті дөңгелекті жапсырады.




4-тапсырма. «Жабық конверт » әдісі.


Өрнектердің мәнін тауып, тиісті сандар қатарына жаз.

(Ж) / айтылым, жазылым, тыңдалым/


Саралау әдісі: «Қорытынды арқылы саралау»



Өрнектердің мәнін тауып, тиісті сандар қатарына жазады. Кестедегі тапсырмаларды орындаған соң жұптар бір-бірін өздері тексереді. Өрнекті оқимын, мәнін оқушылар санмен көрсетеді.




Өрнек түрлері

Сандар

3

4

5

2+2





2+1





3+2











Критерий

Дескриптор

2+2 өрнегінің мәнін тиісті сандар қатарына жазады


-тиісті сандар қатарына жазады

2+1 өрнегінің мәнін тиісті сандар қатарына жазады


-тиісті сандар қатарына жазады

3+2 өрнегінің мәнін тиісті сандар қатарына жазады


-тиісті сандар қатарына жазады



Ынталандырушы бағалауды: оқушыларды ынталандыру мақсатында « От шашу» арқылы бағаланды.

Қалыптастырушы бағалауда қанқыздың қанатының төртінші бөлігіне түсті дөңгелекті жапсырады.



5 дегенім –бақыт.

Білінбей өткен уақыт.


Біз бүгін қандай сан туралы білдік?

Сабақта уақыт қалай өтті?


«Бес саусақ» әдісі бойынша сабақты қорытындылаймын.


Оқушылар бес саусақтарын көрсетіп, атайды.


Бас бармақ- басты мәселе. Бүгінгі сабақта танысқан санымыз қандай сан болды?

Балалы үйрек -бірлесу. Мен топта қалай жұмыс жасадым? Кімге көмектесім?

Ортан терек-ойлау. Мен бүгін қандай білім алдым?

Шылдыр шүмек- шынайылық.Сабақ маған ұнады ма? Неліктен?

Кішкентай бөбек- көңі-күй ахуалы. Мен сабақта өзімді қалай сезіндің?

Кері байланыс Жоғарыда әр тапсырмада қолданылып отырған ҚБ бойынша кері байланыс жүргіземін:

- кімнің шарға тек қана жасыл дөңгелекше жапсырылған? (қолдарыңды көтеріңдер)

- кімнің шарға жасылмен қатар басқа түсті дөңгелекше жапсырылған? (қолдарыңды көтеріңдер)

Оқушылардан не себепті осы түстерді жапсырғанын сұрап, кері байланыс алдым.



Рефлексия. «Білім қоржыны » әдісі. БББ стратегиясы













Балмұздақ таяқшалары










































































сандық сәуле
























Интербелсенді тақта

www.kaztrk.ks.

Tansholpan kaztv.kz





































































суреттер

















кесте
















құстар суреті
















балапандар

суреті







































































































Қосымша ақпарат

Саралау– оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?


Бағалау –оқушылардың деңгейіне қалай тексеруді жоспарлайсыз?




Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

2-тапсырмада оқушыларды «Жіктеу саралау» арқылы топқа бөлдім.

Жіктеу арқылы саралау тәсілін пайдаланып топқа бөлудегі мақсатым сыныптағы төмен деңгейлі оқушыларға көбірек қолдау көрсету арқылы ,орта деңгейлі оқушылардың өз мүмкіндіктерін дұрыс пайдалана алуларына жағдай жасап, қабілеті жоғары оқушыларға көбірек тапсырма бере отырып білімдерін тереңдеттім.

3-тапсырма.

«Қарқынды саралауда» қабілеті жоғары оқушыларға арналған қосымша тапсырмалар орындаттым,қосымша сұрақтар қойдым.Ал үлгерімі төмен

оқушыларға тапсырманы орындауда қосымша уақыт бердім.

3-тапсырма.

«Диалог пен қолдау көрсету » саралауда кейбір оқушыларға тапсырманы орындау барысында жан- жақты,әрі нақты көмек бердім,сөзбен қолдау көрсеттім.

4-тапсырма.

«Қорытынды саралауда» соңғы

төртінші тапсырмада орындаттым. Оқушылардың берілген дескрипторға қаншалықты жеткенкендігін анықтау мақсатында қолдандым.

Бағалау арқылы саралауда оқушылардың алға жылжуына

көмектестім.








Оқу мақсатына сәйкес сабақ мақсатын құрастырдым. Оқушылардың білімдерін бағалау мақсатында бағалау критерийлерін және оны орындауға сәйкес тапсырмалар алдым.Критериалды бағалауды жүргізудегі мақсатым-оқушының нақты алған білімінен күтілетін нәтижені сәйкестендіру үдерісі болып табылады. Әр тапсырмаға сәйкес дискрипторлар құрдым. Қанқыз қанатындағы дөңгелектерді әртүрлі түске бояу арқылы қалыптастырушы бағалау тәсілін қолдандым. Қанқыз қанатындағы дөңгелектерді бояу арқылы бағалау тәсілін қолданудағы мақсатым сабақ барысында оқушының әр тапсырманы орындауда әр дескрипторға жетуін қадағалау. Сол тапсырмаларды орындауда қанқыз қанатына жасыл, қызыл, көк түсті дөңгелекті өздеріңнің білім деңгейіне қарай жапсырды. Мысалы: толық түсінсе немесе орындаса – жасыл түсті, орта деңгейде түсінсе немесе орындаса – қызыл түсті, мүлде түсінбесе және орындай алмаса – көк түсті жапсырды.

Сабақ барысында «Жарайсың!», «Өте тамаша!» деген ынталандырушы сөздерін қолдану арқылы оқушының сабаққа деген ынтасын, ішкі уәжін арттырдым.

Ширату жаттығуын қолдана отырып оқушылардың тез,жылдам ойлануын, ептілігін дамыттым.

Жоғарыда әр тапсырмада қолданылып отырған ҚБ бойынша кері байланыс жүргіземін:

- кімнің қанқызының қанатында тек қана жасыл дөңгелекше жапсырылған? (қолдарыңды көтеріңдер)


Партада дұрыс отыру, партамен оқушы арасындағы алшақтықты сақтау

-ширату жаттығуларын жиі жүргізіп отыру

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
10.06.2018
462
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі