Жаңа
сабақ
Ж.Мәтінмен жұмыс.
«Жариялау» әдісі
Оқушылар жұп болып мәтінді
талдап, берілген сұрақ бойынша өз позициясын жариялау
керек.
Зерттеу
сұрағы: Не себепті ботайлықтарды
жылқыны алғашқы қолға үйретушілер деп
атайды?
Дескриптор:
1. Мәтінді оқи
отырып, ботайлықтардың жылқыны алғаш қолға үйретушілер екенін
анықтайды.
2. Мал шаруашылығының дамуына сипаттама
береді;
3.Мәтіннен ботайлықтарда мал шаруашылығы дамығанын
көрсететін дәйектерді атайды;
КБ «Бас бармақ» әдісі бойынша
оқушылар бірін-бірі
бағалайды
Т.тапсырма
І топ: Кестемен
жұмыс
Тұрақ қай жерде
орналасқан?
|
Солтүстік
Қазақстанда
|
Неше үй
зерттелді?
|
158
үй
|
Ботай тұрағының
ерекшелігі неде?
|
133мыңдай жылқы
сүйектері табылды
|
Тұрақты кім
зерттеді?
|
Профессор З.
Зайберт
|
Дескриптор: 1.Тұрақтың қай жерде
орналасқанын айтады;
2.Қанша үй
зерттелгенін атайды;
3.Ботай тұрағының
ерекшелігіне сипаттама
береді;
4.Қай ғалым зерттегенін
атайды;
ІІ
топ: Тарихи
диктант
-
Энеолит” сөзі…… дегенді
білдіреді.
-
Бұдан 5 мың жыл бұрын адамдар…
өңдеуді үйренді.
-
Бұл тұрақ… жерді алып
жатыр.
-
Ботай қонысынан… жылқының
сүйектері табылды.
Дескриптор:
1.”Энеолит” сөзінің мағынасын
табады.
2.Бұдан 5мың жыл бұрын адамдар
мыс өндіргенін анықтайды
.
3.Бұл тұрақ 15га аумақты алып
жатқанын растайды .
4.Ботай қонысынан 133 мыңдай
жылқының сүйектері табылғанын
жазады.
ІІІ
топ.Эссе
жазу
Төмендегі сөздерді қатыстырып
,сөйлем құрастыру
Берілген
сөздер: еңбек бөлінісі, жылқы, еңбек
құралдары, мыс-тас ғасыры
Дескриптор:
-
Энеолит дәуірінде еңбек
бөлінісі болғанын
біледі
-
Жылқының қолға үйретілгенін
анықтайды
-
Еңбек құралдарының түрлерін
сипаттайды
КБ:”Екі жұлдыз бір тілек” әдісі
арқылы бағалайды.
|