2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / 5 сынып бақаның әлегі

5 сынып бақаның әлегі

Материал туралы қысқаша түсінік
5.1.4.1- көркем шығармалар дан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту; 5.1.3.1.Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады


Бөлім:

3-бөлім. Адамгершілік - асыл қасиет


Педагогтің аты-жөні:

Тажиева Гульнара Сыдыковна

Күні:


Сыныбы: 5 «А»

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Бақаның әлегі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

5.1.4.1- көркем шығармалар

дан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа

айту;

5.1.3.1.Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу.

Сабақтың мақсаты:

Көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқи алады, жатқа айтады

Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашады

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

3 минут

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

Гүлмен тілек” әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.


Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.

Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады


Жаңа сабаққа кіріспе


10 минут









7 минут

Ұжымдық жұмыс

Ал енді оқушылар барлығымыз ойын ойнайық.

Б. Соқпақбаевтың «Менің атым Қожа» хикаясының «Ағаттықтың азабы» бөлімінен шағын көлемді үзіндіні мәнерлеп, жатқа айтайық







Жеке жұмыс

1- тапсырма



  1. Шығармадағы оқиға қалай басталды?

  • Қожаның өз есіміне риза болмауы

  1. Қожаберген қалай Қожа атанды? Қожаның ойынша ,қандай есімдер жоғары идеялы есімдерге жатады?

  2. Шығармадағы оқиға қалай дамыды?

  • Жаңа оқу жылы, кітап мәселесі, лагерге жолдама

  1. Қожаның лагерге жолдама сұрауына кімнің ісі желеу болды?

  • Жантастың

  1. Оспанов Қожаға қандай тапсырма берді?

  2. Оқиғаның шиеленісуіне не себеп болды?

  • Майқанованың сөмкесіне бақа салғандықтан оқиға шиеленісіп кетті

  1. Қожаның анасы не үшін ашуланды?

  2. Оқиғаның шарықтау шегі не деп ойлайсыз? – Қожаны педкеңеске салу

  3. Оқиға қалай шешілді?

  • Сенім білдіру, түбі адам болатын бала

Барлық оқушылар үзінділерін жатқа айтады














Берілген сұрақтарға жауап береді.


Дескриптор:

Жалпы- 3 балл

Көркем шығарма-

лардан шағын

көлемді үзінділерді

мәнерлеп айтады.

Жатқа айтады

Пазыл құрастырады







Дескриптор:

Жалпы - 1 балл

Сұрақтарға жауап береді





Өз ойын дұрыс мағынада білдірген оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.



Шеңбер бойынша сөз тізбегі ойыны





Смайлик сұрақ әдісі



7 мин.





















10 минут













Жеке жұмыс

2- тапсырма

Ұсынылған кестедегі іс-әрекеттерді кейіпкерлермен сәйкестендір және кестеге лайық образдарды анықта.










Жеке жұмыс

3 –тапсырма

Хикаяттағы кейіпкерлерді өз сөзіңізбен суреттеп образын ашыңыз
















Оқушылар өздері таңдап алған кейіпкерлердің бейнесін суреттеп, әңгімелейді














Дескриптор:

Жалпы- 2 балл

1.Кейіпкерлерді іс-әрекетімен сәйкестендіреді.

2. Шығармадағы келтірілген үзіндіні айтқан кейіпкердің атын жазады













Дескриптор:

Жалпы- 3 балл

Кейпкерлердің бейнесін суреттеп айтады

Образын ашады.

Өз таңдаған кейіпкері бойынша оқушыларға бір сұрақ қояды









Графикалық органайзер тәсілі.Кестелер





















Кейіпкер портреті әдісі







4 минут

4-тапсырма

  1. Біреуді біреуге атыстырып, от тастап жүретін қу, сабақ үстінде сыбырлап - сыпсыңдағыш. (Жантас)

  2. Мен оқулық емес, қант аламын. Сіздің не шаруаңыз бар, қоя беріңіз. (Қожа)

  3. Біз екеуміз таныс шығармыз деймін.(Майқанова)

  4. Мен сенің әкеңе қарыздар адаммын. Менің мойнымда оның тиыны емес, теңге емес, бақандай бір қарасы жүр. (Сәйбек қарт)

  5. Келесі сабаққа қайсысың бақа ұстап әкелесіңдер. (Оспанов)

  6. «Түбінде адам болатын бала» деп Сәбира Майқанова қай кезде айтты?(Педкеңестен кейін)

  7. «Мен өзімнің он үш жыл өмірімнің ішіндегі ең бір қатыгез күнді бастан кештім» деп кім қай кезде бастан кешті?

- (Қожа пед кеңес кезінде

айтты)

  1. Сен оқуды тастасаң, маған ілесіп тастады деп екеуімізді бірдей қудалап пәле қылады. Оқи бер. Оқудың түбіне сен-ақ жет. Мүмкін кейін дырдай бастықтың бірі болып шығарсың.Сонда маған шапағатың тиер.” . Бұл кімнің сөзі(Сұлтан)

  2. Біз лагерге баратын болдық.Ал сен көшедегі иттерді тәртіпке салуға ауылда қалатын болдың

-деген кім?-(Жантас)



Іс-әрекеті арқылы

берілген кейіпкерді

табады


Дескриптор:

Жалпы- 1 балл

Сұраққа жауап береді



Бинго әдісі

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

4 мин.


Жеке жұмыс:

«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.









Өзін-өзі бағалау




Үй тапсырмасы


Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.





Оқушылар өздері қанша манета жинағанын айтады



Бақытты балалық шақ” тақырыбында ойтолғау жазу


Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай ынталандыру үшін

«Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды.





































04 Наурыз 2025
144
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі