Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
3
минут
|
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
“Гүлмен тілек”
әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне
жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал
қалыптастыру.
|
Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе
тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ
барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын
теңестіру.
|
Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту
арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын
оятады
|

|
Жаңа сабаққа
кіріспе
10
минут

7
минут
|
Ұжымдық
жұмыс
Ал енді оқушылар барлығымыз
ойын ойнайық.
Б. Соқпақбаевтың «Менің атым
Қожа» хикаясының «Ағаттықтың азабы» бөлімінен шағын көлемді
үзіндіні мәнерлеп, жатқа айтайық
Жеке
жұмыс
1-
тапсырма
-
Шығармадағы оқиға қалай
басталды?
-
Қожаберген қалай Қожа атанды?
Қожаның ойынша ,қандай есімдер жоғары идеялы есімдерге
жатады?
-
Шығармадағы оқиға қалай
дамыды?
-
Қожаның лагерге жолдама
сұрауына кімнің ісі желеу болды?
-
Оспанов Қожаға қандай тапсырма
берді?
-
Оқиғаның шиеленісуіне не себеп
болды?
-
Қожаның анасы не үшін
ашуланды?
-
Оқиғаның шарықтау шегі не деп
ойлайсыз? – Қожаны педкеңеске салу
-
Оқиға қалай
шешілді?
|
Барлық оқушылар үзінділерін
жатқа айтады
Берілген сұрақтарға жауап
береді.
|
Дескриптор:
Жалпы- 3
балл
Көркем
шығарма-
лардан
шағын
көлемді
үзінділерді
мәнерлеп
айтады.
Жатқа
айтады
Пазыл
құрастырады
Дескриптор:
Жалпы - 1
балл
Сұрақтарға жауап
береді
Өз ойын дұрыс мағынада
білдірген оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|

Шеңбер бойынша сөз тізбегі
ойыны

Смайлик сұрақ
әдісі
|
7
мин.
10
минут
|
Жеке
жұмыс
2-
тапсырма
Ұсынылған кестедегі
іс-әрекеттерді кейіпкерлермен сәйкестендір және кестеге лайық
образдарды анықта.
Жеке
жұмыс 
3
–тапсырма
Хикаяттағы кейіпкерлерді өз
сөзіңізбен суреттеп образын ашыңыз
|


Оқушылар өздері таңдап алған
кейіпкерлердің бейнесін суреттеп,
әңгімелейді
|
Дескриптор:
Жалпы- 2
балл
1.Кейіпкерлерді іс-әрекетімен
сәйкестендіреді.
2. Шығармадағы келтірілген
үзіндіні айтқан кейіпкердің атын жазады
Дескриптор:
Жалпы- 3
балл
Кейпкерлердің бейнесін
суреттеп айтады
Образын
ашады.
Өз таңдаған кейіпкері бойынша
оқушыларға бір сұрақ қояды
|
Графикалық органайзер
тәсілі.Кестелер



Кейіпкер портреті
әдісі
|

4
минут
|
4-тапсырма
-
Біреуді біреуге атыстырып, от
тастап жүретін қу, сабақ үстінде сыбырлап - сыпсыңдағыш.
(Жантас)
-
Мен оқулық емес, қант аламын.
Сіздің не шаруаңыз бар, қоя беріңіз.
(Қожа)
-
Біз екеуміз таныс шығармыз
деймін.(Майқанова)
-
Мен сенің әкеңе қарыздар
адаммын. Менің мойнымда оның тиыны емес, теңге емес, бақандай бір
қарасы жүр. (Сәйбек қарт)
-
Келесі сабаққа қайсысың бақа
ұстап әкелесіңдер. (Оспанов)
-
«Түбінде адам болатын бала»
деп Сәбира Майқанова қай кезде айтты?(Педкеңестен
кейін)
-
«Мен өзімнің он үш жыл
өмірімнің ішіндегі ең бір қатыгез күнді бастан кештім» деп кім қай
кезде бастан кешті?
- (Қожа пед кеңес
кезінде
айтты)
-
“Сен оқуды тастасаң, маған
ілесіп тастады деп екеуімізді бірдей қудалап пәле қылады. Оқи бер.
Оқудың түбіне сен-ақ жет. Мүмкін кейін дырдай бастықтың бірі болып
шығарсың.Сонда маған шапағатың тиер.” . Бұл кімнің
сөзі(Сұлтан)
-
Біз лагерге баратын болдық.Ал
сен көшедегі иттерді тәртіпке салуға ауылда қалатын
болдың
-деген
кім?-(Жантас)
|
Іс-әрекеті
арқылы
берілген
кейіпкерді
табады
|
Дескриптор:
Жалпы- 1
балл
Сұраққа жауап
береді
|

Бинго
әдісі
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
4
мин.

|
Жеке
жұмыс:
«Еркін микрофон»
әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау
мақсатында оқушылардың сабаққа деген
көзқарасын, рефлексиясын
тыңдайды.
Өзін-өзі
бағалау
Үй
тапсырмасы
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың
мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына
қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз
ойын айту арқылы сабаққа қорытынды
жасайды.
Оқушылар өздері қанша манета
жинағанын айтады
“Бақытты балалық шақ”
тақырыбында ойтолғау жазу
|
Мұғалім оқушылардың сабаққа
қатысқан белсенілігіне қарай ынталандыру
үшін
«Қошеметтеу»
әдісі арқылы
бағалайды.
|


|