Материалдар / 5-сынып Лусканова әдістемесі бойынша психолог анықтамасы

5-сынып Лусканова әдістемесі бойынша психолог анықтамасы

Материал туралы қысқаша түсінік
5-сынып Лусканова әдістемесі бойынша психолог анықтамасы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Ақпан 2025
65
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

"Н.Г Лусканова" әдістемесі

«Н.Г.Лусканова» әдістемесі

Қатысқандар саны 21                         Күні: 09.11.2024 жыл


««№155 Д.Шыныбеков атындағы орта мектебі» КММ 5-сынып оқушыларымен тест жүргізілді. Жалпы бала саны-21. Тестке қатысқандары 21. Сынып арасындағы қарым-қатынас өте жақсы. Мұғалімдермен ара-қатынасы жақсы. 


5 сынып оқушыларының тестілеу қорытындысы 

Сынып жетекші:

10 сұрақтың жауаптары 0-ден 3 балға дейін бағаланады (теріс жауап – 0 балл, бейтарап – 1 балл, оң жауап – 3 балл).

 30-25 балл жинаған оқушылар мектепке бейімделуінің жоғары деңгейін, 

20 – 24 балл ортаңғы норманы, 

15 – 19 балл ішкі мотивацияны, 

10 – 14 балл және одан төменгі балл – мектепке деген теріс көзқарас, яғни мектеп дезадаптациясын көрсетеді.

Сауалнама сұрақтары:

  • Саған мектеп ұнай ма немесе ұнамай ма?

  • Таңертең сен ұйқыдан тұрғанда мектепке қуанышпен барасың ба, әлде үйде қалғың келе ме?

  • Егер мұғалім мектепке ертең барлығыңның келуің шарт емес, келгісі келген оқушылар ғана келсін десе, сен сабаққа келесің бе, әлде үйде қаласың ба?

  • Кейбір сабақтың болмай қалуы саған ұнай ма?

  • Саған үй тапсырмасын бермегенін қалайсың ба?

  • Сен сабақта үзілістің көп болғанын қалайсың ба?

  • Сен ата-анаңа мектеп жайында жиі айтасың ба?

  • Саған мұғалімнің қатал болғаны ұнай ма?

  • Сенің сыныпта достарың көп пе?

  • Сыныптастарың саған ұнай ма?

    Оқу мотивациясының динамикасын бағалау үшін сауалнамада сұрақтар қайталанып келеді. Оқу мотивация деңгейінің төмендеуі баланың мектеп дезадаптациясының көрсеткішін, ал оның жоғарылауы – оқудағы және дамудағы оң динамикасын білдіреді.

    Жүргізілген зерттеулер оқушының мектепке бейімделуінің үш деңгейін бөліп көрсетеді:

    Жоғары деңгей – оқушының мектепке қатынасы оң; берілген талаптарды адекватты қабылдайды, оқу материалдарын оңай меңгереді, мәліметтерді толық игерген, мұғалімнің айтқандарын мұқият тыңдайды, тапсырмаларды сыртқы бақылаусыз-ақ орындайды, өзіндік жұмысқа, барлық пәндерге қызығушылықпен қарайды, тапсырмаларды мұқият орындайды, сыныпта жоғары мәртебеге ие.

    Ортаңғы деңгей —  оқушының мектепке қатынасы оң; оқу материалдарын түсінеді, бағдарламаның негізгілерін меңгереді, тапсырмаларды өзбетінше орындайды, оларды орындауда мұқия, бірақ бақылауды талап етеді, сабаққа қызығушылықпен дайындалады, сыныптағы көп оқушылармен достық қарым-қатынас жасайды.

    Төменгі деңгей – оқушының мектепке қатынасы теріс, денсаулығының нашарлығына реніш білдіреді, көңіл-күйінің нашарлығын көрсетеді, тәртіп бұзады, оқу материалдарын фрагменталды меңгереді, өзіндік тапсырмаларға қызығушылық көрсетпейді, сабақтарға немқұрайлы дайындалады, бақылау мен көмекті қажет етеді, пассивті, сыныпта жақын достары жоқ.

 3 оқушы – жоғары деңгейді, 4 оқушы – ортаңғы деңгейді, 11 оқушы – ішкі мотивациясының төменгі деңгейде екенін көрсетті, 2- оқушы төменгі балл – мектепке деген теріс көзқарасты көрсетті. Жалпы мектепке бейімделуі қалыпты деңгейде. Оқушылар өздерін мектепте еркін ұстайды. Мұғаліммен қарым-қатынасы жақсы. Сыныптастары мен басқа балалар араларында қарым-қатынастарында ешқандай кедергілер жоқ. Оқу бағдарламасын өз жастарына сай жақсы меңгеруде.



Оқушылардың аты-жөні

Ұпайы

Нәтижесі

30-25 балл жинаған оқушылар мектепке бейімделуінің жоғары деңгейін,

20 – 24 балл ортаңғы норманы,

15 – 19 балл ішкі мотивацияны,

10 – 14 балл және одан төменгі балл – мектепке деген теріс көзқарас

1



Ішкі мотивация

2



Ішкі мотивация

3



Ішкі мотивация

4



Төменгі деңгей

5



Ішкі мотивация

6



Төменгі деңгей

7



Жоғары деңгей

8



Жоғары деңгей

9



Ортаңғы деңгей

10



Ішкі мотивация

11



Ортаңғы деңгей

12



Ішкі мотивация

13



Ішкі мотивация

14



Ішкі мотивация

15



Ішкі мотивация

16



Ортаңғы деңгей

17



Ортаңғы деңгей

18



Ішкі мотивация

19



Жоғары деңгей

20



Ішкі мотивация



Ұсыныс:  Ішкі мотивациясының төменгі деңгейін көрсеткен оқушылармен жеке жұмыс жүргізу. Сынып жетекшісі, ата-анасы тарапынан қолдау көрсету.

Педагог-психолог:                                Г.Манабаева







  1. Оқу мотивациясын тексеруге арналған сауалнама.

Оқу мотивациясының деңгейін скринингті бағалау үшін Н. Г. Лусканова арнайы сауалнама ұсынады. 10 сұрақтың жауаптары 0-ден3 балға дейін бағаланады.( теріс жауап – 0 балл, бейтарап -1 балл, оң жауап – 3 балл). 30-25 балл жинаған оқушылар мектепке бейімделуінің жоғары деңгейін,20-24 балл ортаңғы норманы, 15-19 балл ішкі мотивацияны, 10-14 балл және одан төменгі балл – мектепке деген теріс қарым – қатынасын, яғни мектеп дезадаптациясын көрсетеді.

 Сауалнама сұрақтары.

 

    1. Сағанмектеп ұнай ма немесе ұнамай ма?

    2. Таңертең сен ұйқыдан тұрғанда мектепке қуанышты барасың ба, әлде үйде қалғың келеді ме?

    3. Егер мұғалім ертең барлығыңның келуің шарт емес, келгісі келген оқушыларға ғана келсін десе, сен сабаққа келесің бе, әлде үйде қаласың ба?

    4. Кейбір сабақтың болмай қалуы саған ұнайды ма?

    5. Саған үй тапсырмасын бермегенін қалайсың ба?

    6. Сен сабақта үзілістің көп болғанын қалайсың ба?

    7. Сен ата-анаңа мектеп жайында жиі айтасың ба?

    8. Саған мұғалімнің қатал болғаны ұнайды ма?

    9. Сенің класта достарың көп пе?

    10. Кластастарың саған ұнайды ма?

Оқу мотивациясының динамикасын бағалау үшін сауалнамада сұрақтар қайталанып келеді. Оқу мотивациядеңгейінің төмендеуі баланыңмектеп дезадаптациясының көрсеткішін, ал оның жоғарылауы – оқудағы және дамудағы оң динамикасын білдіреді. Жүргізілген зерттеулер оқушының бейімделуінің үш деңгейін бөліп көрсетеді:

Жоғары деңгей – оқушының мектепке қатысты оң; берілген талаптарды адекватты қабылдайды; оқу материалдарын оңай меңгереді; мәліметтерді толық игерген; мұғалімнің айтқандарын мұқият тыңдайды; тапсырмаларды сыртқы бақылаусыз-ақ орындайды; өзіндік жұмысқа, барлық пәндерге қызығушылықпен қарайды; тапсырмаларды мұқият орындайды; класта жоғары мәртебеге ие.

Орта деңгей – оқушының мектепкеқатынасы оң; оқу материалдарын түсінеді; бағдарламаның негізгілерін меңгереді; тапсырмаларды өз бетінше орындайды; тапсырмаларды мұқият орындайды; бірақ бақылауды талап етеді; сабаққа қызығушылықпен дайындалады; кластағы көп оқушылармен достық қарым-қатынас жасайды.

Төменгі деңгей – оқушының мектепке қатынасы теріс; денсаулығыныңнашарлығына реніш білдіреді; көңіл-күйінің нашарлығын көрсетеді; тәртіп бұзады; оқу материалдарын фрагментарлы меңгереді; өзіндік тапсырмаларға қызығушылық көрсетпейді; сабақтарға немқұрайлы дайындалады; бақылау менкөмекті, үзілісті қажет етеді; пассивті: класта жақын достары жоқ.

 























































Күні:_______________Сыныбы:

Оқушының аты,жөні:___________________________________

Әдістеме атыБастауыш сыныптардан орта мектептерге көшу кезінде оқушыларды оқыту мотивациясын зерттеу әдістемесі» (Н.Г.Лусканова) Мақсаты: Н.Г.Лусканова сауалнамасы бойынша оқу мотивациясының деңгейін скринингті бағалау

Нұсқау: әр түрлі жағдаяттарды бейнелейтін 10 сұрақты мұқият оқыңыз.

10 сұрақтың жауаптары 0-ден 3 балға дейін бағаланады (теріс жауап, жоқ – 0 балл, бейтарап, білмеймін – 1 балл, оң жауап,иә – 3 балл).


Сұрақтар

иә

білмеймін

Жоқ

1

Саған мектеп ұнай ма немесе ұнамай ма?

3

1

0

2

Таңертең сен ұйқыдан тұрғанда мектепке қуанышты барасың ба, әлде үйде қалғың келеді ме?

3

1

0

3

Егер мұғалім мектепке ертең барлығыңның келуің шарт емес, келгісі келген оқушылар ғана келсін десе, сен сабаққа келесің бе, әлде үйде қаласың ба?

3

1

0

4

Кейбір сабақтың болмай қалуы саған ұнайды ма?

3

1

0

5

Саған үй тапсырмасын бермегенін қалайсың ба?

3

1

0

6

Сен сабақта үзілістің көп болғанын қалайсың ба?

3

1

0

7

Сен ата-анаңа мектеп жайында жиі айтасың ба?

3

1

0

8

Саған мұғалімнің қатал болғаны ұнайды ма?

3

1

0

9

Сенің класта достарың көп пе?

3

1

0

10

Кластастарың саған ұнайды ма?


3

1

0






Күні:_______________Сыныбы:

Оқушының аты,жөні:___________________________________

Әдістеме атыБастауыш сыныптардан орта мектептерге көшу кезінде оқушыларды оқыту мотивациясын зерттеу әдістемесі» (Н.Г.Лусканова) Мақсаты: Н.Г.Лусканова сауалнамасы бойынша оқу мотивациясының деңгейін скринингті бағалау

Нұсқау: әр түрлі жағдаяттарды бейнелейтін 10 сұрақты мұқият оқыңыз. 10 сұрақтың жауаптары 0-ден 3 балға дейін бағаланады (теріс жауап, жоқ – 0 балл,

бейтарап, білмеймін – 1 балл, оң жауап,иә – 3 балл).


Сұрақтар

иә

білмеймін

Жоқ

1

Саған мектеп ұнай ма немесе ұнамай ма?

3

1

0

2

Таңертең сен ұйқыдан тұрғанда мектепке қуанышты барасың ба, әлде үйде қалғың келеді ме?

3

1

0

3

Егер мұғалім мектепке ертең барлығыңның келуің шарт емес, келгісі келген оқушылар ғана келсін десе, сен сабаққа келесің бе, әлде үйде қаласың ба?

3

1

0

4

Кейбір сабақтың болмай қалуы саған ұнайды ма?

3

1

0

5

Саған үй тапсырмасын бермегенін қалайсың ба?

3

1

0

6

Сен сабақта үзілістің көп болғанын қалайсың ба?

3

1

0

7

Сен ата-анаңа мектеп жайында жиі айтасың ба?

3

1

0

8

Саған мұғалімнің қатал болғаны ұнайды ма?

3

1

0

9

Сенің класта достарың көп пе?

3

1

0

10

Кластастарың саған ұнайды ма?


3

1

0


















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!