"Н.Г Лусканова"
әдістемесі
«Н.Г.Лусканова»
әдістемесі
Қатысқандар саны
21
Күні:
09.11.2024 жыл
««№155 Д.Шыныбеков атындағы
орта мектебі» КММ
5-сынып оқушыларымен тест жүргізілді. Жалпы бала
саны-21.
Тестке қатысқандары 21. Сынып
арасындағы қарым-қатынас өте жақсы. Мұғалімдермен ара-қатынасы
жақсы.
5 сынып оқушыларының тестілеу
қорытындысы
Сынып жетекші:
10 сұрақтың жауаптары 0-ден 3 балға дейін
бағаланады (теріс жауап – 0 балл, бейтарап – 1 балл, оң жауап – 3
балл).
30-25 балл жинаған
оқушылар мектепке бейімделуінің жоғары
деңгейін,
20 – 24
балл ортаңғы норманы,
15 – 19
балл ішкі мотивацияны,
10 – 14
балл және одан төменгі балл – мектепке деген теріс көзқарас, яғни
мектеп дезадаптациясын көрсетеді.
Сауалнама
сұрақтары:
-
Саған
мектеп ұнай ма немесе ұнамай ма?
-
Таңертең сен ұйқыдан тұрғанда мектепке
қуанышпен барасың ба, әлде үйде қалғың келе
ме?
-
Егер
мұғалім мектепке ертең барлығыңның келуің шарт емес, келгісі келген
оқушылар ғана келсін десе, сен сабаққа келесің бе, әлде үйде
қаласың ба?
-
Кейбір
сабақтың болмай қалуы саған ұнай ма?
-
Саған
үй тапсырмасын бермегенін қалайсың ба?
-
Сен
сабақта үзілістің көп болғанын қалайсың
ба?
-
Сен
ата-анаңа мектеп жайында жиі айтасың ба?
-
Саған
мұғалімнің қатал болғаны ұнай ма?
-
Сенің
сыныпта достарың көп пе?
-
Сыныптастарың саған ұнай
ма?
Оқу мотивациясының динамикасын бағалау үшін
сауалнамада сұрақтар қайталанып келеді. Оқу мотивация деңгейінің
төмендеуі баланың мектеп дезадаптациясының көрсеткішін, ал оның
жоғарылауы – оқудағы және дамудағы оң динамикасын
білдіреді.
Жүргізілген зерттеулер оқушының мектепке
бейімделуінің үш деңгейін бөліп көрсетеді:
Жоғары деңгей – оқушының мектепке
қатынасы оң; берілген талаптарды адекватты қабылдайды, оқу
материалдарын оңай меңгереді, мәліметтерді толық игерген,
мұғалімнің айтқандарын мұқият тыңдайды, тапсырмаларды сыртқы
бақылаусыз-ақ орындайды, өзіндік жұмысқа, барлық пәндерге
қызығушылықпен қарайды, тапсырмаларды мұқият орындайды, сыныпта
жоғары мәртебеге ие.
Ортаңғы деңгей — оқушының
мектепке қатынасы оң; оқу материалдарын түсінеді, бағдарламаның
негізгілерін меңгереді, тапсырмаларды өзбетінше орындайды, оларды
орындауда мұқия, бірақ бақылауды талап етеді, сабаққа
қызығушылықпен дайындалады, сыныптағы көп оқушылармен достық
қарым-қатынас жасайды.
Төменгі деңгей – оқушының мектепке
қатынасы теріс, денсаулығының нашарлығына реніш білдіреді,
көңіл-күйінің нашарлығын көрсетеді, тәртіп бұзады, оқу
материалдарын фрагменталды меңгереді, өзіндік тапсырмаларға
қызығушылық көрсетпейді, сабақтарға немқұрайлы дайындалады, бақылау
мен көмекті қажет етеді, пассивті, сыныпта жақын достары
жоқ.
3 оқушы – жоғары деңгейді, 4 оқушы –
ортаңғы деңгейді, 11 оқушы – ішкі мотивациясының төменгі деңгейде
екенін көрсетті, 2- оқушы
төменгі балл – мектепке деген теріс
көзқарасты көрсетті.
Жалпы мектепке бейімделуі қалыпты
деңгейде. Оқушылар өздерін мектепте еркін ұстайды. Мұғаліммен
қарым-қатынасы жақсы. Сыныптастары мен басқа балалар араларында
қарым-қатынастарында ешқандай кедергілер жоқ. Оқу бағдарламасын өз
жастарына сай жақсы меңгеруде.
№
|
Оқушылардың
аты-жөні
|
Ұпайы
|
Нәтижесі
30-25 балл жинаған оқушылар мектепке бейімделуінің
жоғары деңгейін,
20 – 24 балл ортаңғы
норманы,
15 – 19 балл ішкі
мотивацияны,
10 – 14 балл және
одан төменгі балл – мектепке деген теріс
көзқарас
|
1
|
|
|
Ішкі
мотивация
|
2
|
|
|
Ішкі
мотивация
|
3
|
|
|
Ішкі
мотивация
|
4
|
|
|
Төменгі
деңгей
|
5
|
|
|
Ішкі
мотивация
|
6
|
|
|
Төменгі
деңгей
|
7
|
|
|
Жоғары
деңгей
|
8
|
|
|
Жоғары
деңгей
|
9
|
|
|
Ортаңғы деңгей
|
10
|
|
|
Ішкі
мотивация
|
11
|
|
|
Ортаңғы деңгей
|
12
|
|
|
Ішкі
мотивация
|
13
|
|
|
Ішкі
мотивация
|
14
|
|
|
Ішкі
мотивация
|
15
|
|
|
Ішкі
мотивация
|
16
|
|
|
Ортаңғы деңгей
|
17
|
|
|
Ортаңғы деңгей
|
18
|
|
|
Ішкі
мотивация
|
19
|
|
|
Жоғары
деңгей
|
20
|
|
|
Ішкі
мотивация
|
Ұсыныс: Ішкі
мотивациясының төменгі деңгейін көрсеткен оқушылармен
жеке жұмыс жүргізу. Сынып жетекшісі, ата-анасы тарапынан қолдау
көрсету.
Педагог-психолог:
Г.Манабаева
-
Оқу мотивациясын тексеруге арналған
сауалнама.
Оқу мотивациясының деңгейін скринингті бағалау
үшін Н. Г. Лусканова арнайы сауалнама ұсынады. 10 сұрақтың
жауаптары 0-ден3 балға дейін бағаланады.( теріс жауап – 0 балл,
бейтарап -1 балл, оң жауап – 3 балл). 30-25 балл жинаған оқушылар
мектепке бейімделуінің жоғары деңгейін,20-24 балл ортаңғы норманы,
15-19 балл ішкі мотивацияны, 10-14 балл және одан төменгі балл –
мектепке деген теріс қарым – қатынасын, яғни мектеп дезадаптациясын
көрсетеді.
Сауалнама сұрақтары.
-
-
Сағанмектеп ұнай ма немесе ұнамай
ма?
-
Таңертең сен ұйқыдан тұрғанда мектепке қуанышты
барасың ба, әлде үйде қалғың келеді ме?
-
Егер мұғалім ертең барлығыңның келуің шарт емес,
келгісі келген оқушыларға ғана келсін десе, сен сабаққа келесің бе,
әлде үйде қаласың ба?
-
Кейбір сабақтың болмай қалуы саған ұнайды
ма?
-
Саған үй тапсырмасын бермегенін қалайсың
ба?
-
Сен сабақта үзілістің көп болғанын қалайсың
ба?
-
Сен ата-анаңа мектеп жайында жиі айтасың
ба?
-
Саған мұғалімнің қатал болғаны ұнайды
ма?
-
Сенің класта достарың көп пе?
-
Кластастарың саған ұнайды ма?
Оқу мотивациясының динамикасын бағалау үшін
сауалнамада сұрақтар қайталанып келеді. Оқу мотивациядеңгейінің
төмендеуі баланыңмектеп дезадаптациясының көрсеткішін, ал оның
жоғарылауы – оқудағы және дамудағы оң динамикасын білдіреді.
Жүргізілген зерттеулер оқушының
бейімделуінің үш деңгейін бөліп көрсетеді:
Жоғары деңгей – оқушының мектепке қатысты оң; берілген
талаптарды адекватты қабылдайды; оқу материалдарын оңай меңгереді;
мәліметтерді толық игерген; мұғалімнің айтқандарын мұқият тыңдайды;
тапсырмаларды сыртқы бақылаусыз-ақ орындайды; өзіндік жұмысқа,
барлық пәндерге қызығушылықпен қарайды; тапсырмаларды мұқият
орындайды; класта жоғары мәртебеге ие.
Орта деңгей
– оқушының мектепкеқатынасы оң; оқу материалдарын
түсінеді; бағдарламаның негізгілерін меңгереді; тапсырмаларды өз
бетінше орындайды; тапсырмаларды мұқият орындайды; бірақ бақылауды
талап етеді; сабаққа қызығушылықпен дайындалады; кластағы көп
оқушылармен достық қарым-қатынас жасайды.
Төменгі деңгей
– оқушының мектепке қатынасы теріс;
денсаулығыныңнашарлығына реніш білдіреді; көңіл-күйінің нашарлығын
көрсетеді; тәртіп бұзады; оқу материалдарын фрагментарлы меңгереді;
өзіндік тапсырмаларға қызығушылық көрсетпейді; сабақтарға
немқұрайлы дайындалады; бақылау менкөмекті, үзілісті қажет етеді;
пассивті: класта жақын достары жоқ.
Күні:_______________Сыныбы:
Оқушының
аты,жөні:___________________________________
Әдістеме
аты:«Бастауыш сыныптардан
орта мектептерге көшу кезінде оқушыларды оқыту мотивациясын зерттеу
әдістемесі»
(Н.Г.Лусканова)
Мақсаты: Н.Г.Лусканова
сауалнамасы
бойынша оқу мотивациясының деңгейін скринингті
бағалау
Нұсқау: әр түрлі жағдаяттарды
бейнелейтін 10 сұрақты мұқият оқыңыз.
10 сұрақтың жауаптары 0-ден 3 балға дейін бағаланады
(теріс жауап, жоқ – 0 балл, бейтарап, білмеймін – 1 балл, оң
жауап,иә – 3 балл).
№
|
Сұрақтар
|
иә
|
білмеймін
|
Жоқ
|
1
|
Саған мектеп ұнай ма немесе ұнамай
ма?
|
3
|
1
|
0
|
2
|
Таңертең сен ұйқыдан тұрғанда
мектепке қуанышты барасың ба, әлде үйде қалғың келеді
ме?
|
3
|
1
|
0
|
3
|
Егер
мұғалім мектепке ертең барлығыңның келуің шарт емес, келгісі келген
оқушылар ғана келсін десе, сен сабаққа келесің бе, әлде үйде
қаласың ба?
|
3
|
1
|
0
|
4
|
Кейбір сабақтың болмай қалуы
саған ұнайды ма?
|
3
|
1
|
0
|
5
|
Саған үй тапсырмасын
бермегенін қалайсың ба?
|
3
|
1
|
0
|
6
|
Сен сабақта
үзілістің көп болғанын қалайсың ба?
|
3
|
1
|
0
|
7
|
Сен ата-анаңа мектеп жайында
жиі айтасың ба?
|
3
|
1
|
0
|
8
|
Саған
мұғалімнің қатал болғаны ұнайды ма?
|
3
|
1
|
0
|
9
|
Сенің класта достарың көп
пе?
|
3
|
1
|
0
|
10
|
Кластастарың саған ұнайды
ма?
|
3
|
1
|
0
|
Күні:_______________Сыныбы:
Оқушының
аты,жөні:___________________________________
Әдістеме
аты:«Бастауыш сыныптардан
орта мектептерге көшу кезінде оқушыларды оқыту мотивациясын зерттеу
әдістемесі»
(Н.Г.Лусканова)
Мақсаты: Н.Г.Лусканова
сауалнамасы
бойынша оқу мотивациясының деңгейін скринингті
бағалау
Нұсқау: әр түрлі жағдаяттарды
бейнелейтін 10 сұрақты мұқият оқыңыз.
10 сұрақтың жауаптары 0-ден 3 балға дейін бағаланады
(теріс жауап, жоқ – 0 балл,
бейтарап, білмеймін – 1 балл, оң жауап,иә – 3
балл).
-
№
|
Сұрақтар
|
иә
|
білмеймін
|
Жоқ
|
1
|
Саған мектеп ұнай ма немесе ұнамай
ма?
|
3
|
1
|
0
|
2
|
Таңертең сен ұйқыдан тұрғанда
мектепке қуанышты барасың ба, әлде үйде қалғың келеді
ме?
|
3
|
1
|
0
|
3
|
Егер
мұғалім мектепке ертең барлығыңның келуің шарт емес, келгісі келген
оқушылар ғана келсін десе, сен сабаққа келесің бе, әлде үйде
қаласың ба?
|
3
|
1
|
0
|
4
|
Кейбір сабақтың болмай қалуы
саған ұнайды ма?
|
3
|
1
|
0
|
5
|
Саған үй тапсырмасын
бермегенін қалайсың ба?
|
3
|
1
|
0
|
6
|
Сен сабақта
үзілістің көп болғанын қалайсың ба?
|
3
|
1
|
0
|
7
|
Сен ата-анаңа мектеп жайында
жиі айтасың ба?
|
3
|
1
|
0
|
8
|
Саған
мұғалімнің қатал болғаны ұнайды ма?
|
3
|
1
|
0
|
9
|
Сенің класта достарың көп
пе?
|
3
|
1
|
0
|
10
|
Кластастарың саған ұнайды
ма?
|
3
|
1
|
0
|