«Тәрбиенің қайнар бұлағы»
бөлімі бойынша №2 жиынтық бағалау
тапсырмалары
І
нұсқа
Тақырып Ыбырай Алтынсарин «Қыпшақ
Сейітқұл»,
«Атымтай
Жомарт»
Оқу
мақсаты 5.2.1.1. Әдеби шығармадағы екі
нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді
табу;
5. 3.3.1. Шығармадағы
кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе
жазу.
Бағалау
критерийі Білім
алушы
-
Шығармадағы суреттеулер мен
қарама-қарсы суреттеулерді ажыратады;
-
Шығармадағы кейіпкердің жеке
құндылығына талдау жасап, әдеби эссені жүйелі
жазады.
Ойлау
дағдыларының Жоғары деңгей
дағдылары
деңгей
Орындау
уақыты 15-20
минут
1-тапсырма
Әңгімеден
үзінді
|
Кейіпкер
мақсаты
|
Кейіпкердің
іс-әрекетін салыстыра отырып, өз ойыңды
жаз
|
Қыпшақ Сейітқұл отыз үйлі
тобырмен жұрттың тегіс аттаныс барымтасы бар уақытта, бұл отыз үй
кедейді қалайынша етсем байытып, халық қатарына қосамын деп ойға
қалды.
|
|
|
Сейітқұлдың бір ағасы бар еді,
жол жүріп, ұрлық, барымтаны әдет еткен; інісінің қанша айтқан
ақылына болмай, үш-төрт үймен жалғыз-ақ сол көшпей, ескі орны
Түркістан жағында қалды.
|
|
|
2-тапсырма.
«Атымтай Жомарт» туралы әңгіме
үзіндісін оқыңыз. Осы шығармадағы автордың ойын
жалғастырып, «Бүгінгінің Атымтай Жомарты
қандай?» тақырыбында әдеби эссе (сөз саны - 60-70)
жазыңыз.
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Бағалау критерийі
|
№ тапсырма
|
Дескриптор
|
Балл
|
Білім алушы
|
Шығармадағы суреттеулер мен қарама-қарсы
суреттеулерді ажыратады.
|
1
|
Шығармадағы екі кейіпкердің қарама-қарсы
іс-әрекетін берудегі салыстыра суреттеулерді
табады.
|
2
|
Шығармадағы кейіпкердің жеке құндылығына талдау
жасай отырып, әдеби эссені жүйелі жазады.
|
2
|
Эссенің сұрағына жауап беретін үш дәйексөзді
(аргумент есебінде) таңдайды;
|
2
|
эссе құрылымын, сөз санын сақтайды (кіріспе,
негізгі, қорытынды, сөз саны -60-70);
|
2
|
стильді (көркем әдеби) орынды
қолданады.
|
2
|
Барлығы
|
8
|