Материалдар / 5-сынып. Қазақ әдебиет бжб №2. 2-тоқсан

5-сынып. Қазақ әдебиет бжб №2. 2-тоқсан

Материал туралы қысқаша түсінік
5.2.1.1. Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу; 5. 3.3.1. Шығармадағы кейіпкерді өзіндік құндылығы
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

«Тәрбиенің қайнар бұлағы» бөлімі бойынша №2 жиынтық бағалау тапсырмалары

І нұсқа


Тақырып Ыбырай Алтынсарин «Қыпшақ Сейітқұл»,

«Атымтай Жомарт»

Оқу мақсаты 5.2.1.1. Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу;

5. 3.3.1. Шығармадағы кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу.

Бағалау критерийі Білім алушы

  • Шығармадағы суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді ажыратады;

  • Шығармадағы кейіпкердің жеке құндылығына талдау жасап, әдеби эссені жүйелі жазады.

Ойлау дағдыларының Жоғары деңгей дағдылары

деңгей

Орындау уақыты 15-20 минут


1-тапсырма

Әңгімеден үзінді


Кейіпкер мақсаты

Кейіпкердің іс-әрекетін салыстыра отырып, өз ойыңды жаз

Қыпшақ Сейітқұл отыз үйлі тобырмен жұрттың тегіс аттаныс барымтасы бар уақытта, бұл отыз үй кедейді қалайынша етсем байытып, халық қатарына қосамын деп ойға қалды.



Сейітқұлдың бір ағасы бар еді, жол жүріп, ұрлық, барымтаны әдет еткен; інісінің қанша айтқан ақылына болмай, үш-төрт үймен жалғыз-ақ сол көшпей, ескі орны Түркістан жағында қалды.




2-тапсырма.

«Атымтай Жомарт» туралы әңгіме үзіндісін оқыңыз. Осы шығармадағы автордың ойын жалғастырып, «Бүгінгінің Атымтай Жомарты қандай?» тақырыбында әдеби эссе (сөз саны - 60-70) жазыңыз.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________



Бағалау критерийі

тапсырма

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Шығармадағы суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді ажыратады.

1

Шығармадағы екі кейіпкердің қарама-қарсы іс-әрекетін берудегі салыстыра суреттеулерді табады.


2

Шығармадағы кейіпкердің жеке құндылығына талдау жасай отырып, әдеби эссені жүйелі жазады.

2

Эссенің сұрағына жауап беретін үш дәйексөзді (аргумент есебінде) таңдайды;

2

эссе құрылымын, сөз санын сақтайды (кіріспе, негізгі, қорытынды, сөз саны -60-70);

2

стильді (көркем әдеби) орынды қолданады.

2

Барлығы

8


























ЖИ арқылы жасау
03 Қараша 2024
988
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі