Материалдар / 5-сынып. Қазақ әдебиет бжб №2. 2-тоқсан
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

5-сынып. Қазақ әдебиет бжб №2. 2-тоқсан

Материал туралы қысқаша түсінік
5.2.1.1. Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу; 5. 3.3.1. Шығармадағы кейіпкерді өзіндік құндылығы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Қараша 2024
665
12 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Тәрбиенің қайнар бұлағы» бөлімі бойынша №2 жиынтық бағалау тапсырмалары

І нұсқа


Тақырып Ыбырай Алтынсарин «Қыпшақ Сейітқұл»,

«Атымтай Жомарт»

Оқу мақсаты 5.2.1.1. Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу;

5. 3.3.1. Шығармадағы кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу.

Бағалау критерийі Білім алушы

  • Шығармадағы суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді ажыратады;

  • Шығармадағы кейіпкердің жеке құндылығына талдау жасап, әдеби эссені жүйелі жазады.

Ойлау дағдыларының Жоғары деңгей дағдылары

деңгей

Орындау уақыты 15-20 минут


1-тапсырма

Әңгімеден үзінді


Кейіпкер мақсаты

Кейіпкердің іс-әрекетін салыстыра отырып, өз ойыңды жаз

Қыпшақ Сейітқұл отыз үйлі тобырмен жұрттың тегіс аттаныс барымтасы бар уақытта, бұл отыз үй кедейді қалайынша етсем байытып, халық қатарына қосамын деп ойға қалды.



Сейітқұлдың бір ағасы бар еді, жол жүріп, ұрлық, барымтаны әдет еткен; інісінің қанша айтқан ақылына болмай, үш-төрт үймен жалғыз-ақ сол көшпей, ескі орны Түркістан жағында қалды.




2-тапсырма.

«Атымтай Жомарт» туралы әңгіме үзіндісін оқыңыз. Осы шығармадағы автордың ойын жалғастырып, «Бүгінгінің Атымтай Жомарты қандай?» тақырыбында әдеби эссе (сөз саны - 60-70) жазыңыз.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________



Бағалау критерийі

тапсырма

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Шығармадағы суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді ажыратады.

1

Шығармадағы екі кейіпкердің қарама-қарсы іс-әрекетін берудегі салыстыра суреттеулерді табады.


2

Шығармадағы кейіпкердің жеке құндылығына талдау жасай отырып, әдеби эссені жүйелі жазады.

2

Эссенің сұрағына жауап беретін үш дәйексөзді (аргумент есебінде) таңдайды;

2

эссе құрылымын, сөз санын сақтайды (кіріспе, негізгі, қорытынды, сөз саны -60-70);

2

стильді (көркем әдеби) орынды қолданады.

2

Барлығы

8


























Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!