«Тәрбиенің қайнар бұлағы» бөлімі бойынша №2 жиынтық бағалау тапсырмалары
І нұсқа
Тақырып Ыбырай Алтынсарин «Қыпшақ Сейітқұл»,
«Атымтай Жомарт»
Оқу мақсаты 5.2.1.1. Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу;
5. 3.3.1. Шығармадағы кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу.
Бағалау критерийі Білім алушы
-
Шығармадағы суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді ажыратады;
-
Шығармадағы кейіпкердің жеке құндылығына талдау жасап, әдеби эссені жүйелі жазады.
Ойлау дағдыларының Жоғары деңгей дағдылары
деңгей
Орындау уақыты 15-20 минут
1-тапсырма
|
Әңгімеден үзінді |
Кейіпкер мақсаты |
Кейіпкердің іс-әрекетін салыстыра отырып, өз ойыңды жаз |
|
Қыпшақ Сейітқұл отыз үйлі тобырмен жұрттың тегіс аттаныс барымтасы бар уақытта, бұл отыз үй кедейді қалайынша етсем байытып, халық қатарына қосамын деп ойға қалды. |
|
|
|
Сейітқұлдың бір ағасы бар еді, жол жүріп, ұрлық, барымтаны әдет еткен; інісінің қанша айтқан ақылына болмай, үш-төрт үймен жалғыз-ақ сол көшпей, ескі орны Түркістан жағында қалды. |
|
|
2-тапсырма.
«Атымтай Жомарт» туралы әңгіме үзіндісін оқыңыз. Осы шығармадағы автордың ойын жалғастырып, «Бүгінгінің Атымтай Жомарты қандай?» тақырыбында әдеби эссе (сөз саны - 60-70) жазыңыз.
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
|
Бағалау критерийі |
№ тапсырма |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Шығармадағы суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді ажыратады. |
1 |
Шығармадағы екі кейіпкердің қарама-қарсы іс-әрекетін берудегі салыстыра суреттеулерді табады. |
2 |
|
Шығармадағы кейіпкердің жеке құндылығына талдау жасай отырып, әдеби эссені жүйелі жазады. |
2 |
Эссенің сұрағына жауап беретін үш дәйексөзді (аргумент есебінде) таңдайды; |
2 |
|
эссе құрылымын, сөз санын сақтайды (кіріспе, негізгі, қорытынды, сөз саны -60-70); |
2 |
||
|
стильді (көркем әдеби) орынды қолданады. |
2 |
||
|
Барлығы |
8 |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
5-сынып. Қазақ әдебиет бжб №2. 2-тоқсан
5-сынып. Қазақ әдебиет бжб №2. 2-тоқсан
«Тәрбиенің қайнар бұлағы» бөлімі бойынша №2 жиынтық бағалау тапсырмалары
І нұсқа
Тақырып Ыбырай Алтынсарин «Қыпшақ Сейітқұл»,
«Атымтай Жомарт»
Оқу мақсаты 5.2.1.1. Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу;
5. 3.3.1. Шығармадағы кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу.
Бағалау критерийі Білім алушы
-
Шығармадағы суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді ажыратады;
-
Шығармадағы кейіпкердің жеке құндылығына талдау жасап, әдеби эссені жүйелі жазады.
Ойлау дағдыларының Жоғары деңгей дағдылары
деңгей
Орындау уақыты 15-20 минут
1-тапсырма
|
Әңгімеден үзінді |
Кейіпкер мақсаты |
Кейіпкердің іс-әрекетін салыстыра отырып, өз ойыңды жаз |
|
Қыпшақ Сейітқұл отыз үйлі тобырмен жұрттың тегіс аттаныс барымтасы бар уақытта, бұл отыз үй кедейді қалайынша етсем байытып, халық қатарына қосамын деп ойға қалды. |
|
|
|
Сейітқұлдың бір ағасы бар еді, жол жүріп, ұрлық, барымтаны әдет еткен; інісінің қанша айтқан ақылына болмай, үш-төрт үймен жалғыз-ақ сол көшпей, ескі орны Түркістан жағында қалды. |
|
|
2-тапсырма.
«Атымтай Жомарт» туралы әңгіме үзіндісін оқыңыз. Осы шығармадағы автордың ойын жалғастырып, «Бүгінгінің Атымтай Жомарты қандай?» тақырыбында әдеби эссе (сөз саны - 60-70) жазыңыз.
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
|
Бағалау критерийі |
№ тапсырма |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Шығармадағы суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді ажыратады. |
1 |
Шығармадағы екі кейіпкердің қарама-қарсы іс-әрекетін берудегі салыстыра суреттеулерді табады. |
2 |
|
Шығармадағы кейіпкердің жеке құндылығына талдау жасай отырып, әдеби эссені жүйелі жазады. |
2 |
Эссенің сұрағына жауап беретін үш дәйексөзді (аргумент есебінде) таңдайды; |
2 |
|
эссе құрылымын, сөз санын сақтайды (кіріспе, негізгі, қорытынды, сөз саны -60-70); |
2 |
||
|
стильді (көркем әдеби) орынды қолданады. |
2 |
||
|
Барлығы |
8 |
||
шағым қалдыра аласыз













