Материалдар / 5-сынып. ҚМЖ . Бердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесі. Дайындықсыз келген бір күн

5-сынып. ҚМЖ . Бердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесі. Дайындықсыз келген бір күн

Материал туралы қысқаша түсінік
Бердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесі. Дайындықсыз келген бір күн
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады


Бөлім: «Адамгершілік-асыл қасиет»

Мектеп: Пәні: қазақ әдебиеті

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:


Сынып: 5

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Бердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесі. Дайындықсыз келген бір күн

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.2.1.1 әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу;

5.3.2.1.Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау.

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: Шығарма кейіпкерлерін шынайы өмірмен салыстыру;

Көпшілігі: Шығарма эпизодынан салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу, үзіндіден алған әсерін сипаттап, кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстыру;

Кейбір оқушылар: Кейіпкерлердің шынайы өмірмен байланысы жайлы көзқарасын мәтіннен дәлелдер келтіре отырып нақтылау, өз сөздерін тұжырымдап, бағасын беру.

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы




І. Ұйымдастыру кезеңі. Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру: Тренинг. «Жүректен- жүрекке» әдісімен оқушылар бір-біріне жүрекше шарлармен тілек айту арқылы сабаққа сәттілік тілейді.

Қызығушылықты ояту.

«5 қадам» әдісі. Оқушылар тақтаға жазылған кейіпкердің атына байланысты 5 іс-әрекет, 5 қасиет атап шығу қажет.

Майқанова

Жантас

Сұлтан

Жанар

Қожа

Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады.

Оқушылар назарын сабаққа аудару. Оқушылар жағымды ахуал қалыптастырады.


Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады.

Қалыптастырушы бағалау




ҚБ


5-сынып

Қазақ әдебиеті оқулығы



Сабақтың ортасы































Мағынаны тану. 1-тапсырма. «Үш таған» әдісі. Жантас пен Қожаға,Сұлтанға салыстырмалы мінездеме беріңдер.

Shape1

Дескриптор:

  • -кейіпкерлерге мінездеме береді;

  • -оқиға желісі бойынша баяндайды;

  • -нақты дәлелдер келтіреді.

ҚБ. Бағалау. «Жұлдызша»

Тапсырма. 2-тапсырма. «1 тезис,3 дәлел» әдісі. Кейіпкерлердің бойындағы қасиеттері мен әрекеттеріне талдау жасаңдар.Неліктен?

1 тезис

1-дәлел

2-дәлел

3-дәлел

Қожа-бірде тентек,бұзық,

бірде ақылды бала.




Жантас-Қожаны шағыстыратын мақтаншақ.




Жанар-Қожаның жанашыры.




Сұлтан-Қожаның жаман жолға түсуіне себепкер болған жан.




Дескриптор:

  • суреттеулерді табады;

  • шығармадан кейіпкердің 1 әрекетіне 3 түрлі талдау жасап, кестеге орналастырады;

  • Дәлелді пікір жазады.

ҚБ

Тапсырма. 3-тапсырма.Жеке жұмыс «Сиқырлы қаламсап» әдісі. Шығарма кейіпкерлерінің бірін таңдап,кесте арқылы кейіпкердің шығармадағы әрекеттерін жазып,ол әрекеттердің қазіргі өмірде көрініс табуын өз сөздеріңмен баяндаңдар. (Мысалы:Қожа,Сұлтан )

Шығармада...

Қазір...

Шығармада Сұлтанды тәртібі үшін мектептен шығарып жіберген.Оқымаған Сұлтан не істерін білмей, жаман жолға түскен.Әкесі «оқымасаң оқыма, тірі жүрсең болды» дегендей баласын бетімен жіберген.

Қазіргі заманда Сұлтан сияқты оқушылар жоқ емес. Ондай оқушылардың мектептен бірден шығып кетуіне жол бермей,тәрбиелеп,адам қатарына қосылуына ата-ана мен ұстаздар аянбай еңбек етуде.

Дескриптор:

  • таңдалған әрекеттердің қазіргі өмірдегі көрінісіне дәлел келтіреді.

ҚБ

Жантас пен Қожаға,Сұлтанға салыстырмалы мінездеме береді.















Кейіпкерлердің бойындағы қасиеттері мен әрекеттеріне талдау жасайды.
















Шығарма кейіпкерлерінің бірін таңдап,кесте арқылы кейіпкердің шығармадағы әрекеттерін жазып,ол әрекеттердің қазіргі өмірде көрініс табуын өз сөздеріңмен баяндаңдар.

















«Жұлдызша»







Смайликтер




ҚБ «Одағайлар» әдісі

Оооооо! – тамаша жауап;

Оййййй! – төмен жауап

5-сынып

Қазақ әдебиеті оқулығы


Оқулықпен жұмыс



А3 парағы,оқулық, маркер



стикер

Сабақтың соңы


2 минут

Кері байланыс

Бүгінгі тақырып бойынша қандай ой түйдім?


Үй жұмысы

Эссені аяқтау














30 Қаңтар 2025
282
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі