Материалдар / 6.2.2.Мобильді қосымша интерфейсі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

6.2.2.Мобильді қосымша интерфейсі

Материал туралы қысқаша түсінік
Мобильді қосымша — бұл белгілі бір платформада орнатылған және белгілі бір функционалдылыққа ие планшеттер мен смартфондарға (iOS, Android, Windows Phone және т.б.) арналған әзірленген бағдарлама. Қарапайым сөзбен айтқанда, ол белгілі бір әрекеттерді орындайды және берілген мәселелерді шешуге арналған құрал. Ертеректе мобильді қосымшалар жай ғана ойын түрінде құрылды. Бірақ кейіннен кәсіпкерлер қосымшаның бизнесті жүргізуге көмектесетінін түсінді. Сонымен қатар сіз өзіңіздің брендіңіздің хабарлап,сенімін арттыруға, жарнамалық науқандар жүргізуге және клиенттердің пікірлерін білуге мүмкіндік беретін мықты маркетингтік құралға айналдыруға болады Мобильді интернет аудиториясы үнемі өсіп келеді. Қолданушылар интернетті қолдану үшін, смартфонды көбірек пайдаланады екен. Статистика бойынша, смартфондарды қолданушылар уақытының 80%-ын түрлі қосымшаларға жұмсайды. Мобильді қосымшалар – мобильді құрылғыларға арналған программалық қамтамасыз етілімдер. Мобильді қосымшалар арқылы қолданушылар та
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Ақпан 2024
264
5 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Талғар политехникалық колледжі» МКҚМ

(білім беру ұйымының атауы)


Оқу сабағының жоспары


Сабақтың тақырыбы

6.2.2.Мобильді қосымша интерфейсі

Модуль/

Пән

ЖБП 07. Информатика

Педагог

Ахметова Ж.Е.

Күні:«20» _10_2023_ж

Жалпы мәліметтер

Курс_1_ топ__18__


Сабақтың түрі

Аралас сабақ

Мақсаты (ОН)



Негізгі компоненттерді пайдалана отырып, мобильді қосымшаның интерфейсін жасау


Міндеттері (БК)



1) Смарт үй сенсорларынан деректерді беруді ұйымдастырады;

2) Конструкторда ыңғайлы мобильді қосымша интерфейсін жасайды;

Күтілетін нәтижелер

Техникалық-технологиялық бағытқа сай мобильдік қосымшалардың түрлерін сипаттайды

Қажетті ресурстар

Г.И.Салгараева.. Л.А.Рса­ли­на А.Б.Есен­күл «Информатика» 11 сынып 124-137 беттер, интернет көздері, Learning Apps қосымшасы, MIT APP Inventor бағдарламасы

Сабақтың барысы

Уақыт

Іс-әрекеттер мен тапсырмалар

Бағалау

Ресурстар

Басы

3 мин















7 мин








1.Студенттермен сәлемдесу


(Суретке қарап тақырыпты анықта)



Ой қозғау сұрақтары:


  • Бүгінгі таңда деректер қорының жойылып кетуден сақтаудың қандай сенімді әдістерін білесің?

  • Күнделікті өмірде қандай жиі Мобильді қосымшаларды қолданамыз?

  • Түрлі смартфондарда қандай операциялық жүйелер қолданылады?


1. Жеке жұмыс. Learning Apps ойыны ағылшын тілінде жаңа сөздерді оқу және есте сақтау.


Cөздердің аудармасын тап (Clil әдісі)


2. Жұптық жұмыс. «Атаулар туралы үш сұрақ» әдісі бойынша сұрақ қояды: «Бұлтты технологиялар», «Интерфейс», «Мобильді қосымшалар», «Браузерлер»

Оқытушының нұсқаулығымен білім алушылар MIT APP Inventor бағдарламасымен таныса отырып алғашқы мобильді қосымша интерфейсін жасауға кіріседі.






[сурет Google сайтынан алынды]

















Vocabulary(Применение облачных технологий в деловой сфере) (learningapps.org)

[интернет көздерінен алынды]

Ортасы



25 мин


















1 ресурс бойынша сабақты зерделеу

«Aтомдар мен молекулалар» ойыны.

Oқытушы «Aтомдар» деген кезде ойыншылар жеке- дара жүреді де, «Mолекулалар бесеуден» немесе

«Mолекулалар үшеуден» деген кезде, бес немесе үш адамнан тез арада топтасады.


3. Топтық жұмыс. №1 ресурстағы мәліметтермен бойынша SWOT талдау жаса

1- топ «IOS мобильдік қосымшалары»

2- топ «Android мобильдік қосымшалары»

3- топ «Windows мобильдік қосымшалары»

4. Жұптық жұмыс

4 ресурс бойынша кестені толтырыңыздар. Өз ойын жазуға бейім балаларға арналған тапсырма

Ерекше білімді қажет ететін өз ойын жазуға бейім білім алушы бар болғандықтан, осы білім алушының жағдайын ескере отырып тақырып мақсаты мен бағалау критерийіне сай тапсырмалар кестелік жұмыс ретінде ұсынылады.


1

Мобильді қосымшалардың түрлері

Қолдану саласы

2

Instagram


3

Krisha.kz


4

Twitter


5

Zoom


6

Kahoot


7

Kaspi.kz



ЕБҚЕБ мобильдік қосымшалар мен олардың қолдану саласын жазады, басқа студенттер кестені толтыра отырып пікір сайыс жасайды.


ФС: Ақпараттық сауаттылық, компьютерлік сауаттылығы. Креативті ойлау


ВТиИС-18 тобы қысқы каникулға кеткен соң, 1-семестр есебін ортақ бұлтты технологияға немесе кез келген мобильдік қосымша түріне жүктеуге тура келді. Студенттердің әрекеті қандай? Атап көрсетіңдер, ойларыңды дәлелдеңдер





Тапсырма орындау қадамдары:

- мобильді қосымшалардың мықты жақтарын және әлсіз тұстарын анықтайды;

- мобильді қосымшалардың қауіп-қатерлері мен мүмкіндіктерін анықтайды.

3 ресурс бойынша SWOT шешім шығарады



Тапсырма орындау қадамдары:

-мобильді қосымшаның түрлерін салыстырады;

-мобильдік қосымшалар және олардың қолдану саласын талқылайды, жазады.
























Tапсырма орындау қадамдары:

- жағдаятқа байланысты өз пікірлерін ұсынады;

-өз жауабындағы тиімділікті дәлелдейді


1 ресурс











2 ресурс





3 ресурс







4ресурс

(Ерекше білімді қажет ететін балаларға арналған тапсырма (ЕБҚЕБ))











Соңы





7 мин













2 мин





1 мин

Қорытынды тапсырма.. Tоптық жұмыс.

MIT APP Inventor бағдарламасында жасаған мобильді қосымшалар интерфейсін қорғайды.

Ауызша жауап: Пікіріңді келесі топпен талқыла.



Кері байланыс: «Инстаграм әдісі» әдісі:




Үйге тапсырма. «Мобильді қосымшаларды қолдану аясы» тақырыбында презентация жасау


Ноутбук


























Қосымша №1



Мобильді қосымша  — бұл белгілі бір платформада орнатылған және белгілі бір функционалдылыққа ие планшеттер мен смартфондарға (iOS, Android, Windows Phone және т.б.) арналған әзірленген бағдарлама. Қарапайым сөзбен айтқанда, ол белгілі бір әрекеттерді орындайды және берілген мәселелерді шешуге арналған құрал.

Ертеректе мобильді қосымшалар жай ғана ойын түрінде құрылды. Бірақ кейіннен кәсіпкерлер қосымшаның бизнесті жүргізуге көмектесетінін түсінді. Сонымен қатар сіз өзіңіздің брендіңіздің хабарлап,сенімін арттыруға, жарнамалық науқандар жүргізуге және клиенттердің пікірлерін білуге мүмкіндік беретін мықты маркетингтік құралға айналдыруға болады

Мобильді интернет аудиториясы үнемі өсіп келеді. Қолданушылар интернетті қолдану үшін, смартфонды көбірек пайдаланады екен. Статистика бойынша, смартфондарды қолданушылар уақытының 80%-ын түрлі қосымшаларға жұмсайды. Мобильді қосымшалар – мобильді құрылғыларға арналған программалық қамтамасыз етілімдер. Мобильді қосымшалар арқылы қолданушылар тауарлар мен қызметтерге тапсырыс береді, жаңалықтан хабардар болады, өзіне тура және ыңғайлы жол табады, шаруа шешеді. Көптеген ғалымдар: «Мобильді қосымшаларды қолданатын адамдардың саны әрі қарай да өседі», – деп пайымдайды. Біріншіден, смартфондар жылдамдықты қамтамасыз етеді, бұл қолданушылар үшін маңызды. Екіншіден, қолдануға ыңғайлы. Үшіншіден, үнемі мобильді технологияға негізделген жаңа модельдер пайда болады. Болашақ клиенттермен бөлісудің ең жақсы тәсілдерінің бірі – мобильді құрылғыларға арналған қосымша жасау.

Мобильді қосымшаларды жасау үшін, дайын элементтерден өз қосымшаңды жинай алатындай арнайы сайт қолданылады. Сондай-ақ программаның кіріктірілген ортасы пайдаланылуы мүмкін.

Мобильді қосымшалардың конструкторы

Кез келген адам өзіне қажетті мобильді қосымшаны «желімдеп» алатындай ақылы конструктор-платформалар бар.

Мобильді қосымшаларды жасауға арналған платформалар функциялардың жиынтығы, бағалары, сондай-ақ қосымшаны жасауға болатын тәсілдері жағынан бір-бірінен айырмашылығы бар. Қосымшаны жасау тәсілі бойынша олар былай бөлінеді:

  • Генераторлар. Бұл – қолданыстағы web-беттердің негізінде

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!