Басы
3
мин
7
мин
|
1.Студенттермен
сәлемдесу
(Суретке қарап тақырыпты
анықта)
Ой
қозғау сұрақтары:
-
Бүгінгі
таңда деректер қорының жойылып кетуден сақтаудың қандай сенімді
әдістерін білесің?
-
Күнделікті
өмірде қандай жиі Мобильді қосымшаларды
қолданамыз?
-
Түрлі
смартфондарда қандай операциялық жүйелер
қолданылады?
№1. Жеке жұмыс. Learning
Apps ойыны ағылшын тілінде жаңа сөздерді
оқу және есте сақтау.
Cөздердің аудармасын
тап (Clil әдісі)
№2. Жұптық жұмыс. «Атаулар
туралы үш сұрақ» әдісі бойынша сұрақ
қояды: «Бұлтты технологиялар»,
«Интерфейс», «Мобильді қосымшалар»,
«Браузерлер»
Оқытушының нұсқаулығымен білім
алушылар MIT APP Inventor
бағдарламасымен таныса отырып алғашқы мобильді қосымша интерфейсін
жасауға кіріседі.
|
|
[сурет Google сайтынан
алынды]
Vocabulary(Применение облачных
технологий в деловой сфере)
(learningapps.org)
[интернет көздерінен
алынды]
|
Ортасы
25
мин
|
№1 ресурс бойынша сабақты
зерделеу
«Aтомдар мен молекулалар»
ойыны.
Oқытушы «Aтомдар» деген кезде
ойыншылар жеке- дара жүреді де, «Mолекулалар бесеуден»
немесе
«Mолекулалар үшеуден» деген кезде, бес немесе
үш адамнан тез арада топтасады.
№3. Топтық
жұмыс. №1 ресурстағы мәліметтермен
бойынша SWOT
талдау жаса
№1-
топ «IOS мобильдік
қосымшалары»
№2-
топ «Android мобильдік
қосымшалары»
№3-
топ «Windows мобильдік
қосымшалары»
№4. Жұптық
жұмыс
№4 ресурс бойынша кестені
толтырыңыздар. Өз ойын жазуға бейім балаларға арналған
тапсырма
Ерекше білімді қажет
ететін өз ойын жазуға бейім білім
алушы бар болғандықтан, осы білім
алушының жағдайын ескере отырып тақырып мақсаты мен бағалау
критерийіне сай тапсырмалар кестелік жұмыс ретінде
ұсынылады.
1
|
Мобильді қосымшалардың
түрлері
|
Қолдану
саласы
|
2
|
Instagram
|
|
3
|
Krisha.kz
|
|
4
|
Twitter
|
|
5
|
Zoom
|
|
6
|
Kahoot
|
|
7
|
Kaspi.kz
|
|
ЕБҚЕБ мобильдік
қосымшалар мен олардың қолдану саласын жазады, басқа студенттер
кестені толтыра отырып пікір сайыс
жасайды.
ФС: Ақпараттық
сауаттылық, компьютерлік сауаттылығы.
Креативті
ойлау
ВТиИС-18 тобы қысқы
каникулға кеткен соң, 1-семестр есебін ортақ бұлтты технологияға
немесе кез келген мобильдік қосымша түріне жүктеуге тура келді.
Студенттердің әрекеті қандай? Атап көрсетіңдер, ойларыңды
дәлелдеңдер
|
Тапсырма орындау
қадамдары:
- мобильді
қосымшалардың мықты жақтарын және әлсіз тұстарын
анықтайды;
- мобильді
қосымшалардың қауіп-қатерлері мен мүмкіндіктерін
анықтайды.
№3 ресурс бойынша
SWOT шешім
шығарады
Тапсырма орындау
қадамдары:
-мобильді қосымшаның
түрлерін салыстырады;
-мобильдік
қосымшалар және олардың қолдану саласын талқылайды,
жазады.
Tапсырма орындау
қадамдары:
- жағдаятқа
байланысты өз пікірлерін
ұсынады;
-өз жауабындағы
тиімділікті дәлелдейді
|
№1
ресурс
№2
ресурс
№3
ресурс
№4ресурс
(Ерекше білімді
қажет ететін балаларға арналған тапсырма
(ЕБҚЕБ))
|