Оқу бағдарламасына
сәйкес оқыту мақсаттары
|
3.2.2.1 қолдануға
(практикалық), бағалауға негізделген сұрақтар қою және жауап
беру
3.1.3.1 шығармадағы
кейіпкерлердің мінез-құлқы мен іс-әрекетіне, ондағы оқиғаларға
сүйеніп, сюжеттің дамуын болжау
|
Сабақ
тың
басы
5
минут
|
Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру ширату
жаттығуларымен өтеді.
1-оқушы: Әрбір
адам?
Бәрі: Туысым, досым,
жұрағат.
2-оқушы: Әрбір
сөзің?
Бәрі: Шындық, бірлік,
адалдық.
3-оқушы: Әрбір
ісің?
Бәрі: Тірлік, тірек,
адамдық.
Мұғалім: Әрбір
сабақ?
Бәрі: Үйрену, ұғу,
ұлағат.
«Миға шабуыл» әдісі арқылы
жүреді:
-Суретке зер салыңдар. Сурет мазмұны туралы не айта
аласыңдар?
- Жақсының аты
өлмейді,
Ғалымның хаты өлмейді,-дегенді
қалай түсінесіңдер?
- Әлемнің екінші ұстазы
атанған ғалым кім?
-
Әл-Фараби туралы не
білесіңдер? Экрандағы суреттерге қарап жауап берсеңдер
болады.
- Ол туралы қандай
шығарма
оқығандарыңды естеріңе
түсіріңдер.
- Олай
болса, бүгінгі сабағымызда атақты тұлғалар, оның ішінде ғұлама
ғалым Әл-Фараби туралы оқып біліп, тапсырмалар
орындаймыз.
«Біртұтас тәрбие» тәрбие
бағдарламасындағы құндылықтарды оқу процесіне ұйымдастыру кезіңінен
бастап, сабақтың әрбір кезеңінде
жүргіземін
Құндылық: жасампаздық және жаңашылдық
ізденімпаз,жасампаз
тұлға тәрбиелеу, жаңа идеяларды қалыптастыру
|
Жаттығу
жасайды.
Топқа
бірігеді.
Мәтін мазмұнын
айтады.
Сұрақтарға жауап
береді.
.
|
Бағалау
парақша
«Асығың алшысынан түссін»
бағалау парақшасы.

|
Презентация, үлестірмелі
парақтар,
|
Сабақтың ортасы 15
мин
|
ҚБ 1,2
тапсырма
ОДД:білу,түсіну,қолдану
«Белгілеп
оқу »
әдісі
Мәтінмен жұмыс.
«Сағыныш сазы» атты аңызды
түсініп тізбектей дауыстап
оқыңдар.

Сөздік
жұмысы:
-Мәтіндегі түсініксіз сөздерді
жазып, жаттап алыңдар.
Шаһар –
қала.
Ынтызарлық – сағыныш,
құштарлық.
Үрмет – атақ, даңқ,
құрмет.
Шайыр – суырыпсалма
ақын.
ЕББҚ ететін
(ойлау деңгейі төмен) балаға тапсырма Мәтінді мәнерлеп
оқиды
|
-
Мәтінді
оқиды.
-
Сұрақ қойып, жауап
береді.
Тапсырмамен жұмыс
жасайды.
|
Бағалау
критерийі
Шығармадағы кейіпкерлердің
мінез-құлқы мен іс-әрекетіне сүйеніп, сюжеттің дамуын болжайды,
шығармадан қажетті ақпаратты тауып оқи
алады.
Дескриптор:
- Мәтінді
тізбектей дауыстап
оқиды-2балл.
-
Сөздікті жазып, жаттап
алады-2балл.
|
Оқулық
|
15
мин
|
ҚБ 3
тапсырма
ОДД:білу,түсіну,қолдану
Топтық
жұмыс.
Пікір
алмасу:
- Мәтіннен әл-Фараби отырған
бақша суреттелген тұстарды тауып оқыңдар. Осы үзінді бойынша қандай
сурет салар едіңдер?
- Ғажайып бақта отырған
әл-Фараби неге көңілсіз деп
ойлайсыңдар?
ЕББҚ ететін
(ойлау деңгейі жоғары ) балаға тапсырма Шығарманың маңызды тұстарын
анықтау үшін келесі топқа сұрақ қойып, жауап
ал.
Білім басы - бейнет,
соңы - зейнет.
Оқығаныңды айтпа, тоқығаныңды айт.
Білімдіге дүние жарық.
Білімсіздің күні ғаріп.
|
- Тапсырманы талқылап, өз пікірлерін
білдіреді.
|
Бағалау
критерийі
Шығармадағы көркем ойды
жалғастыра алады Дескриптор:
Әл-Фараби отырған бақша
суреттелген тұстарды тауып оқиды, қиялындағы суретті ауызша
суреттейді-4балл.
Әл-Фарабидің көңілсіз болу
себебін әңгімелейді -2балл.
|
|