№79 Жұрнақ пен жалғау 2 сынып қазақ тілі

Тақырып бойынша 18 материал табылды

№79 Жұрнақ пен жалғау 2 сынып қазақ тілі

Материал туралы қысқаша түсінік
№79 Жұрнақ пен жалғау
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру ұйымының атауы


Бөлім

Дені саудың – жаны сау”

Пәні:

Қазақ тілі

Күні:


Педагогтің аты-жөні:


Сынып:1

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтыңтақырыбы

79 Жұрнақ пен жалғау

Оқубағдарламасынасәйкесоқытумақсаттары

2.1.4.1 тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырып бойынша əңгіме құрау;

2.1.6.1 интонацияны, вербалды емес тілдік құралдарды (қимыл, ым-ишара) қолданып, тақырыпқа(Сіз қалай ойлайсыз? Сіз не ұсынар едіңіз?) назарын аударту;

2.4.2.1 мұғалімнің көмегімен түбір мен қосымшаны ажырату;

2.2.4.1 мұғалімнің көмегімен мəтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау.

Сабақтың мақсаты

Тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырып бойынша əңгіме құрайды. Интонацияға, вербалды емес тілдік құралдарға назар аударады. Мұғалімнің көмегімен түбір мен қосымшаны ажыратады. Мұғалімнің көмегімен жеке сурет/сюжетті суреттер арқылы шағын сипаттау/əңгімелеу мəтіндерін құрап жазады

Құндылықтар:

Ақпан айы: ЖАСАМПАЗДЫҚ ЖӘНЕ ЖАҢАШЫЛДЫҚ

Сабақ құндылығы: ЖАСАМПАЗДЫҚ ЖӘНЕ ЖАҢАШЫЛДЫҚ

Апта дәйексөзі: Жасампаздық – бәрімізге өнеге


Сабақ барысы

Сабақтың

кезеңі/уақыты

Педагогтіңәрекеті

Оқушыныңәрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтыңбасы

(3мин)

Ұйымдастырукезеңі:

Психологиялық ахуал орнату.

«Сәлем,сәлем» әуені

Оқушылар сабаққа назар аударады, бір-бірімен амандасады

Бейнежазба

музыка

Сабақтың

ортасы

(5 мин)









10 мин










Сергіту сәті

2 минут

Үй тапсырмасын тексеру

59- жаттығу, 28-бет

Құндылық мақсаты: Басқалар үшін маңызды тапсырмаларды орындаудың

қажеттілігі мен маңыздылығын түсіну

Жаңа сабақ

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын жариялау

62-жаттығу

Ұжымдық жұмыс

«Детектив» әдісі

Өлеңді мәнерлеп оқы

  • Қарамен жазылған сөздердегі қосымшаның жұрнақ немесе жалғау екенін айт


63-жаттығу

Жұптық жұмыс

Берілген сөздерден үш сөйлем құрап жаз.


Көңілді оқу

64-жаттығуда берілген өлеңді бір оқушы оқиды, қалғандары қимылмен жасайды.






Өлеңді мəнерлеп

оқиды. Қарамен

жазылған сөздердегі

қосымшаның жұрнақ

немесе жалғау екенін

ажыратады .



Берілген сөздерден үш сөйлем құрап жазады.

Жұппен жұмыс ұйымдастырылады.



Сергіту жаттығуларын жасайды.





Дескриптор:

- өлеңді мəнерлеп, түсініп оқиды;

мазмұнын талдайды;

қарамен жазылған

сөздердің жұрнақ немесе жалғау екенін

анықтайды.






Бірін-бір бағалау













Слайд


Оқулық

30-бет








слайд

8 мин




















Саралау тапсырмасы:

Ф. С. Шығармашылық үзіліс

1- деңгей

Хабарламадағы жазылған сөздерді оқып, қай сөздің көп қайталанғанын анықта.

2-деңгей

Керекті сөздерді алмастырып қайта оқиды.

3-деңгей

Салтанатты, түрлерінен, Салтанаттар сөздеріндегі қандай жалғау түрлерін анықтайды

ЕБҚ

Берілген сөйлемдерді көшіріп жаз.

Оқушылар арасында спорт түрлерінен жарыс болды.






Спорт жарысы

туралы оқылған

хабарламаны оқып,

қай сөздің көп

қайталанғанын

анықтайды


Сөздерді алмастырып қайта оқиды

Тиісті жалғау түрлерін жалғап жазады.







Дескриптор:

- қайталанған сөздерді анықтайды.(1б)

- керекті сөздерді алмастырып қайта жазады (1б)

- жалғау түрлерін анықтайды (1б)

-сауатты жазады (1б)


Мадақтау

Жарайсың!,

Керемет!

Жақсы!

Талпын!


слайд



Оқулық

50–жаттығу

25-бет

Дәптер

қаламсап













Сергіту сәті

Сабақтың

соңы


2 мин







Рефлексия

5мин

Кері байланыс

Түбір сөз дегеніміз не?

Қосымша деп сөздің қай бөлігін айтады?

Қосымша жеке тұрғанда мағына бере ала ма?

Үйге тапсырма

52-жаттығу 25-бет

«Тик-ток әдісі

Бүгінгі сабақтағы өзініңәрекеті туралы, жаңа білімді меңгерудегі өзініңжетістіктері менқиыншылығы туралы ойбөліседі. өзін бағалайды

Кері байланыс :

Бүгінгі сабақтың оқу мақсатына жеттік пе ?

Бүгінгі сабақта не үйрендің ?

Қорытынды бағалау .

ҚБ : 1-10 б жүйе

Қорытынды бағалау



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
03.02.2025
154
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі