Сабақтың
ортасы
|
«Денсаулық» сөзіне ассоциация жазу
(оқушылар ойларын айтады)
Кіріспе бөлім
1. Дүниежүзілік денсаулық күні туралы
ақпарат
Бұл күн 1948 жылдан бастап Дүниежүзілік
денсаулық сақтау ұйымының (ДДСҰ) бастамасымен атап
өтіледі
Әр жыл сайын денсаулыққа байланысты түрлі
мәселелер көтеріліп, шаралар ұйымдастырылады
Денсаулық – адамның ең басты
байлығы
Талқылау сұрақтары:
«Салауатты өмір салты» дегеніміз
не?
Денсаулығымызды жақсарту үшін не істеу
керек?
Сенің күнделікті әдеттерің денсаулығыңа
қалай әсер етеді?
Негізгі бөлім
1. «Денсаулық баспалдақтары»
интерактивті тапсырма
Оқушылар денсаулыққа пайдалы және зиянды
әдеттерді ажыратып, «пайдалы әдеттер» баспалдағына
орналастырады
2. «Өмірге салауатты қадам» топтық
жұмыс
Әр топ өзіне берілген тақырып бойынша
постер жасайды:
Дұрыс тамақтану
Дене белсенділігі
Зиянды әдеттерден бас тарту
Жеке тазалық
Әр топ өз жұмыстарын
таныстырады
3. «Денсаулық бұрышы»
жаттығуы
Оқушылар қарапайым
жаттығулар орындайды (дене созу, тыныс алу жаттығулары)
|
Оқушылар сұраққа жауап береді
Оқушылар сұраққа жауап береді
Оқушылар тапсырмаларды орындайд
Оқушылар сұраққа жауап береді
|
Мадақтама сөздер айту
|
Тақырыптық слайдтар
Қағаз, маркерлер, түсті
қаламдар;
Интерактивті тақта (қажет болса, болашаққа
арналған мотивациялық бейнеролик көрсету).
|
Сабақтың
соңы
|
Қорытындылау
Сабақтың негізгі ойларын
қайталау
«Менің салауатты өмір салтыма 3 қадам»
(оқушылар өз жоспарларын құрады)
Үй тапсырмасы:
Отбасымен бірге денсаулыққа
пайдалы бір әдетті енгізу және күнделік жүргізу
|
Оқушылар
ақ қағазға өз ойларын қысқаша жазады
|
«Бас бармақ» әдісі арқылы
бағалау
|
Ақ қағаз
|
Қауіпсіздік сабағы
10 мин
|
Сабақтың тақырыбын және мақсатын
таныстыру
«Қауіпсіз интернет» тақырыбында қысқаша
сұхбат
«Ата-аналар неге біздің интернетті
пайдалануды бақылағысы келеді?» деген сұраққа оқушылардың пікірін
тыңдау
Кіріспе бөлім
1. Ата-аналық бақылау дегеніміз
не?
Ата-аналық бақылау – балаларды
интернеттегі қауіпті контенттен қорғау құралы
Бұл бағдарламалар қандай мүмкіндіктер
береді? (Уақыт шектеуі, сайттарды сүзгілеу, қолданбаларды
басқару)
2. Талқылау сұрақтары:
Ата-аналық бақылаудың қандай пайдасы
бар?
Бұл бағдарламалар балалардың жеке өміріне
қалай әсер етеді?
Балалар өздерін интернетте қауіпсіз
сезінуі үшін не істеуі керек?
III. Негізгі бөлім
1. «Интернеттегі қауіп-қатерлер»
таныстырылымы
Интернеттегі басты қауіптер:
Фишинг және алаяқтық
Кибербуллинг
Зиянды бағдарламалар
Бейтаныс адамдармен байланыс
2. «Қауіпсіздік шаралары» интерактивті
жаттығуы
Оқушыларға бірнеше интернеттегі жағдайлар
беріледі
Әр жағдайға сәйкес дұрыс шешім табу қажет
(мысалы, күмәнді сілтеме, бейтаныс адамның хабарламасы, күмәнді
сайт)
3. «Ата-аналармен серіктестік» постер
жасау
Әр топ қауіпсіз интернет пайдалану
ережелерін құрастырады
IV. Қорытындылау
Сабақтың негізгі ойларын
қайталау
«Менің интернеттегі қауіпсіздік ережем»
жеке жұмыс
Үй тапсырмасы:
Ата-аналармен бірге интернет
қауіпсіздігі туралы талқылау және отбасы үшін ортақ ереже
құру
|
Оқушылар сұрақтарға жауап
береді
Оқушылар өз ойларын ортаға
салады
Оқушылар олардың
мағынасын анықтап, не үшін қолданылатынын айтады.
Өз ойларын ақ қағазға
жазады.
Әр топ өз жұмысын
таныстырады
|
|
Презентация
Интерактивті тақта.
Қағаз, маркер (постер дайындау
үшін).
Әлеуметтік желідегі қауіпсіздік туралы
бейнематериал.
Тақырыптық слайдтар мен
бейнероликтер.
Қауіпсіздік қызметтерінің байланыс
нөмірлері жазылған ақпараттық қағаздар.
Шұғыл қызмет нөмірлері жазылған
плакаттар.
Рөлдік ойындарға арналған
сценарийлер.
Қауіпсіздік белгілері бар
суреттер.
|
Сабақтың
соңы
|
Оқушылар біз бүгін сіздермен
қоғамдасғы өте өзекті екі тақырыппен таныстық, ой бөлісіп, пікір
алмастық. Бүгінгі сынып сағатынан алған білімдеріңіз өмірлік азық
болады деп тілеймін .
|
Барлығы бүгінгі сабақта
алған әсерлерімен бөліседі.
|
Бүгінгі сабаққа белсенді
қатысқан оқушыларға алғыс білдіріп, мадақтау.
|
|