2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / 7-сынып 4 тоқсан қазақ әдебиеті ҚМЖ

7-сынып 4 тоқсан қазақ әдебиеті ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
ДАЙЫН ҚМЖ
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

«Бекітілді»

Бөлім:

4-бөлім. Ұрпақ тәрбиесі

Педагогтің аты-жөні:

Мамбеталина Д

Күні:

01.04

Сыныбы:7 Ә

Қатысқаны- Қатыспағаны-

Сабақтың тақырыбы:

М.Шахановтың «Нарынқұм зауалы» поэмасы


Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.1.2.1; Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау.

7.2.2.1 Эпикалық, поэзиялық , драмалық шығармадағы автор бейнесін анықтау.

Сабақтың мақсаты:

Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдауды үйренеді

Эпикалық, поэзиялық , драмалық шығармадағы автор бейнесін анықтайды

Құндылықтарға баулу:

Заң және тәртіп

өз ойларын, эмоциясын және мінез-құлқын бақылау

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

7 мин.

Ұйымдастыру кезеңі:

(Ұ) жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.


Мақсаты: тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.

Тиімділігі: көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.

Жаңа сабаққа кіріспе



(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау


1-тапсырма.


  1. Баллада деген не?

  2. Диалог деген не?

  3. Лирикалық кейіпкер деген кім?

  4. М.Шаханов деген қандай тұлға?

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау

ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

31 мин.


1-тапсырма

Мәтінмен жұмыс.

М.Шахановтың өмірбаянын оқу



М.Шахановтың өмірбаянын тыңдайды. Мұғалімнің көмегімен сұрақтарға жауап беріп, өз білімін толықтырады.

Дескриптор: Жалпы – 3 балл.

-мәтінді оқиды.

-талқылайды.

Оқулық, жұмыс дәптерлері


2-тапсырма:

М.Шахановтың «Нарынқұм зауалы» поэмасы туралы мұғалімнің көмегімен түсінгендеріңді кестеге түсіру

Жазылым-айтылым:

Осы тапсырманы орындау арқылы оқушының жазылым-айтылым дағдысы қалыптасады.


Дескриптор:

Жалпы – 3 балл.


- Сұрақтарға жауап береді.

Оқулық, жұмыс дәптерлері,

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.


«Аяқталмаған сөйлем» әдісі.

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі:Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім.

- бүгін сабақта қуантқаны.....

- мен өзімді.....үшін мақтар едім.

- маған ерекше ұнағаны.....

- сабақтан соң маған........келді

- бүгін маған..........сәті түсті.

- қызықты болғаны.....

- ......қиындық тудырды.

- менің түсінгенім.....

- енді мен......аламын.

Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың!

Жақсы!

Талпын!


Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.





«Бекітілді»

Бөлім:

4-бөлім. Ұрпақ тәрбиесі

Педагогтің аты-жөні:

Мамбеталина Д

Күні:

03.04

Сыныбы:7 Ә

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Нарынқұм зауалы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.1.1.1; Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау

7.2.1.1.Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салғастыру

Сабақтың мақсаты:

Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдаумен танысады

Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыруды үйренеді

Құндылықтарға баулу:

Заң және тәртіп

өз ойларын, эмоциясын және мінез-құлқын бақылау

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

7 мин.

Ұйымдастыру кезеңі:

(Ұ) жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.


Мақсаты: тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.

Тиімділігі: көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.

Сабаққа кіріспе



(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау.


  1. Махамбеттің соңғы сөзі қай поэмада жазылған?

  2. Махамбет монологының негізі ойы қандай?

  3. Махамбеттің соңғы сөзі «Нарынқұм зауалы» поэмасының қай бөлімінен алынған?

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады.

ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

31 мин.


5-тапсырма.

«Нарынқұм зауалы» поэмасы белгілі ғалымдардың ойын дәптерге жазып, түсінгендеріңді талдап, айтып беріңдер.

«Нарынқұм зауалы» поэмасы туралы белгілі ғалымдардың ойларын дәптерге жазып, түсінгенді талдап, айтып береді.

Дескриптор: Жалпы-3 балл:

-поэма туралы түсінгендерін талдап, айтып береді.


Оқулық, жұмыс дәптерлері.


4-тапсырма.Поэманы жазу барысында ақын қандай сезімдерді бастан кешірді? Мұғалімнің көмегімен ақынның поэманы қалай жазғаны туралы дәптерге жазыңдар.

Жазылым:

Берілген тапсырманы орындайды.


Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың жазылым дағдысы қалыптасады.

Дескриптор: Жалпы – 3 балл.

- ақынның поэманы қалай жазғаны туралы дәптерге жазады.

Оқулық, жұмыс дәптерлері


6-тапсырма.

Махамбет батырға мінездеме бер

Махамбет батырға мінездеме береді.

Дескриптор: Жалпы-4 балл.

- мінездеме береді.

Оқулық, жұмыс дәптерлері

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.


«Бір ауыз сөз» әдісі.

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі:Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

Жеке жұмыс:

Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б.

Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. Сонымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін

«Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды.





«Бекітілді»

Бөлім:

4-бөлім. Ұрпақ тәрбиесі

Педагогтің аты-жөні:

Д.А.Мамбеталина

Күні:

08.04

Сыныбы:7Ә

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Әке үкімі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.1.1.1; Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау


Сабақтың мақсаты:

Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдауды үйренеді

Құндылықтарға баулу:

Заң және тәртіп

өз ойларын, эмоциясын және мінез-құлқын бақылау

Сабақтың барысы

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

7 мин.

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру


Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.


Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.

Оқулық, жұмыс дәптерлері

ДК экраны

Сабаққа кіріспе



(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады.

Өз ойымен бөліседі.



Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

  1. «Әке үкімі» шығармасының негізгі идеясы қандай?

  2. Шығармада кімдер туралы айтылған?


Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

31 мин.

2- тапсырма:

«Мен сенемін, күні ертең

Пенделіктен тазарар деп ұлы өлкем» - деген жолдардағы ақынның асқақ үнінен не байқадыңыз? Автор бейнесін талдаңыз.


Айтылым:

Берілген сұрақтарға жауап береді.


Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады.

Дескриптор: Жалпы - 3 балл.

- сұраққа жауап береді.

- автордың бейнесін талдайды.

Оқулық, жұмыс дәптерлері

ДК экраны


3-тапсырма:

Өлеңнің бірінші шумағын мәнерлеп, жатқа оқыңдар.

Өлеңнің бірінші шумағын мәнерлеп, жатқа оқиды.

Дескриптор: Жалпы – 3 балл.

- өлеңді мәнерлеп, жатқа оқиды.


Оқулық, жұмыс дәптерлері, ДК


4-тапсырма.

Шығарма эпизодтары бойынша «Үш қадам» кестесін толтырыңыз.


Шығарма эпизодтары бойынша «Үш қадам» кестесін толтырады

Дескриптор: Жалпы - 4 балл.

-кестені толтырады.

Оқулық, жазба дәптер

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.


«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.


Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі:Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.


Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.





«Бекітілді»

Бөлім:

4-бөлім. Ұрпақ тәрбиесі

Педагогтің аты-жөні:

Д.А.Мамбеталина

Күні:

10.04

Сыныбы:7Ә

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Шығарманың көркемдігі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.1.2.1; Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау.

7.2.3.1 Шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау.

Сабақтың мақсаты:

Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдаумен танысады

Шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдауды үйренеді

Құндылықтарға баулу:

Заң және тәртіп

өз ойларын, эмоциясын және мінез-құлқын бақылау

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

7 мин.

І.Ұйымдастыру кезеңі:

а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу


Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі қолданылады. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.

Сабаққа кіріспе


(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады.

Өз ойымен бөліседі.



Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

  1. Шығарманың көркемдігі деген не?

  2. Шығармада көркемдегіш құрал түрлерін ата?

  3. Синекдоха деген не?

  4. Эпифора деген не?

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

31 мин.

6-тапсырма:

Шығармашылық жұмыс.

Өздеріңе ұнайтын шығармаға сүйеніп, Көркемдегіш құралдарды пайдаланып шағын ой толғау жазыңдар

Өздеріңе ұнайтын шығармаға сүйеніп, Көркемдегіш құралдарды пайдаланып шағын ой толғау жазады

Дескриптор: Жалпы - 3 балл.

-ой толғау жазады.


Оқулық, жұмыс дәптері

«Түртіп алу» әдісі.


7-тапсырма.

Мұғалім көмегіне сүйеніп, берілген шығарманың жазылу тарихы және көркемдік ерекшелігі жайлы деректер жинақтап, сыныптастарыңмен бөлісіңдер.

Мұғалім көмегіне сүйеніп, берілген шығарманың жазылу тарихы және көркемдік ерекшелігі жайлы деректер жинақтап, сыныптастарымен бөліседі.

Дескриптор: Жалпы - 3 балл.

-шығарманың жазылу тарихы және көркемдік ерекшелігі жайлы деректер жинақтайды.

- сыныптастарымен бөліседі.

Оқулық, жұмыс дәптері


8-тапсырма.

Өткен сабақта өткен «Нарынқұм зауалы» шығармасының көркемдігін анықтап, дәптерге талдау жасаңдар.

Өткен сабақта өткен «Нарынқұм зауалы» шығармасының көркемдігін анықтап, дәптерге талдау жасайды

Дескриптор: Жалпы - 4 балл.

-талдау жасайды.

Оқулық, жұмыс дәптері

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.



«Бір ауыз сөз» әдісі.

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі:Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

Жеке жұмыс:

Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б.

Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. СОнымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін

«Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды.





«Бекітілді»

Бөлім:

4-бөлім. Ұрпақ тәрбиесі

Педагогтің аты-жөні:

Д.А.Мамбеталина

Күні:

15.04

Сыныбы:7 Ә

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Ер намысы- ел намысы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.3.3.1 Шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу.

Сабақтың мақсаты:

Шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазады.

Құндылықтарға баулу:

Заң және тәртіп

өз ойларын, эмоциясын және мінез-құлқын бақылау

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

7 мин.

Ұйымдастыру кезеңі:

(Ұ) Оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.


Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.

Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.

Сабаққа кіріспе



(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады.

Өз ойымен бөліседі.


.

  1. Ер намысы-ел намысы деген мақалды қалай түсінесің?

  2. Осы мақалға ұқсас тағы қандай мақалдар білесің?

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

31 мин.

9-тапсырма.

Ер намысы-ел намысы деген тақырыпта ұлттық құндылықтарды талдай отырып, әдеби эссе жазыңдар.

Ер намысы-ел намысы деген тақырыпта ұлттық құндылықтарды талдай отырып, әдеби эссе жазады.

Дескриптор: Жалпы -3 балл.

-әдеби эссе жазады.

Оқулық

Жұмыс дәптерлері


10-тапсырма.

Нағыз ер жігіттің бойында қандай қасиеттер болуы керек және болмауы керек екенін кесте құрып, жазыңдар.


Нағыз ер жігіттің бойында қандай қасиеттер болуы керек және болмауы керек екенін кесте құрып, жазады.

Дескриптор: Жалпы -4 балл

  • Кесте құрады.

  • тапсырманы орындайды

Оқулық

Жұмыс дәптерлері


11-тапсырма:

Ерлердің туған жерге деген міндеті туралы не ойлайсыңдар? Осы тақырыпта кішігірім пікірталас ұйымдастырыңдар.

Ерлердің туған жерге деген міндеті туралы не ойлайсыңдар? Осы тақырыпта кішігірім пікірталас ұйымдастырады.

Дескриптор:

Жалпы -3балл

-пікірталас ұйымдастырады.

Оқулық

Жұмыс дәптерлері

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.



«Аяқталмаған сөйлем» әдісі.

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі:Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім.

- бүгін сабақта қуантқаны.....

- мен өзімді.....үшін мақтар едім.

- маған ерекше ұнағаны.....

- сабақтан соң маған........келді

- бүгін маған..........сәті түсті.

- қызықты болғаны.....

- ......қиындық тудырды.

- менің түсінгенім.....

- енді мен......аламын.

Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың!

Жақсы!

Талпын!


Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.





«Бекітілді»

Бөлім:

4-бөлім. Ұрпақ тәрбиесі

Педагогтің аты-жөні:

Д.А.Мамбеталина

Күні:

17.04

Сыныбы:7Ә

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Темірхан Медетбек. «Тәуелсізбін» өлеңі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.1.1.1; Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау

7.2.3.1 Шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау

Сабақтың мақсаты:

Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдайды

Шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдауды үйренеді.

Құндылықтарға баулу:

Заң және тәртіп

өз ойларын, эмоциясын және мінез-құлқын бақылау

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылық

ты ояту

7 мин.

І.Ұйымдастыру кезеңі:

а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу


Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі қолданылады. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.

Сабаққа кіріспе


(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады.

Өз ойымен бөліседі.

  1. Темірхан Медетбек деген кім?

  2. «Тәуелсізбін»деген өлеңі туралы не айта аласың?

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзіменынталандыру.

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

31 мин.

12-тапсырма:

Темірхан Медетбектің өмірбаянын оқып, астындағы сұрақтарға жауап беріңдер.

Айтылым:

Темірхан Медетбектің өмірбаянын оқып, астындағы сұрақтарға жауап береді.

Дескриптор: Жалпы - 3 балл.

-Сұрақтарға жауап береді.


Оқулық, жұмыс дәптері


13-тапсырма.

1. Өлең жолдарынан түсінгендеріңді айтып беріңдер.


Дескриптор: Жалпы - 3 балл.

-Өлең жолдарынан түсінгендеріңді айтып береді.



Оқулық, жұмыс дәптері


14-тапсырма.

Өз ойларыңдағы тәуелсіздік ұғымы мен өлеңдегі тәуелсіздік ұғымын салыстырып, дәптерге жазыңдар.

Өз ойларыңдағы тәуелсіздік ұғымы мен өлеңдегі тәуелсіздік ұғымын салыстырып, дәптерге жазады

Дескриптор: Жалпы - 3 балл.

-өз ойларын жазады.


Оқулық, жұмыс дәптері

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.



«Бір ауыз сөз» әдісі.

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Жеке жұмыс:

Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б.

Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. СОнымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін

«Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды.





«Бекітілді»


Бөлім:

4-бөлім. Ұрпақ тәрбиесі

Педагогтің аты-жөні:

Д.А.Мамбеталина

Күні:

22.04

Сыныбы:7Ә

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Өлеңнің көркемдік ерекшелігі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.3.4.1 Әдеби шығарманың эстетикалық құндылығы


Сабақтың мақсаты:

Әдеби шығарманың эстетикалық құндылығын түсінеді.

Құндылықтарға баулу:

Заң және тәртіп

өз ойларын, эмоциясын және мінез-құлқын бақылау

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

7 мин.

Ұйымдастыру кезеңі:

(Ұ) Оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.


Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.

Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.

Сабаққа кіріспе



(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады.

Өз ойымен бөліседі.




  1. Қазақстан тәуелсіздігін алғанына биыл қанша жыл болды?

  2. Тәуелсіздік мерекесі қай күні тойланады?

  3. Тәуелсіздік алғаннан кейін Қазақстан қалай дамыды?

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

31 мин.

Мәтінмен жұмыс.

Тәуелсіздік туралы өлеңдерді естеріңе түсіріп, жалпы мазмұнын айтып беріңдер.

Тәуелсіздік туралы өлеңдерді естеріңе түсіріп, жалпы мазмұнын айтып береді.

Дескриптор: Жалпы -3 балл.

Шығармагың мазмұнын айтады.

Оқулық

Жұмыс дәптерлері


1-тапсырма.

Тәуелсіздік-тірегім тақырытында шағын ой толғау жазыңдар.

Тәуелсіздік-тірегім тақырытында шағын ой толғау жазады.

Дескриптор: Жалпы -4 балл

- ой толғау жазады.

Оқулық

Жұмыс дәптерлері


Шығармашылық жұмыс.

Тәуелсіздік тақырыбына 2 шумақ өлең шығарыңдар.

Тәуелсіздік тақырыбына 2 шумақ өлең шығарады.

Дескриптор:

Жалпы - 4 балл

-өлең шығарады.

Оқулық

Жұмыс дәптерлері

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.



«Аяқталмаған сөйлем» әдісі.

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі:Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім.

- бүгін сабақта қуантқаны.....

- мен өзімді.....үшін мақтар едім.

- маған ерекше ұнағаны.....

- сабақтан соң маған........келді

- бүгін маған..........сәті түсті.

- қызықты болғаны.....

- ......қиындық тудырды.

- менің түсінгенім.....

- енді мен......аламын.

Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың!

Жақсы!

Талпын!


Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.





«Бекітілді»


Бөлім:

4-бөлім. Ұрпақ тәрбиесі

Педагогтің аты-жөні:

Д.А.Мамбеталина

Күні:

24.04

Сыныбы:7Ә

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Тәуелсіз Қазақстан

БЖБ№7

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.3.4.1 Әдеби шығарманың эстетикалық құндылығы


Сабақтың мақсаты:

Әдеби шығарманың эстетикалық құндылығын түсінеді.

Құндылықтарға баулу:

Заң және тәртіп

өз ойларын, эмоциясын және мінез-құлқын бақылау

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

7 мин.

Ұйымдастыру кезеңі:

(Ұ) Оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.


Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.

Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.

Сабаққа кіріспе



(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады.

Өз ойымен бөліседі.




  1. Қазақстан тәуелсіздігін алғанына биыл қанша жыл болды?

  2. Тәуелсіздік мерекесі қай күні тойланады?

  3. Тәуелсіздік алғаннан кейін Қазақстан қалай дамыды?

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

31 мин.

Мәтінмен жұмыс.

Тәуелсіздік туралы өлеңдерді естеріңе түсіріп, жалпы мазмұнын айтып беріңдер.

Тәуелсіздік туралы өлеңдерді естеріңе түсіріп, жалпы мазмұнын айтып береді.

Дескриптор: Жалпы -3 балл.

Шығармагың мазмұнын айтады.

Оқулық

Жұмыс дәптерлері


1-тапсырма.

Тәуелсіздік-тірегім тақырытында шағын ой толғау жазыңдар.

Тәуелсіздік-тірегім тақырытында шағын ой толғау жазады.

Дескриптор: Жалпы -4 балл

- ой толғау жазады.

Оқулық

Жұмыс дәптерлері


Шығармашылық жұмыс.

Тәуелсіздік тақырыбына 2 шумақ өлең шығарыңдар.

Тәуелсіздік тақырыбына 2 шумақ өлең шығарады.

Дескриптор:

Жалпы - 4 балл

-өлең шығарады.

Оқулық

Жұмыс дәптерлері

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.



«Аяқталмаған сөйлем» әдісі.

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі:Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім.

- бүгін сабақта қуантқаны.....

- мен өзімді.....үшін мақтар едім.

- маған ерекше ұнағаны.....

- сабақтан соң маған........келді

- бүгін маған..........сәті түсті.

- қызықты болғаны.....

- ......қиындық тудырды.

- менің түсінгенім.....

- енді мен......аламын.

Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың!

Жақсы!

Талпын!


Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.






«Бекітілді»

Бөлім:

4-бөлім. Ұрпақ тәрбиесі

Педагогтің аты-жөні:

Д.А.Мамбеталина

Күні:

29.04

Сыныбы:7Ә

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Төлен Әбдік «Қонақтар» әңгімесі тақырыбы мен идеясы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.1.1.1; Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау

7.2.2.1Эпикалық, поэзиялық , драмалық шығармадағы автор бейнесін анықтау.

Сабақтың мақсаты:

Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдайды

Эпикалық, поэзиялық , драмалық шығармадағы автор бейнесін анықтауды үйренеді

Құндылықтарға баулу:

Заң және тәртіп

өз ойларын, эмоциясын және мінез-құлқын бақылау

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

7 мин.

Ұйымдастыру кезеңі:

(Ұ) Оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.

Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.

Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.

Сабаққа кіріспе



(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады.

Өз ойымен бөліседі.



  1. Төлен Әбдіков жайлы не білесің?

  2. Жазушының басқа қандай шығармалары бар?

  3. «Қонақтар» әігімесі не туралы?


Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

31 мин.


5-тапсырма.

«Құтты қонақ келсе, қой егіз табады»деген мақалдың мағынасын мұғалімнің көмегімен түсіндіріп, өз ойларыңды дәптерге жазыңдар

«Құтты қонақ келсе, қой егіз табады»деген мақалдың мағынасын мұғалімнің көмегімен түсіндіріп, өз ойларын дәптерге жазады

Дескриптор: Жалпы – 3 балл.


-өз ойларын дәптерге жазады.


Оқулық, жұмыс дәптерлері, ДК


7-тапсырма.Ауылдағы Ерғабыл қарт пен қалалық болып кеткен баласы Сапабектің әңгімелерінен олардың мақсаттары мен көзқарастарының қвйшылығы қалай көрінеді? Сұраққа жауап беріңдер



Ауылдағы Ерғабыл қарт пен қалалық болып кеткен баласы Сапабектің әңгімелерінен олардың мақсаттары мен көзқарастарының қвйшылығы қалай көрінеді? Сұраққа жауап береді




-Сұраққа жауап береді.


Оқулық, жұмыс дәптерлері, ДК


10-тапсырма. «Қонақтар» әңгімесін оқыңдар, берілген уақыт ішінде тапсырманы орын даңдар.

Уақыт мөлшері: 7 минут. Түсінгендеріңді өз сөздеріңмен айтып беріңдер.

Әңгімені оқып, берілген уақыт ішінде тапсырманы орындайды.

Дескриптор:

Жалпы – 3 балл.


- сұрақтар бойынша өз ойын үш сөйлеммен қорытынды-лайды.

Оқулық, жұмыс дәптерлері, ДК.

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.


«Аяқталмаған сөйлем» әдісі.

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі:Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім.

- бүгін сабақта қуантқаны.....

- мен өзімді.....үшін мақтар едім.

- маған ерекше ұнағаны.....

- сабақтан соң маған........келді

- бүгін маған..........сәті түсті.

- қызықты болғаны.....

- ......қиындық тудырды.

- менің түсінгенім.....

- енді мен......аламын.

Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың!

Жақсы!

Талпын!


Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.





«Бекітілді»

Бөлім:

4-бөлім. Ұрпақ тәрбиесі

Педагогтің аты-жөні:

Д.А.Мамбеталина

Күні:

06.05

Сыныбы:7

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

«Қонақтар» әңгімесінің кейіпкерлер жүйесі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.1.2.1 ; Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау.

7.2.1.1.Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салғастыру

Сабақтың мақсаты:

Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдайды

Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыруды үйренеді

Құндылықтарға баулу:

Заң және тәртіп

өз ойларын, эмоциясын және мінез-құлқын бақылау

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

7 мин.

І.Ұйымдастыру кезеңі:

а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу

Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі қолданылады. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.

Сабаққа кіріспе



(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады.

Өз ойымен бөліседі.



Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

  1. Қонақтар әңгімесінде қандай кейіпкерлер бар?

  2. Шығармада қандай көркемдегіш құралдар қолданылған?

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді.

ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

31 мин.


Мәтінмен жұмыс:

Әңгімені оқып, астында берілген сұрақтарға жауап беріңдер.

Мәтінді оқиды, астында берілген сұрақтарға жауап береді.

Дескриптор: Жалпы-3 балл:

-сұрақтарға жауап береді.

-талқылайды.

Оқулық, жұмыс дәптерлері.

«Түртіп алу» әдісі

2-тапсырма.

Шығарманың тақырыбы Қонақтар болуының себебі неде деп ойлайсыңдар, айтыңдаршы? Сендер басқаша қалай атар едіңдер?

Шығарманың тақырыбы Қонақтар болуының себебі неде деп ойлайтындарын айтады.Бақсаша қалай атайтындарын айтады

Дескриптор: Жалпы-3 балл:

-мұғалімнің сұрақтарына жауап береді.

Оқулық, жұмыс дәптерлері.


3-тапсырма.

Әңгіменің өздеріңе ұнаған бөлімінің мазмұнын айтып беріңдер.

Әңгіменің өздеріңе ұнаған бөлімінің мазмұнын айтып беріңдер.

Дескриптор: Жалпы-4 балл:

-мазмұн айтып береді

Оқулық, жұмыс дәптерлері

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.


«Бір ауыз сөз» әдісі.

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі:Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

Жеке жұмыс:

Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б.

Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. СОнымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін

«Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды.






«Бекітілді»

Бөлім:

4 – бөлім. Ұрпақ тәрбиесі

Педагогтің аты-жөні:

Д.А.Мамбеталина

Күні:

08.05

Сыныбы:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Шығарманың композициялық құрылымы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.1.1.1; Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау

7.2.3.1 Шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау


Сабақтың мақсаты:

Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдайды

Шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдаумен танысады

Құндылықтарға баулу:

Заң және тәртіп

өз ойларын, эмоциясын және мінез-құлқын бақылау

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

7 мин.

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру


Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.

Оқулық, жұмыс дәптерлері

ДК экраны

Жаңа сабаққа кіріспе



(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады.

Өз ойымен бөліседі.



Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

  1. Шығарманың композициялық құрылымы деген не?

  2. Қандай көркемдегіш құралдарды білесіңдер?

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

31 мин.


5-тапсырма.

«Қонақтар» әңгімесіндегі көркемдегіш құралдарды тауып, дәптерлеріңе бөліп жазыңдар

«Қонақтар» әңгімесіндегі көркемдегіш құралдарды тауып, дәптерлеріңе бөліп жазады.

Дескриптор: Жалпы -3 балл.

-тапсырманы орындайды.

Оқулық,

жұмыс дәптерлері.


«Түртіп алу» әдісі

6-тапсырма.

«Туған жер» өлеңінің композиторлық құрылымы қандай екенін айтып беріңдер.

«Туған жер» өлеңінің композиторлық құрылымы қандай екенін айтып беріңдер

Дескриптор: Жалпы -3 балл.

-сұраққа жауап береді.

Оқулық,

жұмыс дәптерлері.



7-тапсырма.

Әртүрлі көркемдегіш құрылымдарды пайдаланып, еркін тақырыпта өлең шығарыңдар.

Әртүрлі көркемдегіш құрылымдарды пайдаланып, еркін тақырыпта өлең шығарады.

Дескриптор: Жалпы -4 балл.

- өлең шығарады.

Оқулық,

жұмыс дәптерлері.


Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.


«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.


Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі:Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.


Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.



«Бекітілді»

Бөлім:

4 – бөлім. Ұрпақ тәрбиесі

Педагогтің аты-жөні:

Д.А.Мамбеталина

Күні:

13.05

Сыныбы:7Ә

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Әңгіме кейіпкерлері. Шығармадағы ұлттық құндылықБЖБ№8 Мазмұндама

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.1.4.1; Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып,үзінділерді жатқа айту.

7.2.4.1. Шығармадағы оқиға желісін өзіндік

көзқарас тұрғысынан дамытып жазу

Сабақтың мақсаты:

Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып,үзінділерді жатқа айтады

Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазуды үйренеді

Құндылықтарға баулу:

Заң және тәртіп

өз ойларын, эмоциясын және мінез-құлқын бақылау

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

7 мин.

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру


Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.

Оқулық, жұмыс дәптерлері

ДК экраны

Сабаққа кіріспе



(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады.

Өз ойымен бөліседі.



Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

  1. Шғармада басты кеіпкер деген кім?

  2. Басты кейіпкерден басқа тағы қандай кейіпкерлер болады?


Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

31 мин.

8-тапсырма.

М.Шахановтың «Нарынқұм зауалы» шығармасының кейңпкелеріне мінездеме беріп, дәптерлеріңе жазыңдар.

М.Шахановтың «Нарынқұм зауалы» шығармасының кейңпкелеріне мінездеме беріп, дәптерлеріне жазады.

Дескриптор: Жалпы -5 балл.

-мінездеме жазады,

Оқулық,

жұмыс дәптерлері.



9-тапсырма.

Қонақтар әігімесіндегі Ерғабыл қарттың бейнесін ашып айтып беріңдер

Қонақтар әігімесіндегі Ерғабыл қарттың бейнесін ашып айтып береді.

Дескриптор: Жалпы -5 балл.

Тапсырманы орындайды

Оқулық,

жұмыс дәптерлері.


Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.


«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.


Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.


Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.


Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.






«Бекітілді»

Бөлім:

4 – бөлім.Ұрпақ тәрбиесі

Педагогтің аты-жөні:

Д.А.Мамбеталина

Күні:

15.05

Сыныбы:7Ә

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

А.С.Пушкин. Ескерткіш

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

.1.2.1; Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау.

7.2.2.1 Эпикалық, поэзиялық , драмалық шығармадағы автор бейнесін анықтау.

Сабақтың мақсаты:

Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдайды

Эпикалық, поэзиялық , драмалық шығармадағы автор бейнесін анықтауды үйренеді

Құндылықтарға баулу:

Заң және тәртіп

өз ойларын, эмоциясын және мінез-құлқын бақылау

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

7 мин.

Ұйымдастыру кезеңі:

(Ұ) Оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.

Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.

Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.

Сабаққа кіріспе



(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады.

Өз ойымен бөліседі.



Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.


  1. А.Пушкин туралы не білесің?

  2. Ескерткіш өлеңінде не туралы айтылған?

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

31 мин.

Мәтінмен жұмыс

Ақынның өмірбаянын оқып,мінездеме беріңдер


Ақынның өмірбаянын оқып,мінездеме береді


Дескриптор:
Жалпы -3 балл

-мінездеме ебреді

Оқулық

Жұмыс дәптерлері


8-тапсырма.

Өлеңнен лирикалық кейіпкер бейнесін ашатын тірек-сызба жасап, дәптерлеріңе жазыңдар

Өлеңнен лирикалық кейіпкер бейнесін ашатын тірек-сызба жасап, дәптерлеріңе жазады

Дескриптор: Жалпы -4 балл

- тірек-сызба жасап, жазады

Оқулық

Жұмыс дәптерлері


9-тапсырма:

Ескерткіштер не үшін қойылады деген сұраққа жауап жазыңдар

Ескерткіштер не үшін қойылады деген сұраққа жауап жазады

Дескриптор:

Жалпы -3балл

- сұраққа жауап жазады.


Оқулық

Жұмыс дәптерлері

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.



«Аяқталмаған сөйлем» әдісі.

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі:Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім.

- бүгін сабақта қуантқаны.....

- мен өзімді.....үшін мақтар едім.

- маған ерекше ұнағаны.....

- сабақтан соң маған........келді

- бүгін маған..........сәті түсті.

- қызықты болғаны.....

- ......қиындық тудырды.

- менің түсінгенім.....

- енді мен......аламын.

Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың!

Жақсы!

Талпын!


Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.





«Бекітілді»

Бөлім:

4 – бөлім. Ұрпақ тәрбиесі

Педагогтің аты-жөні:

Д.А.Мамбеталина

Күні:

22.05

Сыныбы:7

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Шығарманың көркемдік ерекшелігі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.2.3.1 Шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау

Сабақтың мақсаты:

Шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдауды үйренеді

Құндылықтарға баулу:

Заң және тәртіп

өз ойларын, эмоциясын және мінез-құлқын бақылау

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

7 мин.

І.Ұйымдастыру кезеңі:

а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу

Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі қолданылады. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.

Сабаққа кіріспе


(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады.

Өз ойымен бөліседі.


.

  1. Эпифора деген не?

  2. Анафора деген не?

  3. Синекдоха деген не?

  4. Аллитерация деген не?

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

31 мин.

6-тапсырма:

Шығарманың көркемдік ерекшелігі деген не деген сұраққа жауап беріңдер

Шығарманың көркемдік ерекшелігі деген не деген сұраққа жауап береді

Дескриптор: Жалпы - 3 балл.

-сұраққа жауап береді

Оқулық, жұмыс дәптері


7-тапсырма.

Көркемдегіш құралдарды пайдаланып, еркін тақырыпта шығарма жазыңдар

Көркемдегіш құралдарды пайдаланып, еркін тақырыпта шығарма жазады

Дескриптор: Жалпы - 3 балл.

-шығарма жазады.

Оқулық, жұмыс дәптері


10-тапсырма. Мәтінді тыңдаңдар. Ішінен қандай көркемдегіш құралдар бар екенін тауып, дәптерлеріңе жазыңдар

Мәтінді тыңдайды. Ішінен қандай көркемдегіш құралдар бар екенін тауып, дәптерлеріңе жазады

Дескриптор: Жалпы - 3 балл.

-Мәтінді тыңдайды.

-тапсырманы орындайды

Оқулық, жұмыс дәптері

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.



«Бір ауыз сөз» әдісі.

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі:Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

Жеке жұмыс:

Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б.

Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. СОнымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін

«Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды.







Жариялаған:
Мамбеталина DINA
16 Сәуір 2025
177
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі