Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
7-сынып ТЖБ.Қазақ әдебиеті Арман Пв баспасы 2025ж
Қазақ әдебиеті пәні бойынша 7-сыныпқа арналған тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмалары
Код_________
Бөлім |
Тақырып |
Оқу мақсаттары |
Тапсырма түрлері |
Балл |
Түсіну және жауап беру |
М.Жұмабаевтың «Батыр Баян» поэмасы М.Әуезовтің «Көксерек» әңгімесі. Қ.Қайсеновтің «Жау тылындағы бала» повесі Сансызбай Сарғасқаевтың «Тәмпіш қара» повесі |
7.1.1.1 Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау 7.1.2.1 Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау |
Жауап нұсқаларынан бір дұрысын таңдау/жабық сұрақтар |
5 |
Анализ және интерпретация |
7.2.1.1 Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салғастыру 7.2.3.1 Шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау. 7.2.4.1 Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу. |
Қысқа жауапты қажет ететін ашық сұрақтар |
10 |
|
Бағалау және салыстыру |
7.3.3.1 Шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу. |
Толық жауапты қажет ететін сұрақтар |
5 |
|
|
|
|
Барлығы |
20 |
1. "Батыр Баян" поэмасының кейіпкеріне жатпайтын қатар.
А. Құралай
В. Ноян
С. Қамажай
Д. Баян [1]
2. Ноянның іс-әрекетін Баян не деп бағалайды?
А. Кекшілдік
В. Алғырлық
С. Сатқындық
Д. Адалдық [1]
3. Жазушы «Көксерек» әңгімесіндегі шығарма сюжеті бойынша оқиғаның басталуы
А. Құрмаштың үйі
В. Қараадыр ауылы
С. Қасқырлар мекені
Д. Қасқырлар тобы [1]
4. Қ.Қайсеновтің «Жау тылындағы бала» повесіндегі жас партизан, патриот, он жасар бала кім?
А. Жомарт;
В. Қасен;
С. Сейтеш;
Д. Серік. [1]
5. «Тәмпіш қара» повесінің кейіпкерлеріне жатпайтын қатар.
А. Ертай;
В. Бисекүл;
С. Сейтеш;
Д. Иманбек. [1]
6. « Батыр Баян» поэмасынан берілген мысалдарды көркемдегіш құралдармен сәйкестендіріңіз. [3]
№ |
Көркемдегіш құралдар |
Сәйкестендіру |
Шығармадан мысалдар |
1 |
анафора |
|
Жас Баян жауды талай көрмеп пе еді, Сорғалап сұңқардайын төнбеп пе еді, Майданда жолбарыстай жалғыз ойнап, Сан қолға аш бөрідей кірмеп пе еді?! Жебесі көбе бұзып, жүректі үзбей, Найзасын, сірә, шалғай сермеп пе еді? – |
2 |
аллитерация |
Көр болсақ, көрді көрмей, Тәңірі оңдай ма? Ер Баян неге батқан терең ойға? Мен сорды көргеннен-ақ сүйген Баян, Қосылсақ, Баянға ауыр дерт болмай ма? |
|
3 |
ассонанс |
Жүректен атып ыршып шыққан қанмен Жалғыз-ақ «Аһ» десті де, «Жаным!» десті. |
|
4 |
риторикалық сұрақ |
Жас Ноян жүйрігінің мойнын бұрды, Жас Ноян Ер Баянға қарсы жүрді. Жақындап, келіп қалып ағасына, Түсінен шошыды да, тоқтап тұрды. |
|
5 |
эпифора |
Ерлерді ұмытса да ел, сел ұмытпас, Ерлерді ұмытса да ел, жел ұмытпас. Ел үшін жаннан кешіп, жауды қуған Ерлерді ұмытса да ел, шөл ұмытпас. |
7. Көксеректі жауыздыққа, соншама өшпенділікке баулыған нәрсе не? Әлде табиғаттың қатаң заңы ма, қасқырлар әлемінің тіршілік заңы солай ма?» өз көзқарасыңызды дамытып жазыңыз. (3-4 сөйлем).
_____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________[2]
8. Құрмаш пен «Тәмпіш қара» повесіндегі Шаншатайды қазіргі балалармен салыстыра, суреттеп жазыңыз. Өз ойыңызды 5-6 сөйлеммен білдіріңіз.
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ [2]
9. Қ. Қайсеновтың «Жау тылындағы бала» повесі бойынша берілген үзіндіні әрі қарай дамытып жазыңыз (3-4 сөйлем).
– Мама, ана жерде біреу отыр. Ол мұнда келіп неге тығылмайды? – деді. Анна Ивановна орнынан тұрып, баласының нұсқаған жағын қарап еді, шынында да,
ашық алаңда біреу отыр екен.
– Мама, анау Серік қой! _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________[3]
10. «Ноянның қалмақ қызымен кетуін сатқындық деуге бола ма?» деген тақырыпта шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, аргументативті эссе жазыңыз. 100-120 сөз
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________[5]
Балл қою кестесі
Тапсырма |
Дескриптор |
Балл |
1 |
В |
1 |
2 |
А |
1 |
3 |
В |
1 |
4 |
С |
1 |
5 |
А |
1 |
6 |
Шығарма үзіндісіндегі көркемдегіш тәсілдерді (ассонанс, аллитерация, қайталау түрлері: анафора, эпифора) анықтайды. |
1 1 |
Дұрыс жауаппен сәйкестендіреді. |
1 |
|
7
|
Көксеректі жауыздыққа баулыған нәрсені, тіршілік заңын өз көзқарасымен дамытып жазады. |
1 |
3-4 сөйлеммен жазады. |
1 |
|
8
|
Құрмаш пен «Тәмпіш қара» повесіндегі Шаншатайды қазіргі балалармен салыстырып, суреттеп жазады. |
1 |
Өз ойыңызды 5-6 сөйлеммен білдіреді. |
1 |
|
9
|
Берілген ойды әрі қарай дамытып жазады. (3-4 сөйлем). |
1 1 |
Өз ойын білдіреді.. |
1 |
|
10 |
Шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, аргументативті эссе жазады. |
1 |
|
Шығармадан дәлелдер келтіреді. |
1 |
|
Кейіпкерлер іс-әрекетін талдай отырып, шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдайды. |
1 |
|
Аргументтер келтіреді. |
1 |
|
Жазба жұмысын сөз санын сақтай отырып жазады |
1 |
|
Барлығы |
20 |
ДҰРЫС ЖАУАПТАР
Қазақ әдебиеті пәні бойынша 7-сыныпқа арналған тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмалары
Код_________
Бөлім |
Тақырып |
Оқу мақсаттары |
Тапсырма түрлері |
Балл |
Түсіну және жауап беру |
М.Жұмабаевтың «Батыр Баян» поэмасы М.Әуезовтің «Көксерек» әңгімесі. Қ.Қайсеновтің «Жау тылындағы бала» повесі Сансызбай Сарғасқаевтың «Тәмпіш қара» повесі |
7.1.1.1 Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау 7.1.2.1 Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау |
Жауап нұсқаларынан бір дұрысын таңдау/жабық сұрақтар |
5 |
Анализ және интерпретация |
7.2.1.1 Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салғастыру 7.2.3.1 Шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау. 7.2.4.1 Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу. |
Қысқа жауапты қажет ететін ашық сұрақтар |
10 |
|
Бағалау және салыстыру |
7.3.3.1 Шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу. |
Толық жауапты қажет ететін сұрақтар |
5 |
|
|
|
|
Барлығы |
20 |
1. "Батыр Баян" поэмасының кейіпкеріне жатпайтын қатар.
А. Құралай
В. Ноян
С. Қамажай
Д. Баян [1]
2. Ноянның іс-әрекетін Баян не деп бағалайды?
А. Кекшілдік
В. Алғырлық
С. Сатқындық
Д. Адалдық [1]
3. Жазушы «Көксерек» әңгімесіндегі шығарма сюжеті бойынша оқиғаның басталуы
А. Құрмаштың үйі
В. Қараадыр ауылы
С. Қасқырлар мекені
Д. Қасқырлар тобы [1]
4. Қ.Қайсеновтің «Жау тылындағы бала» повесіндегі жас партизан, патриот, он жасар бала кім?
А. Жомарт;
В. Қасен;
С. Сейтеш;
Д. Серік. [1]
5. «Тәмпіш қара» повесінің кейіпкерлеріне жатпайтын қатар.
А. Ертай;
В. Бисекүл;
С. Сейтеш;
Д. Иманбек. [1]
6. « Батыр Баян» поэмасынан берілген мысалдарды көркемдегіш құралдармен сәйкестендіріңіз. [3]
№ |
Көркемдегіш құралдар |
Сәйкестендіру |
Шығармадан мысалдар |
1 |
а |
|
Жас Баян жауды талай көрмеп пе еді, Сорғалап сұңқардайын төнбеп пе еді, Майданда жолбарыстай жалғыз ойнап, Сан қолға аш бөрідей кірмеп пе еді?! Жебесі көбе бұзып, жүректі үзбей, Найзасын, сірә, шалғай сермеп пе еді? – |
2 |
аллитерация |
Көр болсақ, көрді көрмей, Тәңірі оңдай ма? Ер Баян неге батқан терең ойға? Мен сорды көргеннен-ақ сүйген Баян, Қосылсақ, Баянға ауыр дерт болмай ма? |
|
3 |
а |
Жүректен атып ыршып шыққан қанмен Жалғыз-ақ «Аһ» десті де, «Жаным!» десті. |
|
4 |
риторикалық сұрақ |
Жас Ноян жүйрігінің мойнын бұрды, Жас Ноян Ер Баянға қарсы жүрді. Жақындап, келіп қалып ағасына, Түсінен шошыды да, тоқтап тұрды. |
|
5 |
эпифора |
Ерлерді ұмытса да ел, сел ұмытпас, Ерлерді ұмытса да ел, жел ұмытпас. Ел үшін жаннан кешіп, жауды қуған Ерлерді ұмытса да ел, шөл ұмытпас. |
7. Көксеректі жауыздыққа, соншама өшпенділікке баулыған нәрсе не? Әлде табиғаттың қатаң заңы ма, қасқырлар әлемінің тіршілік заңы солай ма?» өз көзқарасыңызды дамытып жазыңыз. (3-4 сөйлем).
_____________________ «Көксерек» әңгімесінде жазушы қасқырдың мінез-құлқы, өзіне тән табиғи қасиеттерін тақырып етіп алып, айналаны қоршаған табиғаттың өз заңы, өзіндік ерекшелігі бар екендігін адамдардың түсіне білуі қажет деген ойды білдіреді. Бұл шығармада М.Әуезов табиғат пен адам арасындағы байланысты көрсетеді.
_____________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________[2]
8. Құрмаш пен «Тәмпіш қара» повесіндегі Шаншатайды қазіргі балалармен салыстыра, суреттеп жазыңыз. Өз ойыңызды 5-6 сөйлеммен білдіріңіз.
Шаншатай – қаладан келген көзі ашық бала, ол "Октябрь балалары" деп аталатын газеттің бар екендігін ауыл балаларына таныстырып, Ертайдың суретшілік дарындылығын бағалай отырып, осы газетке ең жақсы суретіңді жіберейік деп үлкен үміт артып Ертайдың қабілетін шыңдай түседі. Әншейінде көзге ілінбей жүретін газет тасушы Теке қартты ауыл балаларына сыйлай білуді ұғындырады.Қазіргі жас жеткіншектер барлық мүмкіндіктері бола тұрса да балалар басылымдарына көп жазыла бермейді, ал повесть кейіпкерлері сол газеттің келуін асыға күтіп,тіпті ауылдан жырақта тұратын Теке қарияның үйіне іздеп барып, алып оқиды.
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ [2]
9. Қ. Қайсеновтың «Жау тылындағы бала» повесі бойынша берілген үзіндіні әрі қарай дамытып жазыңыз (3-4 сөйлем).
– Мама, ана жерде біреу отыр. Ол мұнда келіп неге тығылмайды? – деді. Анна Ивановна орнынан тұрып, баласының нұсқаған жағын қарап еді, шынында да,
ашық алаңда біреу отыр екен.
– Мама, анау Серік қой! _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________[3]
10. «Ноянның қалмақ қызымен кетуін сатқындық деуге бола ма?» деген тақырыпта шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, аргументативті эссе жазыңыз. 100-120 сөз
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________[5]
Балл қою кестесі
Тапсырма |
Дескриптор |
Балл |
1 |
В |
1 |
2 |
А |
1 |
3 |
В |
1 |
4 |
С |
1 |
5 |
А |
1 |
6 |
Шығарма үзіндісіндегі көркемдегіш тәсілдерді (ассонанс, аллитерация, қайталау түрлері: анафора, эпифора) анықтайды. |
1 1 |
Дұрыс жауаппен сәйкестендіреді. |
1 |
|
7
|
Көксеректі жауыздыққа баулыған нәрсені, тіршілік заңын өз көзқарасымен дамытып жазады. |
1 |
3-4 сөйлеммен жазады. |
1 |
|
8
|
Құрмаш пен «Тәмпіш қара» повесіндегі Шаншатайды қазіргі балалармен салыстырып, суреттеп жазады. |
1 |
Өз ойыңызды 5-6 сөйлеммен білдіреді. |
1 |
|
9
|
Берілген ойды әрі қарай дамытып жазады. (3-4 сөйлем). |
1 1 |
Өз ойын білдіреді.. |
1 |
|
10 |
Шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, аргументативті эссе жазады. |
1 |
|
Шығармадан дәлелдер келтіреді. |
1 |
|
Кейіпкерлер іс-әрекетін талдай отырып, шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдайды. |
1 |
|
Аргументтер келтіреді. |
1 |
|
Жазба жұмысын сөз санын сақтай отырып жазады |
1 |
|
Барлығы |
20 |

