№80 Жұрнақ пен жалғау 2 сынып

Тақырып бойынша 31 материал табылды

№80 Жұрнақ пен жалғау 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
№80 Жұрнақ пен жалғау
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру ұйымының атауы


Бөлім

Дені саудың – жаны сау”

Пәні:

Қазақ тілі

Күні:


Педагогтің аты-жөні:


Сынып:1

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтыңтақырыбы

80 Жұрнақ пен жалғау

Оқубағдарламасынасәйкесоқытумақсаттары

2.2.3.1 мəтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру жəне

жауап беру;

2.1.4.1 тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырып бойынша

əңгіме құрау;

2.4.2.1 мұғалімнің көмегімен түбір мен қосымшаны ажырату;

2.1.3.1 күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты өзара

сұхбаттасу

Сабақтың мақсаты

Мəтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастырады жəне жауап

береді. Тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырып бойынша

əңгіме құрайды. Мұғалімнің көмегімен түбір мен қосымшаны ажыратады.

Күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты өзара пікір білдіреді

Құндылықтар:

Ақпан айы: ЖАСАМПАЗДЫҚ ЖӘНЕ ЖАҢАШЫЛДЫҚ

Сабақ құндылығы: ЖАСАМПАЗДЫҚ ЖӘНЕ ЖАҢАШЫЛДЫҚ

Апта дәйексөзі: Жасампаздық – бәрімізге өнеге


Сабақ барысы

Сабақтың

кезеңі/уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушыныңәрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтыңбасы

(3мин)

Ұйымдастырукезеңі:

Психологиялық ахуал орнату.

«Жалғастыр» ойыны.

Балалар шеңбер құрып

тұрады. Мұғалім бір сөзді айтып, допты лақтырады.Қағып алған оқушы бірден сол сөзге қосымша жалғап айтады.

Берілген тапсырманы

бірге орындайды.

Мысалы: дәптер десе,

допты қағып алған оқуш

ҚБ.

«Отшашу» арқылы

бағалау


Доп

Сабақтың

ортасы

(5 мин)









10 мин















Сергіту сәті

2 минут


8 мин



Үй тапсырмасын тексеру

65- жаттығу, 30-бет

Құндылық мақсаты: Басқалар үшін маңызды тапсырмаларды орындаудың

қажеттілігі мен маңыздылығын түсіну

Жаңа сабақ

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын жариялау

67-жаттығу

Мәтінді оқып, Жұмбақшалдың не дегенін болжап айт.

"Неге, Неге?" әдісі

  • Мәтін мазмұны бойынша бір-біріңе сұрақ қойыңдар

  • Жер, Күн, ауаның адам денсаулығына әсері туралы топта талқыла


Жатқа жазу

Мақалдарды жатқа жаз

  • Қарамен жазылған сөздердегі жұрнақ пен жалғауды тиісті белгімен белгіле



Сергіту сәті.

«Тіс тазалау» артикуляциялық жаттығу


Саралау тапсырмасы

Ф. Т.

Сөздерді жұрнақ жалғау арқылы өзгертіп жаз. Сөз құрамын талда.

Жұмыс, іс, талап, көл, қобыз

Керекті жұрнақтар: -шік, -шы, -кер, -дық, -ты.

ЕБҚ

Сөздерді көшіріп жаз

Жұмыскер, іскер, талапты, көлшік, қобызшы


Т.ж. 71-жаттығу

Суреттегі ренжіген балалардың қайсысын қалай жұбатар едің?









Жаттығу ауызша орындалады.

Оқушылар мәтінді оқып, сұрақтарға жауап береді







Мақалдарды жатқа жазады. Қарамен жазылған сөздердегі

жұрнақ пен жалғауды

үлгі бойынша тиісті белгілермен белгілейді.


артикуляциялық жаттығуды жасайды


Тиісті жұрнақтар арқылы жаңа сөз жасап жазады. Сөздерді құрамына қарай талдайды







Топта өз жауаптарын дәйектейді





Дескриптор:

мəтінді түсініп оқиды;

сұрақтарға жауап береді;

ойынға қатысады;

шығармашылық тапсырманы

орындайды.






Дескриптор:

-мақалдарды жатқа жазады-2 ұ.

-Қарамен жазылған сөздерді сөз құрамына талдайды-3 ұ.

- сөздерді сауатты жазады-1 ұ






Дескриптор:

-Жұрнақ жалғау арқылы жаңа сөздерді жазады;

-сөздерді құрамына қарай талдайды.







2









Слайд


Оқулық

30-бет








Слайд









Үлестірмелі қағаздар

Сабақтың

соңы


2 мин







Рефлексия

5мин

Кері байланыс

Түбір сөз дегеніміз не?

-Жұрнақ дегеніміз не?

-Жалғау дегеніміз ше?

Үйге тапсырма

69-жаттығу 31-бет

«Тик-ток әдісі

Бүгінгі сабақтағы өзініңәрекеті туралы, жаңа білімді меңгерудегі өзініңжетістіктері менқиыншылығы туралы ойбөліседі. өзін бағалайды

Кері байланыс :

Бүгінгі сабақтың оқу мақсатына жеттік пе ?

Бүгінгі сабақта не үйрендің ?

Қорытынды бағалау .

ҚБ : 1-10 б жүйе

Қорытынды бағалау



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
03.02.2025
149
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі