Сабақ
тың
басы
5
минут
Өткенді
пысықтау
5
минут
Сабақ
тың
ортасы
20
минут
Сергіту
сәті
2
минут
Сабақты
қорыту
8минут
Кері
байланыс
5
минут
|
Психологиялық ахуал
қалыптастыру
Бір, екі,
үш
Сынып іші
тып-тыныш.
Жалқаулықты
тастаймыз,
Сабақты біз
бастаймыз.
Өткенді
пысықтау
Үй
тапсырмасы
7-тапсырма
Өрнектердің мәнін
тап.
8*5=40 45:5=9
5*5=25
400:5=80 20мин*5=100мин
25кг:5=5кг
Тақырыпты
ашу
–Қазақстанның монеталары мен
қағаз ақшаларында жазылған сандарды
ата.
–Тағы қай сандар жазылған
монеталарды білесің?
–Монеталар мен қағаз ақшалардың
құнын білдіретін сандарды өсу және кему ретімен атап, жазып
көрсет.
–Осы 50 тг, 100 тг және 200 тг
монеталарды, 500 тг купюраны ұсағырақ монеталармен әртүрлі нұсқада
майдалай аласың ба?
Құндылық мақсаты:Көбейту
кестесін жаттау,практикалық есептерді шешуге арналған құралдармен
жұмыс жасай алу
Жаңа
тақырып
1-тапсырма
Көбейту мен бөлуді
орында
50*2=5
онд*2=100
100*5=1 жүзд*5=5
жүзд
200*3=2
жүзд*3=600
300:6=30
онд:6=50
400:5=40
онд:5=80
600:3=6
жүзд:3=200
2-тапсырма
Жауап:
5,10,20,50,100,200,500,1000,2000,5000,10000,
200000
20000, 10000, 5000, 2000,
1000, 500, 200, 100, 50, 20, 10,
5.
Бірлескен
жұмыс
ЕБҚ және
ЕБҚ
3-тапсырма
50,100, 200 теңгелік
монеталарды 500 теңгелік купюраны ажыратады, ұсағырақ монеталармен
әртүрлі нұсқада ұсақта
100+100+100+100+100=500
50+50+50+50+50+50+50+50+50+50=500
100+100+100+200=500
50+50+100+100+200=500
50+50+50+50+100+100+100=500
50+50+50+50+50+50+200=500

ФС
тапсырмасы
4-тапсырма
Есепті
шығар
М
ай-500теңге
К
әмпит-200теңге ? теңге
Нан-100теңге
Ш: 500 + 200 + 100 = 800
тг
Ж: Барлығы 800 теңгеге сауда
жасады
Топтық
жұмыс
5-тапсырма
Есепте
20тг+50 тг=70
тг
20тг+(100 тг-80 тг)=40
тг
100 тг-50 тг=50
тг
50 тг-(50 тг-20 тг)=20
тг
50 тг*2=100
тг
10 тг:2=5
тг
6-тапсырма
Салыстыр
400 тг*400 тг 600 тг*700 тг-
200 тг
500 тг*300 тг 100 тг+900
тг*900 тг
ФС
тапсырмасы
Жұптық
жұмыс
7-тапсырма
Суретке
қара.100теңгені:
А) бірдей
монеталармен
20+20+20+20+20
50+50
10+10+10+10+10+10+10+10+10+10
Ә) әртүрлі монеталармен қалай
шығарып алуға болады?
50+20+20+10
20+20+20+10+10+20
50+10+10+20+10
Шығармашылық
тапсырма
9-тапсырма
Ойлан,
тап!
«Рөлдік ойындар»
а)Рөлдер:
сатушы мен
бала.
Қажетті заттар:
қағаз
купюралар
көшірмесі.
Жауабы: 9 л судың бағасы 600 тг
тұрады, сатушы Жалғасқа 400
тг ақша
қайтарып
береді.
ә)Бір доптың бағасы
100 тг, секіртпенің бағасы 400
тг,
с
онда 100 + 100
+ 400
= 600
(тг).
Жауабы: секіртпе
доптан 300
теңгеге қымбат
Үй
тапсырмасы
8-тапсырма
16тг,27тг,51тг,56тг,65тг және
70 теңгелік ақшаларды қандай монеталармен жинақтауға
болады?
10+5+1=16
20+5+2=27
50+1=51
50+5+1=56
50+10+5=65
50+20=70
Кері
байланыс

|
Бір-бірімен
амандасады
Үй тапсырмасын
орындайды
Тапсырмалар
ды
орындайды
Амалдарды
орындайды
Тапсырманы
орындайды
Жеке жұмыс
жасайды
Жаттығу
орындайды
Есепті
шығарады
Есептеу
жүргізеді
Салыстыру
жасайды
Тапсырмалар
ды топпен
орындайды
Шығармашы
лық тапсырма
орындайды
Үй тапсырмасын
алады
Кері байланыс
жасайды
|
Мақтау мен мадақтау арқылы
бағалап отыру
Дескриптор:
Өрнектердің мәнін
табады-1б
ҚБ:
«Монеталар»
әдісі

Дескриптор:
Қазақстанның монеталары мен
қағаз ақшаларында жазылған сандарды өсу және кему ретімен атайды,
жазады-1б
Дескриптор.
Көбейту мен бөлуді
орындайды-1б
Дескриптор:
Монеталарды өсу ретімен
жазады-1б
Монеталарды кему ретімен
жазады-1б
Дескриптор:
50,100, 200 теңгелік
монеталарды 500 теңгелік купюраны ажыратады, ұсағырақ монеталармен
әртүрлі нұсқада
ұсақтайды-1б
Өте
жақсы!

Дескриптор:
Екі амалды өрнек құрады,мәнін
есептейді-1б
Дескриптор:
Толық ондықтармен қосу, азайту
амалдарын
орындайды-1б
Дескриптор:
Салыстыру
жасайды-1б
Дескриптор:
100 теңгені әртүрлі жолмен
шы5ара алады-1б

Дескриптор:
Рөлдік ойында ақшаны есептейді
-1б

Дескриптор:
16тг,27тг,51тг,56тг,65тг және
70 теңгелік ақшаларды әртүрлі монеталармен жинақтай
алады-1б

«Бас,қол,жүрек»
әдісі
|
Заттар
Жұмыс
дәптері

Жұмыс
дәптері
Оқулық
Оқулық
Монеталар
Жұмыс
дәптері
Оқулық
Жұмыс
дәптері
Оқулық
Оқулық
Монеталар
Қағаз
купюралар
Жұмыс
дәптері
Оқулық
Монеталар
Кері байланыс
тақтасы
|