Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Бөлім 4 Үй мәдениеті

    Мектеп:


    Мұғалімнің аты-жөні:


    Пәні:

    Көркем еңбек

    Сынып:

    8

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар

    Күні:


    Сабақтың тақырыбы

    Интерьерге арналған 2D/ 3D сәнді бұйымдарды жасау

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    8.2.5.3- Өз бетінше материалдар мен техниканы анықтап, таңдай отырып, эстетикалық және техникалық талаптарға сай келетін интерьерге арналған сәндік бұйымдар дайындау.

    8.3.4.1- Өзінің және жұмыстарын жетілдіру және адаптациялауда қолданылған идеяларды талдауда және бағалауда негізінделген сыни ұсыныстар жасау.

    8.2.6.1- Техника қауіпсіздігін қадағалап, оның маңыздылығын сезіне және демонстациялай отырып, материалдар мен құралдарды қолдану.

    Сабақтың мақсаты

    • өз бетінше материалдар мен техниканы анықтайды,талқылайды

    • интерьерге арналған сәндік бұйымдарды қолданады, нобайын жасайды

    • интерьерге арналған сәндік бұйымдарды түр түсіне қарай ажыратып, құрастырады



    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Білу,түсіну,қолдану, жинақтау.

    Бағалау критерийі

    • Материалдар мен техниканы өз бетінше анықтайды.

    • Сәндік бұйымдардың қандай материалдардан тұратынын сипаттайды.

    • Берілген көрсеткіштерді орындайды.

    Тілдік мақсаттар

    • интерьер, 3d, 2d,эстетикалық, техникалық,нобай,демонстрация

    (айтылым,тыңдалым, жазылым)

    Құндылықтарға баулу

    • Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау;

    • Денсаулық,достық және айнадағыларға қамқорлық көрсету;

    • Қарым-қатынас жасау.

    Пәнаралық байланыс

    Сызу,бейнелеу,информатика, математика.

    Алдыңғы білім

    8.1.6.4 Шығармашылық жұмыстар жасау үшін әртүрлі технологиялар мен өнер материалдарын өз бетінше анықтау, таңдау және біріктіру


    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарлаған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу,оқу құралдарын дайындау.


    Қағаздан жасалған қызыл,сары,ақ раушан гүлдері арқылы 3 топқа бөлу.


    1-топ: ақ гүл

    2-топ: сары гүл

    3-топ: қызыл гүл


    «Ұшақ» әдісі арқылы алдыңғы оқуды қайталаймыз.

    Әр топ қағаздан жасалған ұшақтың бір қанатына 2-3 сұрақтар жазып, келесі топқа лақтырады.екінші топ оқушылары ұшақтың екінші қанатына жауабын жазып қайта лақтырады.сұрақтардың жауаптарының дұрыс-бұрыстығы анықталады.




    Топқа бөлу


    Қағаздан жасалған гүлдер


    Қағаздан жасалған ұшақ

    Сабақтың ортасы

    «Миға шабуыл» әдісі арқылы интербелсенді тақтадан бұйымдардың 3d,2 d суреттерін шығарып көрсету арқылы ой қозғап аламын.

    Тапсырма:

    1. 3d,2 d суреттер мен бұйымдар дегеніміз не? Оған қандай суреттер жатады?

    2. 3d,2 d кескіндердің қандай жолдары бар?

    Дескриптор:

    - 3d,2 d суреттер мен бұйымдарды анықтайды;

    - 3d,2 d кескіндердің жолдарын түсіндіреді.


    «Мозайка» әдісі арқылы әр топқа 3d суреттің, 3d бұйымның, 3d бөлме интерьері суреттері мен жай суреттердің қиындылары таратылады.

    1. Топ: 3d сурет

    2. Топ: 3d бұйым

    3. Топ: 3d бөлме интерьері

    4. Әр топ оқушылары жай сурет пен 3d суреттерді ажырата отырып , су- рет қиындыларын құрастырып, түсінік береді.

    Тапсырма:

    1суреттерді ажырата алады, сипаттайды.

    Дескриптор:

    -суреттерді ажыратты,сипаттады.


    «Қане қайтала» әдісі арқылы әр топ оқушыларына тапсырма беріледі, Оқушылар суреттен көрген бұйымдарының нобайын жасайды.

    Тапсырма:

    1. 3d сурет үлгілеріне қарай отырып,сәнді бұйымдар дайындау.

    Дескриптор:

    - 3d интерьер бұйымдарының нобайын дайындады.


    Сергіту сәті

    Оқушылар топқа бөліну кезінде пайдаланылған қағаздан жасалған гүлді алақанына салып тұрып, бір-біріне тілек тілейді.

    «Алақан » рефлексиясы

    Балалар параққа алақандарын қойып, оны жиегімен қаламмен айналдырып өтеді. Осыдан соң олар сабақ туралы мынандай сұрақтарға жауап беріп,салынған саусақтарына жазады.


    Бас бармақ- не ұнады?

    Балалы үйрек-жаңа не білдім?

    Ортан терек- не жөнінде ойландың

    Шылдыр шүмек- не ұнамады?

    Кішкене бөбек- не білгім келеді?

    3d, 2 d суреттер
















    Топтық

    Жұмыс








    Өзіндік жұмыс




    «Гүлмен тілек» сергіту






    Сабақтың соңы

    «Ашық микрафон» әдісі

    Жаңа сабақты пысықтау үшін оқушыларға микрафон ұсыну арқылы оқушылардан сұрақ- жауап аламын


    Қалыптастырушы бағалау:

    «Мұғалімге жедел хат» әдісі.

    Оқушылар көп нүктенің орнына стикерге өз ойын жазады.

    -Бүгін сабақта мен

    .............түсіндім,.............білдім.............көзімді жеткіздім.

    -бүгін сабақта қуантқаны.................................

    -мен өзімді............................үшін мақтар едім

    -маған ерекше ұнағаны...........................................

    -сабақтан соң маған..................................келді.

    -бүгін маған........................................сәті түсті.

    -қызықты болғаны..............................................

    -...........................................қиындық тудырды .

    -менің түсінгенім..............................................

    -енді мен................................................аламын.


    Микрафон макеті

    Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?

    Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

    Тапсырма тәсілі бойынша топтық жұмыс жүргіздім

    «Мозайка» әдісі арқылы әр топқа 3d суреттің, 3d бұйымның, 3d бөлме интерьері суреттері мен жай суреттердің қиындылары таратылады.

    1. Топ: 3d сурет

    2. Топ: 3d бұйым

    3. Топ: 3d бөлме интерьері

    4. Әр топ оқушылары жай сурет пен 3d суреттерді ажырата отырып , су- рет қиындыларын құрастырып, түсінік береді.

    ,

    Дескриптор:

    -суреттерді ажыратты,сипаттады.


    Қарқын,дереккөз тәсілдері бойынша

    «Ашық микрафон» әдісі Жұптық жұмыс жүргіздім


    Жаңа сабақты пысықтау үшін оқушыларға микрафон ұсыну арқылы оқушылардан сұрақ- жауап аламын


    Қорытынды тәсілі бойынша

    жеке жұмыс жүргіздім


    «Қане қайтала» әдісі арқылы әр топ оқушыларына тапсырма беріледі, Оқушылар суреттен көрген бұйымдарының нобайын жасайды.

    Тапсырма:

    3d сурет үлгілеріне қарай отырып,сәнді бұйымдар дайындау.

    Дескриптор:

    - 3d интерьер бұйымдарының нобайын дайындады.

    Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

    «Алақан » рефлексиясы

    Балалар параққа алақандарын қойып, оны жиегімен қаламмен айналдырып өтеді. Осыдан соң олар сабақ туралы мынандай сұрақтарға жауап беріп,салынған саусақтарына жазады.


    Бас бармақ- не ұнады?

    Балалы үйрек-жаңа не білдім?

    Ортан терек- не жөнінде ойландың

    Шылдыр шүмек- не ұнамады?

    Кішкене бөбек- не білгім келеді?


    Қалыптастырушы бағалау:

    «Мұғалімге жедел хат» әдісі.

    Оқушылар көп нүктенің орнына стикерге өз ойын жазады.

    -Бүгін сабақта мен

    .............түсіндім,.............білдім.............көзімді жеткіздім.

    -бүгін сабақта қуантқаны.................................

    -мен өзімді............................үшін мақтар едім

    -маған ерекше ұнағаны...........................................

    -сабақтан соң маған..................................келді.

    -бүгін маған........................................сәті түсті.

    -қызықты болғаны..............................................

    -...........................................қиындық тудырды .

    -менің түсінгенім..............................................

    -енді мен................................................аламын.

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Ахметкалиева Майра Саркытбековна
    02 Қырқүйек 2022
    1050
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    8-сынып ашық сабақ: Интерьерге арналған 2D/3D сәнді бұйымдарды жасау.

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    8-сынып ашық сабақ: Интерьерге арналған 2D/3D сәнді бұйымдарды жасау.

    Материал туралы қысқаша түсінік
    8-сынып ашық сабақ: Интерьерге арналған 2D/3D сәнді бұйымдарды жасау. 8.2.5.3- Өз бетінше материалдар мен техниканы анықтап, таңдай отырып, эстетикалық және техникалық талаптарға сай келетін интерьерге арналған сәндік бұйымдар дайындау. 8.3.4.1- Өзінің және жұмыстарын жетілдіру және адаптациялауда қолданылған идеяларды талдауда және бағалауда негізінделген сыни ұсыныстар жасау. 8.2.6.1- Техника қауіпсіздігін қадағалап, оның маңыздылығын сезіне және демонстациялай отырып, материалдар мен құралдарды қолдану.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Бөлім 4 Үй мәдениеті

    Мектеп:


    Мұғалімнің аты-жөні:


    Пәні:

    Көркем еңбек

    Сынып:

    8

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар

    Күні:


    Сабақтың тақырыбы

    Интерьерге арналған 2D/ 3D сәнді бұйымдарды жасау

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    8.2.5.3- Өз бетінше материалдар мен техниканы анықтап, таңдай отырып, эстетикалық және техникалық талаптарға сай келетін интерьерге арналған сәндік бұйымдар дайындау.

    8.3.4.1- Өзінің және жұмыстарын жетілдіру және адаптациялауда қолданылған идеяларды талдауда және бағалауда негізінделген сыни ұсыныстар жасау.

    8.2.6.1- Техника қауіпсіздігін қадағалап, оның маңыздылығын сезіне және демонстациялай отырып, материалдар мен құралдарды қолдану.

    Сабақтың мақсаты

    • өз бетінше материалдар мен техниканы анықтайды,талқылайды

    • интерьерге арналған сәндік бұйымдарды қолданады, нобайын жасайды

    • интерьерге арналған сәндік бұйымдарды түр түсіне қарай ажыратып, құрастырады



    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Білу,түсіну,қолдану, жинақтау.

    Бағалау критерийі

    • Материалдар мен техниканы өз бетінше анықтайды.

    • Сәндік бұйымдардың қандай материалдардан тұратынын сипаттайды.

    • Берілген көрсеткіштерді орындайды.

    Тілдік мақсаттар

    • интерьер, 3d, 2d,эстетикалық, техникалық,нобай,демонстрация

    (айтылым,тыңдалым, жазылым)

    Құндылықтарға баулу

    • Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау;

    • Денсаулық,достық және айнадағыларға қамқорлық көрсету;

    • Қарым-қатынас жасау.

    Пәнаралық байланыс

    Сызу,бейнелеу,информатика, математика.

    Алдыңғы білім

    8.1.6.4 Шығармашылық жұмыстар жасау үшін әртүрлі технологиялар мен өнер материалдарын өз бетінше анықтау, таңдау және біріктіру


    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарлаған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу,оқу құралдарын дайындау.


    Қағаздан жасалған қызыл,сары,ақ раушан гүлдері арқылы 3 топқа бөлу.


    1-топ: ақ гүл

    2-топ: сары гүл

    3-топ: қызыл гүл


    «Ұшақ» әдісі арқылы алдыңғы оқуды қайталаймыз.

    Әр топ қағаздан жасалған ұшақтың бір қанатына 2-3 сұрақтар жазып, келесі топқа лақтырады.екінші топ оқушылары ұшақтың екінші қанатына жауабын жазып қайта лақтырады.сұрақтардың жауаптарының дұрыс-бұрыстығы анықталады.




    Топқа бөлу


    Қағаздан жасалған гүлдер


    Қағаздан жасалған ұшақ

    Сабақтың ортасы

    «Миға шабуыл» әдісі арқылы интербелсенді тақтадан бұйымдардың 3d,2 d суреттерін шығарып көрсету арқылы ой қозғап аламын.

    Тапсырма:

    1. 3d,2 d суреттер мен бұйымдар дегеніміз не? Оған қандай суреттер жатады?

    2. 3d,2 d кескіндердің қандай жолдары бар?

    Дескриптор:

    - 3d,2 d суреттер мен бұйымдарды анықтайды;

    - 3d,2 d кескіндердің жолдарын түсіндіреді.


    «Мозайка» әдісі арқылы әр топқа 3d суреттің, 3d бұйымның, 3d бөлме интерьері суреттері мен жай суреттердің қиындылары таратылады.

    1. Топ: 3d сурет

    2. Топ: 3d бұйым

    3. Топ: 3d бөлме интерьері

    4. Әр топ оқушылары жай сурет пен 3d суреттерді ажырата отырып , су- рет қиындыларын құрастырып, түсінік береді.

    Тапсырма:

    1суреттерді ажырата алады, сипаттайды.

    Дескриптор:

    -суреттерді ажыратты,сипаттады.


    «Қане қайтала» әдісі арқылы әр топ оқушыларына тапсырма беріледі, Оқушылар суреттен көрген бұйымдарының нобайын жасайды.

    Тапсырма:

    1. 3d сурет үлгілеріне қарай отырып,сәнді бұйымдар дайындау.

    Дескриптор:

    - 3d интерьер бұйымдарының нобайын дайындады.


    Сергіту сәті

    Оқушылар топқа бөліну кезінде пайдаланылған қағаздан жасалған гүлді алақанына салып тұрып, бір-біріне тілек тілейді.

    «Алақан » рефлексиясы

    Балалар параққа алақандарын қойып, оны жиегімен қаламмен айналдырып өтеді. Осыдан соң олар сабақ туралы мынандай сұрақтарға жауап беріп,салынған саусақтарына жазады.


    Бас бармақ- не ұнады?

    Балалы үйрек-жаңа не білдім?

    Ортан терек- не жөнінде ойландың

    Шылдыр шүмек- не ұнамады?

    Кішкене бөбек- не білгім келеді?

    3d, 2 d суреттер
















    Топтық

    Жұмыс








    Өзіндік жұмыс




    «Гүлмен тілек» сергіту






    Сабақтың соңы

    «Ашық микрафон» әдісі

    Жаңа сабақты пысықтау үшін оқушыларға микрафон ұсыну арқылы оқушылардан сұрақ- жауап аламын


    Қалыптастырушы бағалау:

    «Мұғалімге жедел хат» әдісі.

    Оқушылар көп нүктенің орнына стикерге өз ойын жазады.

    -Бүгін сабақта мен

    .............түсіндім,.............білдім.............көзімді жеткіздім.

    -бүгін сабақта қуантқаны.................................

    -мен өзімді............................үшін мақтар едім

    -маған ерекше ұнағаны...........................................

    -сабақтан соң маған..................................келді.

    -бүгін маған........................................сәті түсті.

    -қызықты болғаны..............................................

    -...........................................қиындық тудырды .

    -менің түсінгенім..............................................

    -енді мен................................................аламын.


    Микрафон макеті

    Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?

    Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

    Тапсырма тәсілі бойынша топтық жұмыс жүргіздім

    «Мозайка» әдісі арқылы әр топқа 3d суреттің, 3d бұйымның, 3d бөлме интерьері суреттері мен жай суреттердің қиындылары таратылады.

    1. Топ: 3d сурет

    2. Топ: 3d бұйым

    3. Топ: 3d бөлме интерьері

    4. Әр топ оқушылары жай сурет пен 3d суреттерді ажырата отырып , су- рет қиындыларын құрастырып, түсінік береді.

    ,

    Дескриптор:

    -суреттерді ажыратты,сипаттады.


    Қарқын,дереккөз тәсілдері бойынша

    «Ашық микрафон» әдісі Жұптық жұмыс жүргіздім


    Жаңа сабақты пысықтау үшін оқушыларға микрафон ұсыну арқылы оқушылардан сұрақ- жауап аламын


    Қорытынды тәсілі бойынша

    жеке жұмыс жүргіздім


    «Қане қайтала» әдісі арқылы әр топ оқушыларына тапсырма беріледі, Оқушылар суреттен көрген бұйымдарының нобайын жасайды.

    Тапсырма:

    3d сурет үлгілеріне қарай отырып,сәнді бұйымдар дайындау.

    Дескриптор:

    - 3d интерьер бұйымдарының нобайын дайындады.

    Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

    «Алақан » рефлексиясы

    Балалар параққа алақандарын қойып, оны жиегімен қаламмен айналдырып өтеді. Осыдан соң олар сабақ туралы мынандай сұрақтарға жауап беріп,салынған саусақтарына жазады.


    Бас бармақ- не ұнады?

    Балалы үйрек-жаңа не білдім?

    Ортан терек- не жөнінде ойландың

    Шылдыр шүмек- не ұнамады?

    Кішкене бөбек- не білгім келеді?


    Қалыптастырушы бағалау:

    «Мұғалімге жедел хат» әдісі.

    Оқушылар көп нүктенің орнына стикерге өз ойын жазады.

    -Бүгін сабақта мен

    .............түсіндім,.............білдім.............көзімді жеткіздім.

    -бүгін сабақта қуантқаны.................................

    -мен өзімді............................үшін мақтар едім

    -маған ерекше ұнағаны...........................................

    -сабақтан соң маған..................................келді.

    -бүгін маған........................................сәті түсті.

    -қызықты болғаны..............................................

    -...........................................қиындық тудырды .

    -менің түсінгенім..............................................

    -енді мен................................................аламын.

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Технология Ашық сабақ 8 сынып
    02.00.2022
    1050
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Ахметкалиева Майра Саркытбековна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации