Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
8-сынып ашық сабақ: Интерьерге арналған 2D/3D сәнді бұйымдарды жасау.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Бөлім 4 Үй мәдениеті |
|||
Мектеп: |
|
||
Мұғалімнің аты-жөні: |
|
||
Пәні: |
Көркем еңбек |
||
Сынып: |
8 |
||
Қатысқандар: |
Қатыспағандар |
||
Күні: |
|
||
Сабақтың тақырыбы |
Интерьерге арналған 2D/ 3D сәнді бұйымдарды жасау |
||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
8.2.5.3- Өз бетінше материалдар мен техниканы анықтап, таңдай отырып, эстетикалық және техникалық талаптарға сай келетін интерьерге арналған сәндік бұйымдар дайындау. 8.3.4.1- Өзінің және жұмыстарын жетілдіру және адаптациялауда қолданылған идеяларды талдауда және бағалауда негізінделген сыни ұсыныстар жасау. 8.2.6.1- Техника қауіпсіздігін қадағалап, оның маңыздылығын сезіне және демонстациялай отырып, материалдар мен құралдарды қолдану. |
||
Сабақтың мақсаты |
|
||
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу,түсіну,қолдану, жинақтау. |
||
Бағалау критерийі |
|
||
Тілдік мақсаттар |
(айтылым,тыңдалым, жазылым) |
||
Құндылықтарға баулу |
|
||
Пәнаралық байланыс |
Сызу,бейнелеу,информатика, математика. |
||
Алдыңғы білім |
8.1.6.4 Шығармашылық жұмыстар жасау үшін әртүрлі технологиялар мен өнер материалдарын өз бетінше анықтау, таңдау және біріктіру |
||
Сабақ барысы |
|||
Сабақтың жоспарлаған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу,оқу құралдарын дайындау. Қағаздан жасалған қызыл,сары,ақ раушан гүлдері арқылы 3 топқа бөлу. 1-топ: ақ гүл 2-топ: сары гүл 3-топ: қызыл гүл «Ұшақ» әдісі арқылы алдыңғы оқуды қайталаймыз. Әр топ қағаздан жасалған ұшақтың бір қанатына 2-3 сұрақтар жазып, келесі топқа лақтырады.екінші топ оқушылары ұшақтың екінші қанатына жауабын жазып қайта лақтырады.сұрақтардың жауаптарының дұрыс-бұрыстығы анықталады. |
Топқа бөлу Қағаздан жасалған гүлдер Қағаздан жасалған ұшақ |
|
Сабақтың ортасы |
«Миға шабуыл» әдісі арқылы интербелсенді тақтадан бұйымдардың 3d,2 d суреттерін шығарып көрсету арқылы ой қозғап аламын. Тапсырма: 1. 3d,2 d суреттер мен бұйымдар дегеніміз не? Оған қандай суреттер жатады? 2. 3d,2 d кескіндердің қандай жолдары бар? Дескриптор: - 3d,2 d суреттер мен бұйымдарды анықтайды; - 3d,2 d кескіндердің жолдарын түсіндіреді.
«Мозайка» әдісі арқылы әр топқа 3d суреттің, 3d бұйымның, 3d бөлме интерьері суреттері мен жай суреттердің қиындылары таратылады.
Тапсырма: 1суреттерді ажырата алады, сипаттайды. Дескриптор: -суреттерді ажыратты,сипаттады. «Қане қайтала» әдісі арқылы әр топ оқушыларына тапсырма беріледі, Оқушылар суреттен көрген бұйымдарының нобайын жасайды. Тапсырма:
Дескриптор: - 3d интерьер бұйымдарының нобайын дайындады. Сергіту сәті Оқушылар топқа бөліну кезінде пайдаланылған қағаздан жасалған гүлді алақанына салып тұрып, бір-біріне тілек тілейді. «Алақан » рефлексиясы Балалар параққа алақандарын қойып, оны жиегімен қаламмен айналдырып өтеді. Осыдан соң олар сабақ туралы мынандай сұрақтарға жауап беріп,салынған саусақтарына жазады. Бас бармақ- не ұнады? Балалы үйрек-жаңа не білдім? Ортан терек- не жөнінде ойландың Шылдыр шүмек- не ұнамады? Кішкене бөбек- не білгім келеді? |
3d, 2 d суреттер Топтық Жұмыс
Өзіндік жұмыс «Гүлмен тілек» сергіту
|
|
Сабақтың соңы |
«Ашық микрафон» әдісі Жаңа сабақты пысықтау үшін оқушыларға микрафон ұсыну арқылы оқушылардан сұрақ- жауап аламын Қалыптастырушы бағалау: «Мұғалімге жедел хат» әдісі. Оқушылар көп нүктенің орнына стикерге өз ойын жазады. -Бүгін сабақта мен .............түсіндім,.............білдім.............көзімді жеткіздім. -бүгін сабақта қуантқаны................................. -мен өзімді............................үшін мақтар едім -маған ерекше ұнағаны........................................... -сабақтан соң маған..................................келді. -бүгін маған........................................сәті түсті. -қызықты болғаны.............................................. -...........................................қиындық тудырды . -менің түсінгенім.............................................. -енді мен................................................аламын. |
Микрафон макеті |
|
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? Тапсырма тәсілі бойынша топтық жұмыс жүргіздім «Мозайка» әдісі арқылы әр топқа 3d суреттің, 3d бұйымның, 3d бөлме интерьері суреттері мен жай суреттердің қиындылары таратылады.
, Дескриптор: -суреттерді ажыратты,сипаттады. Қарқын,дереккөз тәсілдері бойынша «Ашық микрафон» әдісі Жұптық жұмыс жүргіздім Жаңа сабақты пысықтау үшін оқушыларға микрафон ұсыну арқылы оқушылардан сұрақ- жауап аламын Қорытынды тәсілі бойынша жеке жұмыс жүргіздім «Қане қайтала» әдісі арқылы әр топ оқушыларына тапсырма беріледі, Оқушылар суреттен көрген бұйымдарының нобайын жасайды. Тапсырма: 3d сурет үлгілеріне қарай отырып,сәнді бұйымдар дайындау. Дескриптор: - 3d интерьер бұйымдарының нобайын дайындады. |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? «Алақан » рефлексиясы Балалар параққа алақандарын қойып, оны жиегімен қаламмен айналдырып өтеді. Осыдан соң олар сабақ туралы мынандай сұрақтарға жауап беріп,салынған саусақтарына жазады. Бас бармақ- не ұнады? Балалы үйрек-жаңа не білдім? Ортан терек- не жөнінде ойландың Шылдыр шүмек- не ұнамады? Кішкене бөбек- не білгім келеді? Қалыптастырушы бағалау: «Мұғалімге жедел хат» әдісі. Оқушылар көп нүктенің орнына стикерге өз ойын жазады. -Бүгін сабақта мен .............түсіндім,.............білдім.............көзімді жеткіздім. -бүгін сабақта қуантқаны................................. -мен өзімді............................үшін мақтар едім -маған ерекше ұнағаны........................................... -сабақтан соң маған..................................келді. -бүгін маған........................................сәті түсті. -қызықты болғаны.............................................. -...........................................қиындық тудырды . -менің түсінгенім.............................................. -енді мен................................................аламын. |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау 770 ₸ - Сатып алу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |