Материалдар / 8-сынып оқушыларының математикалық сауаттылықтарын арттыруға арналған есептер
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

8-сынып оқушыларының математикалық сауаттылықтарын арттыруға арналған есептер

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материалда 8-сынып оқушыларының математикалық сауттылығын арттыруға арналған есептер мысалдары көрсетілген. Оқушыларды математикалық есептерді оңай əрі тез шығара алуына көмектеседі. Ұлттық бірыңғай тестілеуде кездесетін математикалық сауаттылыққа арналған есептерді шешу жолдаоы қарастырылған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Қазан 2018
1721
7 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



























Математикалық сауаттылық8 сынып























































8 сыныптағы математикалық сауаттылық

Математикалық сауаттылықты 4 бөлімге бөліп қарастырайық:
  • Фунционалдық сауаттылық;
  • Логика;
  • Сандық салыстыруға арналға тапсырмалар.
  • Жұмбақ есептер шығару


Қызығушылығын ояту. СТО пайдалану1, 5, 7, 9 –сандары арқылы топтарға бөлу. Сыни тұрғыдағы сұрақтар қою.
  • Бұлар қандай сандар? (тақ сандар)
  • Осы сандарды құрастыра отырып «Функционалды сауаттылық» термині қай жылы пайда болғанын анықтап көріңдер. (1957 ж.)


Ауызша логикалық есептер ұсыну1. Атасы немерелеріне сақтап қойған асығын бергісі келді.Оларға жетеуден берсе, асықтың екеуі артық қалады. Ал сегізден берсе, асықтың біреуі жетпей қалады. Атаның неше немересі бар? Асығы нешеу? Жауабы: 23 асық, 3 немере 2. Торда 12 құс отыр. Оның 11-нен басқасы ұшып кетті? Торда қанша құс қалды? Жауабы: 12 құс. (Тордан ұша алмайды)

3. Мұраттың 7, Мақсаттың 8 алмасы бар, ал Асанның алмасы жоқ. Алмаларды үшеуі бес бестен теңдей қылып бөліп жейді. Кейін Асан үйінен 30 жаңғақ алып келеді. Мұрат пен Мақсатқа берген алмаларының мөлшеріне тең келетіндей етіп бөлістіріп береді. Екеуіне қанша қаншадан түседі?Жауабы: Мұратқа 12 жаңғақ, Мақсатқа 18 жаңғақ беріледі. 4. Барлық жылқының үштен бірі және екеуі бөлініп алынды. Бұдан соң қалған жылқының жартысы айдалып кетті. Сонда өрісте 9 жылқы қалды. Басында неше жылқы болды?  Жауабы: 30 жылқы

Сандық салыстыруға арналға тапсырмалар.5. Үш тауық үш күнде үш жұмыртқа табады. Он екі тауық он екі күнде неше жұмыртқа табады?Шешуі: Үш тауық 3 күнде 3 жұмыртқа тапса, онда 3 тауық 12 күнде 4 есе артық жұмыртқа табады, ал 12 күнде тағы да 4 есе, яғни 48 жұмыртқа табады.Есепті кесте көмегімен шешуге де болады:
Тауықтар саныКүндер саныЖұмыртқа саны
333
3123 * 4=12
121212 * 4=48
6. Қосындыcын тап: 5+10+15+20+25+...+100Шешуі: Гаусс әдісін қолданғанда қосындының мәні 105 болатын сандардың 10 жұбы пайда болады.5+10+15+20+25+...+100=(5+100)+(10+95)+(15+90)+...+ (50+55)=105*10 =1050

7. Салмақтары 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 грамм болатын алмаз тастарды салмақтары тең болатындай етіп, төрт сандықшаға қалай орналастыруға болады? Жауабыңды негізде.Шешуі: Әр сандықшадағы алмаз тастардың жалпы салмағы 7 грамнан болуы керек: (1+ 2+ 3+ 4+ 5+ 6 +7):4 = 28:4=7 (г) . Олай болса былайша орналастыруға болады: 7+(1+6)+(2+5)+(3+4).Жауабы: 7 грамнан

Жұмбақ есептер шығару:1.«Барлығы қанша қарға?» Келеді ұшып екі қарға, Топ достарын ертіп талға Болды елу әлгі жиын Санағанда демей қиын. Болмаңыздар әбігер, Шешімі табылар бәрі бір. Айтпай есеп шарты кім, Теңдеу құру тәртібін? Жауабы: 2+х=50, х=48 қарға

2.«Кетті бірге нешеуі» Кездесіп бір топ аңменен, Болды 30 бас малменен. Олар кетті қоштасып, Үш түлкімен достасып. Теңдеуді ойлап құрыңыз, Мал санын айта тұрыңыз. Жауабы: х+3=30, х=27 бас мал.

Жұптық жұмыс: фокус есептерін шығару1) Жүзді кім бірінші айтады?Екі оқушы 10 санынан кіші сандарды кезектесіп айтып қосып отырады. Кім бірінші 100ге жетсе, сол оқушы жеңіске жетеді. Мысалы: біріншісі 7 десе, екіншісі 9 дейді. Қосындысы 16ға тең. Қайтадан біріншісі 5 дейді қосынды 21ге тең, екіншісі 8 десе қосынды 29ға тең болады. Ойынды осылай жалғастырып кім бірінші жүзге жетсе, сол оқушы жеңіске жетеді.Екі таңбалы санның квадраты1. =



















2. 1) 100-94=62) 3) 94-6=88Бұл әдіс көбіне 75-тен үлкен сандарға қолданылады













Үш таңбалы санның квадраты

1) 2) 2*4 = 83) 100+8 = 108

















































Екі таңбалы сандарды көбейту:97*98 = 9506 3 2

97*98 = 95 06

























Қарапайым квадрат теңдеулерді шешу



Дискриминанттың теріс мәні

теңдедің сол жағы әрдайым 0-ден үлкен болады түбірі жоқ

Бағалау: «Кір жер» әдісіСабақ бойынша қиналған екі есеп туралы жазады. Содан кейін оқушылар мен мұғалім сол «Кір жерлерді» тазартуға кіріседі.















Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!