Материалдар / 8-сынып Қазақ әдебиеті бойынша сабақ жоспар
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

8-сынып Қазақ әдебиеті бойынша сабақ жоспар

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас мамандарға көмекші құрал
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Желтоқсан 2019
6157
3 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады





«Қазақ әдебиеті» пәні бойынша

КҮНТІЗБЕЛІК-ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАР

8-сынып

Жылына – 102 сағат, аптасына – 3 cағат

Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімдері

Тақырыптар / Ұзақ мерзімді жоспардың мазмұны

Оқу мақсаты

Cағат саны

1-тоқсан сағат (27 сағат)

Дананың сөзі –ақылдың көзі

1. Қорқыт «Байбөрі баласы Бамсы-Байрақ туралы жыр» сюжеттік желісі

Т/Ж1 - әдеби шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін анықтау

1

2. Қорқыт «Байбөрі баласы Бамсы-Байрақ туралы жыр» және менің көзқарасым

8.Т/Ж4 - көркем шығармалардан алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолдану

1

3. Қорқыт «Байбөрі баласы Бамсы-Байрақ туралы жыр» және көркемдік шешім

А/И3-шығармадағы көркемдегіш құралдардың (эпитет, метафора, теңеу) қолданысын талдай отырып,автор стилін анықтау

1

4. Жырдың тарихи және көркемдік құндылығы

8 Б/С1 - шығарманың тақырыбы мен идеясын осы тектес басқа шығармалар

мен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау

1

5. Қорқыт «Байбөрі баласы Бамсы-Байрақ туралы жырын» өңдеу

8.А/И4 - шығармадан алған үзінділерді қайта өңдеп креативті жазу

1

6. Қорқыттың нақыл сөздері

Т/Ж1-әдеби шығарманың жанрына байланысты нақыл сөздердің тақырыбы мен идеясына талдау жасау


1

7. Қорқыттың нақыл сөздерінің тіл ерекшелігі

А/И3-шығармадағы көркемдегіш құралдардың (теңеу,шендестіру,әсіре

леу,антитеза) қолданысын талдай отырып,автор стилін анықтау

1

8. Қорқыттың нақыл сөздерінің берер тағылымы

8.Т/Ж4 - көркем шығармалар

дан алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолдану

1

9. Қорқыттың нақыл сөздерінің өміршеңдігі

8.Б/С2 - шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру

1

10. Қорқыттың нақыл сөздерінің құндылығы

8.Б/С1 - шығарманың тақырыбы мен идеясын осы тектес басқа шығармалар

мен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау

1

11. Ахмет Йассауи «Даналық кітабы»

Т/Ж1- әдеби шығарманың жанрына байланысты сюжеттік мазмұнын талдау


1

12. Ахмет Йассауи «Даналық кітабы» – философиялық мәні терең шығарма

8.Т/Ж4 - көркем шығармалар

дан алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолдану

1

13. Ахмет Йассауи «Даналық кітабы», идеясы

8.Б/С1 - шығарманың тақырыбы мен идеясын осы тектес басқа шығармалар

мен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау

1

14. Ахмет Йассауи «Даналық кітабын» өңдеу

8.А/И4 шығармадан алған үзінділерді қайта өңдеп креативті жазу

1

15. Ақтамберді Сарыұлы «Күлдір-күлдір кісінетіп» өлеңі

Т/Ж1-әдеби шығарманың жанрына байланысты мазмұнына талдау жасау


1

16. Ақтамберді Сарыұлы «Күлдір-күлдір кісінетіп» өлеңіне менің көзқарасым

8.Т/Ж4 - көркем шығармалар

дан алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолдану

1

17. Ақтамберді Сарыұлы «Күлдір-күлдір кісінетіп» өлеңіндегі автор бейнесі

8.Т/Ж3 - көркем шығармадағы кейіпкерлерді сомдауда тура және жанама мінездеулерді жіктеу.

1

18. Ақтамберді Сарыұлы «Күлдір-күлдір кісінетіп» өлеңіндегі тілдік қолданыстар

А/И3-шығармадағы көркемдегіш құралдардың (теңеу,эпитет,метафора,

қайталаулар) қолданысын талдай отырып, автор стилін анықтау

1


19. Ақтамберді Сарыұлы «Балаларыма өсиет» өлеңі

Т/Ж1-әдеби шығарманың жанрына байланысты сюжеттік мазмұнын анықтау.

1


20. Ақтамберді Сарыұлы «Балаларыма өсиет» өлеңінің маңызы және болашаққа жолдау

8.Т/Ж4 - көркем шығармалар

дан алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолдану

1


21. Ақтамберді Сарыұлы «Балаларыма өсиет» өлеңінің тілі

8.А/И2 - автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдау

1


22. Ақтамберді Сарыұлы «Балаларыма өсиет» көркемдік ерекшелігі

А/И3-шығармадағы көркемдегіш құралдардың (теңеу,эпитет) қолданысын талдай отырып,автор стилін анықтау

1


23. Шалкиіз жырау «Би Темірге бірінші толғауы»

Т/Ж1-әдеби шығарманың жанрына байланысты толғаудың мазмұны мен тақырып,идеясына талдау жасау

1


24. Шалкиіз жырау «Би Темірге бірінші толғауы» өлеңінің идеясы мен пафосы

8.Т/Ж2 - әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашу

1


25. Шалкиіз жырау «Би Темірге бірінші толғауы», Темір образына сипаттама

8.Т/Ж3- көркем шығармадағы кейіпкерлерді сомдауда тура және жанама мінездеулерді жіктеу

1


26. Шалкиіз жырау «Би Темірге бірінші толғауындағы» маңызды үзінділер

8.Т/Ж4- көркем шығармалардан алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолдану

1


27. Шалкиіз жырау «Би Темірге бірінші толғауы» және көркемдік құндылығы

8.Б/С1 - шығарманың тақырыбы мен идеясын осы тектес басқа шығармалармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау

1

2-тоқсан (21 сағат)

2. Толғауы тоқсан қызыл тіл

1. Мұрат Мөңкеұлы «Үш қиян» толғауы

Т/Ж1-әдеби шығарманың жанрына байланысты өлеңнің тақырыбы мен идеясын, мазмұнын анықтау

1

Туған жердің құдіреті

8.Т/Ж2 - әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашу

1

Заман көрінісі, заман бейнесі

8.Т/Ж3 - көркем шығармадағы кейіпкерлерді сомдауда тура және жанама мінездеулерді жіктеу.

1

4. Мұрат Мөңкеұлы «Үш қиян» толғауының берер тәрбиесі және қоғам


8.Т/Ж4 - көркем шығармалардан алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолдану

1

5. Мұрат Мөңкеұлы «Үш қиян» толғауы – шоқтығы биік,құнды шығарма

8.Б/С1 - шығарманың тақырыбы мен идеясын осы тектес басқа шығармалар

мен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау

1

6. Мұрат Мөңкеұлы «Үш қиян» толғауы-тілі көркем толғау

А/И3-шығармадағы көркемдегіш құралдардың (теңеу,эпитет,) қолданысын талдай отырып, автор стилін анықтау

1

7. Мұрат Мөңкеұлы «Үш қиян» толғауын өңдеу

8.А/И4 - шығармадан алған үзінділерді қайта өңдепкреативті жазу

1

8. Мұрат Мөңкеұлы «Сарыарқа» өлеңі

Т/Ж1-әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын ашу

1

9. Мұрат Мөңкеұлы «Сарыарқа» өлеңіндегі ақын қайғысы

8.Т/Ж2 - әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашу

1

10. Мұрат Мөңкеұлы «Сарыарқа» өлеңіне менің көзқарасым.

8.Т/Ж4 - көркем шығармалар

дан алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолдану

1

11. Мұрат Мөңкеұлы «Сарыарқа» өлеңінің көркемдік қуаты

А/И3-шығармадағы көркемдегіш құралдардың (эллипсис,теңеу,эпитет

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!