Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
8 сынып Қазақ әдебиеті күнтізбелік тақырыптық жоспары
Күнтізбелік-тақырыптық жоспар
«Қазақ әдебиеті» пәні 8 -сынып
Аптасына – 2 сағат, барлығы – 68 сағат
р/с |
Ауыспалы тақырыптар |
Сабақтардың тақырыбы |
Оқу мақсаты |
Cағат саны |
Мерзімі |
Ескерту |
|
|
|
|
|
І тоқсан 16 сағат |
|
|
|
|
|
|
|||
1 |
1-бөлім: Дананың сөзі – ақылдың көзі |
Қорқыт «Қорқыт ата кітабы» |
8.1.1.1 әдеби шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эпилог,прологтарды анықтау; |
1 |
4 |
|
|
|
|
|
2 |
«Байбөрі баласы Бамсы-Байрақ туралы жырының» сюжеттік желісі |
8.1.1.1 әдеби шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эпилог, прологтарды анықтау |
1 |
6 |
|
|
|
|
|
|
3 |
«Байбөрі баласы Бамсы-Байрақ туралы жыр» және көркемдік шешім |
8.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың (психол-қ параллелизм, перифраз, сатира, ирония, гротеск, эллипсис) қолданысын талдай отырып, автор стилін анықтау; |
1 |
11 |
|
|
|
|
|
|
4 |
Қорқыттың нақыл сөздері |
8.1.4.1 Көркем шығармалардан алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолдану. |
1 |
13 |
|
|
|
|
|
|
5 |
Қорқыттың нақыл сөздерінің берер тағылымы және идеялық құндылығы. |
8.3.3.1 шығарманың көркемдік- идеялық құндылығын гуманистік тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу. |
1 |
18 |
|
|
|
|
|
|
6 |
Ахмет Йассауидің «Даналық кітабы»-философиялық мәні терең шығарма. |
8.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолдану. 8.2.2.1 автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдау; |
1 |
20 |
|
|
|
|
|
|
7 |
Ахмет Йассауидің «Даналық кітабының» тілдік ерекшелігі. |
8.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың (психологиялық параллелизм, перифраз, сатира, ирония, гротеск, эллипсис) қолданысын талдай отырып, автор стилін анықтау; |
1 |
25 |
|
|
|
|
|
|
8 |
Ахмет Йассауй шығармалары мен Абай шығармаларындағы үндестікБЖБ №1 |
8.3.1.1 шығарманың тақырыбы мен идеясын осы тектес басқа шығармалармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау; |
1 |
27 |
|
|
|
|
|
|
9 |
Ақтамберді Сарыұлының Күлдір-күлдір кісінетіп» өлеңіндегі автор бейнесі. |
8.2.2.1 автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдау; |
1 |
02.10 |
|
|
|
|
|
|
10 |
Ақтамберді Сарыұлының «Күлдір-күлдір кісінетіп» өлеңіндегі тілдік қолданыстар. |
8.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың (психологиялық параллелизм, перифраз, сатира, ирония, гротеск, эллипсис) қолданысын талдай отырып, автор стилін анықтау; |
1 |
4 |
|
|
|
|
|
|
11 |
«Балаларыма өсиет»өлеңі- келер ұрпаққа аманат. |
8.3.2.1 шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру; |
1 |
9 |
|
|
|
|
|
|
12 |
Шалкиіз жыраудың Би Темірге бірінші толғауындағы» Темір образына сипаттама. |
8.2.2.1 автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдау; |
1 |
11 |
|
|
|
|
|
|
13 |
Шалкиіздің«Би Темірге бірінші толғауындағы»көріктеу құралдары. |
8.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың (психологиялық параллелизм, перифраз, сатира, ирония, гротеск, эллипсис) қолданысын талдай отырып, автор стилін анықтау; |
1 |
16 |
|
|
|
|
|
|
14 |
Шалкиіз жыраудың Би Темірге бірінші толғауындағы» рухани құндылықтар»БЖБ №2 |
8.3.2.1 шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру; |
1 |
18 |
|
|
|
|
|
|
15 |
|
Тоқсандық жиынтық бағалау |
|
1 |
23 |
|
|
|
|
|
16 |
|
«Ақылсыз дос-адамға сын» |
8.3.3.1 - шығарманың көркемдік-идеялық құндылығын гуманистік тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу. |
1 |
25 |
|
|
|
|
|
|
ІІ тоқсан 16 сағат |
|
|
|
|
|||||
1 |
2-бөлім: Көркем әдебиет және эпикалық сарын |
М. Мөңкеұлы – тәуелсіздікті аңсаған, елдің егемендігін көксеген ұлттық ақын. «Үш қиян» толғауы |
8.2.2.1 автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдау; 8.1.1.1 әдеби шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эпилог, прологтарды анықтау; |
1 |
6.11 |
|
|
|
|
|
2 |
Мұрат Мөңкеұлының «Үш қиян»толғауы –тілі көркем толғау. |
8.3.3.1 шығарманың көркемдік идеялық құндылығын гуманистік тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу; |
1 |
8 |
|
|
|
|
|
|
3 |
«Үш қиян»толғауындағы замана келбеті. |
8.2.4.1 шығармадан алған үзінділерді қайта өңдеп креативті жазу. |
1 |
13 |
|
|
|
|
|
|
4 |
М.Мөңкеұлының «Сарыарқа» өлеңі. |
8.1.1.1 әдеби шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эпилог, прологтарды анықтау; |
1 |
15 |
|
|
|
|
|
|
5 |
«Бұл күнде елімді айтып зарығамын, Сағынып қайран жұртты шөлдегеннен...» |
8.3.4.1 шығарма бойынша жазылған әдеби сын-пікірлерге сүйене отырып, өзіндік сыни пікір жазу. |
1 |
20 |
|
|
|
|
|
|
6 |
«Үш қиян» мен «Сарыарқа» өлеңдеріндегі үндестік. БЖБ№1 |
8.2.2.1 автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдау; 8.3.1.1 шығарманың тақырыбы мен идеясын осы тектес басқа шығармалармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау; |
1 |
22 |
|
|
|
|
|
|
7 |
Ш.Құдайбердіұлының «Еңлік- Кебек» дастаны |
8.1.2.1 әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашу; 8.2.1.1 композицияны тұтастан бөлшекке, бөлшектен тұтасқа қарай талдау. |
1 |
27 |
|
|
|
|
|
|
8 |
Ш.Құдайбердіұлының «Еңлік- Кебек» дастанының тілі |
8.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың (психологиялық параллелизм, перифраз, сатира, ирония, гротеск, эллипсис) қолданысын талдай отырып, автор стилін анықтау; 8.2.2.1 автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдау. |
1 |
29 |
|
|
|
|
|
|
9 |
Ш.Құдайбердіұлының «Еңлік- Кебек» дастанындағы тарихи тұлғалар |
8.2.2.1 . Автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдау; 8.3.2.1 шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру. |
1 |
04.12 |
|
|
|
|
|
|
10 |
Ш.Құдайбердіұлының «Жастарға» өлеңі |
8.1.1.1 әдеби шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эпилог, прологтарды анықтау; 8.1.2.1 әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашу; |
1 |
6 |
|
|
|
|
|
|
11 |
«Ақылы дария Абайдан, Таусылмас қоры – кен қалар» |
8.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың (психологиялық параллелизм, перифраз, сатира, ирония, гротеск, эллипсис) қолданысын талдай отырып, автор стилін анықтау; 8.3.2.1 шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру; |
1 |
11
|
|
|
|
|
|
|
12 |
Ш.Құдайбердіұлының «Жастарға» өлеңіндегі кейіпкерлер әлеміне сипаттама. БЖБ№2 |
8.2.2.1 автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдау; |
1 |
13 |
|
|
|
|
|
|
13 |
Өлең соңындағы ақын байламы. |
8.3.4.1 шығарма бойынша жазылған әдеби сын-пікірлерге сүйене отырып, өзіндік сыни пікір жазу. |
1 |
18 |
|
|
|
|
|
|
14 |
ТЖБ |
|
1 |
20 |
|
|
|
|
|
|
15 |
|
Ш.Құдайбердіұлының «Жастарға» өлеңін өңдеу. |
8.2.4.1 шығармадан алған үзінділерді қайта өңдеп креативті жазу. |
1 |
25. |
|
|
|
|
|
16 |
|
Шәкәрім шығармаларын оқығаннан кейінгі туған ой. |
8.3.3.1 шығарманың көркемдік идеялық құндылығын гуманистік тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу. |
1 |
27 |
|
|
|
|
|
|
ІІІ тоқсан 21 сағат |
|
|
|
|
|
|
|||
1 |
3-бөлім: Махаббат пен абырой |
М. Дулатов өмірі мен шығармашылығы |
8.1.2.1 әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашу; 8.2.2.1 автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдау; |
1 |
10.01 |
|
|
|
|
|
2 |
«Бақытсыз Жамал» романының тақырыбы мен идеясы |
8.1.2.1 әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашу; 8.2.2.1 автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдау; |
1 |
15 |
|
|
|
|
|
|
3 |
|
Шығарманың композициялық құрылымы |
8.2.1.1 композицияны тұтастан бөлшеккке, бөлшектен тұтасқа қарай талдау; |
1 |
17 |
|
|
|
|
|
4 |
Шығармадағы кейіпкерлер бейнесі |
8.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлерді сомдауда тура және жанама мінездеулерді жіктеу; 8.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолдану |
1 |
22 |
|
|
|
|
|
|
5 |
Жамал мен Ғали әділетсіз қоғамның құрбандары. |
8.2.2.1 автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдау; 8.3.2.1 шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру; |
1 |
24 |
|
|
|
|
|
|
6 |
Романдағы қазақ тұрмысына тән мінез, қылық, әрекеттер мен салт-дәстүрлер. |
8.2.4.1 шығармадан алған үзінділерді қайта өңдеп креативті жазу. 8.3.1.1 шығарманың тақырыбы мен идеясын осы тектес басқа шығармалармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау; |
1 |
29 |
|
|
|
|
|
|
7 |
|
Аты аңызға айналған батыр Бауыржан Момышұлы |
8.2.2.1 автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдау; |
1 |
31 |
|
|
|
|
|
8 |
Б. Момышұлы «Ұшқан ұя» повесі |
8.1.2.1 әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашу; |
1 |
05.02 |
|
|
|
|
|
|
9 |
Шығарманың сюжеттік желісі мен композициялық құрылымы. |
8.1.1.1 әдеби шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эпилог, прологтарды анықтау; 8.2.1.1 композицияны тұтастан бөлшеккке, бөлшектен тұтасқа қарай талдау; |
1 |
07 |
|
|
|
|
|
|
10 |
«Ұшқан ұя» повесіндегі образдар жүйесі. |
8.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлерді сомдауда тура және жанама мінездеулерді жіктеу; 8.2.2.1 автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдау; |
1 |
12 |
|
|
|
|
|
|
11 |
Шығарманың тарихи және көркемдік құндылығы БЖБ № 1 |
8.3.1.1 шығарманың тақырыбы мен идеясын осы тектес басқа шығармалармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау; |
1 |
14 |
|
|
|
|
|
|
12 |
Б. Момышұлының нақыл сөздері |
8.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолдану |
1 |
19 |
|
|
|
|
|
|
13 |
«Бір өлеңі – бір елдің мұрасындай». М. Мақатаев өмірі |
8.2.2.1 автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдау; |
1 |
21 |
|
|
|
|
|
|
14 |
|
М. Мақатаев «Аққулар ұйықтағанда» поэмасы. |
8.1.1.1 әдеби шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эпилог, прологтарды анықтау; |
1 |
26 |
|
|
|
|
|
15 |
Поэманың композициялық құрылымы. |
8.1.1.1 әдеби шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эпилог, прологтарды анықтау; 8.2.1.1 композицияны тұтастан бөлшеккке, бөлшектен тұтасқа қарай талдау; |
1 |
28 |
|
|
|
|
|
|
16 |
Поэмадағы әйел-ана мен көл еркесі-аққу бейнесі. |
8.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлерді сомдауда тура және жанама мінездеулерді жіктеу; 8.2.2.1 автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдау; |
1 |
05.03 |
|
|
|
|
|
|
17 |
|
Әдебиет әлеміндегі тұғырлы тұлға.Д. Исабеков «Әпке» драмасы |
8.1.1.1 әдеби шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эп8.2.2.1 автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдау; 8.2.2.1 автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдау; |
1 |
07 |
|
|
|
|
|
18 |
Дулат Исабеков «Әпке» драмасындағы материалдық және рухани құндылықтар |
8.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолдану; 8.3.2.1 шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру; |
1 |
12 |
|
|
|
|
|
|
19 |
Кейіпкерлердің адамгершілік ізденістері мен
қоғамның
|
8.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлерді сомдауда тура және жанама мінездеулерді жіктеу; 8.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың (психологиялық параллелизм, перифраз, сатира, ирония, гротеск, эллипсис) қолданысын талдай отырып, автор стилін анықтау; 8.3.3.1 шығарманың көркемдік идеялық құндылығын гуманистік тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу; |
1 |
14 |
|
|
|
|
|
|
20 |
|
ТБЖ |
|
1 |
19 |
|
|
|
|
|
21 |
Адамгершілік парыз бен борыш |
8.3.4.1 шығарма бойынша жазылған әдеби сын-пікірлерге сүйене отырып, өзіндік сыни пікір жазу |
1 |
20 |
|
|
|
|
|
|
|
ІV тоқсан 15 сағат |
|
|
|
1 |
|||||
1 |
IV бөлім: Қиял мен шындық |
Т.Ахтанов «Күй аңызы» әңгімесіШығарманың тақырыптық–идеялық мазмұны |
8.2.2.1 автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдау; 8.1.2.1 әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашу; |
1 |
02.04 |
|
|
|
|
|
2 |
Шығарманың композициялық құрылымы. |
8.1.1.1 әдеби шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эпилог,прологтарды анықтау; 8.2.1.1 композицияны тұтастан бөлшеккке, бөлшектен тұтасқа қарай талдау; |
1 |
04 |
|
|
|
|
|
|
3 |
Шығарма кейіпкерлерінің іс-әрекеті мен портреттік мінездемесі. |
8.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлерді сомдауда тура және жанама мінездеулерді жіктеу; 8.2.2.1 автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдау; |
1 |
09 |
|
|
|
|
|
|
4 |
Ж. Сахиев «Айдағы жасырынбақ» әңгімесі. |
8.1.1.1 әдеби шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эпилог,прологтарды анықтау; |
1 |
11 |
|
|
|
|
|
|
5 |
«Айдағы жасырынбақ» әңгімесінің композициялық құрылымы |
8.2.1.1 композицияны тұтастан бөлшеккке, бөлшектен тұтасқа қарай талдау; |
1 |
16 |
|
|
|
|
|
|
6 |
Жүніс Сахиевтің «Айдағы жасырынбақ» әңгімесінің көркемдік ерекшелігі БЖБ № 1 |
8.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың (психологиялық параллелизм, перифраз, сатира, ирония, гротеск,) қолданысын талдай отырып, автор стилін анық-у; |
1 |
18 |
|
|
|
|
|
|
7 |
|
Әңгімедегі кейіпкерлер бейнесі. |
8.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлерді сомдауда тура және жанама мінездеулерді жіктеу; 8.2.2.1 автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдау; |
1 |
23 |
|
|
|
|
|
8 |
Ж. Сахиев «Дабыл» әңгімесі |
8.1.1.1 әдеби шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эпилог,прологтарды анықтау; |
1 |
25 |
|
|
|
|
|
|
9 |
«Айдағы жасырынбақ» әңгімесі мен «Дабыл» әңгімесіндегі тақырыптық, идеялық ұқсастық. |
8.2.2.1 автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдау; 8.3.2.1 шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру. |
1 |
30 |
|
|
|
|
|
|
10 |
Әңгімедегі кейіпкерлер бейнесі. |
8.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлерді сомдауда тура және жанама мінездеулерді жіктеу; |
1 |
02.05 |
|
|
|
|
|
|
11 |
|
Р.Мұқанованың «Мәңгілік бала бейне» әңгімесі – заман қасіретінен туған шығарма |
8.1.1.1 - әдеби шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эпилог,прологтарды анықтау. |
1 |
07 |
|
|
|
|
|
12 |
|
Әңгіменің тақырыбы мен идеясы. |
8.1.2.1 әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашу; |
1 |
09 |
|
|
|
|
|
13 |
|
Шығармадағы өмірлік құндылықтар.БЖБ № 2 |
8.2.4.1 шығармадан алған үзінділерді қайта өңдеп креативті жазу; 8.3.4.1 шығарма бойынша жазылған әдеби сын-пікірлерге сүйене отырып, өзіндік сыни пікір жазу |
1 |
14 |
|
|
|
|
|
14 |
|
ТЖБ |
|
1 |
16 |
|
|
|
|
|
15 |
|
Адам қолынан жасалып, жанға бітпес жара салған қасірет. |
8.3.2.1 шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру; |
1 |
21 |
|
|
|
|
|

