Өткен білімді еске
түсіру
4
минут
|
«Пазл» әдісі арқылы
өткен тақырыпты қорытындылау және жаңа тақырыптың тақырыбын
болжау
|
Оқушылар сұрақтарға жауап
береді
|
Оқушыны мадақтау, ынталандыру
сөздері
|
Слайд
https://learningapps.org/display?v=p64b1znyt22
|
Сабақтың
ортасы
Жаңа
білім
1 –
тапсырма
16
минут
|
Мұғалім жаңа
сабақтың тақырыбы мен мақсатын айтып өтеді. Оқушылардың дайындығын
тексереді.
1 – топ: Ақсу -
Жабағылы қорығы
2 – топ: Барсакелмес
қорығы
3 – топ: Қорғалжын
қорығы
1 - тапсырма.
Мәтінмен жұмыс
Шарты: Әр топқа екі
түрлі мәтін беріледі
1 –
топ:
1 -
мәтін
|
2 -
мәтін
|
Стилі
|
|
|
Түрі
|
|
|
Құрылымы
|
|
|
2 –
топ:
1 -
мәтін
|
2 -
мәтін
|
Стилі
|
|
|
Түрі
|
|
|
3 –
топ:
1 -
мәтін
|
2 -
мәтін
|
Стилі
|
|
|
Түрі
|
|
|
|
Оқушылар топқа
бөлінеді
Әр топ өзіне
берілген мәтіндердің стильдерін ажыратады, ерекшеліктеріне
тоқталады.
|
Жалпы балл –
3
Критерий: Мәтіннің стилін, тақырыбын, түрін
анықтайды.
Дескриптор:
1. Мәтіннің
стильдерін ажырата алады – 1
б
2. Мәтінді
құрылымына талдай біледі – 1 б 3. Мәтін түрлерін ажырата алады -1
б
|
Слайд
|
2 –
тапсырма
10
минут
|
2 –
тапсырма
«Еркін қалам»
әдісі
Берілген
тақырыптардың бірін таңдап мақала
жазыңыз:
-
Қазақстандағы
қорықтардың мақсаты не?
-
Еліміздегі
қорықтардың санын арттыру қажет пе?
-
Қорықтардың
маңыздылығы неде?
Тапсырманың
шарты: Мақала публицистикалық немесе ғылыми стильде жазылуы
тиіс
|
«Еркін қалам» әдісі
арқылы берілген тақырыптардан ұнатқан тақырыбына мақала
жазады.
|
Жалпы балл – 5
балл
Критерий: Публицистикалық стильде мақала
жазады.
Дескриптор:
1.Мақала жазады –
1б
2. Тілдік құралдарды
орынды қолданады – 2б
3. Жанрлық және
стильдік ерекшелігін сақтайды – 2б
|
Слайд
|
Сабақтың
соң
Бекіту 8
минут
Кері байланыс
бағалау 5 минут
|
«Спиннер» әдісі арқылы оқушылар жаңа
тақырыпқа қорытынды жасайды.
-
Публицистикалық
стильге тән ерекшеліктерді атап
беріңіз.
-
Ғылыми стильге тән
еркешеліктерді атап өтіңіз.
-
Мәтіннің құрылымын
атап беріңіз
-
Мәтіннің түрлерін
атаңыз.
-
Мақала жазудың
шарттары қандай?
«Лифт» әдісі арқылы
бағалауға қорытынды жасау
Үй
жұмысы:
«10» - «9» -
Марқакөл қорығы жайлы публицистикалық мақала
жазу;
«8» - «7» - Үстірт
қорығы жайлы эссе жазу;
«6» - «4» - 2 –
тапсырма (оқулықтағы
тапсырма).
Кері
байланыс:
«Еттартқыш,
чемодан, қоқыс шелегі» әдісі арқылы оқушылар кері
байланыс жасайды
|
Оқушылар жасырын
ұяшықтардың біреуін таңдап сұраққа жауап
береді.
«Лифт» әдісіне
қорытынды жасап, толық балды
есептейді.
|
Жалпы
балл:2б
Критерий: Сұрақтарға жауап
береді Дескриптор:
1.Сұраққа жауап
береді -1б
2.Сұраққа дұрыс
жауап береді – 1б
"Лифт" әдісі арқылы
бағалау
|
Қағаздан жасалған
лифт
Слайд
|