Материалдар / 8 сыныпқа ҚМЖ геометрия 4 тоқсан
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

8 сыныпқа ҚМЖ геометрия 4 тоқсан

Материал туралы қысқаша түсінік
Геометрия
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Сәуір 2024
290
2 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Жазықтықтағы тікбұрышты координаталар жүйесі


Күні:

Мектеп: Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 8


Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы 54

Жазықтықтағы координаталар әдісі

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

8.1.3.14

жазықтықта координаталарымен берілгенекі нүктенің арақашықтықтығынесептеу;

8.1.3.15

кесінді ортасының координаталарын табу;

8.1.3.16

кесіндіні берілген қатынаста бөлетін нүктенің координаталарын табу;

8.1.3.17

центрі (a, b), радиусы r болатын шеңбердің теңдеуін

білу;

8.1.3.18

берілген теңдеуі бойынша шеңбер салу;

8.1.3.19

түзудің жалпы теңдеуін жәнеберілген екі нүкте арқылы өтетінтүзудің теңдеуін жазу:

Сабақтың мақсаты

  1. Екі нүктенің арақашықтығының формуласын қолданып есептеу.

  2. Берілген координаталары бойынша есеп құрастыру.

Екі нүктенің арақашықтығын есептеудің геометриялық жолдарын қарастыру.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Жағымды ахуал тудыру мақсатында

Ширату жаттығу. Белсенді оқу әдістері аясында «Өзіңді тексеріңіз» әдісімен оқушылардың зейінін сабаққа шоғырландыру, қызықтыру мақсатында уәждей отырып, оқуға деген қызығушылығын арттырамын. Ж Берілген сұрақтарға «иә», «жоқ» жауапты белгілейді, жауабын түсіндіреді.

сұрақтар

иә

жоқ

Нүктенің координаталары А(х;у) түрінде реттелген сандар жұбын құрайды



Егер Х 0 болса онда оған сәйкес келетін Х осінің нүктесі бас нүктенің сол жағында жатады



Егер У > 0 болса онда оған сәйкес келетін У осінің нүктесі бас нүктенің жоғарғы жағында жатады




Дескриптор:

- нүктенің координаталарын табады;

- орналасуын анықтайды

ҚБ: «Бағдаршам» әдісі

Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады.

Презентация

Сабақтың ортвсы

Оқушылар «Джигсо» әдісін пайдаланып оқулықтағы тақырыпты қарастырады, талқылайды.

ТЖ

Дереккөздер ақпаратты толық түсінгенін анықтау мақсатында және тақырыпты толық «https://bilimland.kz/kk» сайтында видеороликті көріп ойларын қорытындылайды.

Жаңа тақырыпты түсінгенін анықтау мақсатында тапсырмалар беріледі:

. 1-тапсырма: «Ара ұясы» әдісі арқылы

оқушылар не білгендігі туралы пікір алмасып және екі сұрақтан дайындап, алынған жауаптармен мәліметтері қорытындылайды.

Астана қаласындағы Бәйтерек монументі мен Нұр-Астана мешітінің орналасуы карта арқылы координаталық жазықтықта берілген. 1 бірлікті 100 м деп алып, екі ғимараттың арақашықтығын есептендер.

Дескриптор:

  • мәтіннің негізгі ұғымдарын анықтайды;

  • екі нүктенің арақашықтығын есептеу формуласын қолданып теңдеу құрады;

  • теңдеуді шешу арқылы екі ғимараттың арақашықтығын табады;

Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады.

http://expert.atamura.kz/kz/books/490#page/99


Сабақтың аяғы

Рефлексия.

  • «Таңда да таста» әдісі бойынша оқушылар бүгінгі сабақта мен не үйрендім, мен үшін не қызық болды, маған не түсініксіз болды деген 3 сұраққа жауап беріп, өзара дебрифиг жүргізеді.


Бүгінгі меңгерілген материал бойынша 5 сұраққа жылдам жауап береді.

Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады.




Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Жазықтықтағы тікбұрышты координаталар жүйесі


Күні:

Мектеп: Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 8


Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы 55

Жазықтықтағы координаталар әдісі

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

8.1.3.14

жазықтықта координаталарымен берілгенекі нүктенің арақашықтықтығынесептеу;

8.1.3.15

кесінді ортасының координаталарын табу;

8.1.3.16

кесіндіні берілген қатынаста бөлетін нүктенің координаталарын табу;

8.1.3.17

центрі (a, b), радиусы r болатын шеңбердің теңдеуін

білу;

8.1.3.18

берілген теңдеуі бойынша шеңбер салу;

8.1.3.19

түзудің жалпы теңдеуін жәнеберілген екі нүкте арқылы өтетінтүзудің теңдеуін жазу:

Сабақтың мақсаты

  1. Екі нүктенің арақашықтығының формуласын қолданып есептеу.

  2. Берілген координаталары бойынша есеп құрастыру.

Екі нүктенің арақашықтығын есептеудің геометриялық жолдарын қарастыру.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Жағымды ахуал тудыру мақсатында

Ширату жаттығу. Белсенді оқу әдістері аясында «Өзіңді тексеріңіз» әдісімен оқушылардың зейінін сабаққа шоғырландыру, қызықтыру мақсатында уәждей отырып, оқуға деген қызығушылығын арттырамын. Ж Берілген сұрақтарға «иә», «жоқ» жауапты белгілейді, жауабын түсіндіреді.


сұрақтар

иә

жоқ

Нүктенің координаталары А(х;у) түрінде реттелген сандар жұбын құрайды



Егер Х 0 болса онда оған сәйкес келетін Х осінің нүктесі бас нүктенің сол жағында жатады



Егер У > 0 болса онда оған сәйкес келетін У осінің нүктесі бас нүктенің жоғарғы жағында жатады




Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады.

Презентация

Сабақтың ортвсы

«Шаршылар» әдісі арқылы бағаланады.

(Ж) 2-тапсырма: «Броундық қозғалыс» әдісі арқылы оқушылар сынып ішінде орналастырылған тақырыпқа қатысты мәліметтер мен ақпараттарды қолданып, сынып ішінде қозғала жүріп, берілген тапсырма бойынша ақпарат жинау арқылы есеп шығарады.

Берілген сызықтық қозғалыс графигінен t=2 және t=4 болғандағы нүктелердің арақашықтығын табыңыз.

Дескриптор:

  • Графиктің координаталық жазықтықпен байланысын анықтайды;

  • Графикті қолданып қажетті екі нүктенің координаталарын табады;

  • Координаталар арқылы екі нүктенің арақашықтығын есептейді;

ҚБ: «Бір қадам алға» әдісі арқылы оқушылардың материалды қаншалықты меңгергенің анықтаймын.


Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады.

http://expert.atamura.kz/kz/books/490#page/99


Сабақтың аяғы

  • «Таңда да таста» әдісі бойынша оқушылар бүгінгі сабақта мен не үйрендім, мен үшін не қызық болды, маған не түсініксіз болды деген 3 сұраққа жауап беріп, өзара дебрифиг жүргізеді.

  • Бүгінгі меңгерілген материал бойынша 5 сұраққа жылдам жауап береді.


Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады.




Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Жазықтықтағы тікбұрышты координаталар жүйесі


Күні:

Мектеп: Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 8


Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы 56

Жазықтықтағы координаталар әдісі

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

8.1.3.14

жазықтықта координаталарымен берілгенекі нүктенің арақашықтықтығынесептеу;

8.1.3.15

кесінді ортасының координаталарын табу;

8.1.3.16

кесіндіні берілген қатынаста бөлетін нүктенің координаталарын табу;

8.1.3.17

центрі (a, b), радиусы r болатын шеңбердің теңдеуін

білу;

8.1.3.18

берілген теңдеуі бойынша шеңбер салу;

8.1.3.19

түзудің жалпы теңдеуін жәнеберілген екі нүкте арқылы өтетінтүзудің теңдеуін жазу:

Сабақтың мақсаты

  1. Екі нүктенің арақашықтығының формуласын қолданып есептеу.

  2. 450 ₸ - Сатып алу

    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!