Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
8 сыныпқа ҚМЖ геометрия 4 тоқсан
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Жазықтықтағы тікбұрышты координаталар жүйесі |
||
Күні: |
Мектеп: Мұғалімнің аты-жөні: |
|
Сынып: 8 |
Қатысқандар: Қатыспағандар: |
|
Сабақтың тақырыбы 54 |
Жазықтықтағы координаталар әдісі |
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
8.1.3.14 жазықтықта координаталарымен берілгенекі нүктенің арақашықтықтығынесептеу; 8.1.3.15 кесінді ортасының координаталарын табу; 8.1.3.16 кесіндіні берілген қатынаста бөлетін нүктенің координаталарын табу; 8.1.3.17 центрі (a, b), радиусы r болатын шеңбердің теңдеуін білу; 8.1.3.18 берілген теңдеуі бойынша шеңбер салу; 8.1.3.19 түзудің жалпы теңдеуін жәнеберілген екі нүкте арқылы өтетінтүзудің теңдеуін жазу: |
|
Сабақтың мақсаты |
Екі нүктенің арақашықтығын есептеудің геометриялық жолдарын қарастыру. |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||
Сабақтың басы |
Жағымды ахуал тудыру мақсатында Ширату жаттығу. Белсенді оқу әдістері аясында «Өзіңді тексеріңіз» әдісімен оқушылардың зейінін сабаққа шоғырландыру, қызықтыру мақсатында уәждей отырып, оқуға деген қызығушылығын арттырамын. Ж Берілген сұрақтарға «иә», «жоқ» жауапты белгілейді, жауабын түсіндіреді.
|
Дескриптор: - нүктенің координаталарын табады; - орналасуын анықтайды ҚБ: «Бағдаршам» әдісі |
Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады. |
Презентация |
||||||||||||
Сабақтың ортвсы |
Оқушылар «Джигсо» әдісін пайдаланып оқулықтағы тақырыпты қарастырады, талқылайды. ТЖ Дереккөздер ақпаратты толық түсінгенін анықтау мақсатында және тақырыпты толық «https://bilimland.kz/kk» сайтында видеороликті көріп ойларын қорытындылайды. Жаңа тақырыпты түсінгенін анықтау мақсатында тапсырмалар беріледі:
|
. 1-тапсырма: «Ара ұясы» әдісі арқылы оқушылар не білгендігі туралы пікір алмасып және екі сұрақтан дайындап, алынған жауаптармен мәліметтері қорытындылайды. Астана қаласындағы Бәйтерек монументі мен Нұр-Астана мешітінің орналасуы карта арқылы координаталық жазықтықта берілген. 1 бірлікті 100 м деп алып, екі ғимараттың арақашықтығын есептендер. Дескриптор:
|
Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады. |
http://expert.atamura.kz/kz/books/490#page/99
|
||||||||||||
Сабақтың аяғы |
Рефлексия.
|
Бүгінгі меңгерілген материал бойынша 5 сұраққа жылдам жауап береді. |
Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады. |
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Жазықтықтағы тікбұрышты координаталар жүйесі |
||
Күні: |
Мектеп: Мұғалімнің аты-жөні: |
|
Сынып: 8 |
Қатысқандар: Қатыспағандар: |
|
Сабақтың тақырыбы 55 |
Жазықтықтағы координаталар әдісі |
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
8.1.3.14 жазықтықта координаталарымен берілгенекі нүктенің арақашықтықтығынесептеу; 8.1.3.15 кесінді ортасының координаталарын табу; 8.1.3.16 кесіндіні берілген қатынаста бөлетін нүктенің координаталарын табу; 8.1.3.17 центрі (a, b), радиусы r болатын шеңбердің теңдеуін білу; 8.1.3.18 берілген теңдеуі бойынша шеңбер салу; 8.1.3.19 түзудің жалпы теңдеуін жәнеберілген екі нүкте арқылы өтетінтүзудің теңдеуін жазу: |
|
Сабақтың мақсаты |
Екі нүктенің арақашықтығын есептеудің геометриялық жолдарын қарастыру. |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||
Сабақтың басы |
Жағымды ахуал тудыру мақсатында Ширату жаттығу. Белсенді оқу әдістері аясында «Өзіңді тексеріңіз» әдісімен оқушылардың зейінін сабаққа шоғырландыру, қызықтыру мақсатында уәждей отырып, оқуға деген қызығушылығын арттырамын. Ж Берілген сұрақтарға «иә», «жоқ» жауапты белгілейді, жауабын түсіндіреді. |
|
Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады. |
Презентация |
||||||||||||
Сабақтың ортвсы |
«Шаршылар» әдісі арқылы бағаланады. (Ж) 2-тапсырма: «Броундық қозғалыс» әдісі арқылы оқушылар сынып ішінде орналастырылған тақырыпқа қатысты мәліметтер мен ақпараттарды қолданып, сынып ішінде қозғала жүріп, берілген тапсырма бойынша ақпарат жинау арқылы есеп шығарады. Берілген сызықтық қозғалыс графигінен t=2 және t=4 болғандағы нүктелердің арақашықтығын табыңыз.
|
Дескриптор:
ҚБ: «Бір қадам алға» әдісі арқылы оқушылардың материалды қаншалықты меңгергенің анықтаймын.
|
Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады. |
http://expert.atamura.kz/kz/books/490#page/99
|
||||||||||||
Сабақтың аяғы |
|
|
Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады. |
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Жазықтықтағы тікбұрышты координаталар жүйесі |
||
Күні: |
Мектеп: Мұғалімнің аты-жөні: |
|
Сынып: 8 |
Қатысқандар: Қатыспағандар: |
|
Сабақтың тақырыбы 56 |
Жазықтықтағы координаталар әдісі |
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
8.1.3.14 жазықтықта координаталарымен берілгенекі нүктенің арақашықтықтығынесептеу; 8.1.3.15 кесінді ортасының координаталарын табу; 8.1.3.16 кесіндіні берілген қатынаста бөлетін нүктенің координаталарын табу; 8.1.3.17 центрі (a, b), радиусы r болатын шеңбердің теңдеуін білу; 8.1.3.18 берілген теңдеуі бойынша шеңбер салу; 8.1.3.19 түзудің жалпы теңдеуін жәнеберілген екі нүкте арқылы өтетінтүзудің теңдеуін жазу: |
|
Сабақтың мақсаты |
|