№99 сабақ. Логикалық есептер. Математика 4 сынып

Тақырып бойынша 31 материал табылды

№99 сабақ. Логикалық есептер. Математика 4 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
№99 сабақ. Логикалық есептер.
Материалдың қысқаша нұсқасы



Білім беру ұйымының атауы


Пәні:

Математика

Бөлім:

Қозғалысқа,түсімділікке берілген есептер

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

99 сабақ. Логикалық есептер.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

4.3.1.4 суретте бейнеленген құрама фигуралардың, қоршаған ортадағы жазық фигуралардың ауданын анықтау

4.4.2.2 кеңістіктік ойлау қабілетін дамытуға арналған логикалық есептерді шығару

Сабақтың мақсаты

Кеңістіктік ойлау қабілетін дамытатын логикалық есептерді шығарады



Құндылықтар

Ай құндылығы: Жасампаздық және жаңашылдық.

Апталық дәйексөз: «Жасампаздық бәрімізге өнеге»

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдас

тыру



Өткен білімді еске түсіру



Өзін-өзі тексеру






Жаңа білім
























































































Бекіту

















Кері байланыс

Сабаққа дайындық.

Психологиялық ахуалды жақсарту


Өткенді пысықтау

9-тапсырма

Кесінді

Ұзындығы

AB

2см

CD

2см

MN

1см

KL

4см

FS

3см

EO

2см

TP

2см


Жаңа тақырып

1-тапсырма

Найзағай

451 · 203 – 444 444 : 11 + 3 789 =54938

Күн күркіреу

56 · 640 – (11 258 – 27 · 35) + 374 498 = 400 025


ФС-тапсырмасы

2-тапсырма

Қағаздардан бесбұрыш жасайды

(Әртүрлі фигуралар құрастырту)

ЕБҚ -тапсырма

35-конечная звезда 1 -тапсырма

А) 20үшбұрыш

Ә) ия сала аламын





ЕҚБ тапсырма

4-тапсырма

Шешуі: Оқушылар алдымен фигураның қабырғаларының санын анықтайды.

112 : 16 = 7см – шаршының бір қабырғасының ұзындығы

7см ·7см = 49 см2 – бір шаршының ауданы

49 ·.7 = 343 см 1ё2 – фигураның ауданы

Жауабы: фигураның ауданы 343 см2 тең










5-тапсырма

256500/27=9500

106110/786=135

256626/807=318

13888/248=56

4415250/725=6090

224448/56=4008


6-тапсырма

А) Бірдейлері бар-18мм

Ә) Бірінші фигура ұзын

Б)a>b a= 8мм b=7мм

В)Барлығының бойлары бірдей



7-тапсырма



8-тапсырма

Оқушылар берілген фигураларда қанша шаршы барын анықтайды. Ол үшін

бір шаршыны екінші рет қайталамай барлық шаршыларды санап шығады.

а) Бірінші фигурада үлкен шаршы – 1, орташа шаршы – 1, кіші шаршы – 4

Барлығы – 6

ә) Екінші фигурада үлкен шаршы – 2, орташа шаршы – 2, кіші шаршы – 5

Барлығы – 9



Үй тапсырмасы

9-тапсырма

Қағаздан кенгурудың пішінін шаршылар арқылы құрастырып келу



Жақсы тілектер тілейді







Үй тапсырмасын тексертеді








Амалдарды орындайды








Бесбұрыш жасайды









Жұлдыздың суретін салады








Фигураның ауданын табады












Есептеп шығарады






Қорытынды жазады







Тапсырманы орындайды










Берілген фигураларда қанша шаршы барын анықтайды








Үй тапсырмасын алады







Кері байланыс жасайды


Мақтау,мадақтау



ҚБ:«Көңіл күй»

таразысы

Дескриптор:

Көзмөлшермен өлшей алады-1Б

Сызғышпен өлшеп екі өлшемді салыстырады-1Б




ҚБ: «Ақша»әдісі

Дескриптор:

Амалдардаң орындалу тәртібін біледі-1Б

Есептің шешімін табады-1Б


ҚБ:«Алақан әдісі»

арқылы бір-бірін бағалау.

Дескриптор:Үлгі бойынша қағаздан бесбұрыш жасайды,салады-1Б

Практикалық жұмыс жасай алады-1Б




ҚБ: «От шашу»

ҚБ: «Ақша»әдісі

Дескриптор:

Фигураның қабырғаларының санын анықтайды.-1Б

Шаршының бір қабырғасының ұзындығын

анықтайды.-1Б

Фигураның ауданы анықтайды.-1Б





ҚБ: «Ақща»әдісі

Дескриптор:

Есептеу мен тексеруді біледі-1Б

Өз бетінше жұмыс жасайды-1Б



ҚБ: «Ақша»әдісі

Дескриптор:

Математиканы өмірмен байланыстыра алады-1Б

Қорытынды жасайды-1Б


ҚБ: «Үш шапалақ»

Дескриптор:

Қанша шаршы барын анықтайды-1Б

Бес шаршы шығатындай өзгертеді-1Б






ҚБ: «Үш шапалақ»

















«Білім заряды» әдісі



Суреттер





Кесте






Найзағайдың суреттері




















Қағаздан жасалған бесбұрыш

Тар








Жұмыс үлгілері



Фигуралар







Фигуралар





Сызба









Оқулық


Фигуралар сызбасы




Шаршылар



Суреттер













Кері байланыс парағы














Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
02.02.2025
252
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі