Сабақтың
ортасы
|
Сабақтың мақсаты мен
тақырыбын таныстыру.
Ой
қозғау:
"Қауіпсіз қоғам дегеніміз не?"
сұрағын қою.
"Имандылық, адамгершілік және
ізгілік қандай қасиеттер?" тақырыбында шағын
әңгімелесу.
Негізгі
бөлім
1.Түсіндіру
Мұғалім келесі ұғымдарды
түсіндіреді:
Қауіпсіз қоғам – заңға бағыну,
өзара сыйластық, әділеттілік және мәдениеттілік қағидаларына
негізделген орта.
Имандылық – адалдық,
шыншылдық, қамқорлық, мейірімділік секілді қасиеттердің
жиынтығы.
Адамгершілік – өзгелерге
құрмет көрсету, жақсылық жасау, әділ болу.
Ізгілік – жанашырлық,
қайырымдылық, өзгелерге көмек көрсету.
Топтық
жұмыс
Оқушыларды бірнеше топқа
бөліп, әр топқа тапсырма беріледі:
Бір
топ "Қауіпсіз қоғамның қағидалары"
атты постер жасайды.
Екінші
топ "Адамгершілік пен ізгілікке
жат әрекеттер" туралы көрініс көрсетеді.
Үшінші
топ "Қоғамдық тәртіпті сақтау
жолдары" тақырыбында шағын баяндама
жасайды.
|
Оқушылар өз жауаптарын ортаға
салады.
Оқушылар ойынға
қатысты
Топтар өз тақырыптары бойынша
постер дайындайды және қорғайды.
Әр жағдаят бойынша оқушылар өз
шешімдерін айтады.
|
Оқушылар бірін -бірі
бағалайды
|
Ақ қағаз,
фломастерлер
|
Сабақтың
соңы
|
Қорытынды
бөлім
1. Қайталау және
бекіту:
"Жақсы немесе жаман" ойыны
(мысалы, "Біреуге жала жабу" – жаман, "Үлкенге құрмет көрсету" –
жақсы).
2.
Рефлексия:
Оқушылар бүгінгі сабақтан
қандай маңызды ақпарат алғандарын айтып
шығады.
|
Оқушылар ақ қағазға өз ойларын
қысқаша жазады
|
Шығармашылық тапсырма
бойынша ауызша пікір айту.
|
Ақ
қағаз
|
Қауіпсіздік
сабағы
10
мин
|
Сабақтың тақырыбы мен
мақсатын түсіндіру Жаңа
сабақ
1.Қауіпті
хобби түрлеріЭкстремалды спорт
түрлері (парашютпен секіру, альпинизм,
мотоспорт).
Опасыз жерлерде селфи жасау
(биік ғимараттар, көпірлер, теміржолдар).
Қауіпті эксперименттер мен
ойындар (челлендждер, желідегі қауіпті
трендтер).
2.Серуендеу кезіндегі
қауіпсіздік:
Таулы, орманды жерлерде
серуендеу кезінде ережелерді сақтау.
Суға шомылу
қауіпсіздігі.
Түнгі уақытта немесе жалғыз
серуендеудің қауіптілігі.
Белгісіз аймақтарға бармау
және төтенше жағдайларда әрекет ету.
3. Жағдаяттарды
талдау: Оқушыларға әртүрлі қауіпті
жағдайлар сипатталған карточкалар
беріледі.
Олар топта талқылап,
қауіпсіздік ережелерін қолдану арқылы шешім
табады.
III. Бекіту "Қауіпті немесе
қауіпсіз" ойыны (оқушылар ұсынылған жағдайларды
бағалайды).
Сұрақ-жауап арқылы негізгі
қағидаларды қайталау.
Қауіпсіздік бойынша жеке
жоспар құру (оқушылар өз аймағындағы қауіптерді атап, сақтық
шараларын белгілейді).
IV.
Қорытынды
Сабақтың негізгі тұжырымдарын
қорытындылау.
Оқушылардан сабақтан алған
маңызды ақпараттарды бөлісуді сұрау.
Қауіпсіздік ережелерін
сақтаудың маңыздылығын тағы бір рет атап
өту.
V. Үй
тапсырмасы:
Қауіпсіздік ережелеріне
байланысты постер немесе шағын эссе
дайындау.
Өздеріне немесе достарына
байланысты қауіпті жағдайдың алдын алу бойынша ұсыныс
жазу.
|
Оқушылар тақырып бойынша өз
пікірлерін айтады.
Сұрақтарға жауап
береді.
Топтық жұмыс
орындайды
|
Оқушылар бірін -бірі
бағалайды
Оқушыларды
мадақтайды
Топтық жұмыстағы
белсенділік.
Талқылаудағы ұсыныстардың
нақтылығы.
Сабақ соңындағы рефлексия
сапасы.
|
Презентация
Презентация, бейнематериалдар,
қауіпсіздік белгілері, үлестірме
материалдар.
Суреттер
Видеороликтер
Жағдайлық тапсырмалар
парақтары.
Презентация (интернет
қауіпсіздігі туралы).
|
Сабақтың
соңы
|
Оқушылар біз бүгін сіздермен
қоғамдасғы өте өзекті екі тақырыппен таныстық, ой бөлісіп, пікір
алмастық. Бүгінгі сынып сағатынан алған білімдеріңіз өмірлік азық
болады деп тілеймін .
|
Барлығы бүгінгі сабақта алған
әсерлерімен бөліседі.
|
Бүгінгі сабаққа белсенді
қатысқан оқушыларға алғыс білдіріп,
мадақтау.
|
|