Сабақтың
басы
8
мин.
|
Ұйымдастыру
сәті.
Оқушылармен
сәлемдесіп,түгелдеу.
«Сиқырлы таяқша»
әдісі арқылы психологиялық ахуал
қалыптастыру.
Үй тапсырмасын
тексеру
«Көршіңді тексер» әдісі
.
Әр партада отырған екі оқушы бір-бірінің
дәптерінен үй жұмысын
тексереді.
|
Психологиялық
ахуалға берілген тапсырманы
орындайды.
«Сиқырлы таяқша»
әдісі.
«Көршіңді тексер» әдісі
.
|
“Бас
бармақ”
әдісі.
|
Шыныбеков А., Шыныбеков Д., Жумабаев
Р.
Оқулық 58
бет.
|
Сабақтың
ортасы
32
мин
|
Оқулықпен
жұмыс.3.36-3.37 есеп
Ш
ешуі:
1
.129
1.131
Интерактивті
тақтадан тақырыпқа байланысты
тапсырмалар.
1.Сәйкестендіру
2.Тест.
Сергіту сәті. «Дирижер» әдісі
Жүргізуші дирижер қызметін атқарып , іс-қимыл немесе мимикалық
қимыл жасап, бір топты меңзейді. Топ мүшелері толығымен іс-қимылды
қайталайды.
|
Дескриптор:
-есептің берілгенін
жазады;
-а векторының
координаттары мен в векторының координаттарын бір-біріне
көбейтеді;
-шыққан мәндерді
бір-біріне қосады;
-шыққан мәнді
жазады;
Дескриптор:
-есептің берілгенін
жазады;
-а векторы мен в
векторын көбейтеді;
-шыққан мәнді
жазады;
Белсене
қатысады.
|
«Стикер»
әдісі.
Бағалау.
«Стикер»
әдісі.
|
Шыныбеков А., Шыныбеков Д., Жумабаев
Р.
Оқулық 58
бет.
https://learningapps.org/view14740521
https://learningapps.org/view14303251
|
Саралау. Сіз қандай
тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Қабілетті оқушылардың алдына
қандай тапсырмалар ұсынасыз?
|
Бағалау. Сіз
оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
|
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасын сақтау.
|
Көбірек қолдауды
қажет ететін оқушыларға бүгінгі тақырыптың маңыздылығы мен
құндылығын, сабақтың мақсатын толығымен дерлік талдап түсіндіремін,
жеке жұмыс жасатамын, деңгейлеп тапсырма
беремін.
Қабілетті оқушыларға
логикалық есептер,тақырыптық күрделі есептер
беріледі.
|
1-10 баллдық жүйе
бойынша бағаланады.
(Күнделік).
|
Денсаулық сақтау
технологиялары.
Сабақта сергіту
жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін
қолданамын.
Осы сабақта
қолданылатын
Қауіпсіздік
техникасы ережелерінің тармақтары
орындалады.
|