Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаты:
|
2.5.1.1.** Екі амалмен
орындалатын есепті кесте, сызба, қысқаша
жазба
түрінде модельдеу.
2.5.1.7.** Екі амалмен
шешілетін есептерді модельдеу және
шығару.
|
Сабақ
тың
басы
5
минут
Өткенді
пысықтау
5
минут
Сабақ
тың
ортасы
20
минут
Сергіту
сәті
2
минут
Сабақты
қорыту
8минут
Кері
байланыс
5
минут
|
Психологиялық ахуалды
жақсарту
Балаларды топқа
бөлу
1-ші топ. Жәй
есептер
2-ші топ. Құрама
есептер
Өткенді
пысықтау
«Кім ақылды?»
ойыны
Тақырыпты
ашу
Топтық
жұмыс.
1-топ
1-ші
есеп
Қыздар-13
Ұлдар-18
Барлығы-?
Ш:13+18=31
2-ші
топ
2-ші
есеп
Болды-31о.
Кетті-9о.
Қалды-?о.
Ш.31-9=22
«Ой
қозғау»
Тақтаға назар
аударыңдар.
Берілген есептерді
шығар.
Есептерді
салыстыр.
Есіңде сақта!
Жаңа
тақырып
3-тапсырма
1-топ
Сыныпта13 ққыз және 18 ұл
болды. Үзіліс кезінде 9 оқушы сыртқа шығып кетті. Сыныпта неше
оқушы қалды?
Болды-13қ+18ұл
Кетті-9
оқушы
Қалды-?
(13+18)-9=22
Сыныпта 22 оқушы
қалды.
Бұл есепті құрама есеп деп
атайды.
2-топ
ә) 1,2 және 3
а)тапсырмалардағы есептердің шешуін салыстыр. Не байқадың?
Қорытынды жаса
4-тапсырма
Ұжымдық
жұмыс
«Бліміңді қолдан»
әдісі
Есепті
шығар.
Барлығы -15
гүл
Дәлізге
-3гүл
Дәліз.сын. –
4гүл
Болды - ?
гүл
Ш:
(15-3)+4=16
Ж: Сыныпта 16 гүл
болды
Сергіту сәті. «Күн
шуағы»
5-тапсырма
Өрнек бойынша есеп
құрастыр.
Есепті
шығар.
Барлығы -100
кг
Бір.күні – 26
кг
Екін.күні -17
кг
Қалғаны -
?кг
Ш: 1) 26 +17 =
43
100 – 43 =
57
Ж:Қоймада 57 кг картоп
қалды.
ЕБҚ
ЕҚБ
6-тапсырма
Үй
тапсырмасы
7-тапсырма
(14+7)-8=13
Айгүл 8 кітап
оқыды.
|
Сабаққа дайындық жасап, жақсы
тілектер тілейді.
Топқа бөлініп
отырады
Өткенді
пысықтайды
Берілген есептерді
шығарады
Есептерді
салыстырады
Қорытынды
жасайды
Ақпаратпен
танысады
Тапсырманы
орындайды
Амалдарды орындап
көрсетеді
шешу амал таңбасын таңдай
алады және өрнек құрастыра алады,
мәнін есептеп, жауабын жаза
алады
Жаттығу
жасайды
Есеп құрастыра
алады
Үй тапсырмасын
алады
Кері байланыс
жасайды
|
Мақтап, мадақтап
отыру
Дескриптор:
Теңдеуді
шешеді-1б
ҚБ:
« Көбелектер»
әдісі
Керемет!
Дескриптор:
Есепті
шығарады-1б
Тамаша!
Дескриптор:
Берілген есептерді
шығарады
Есептерді
салыстырады
Қорытынды
жасайды-1б
Дескриптор:
1. есептің шартын
жазады-1б
2.шешу амалтаңбасын таңдап,
өрнек құрастырады және мәнін есептеп, жауабын
жазады-1б
Керемет!
Дескриптор:
- есептің шартын жазады және
шешу амал таңбасын таңдап,өрнек
құрастырады-1б
-мәнін есептеп, жауабын
жазады-1б
Дескриптор:
Мәтінге қарап есеп құрастырады
және есептейді-1б
«Нысана»
әдісі
|
Суреттер
Тақта
оқулық
Таратпа
материал
оқулық
оқулық
Жұмыс
дәптері
Оқулық
Жұмыс
дәптері
Таратпа
парақша
Жұмыс
парақтары
Оқулық
Оқулық
Кері байланыс
тақтасы
|