№ 45 сабақ. Жай есептерді құрама есепке айналдыру Математика 2 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

№ 45 сабақ. Жай есептерді құрама есепке айналдыру Математика 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
№ 45 сабақ. Жай есептерді құрама есепке айналдыру
Материалдың қысқаша нұсқасы



Білім беру ұйымының атауы


Пәні:

Математика

Бөлім:

Менің мектебім

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып:

2 сынып


Сабақтың тақырыбы:

45 сабақ. Жай есептерді құрама

есепке айналдыру

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

2.5.1.7.**Екі амалмен шешілетін есептерді модельдеу және шығару.

2.5.1.8.**Құрама есептердің шешуін санды өрнектер және жекелеген амалдар түрінде модельдеу

Сабақтың мақсаты

Жай есептерді құрама есептерге айналдыруды және құрама есептерді шығаруды үйренеді


Құндылықтар және оның мақсаты:

Ай құндылығы: Әділдік және жауапкершілік


Сабақ құндылығы: ЖАСАМПАЗДЫҚ ЖӘНЕ ЖАҢАШЫЛДЫҚ
Білімнің жаратылыстану және гуманитарлық

салаларындағы тәжірибені бақылаудың, жүйелеудің және

түсінудің қарапайым дағдыларының болуы

Апта дәйексөзі: Өз өміріңізге жауапкершілікті алу — діттеген мақсатқа қол жеткізу үшін бәріне де дайын болу

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақ

тың басы

5 минут






Өткенді пысықтау

5 минут









Сабақ

тың ортасы

20 минут







































































Сергіту сәті

2 минут



















Сабақты қорыту

8минут

















Кері байланыс

5 минут





Психологиялық ахуалды жақсарту


Өткенді пысықтау

Үй тапсырмасы

7-тапсырма

Мәтінді оқып, есепке айналдыр.Есепті шығар.

Барлығы-14 және 7

Оқыды-8

Оқылмады-?

(14+7)-8=12

Жауабы: 12 кітап оқылмады



Тақырыпты ашу

ФС тапсырмасы

Құрама есеп құрастыр

Мысалы, біздің сыныпта 14 ұл және 15

қыз бала бар. Олардың 18-і түрлі үйірмелерге қатысады. Сыныпта неше бала үйірмелерге қатыспайды?

(14+15)-18=11

Жауабы: 11 бала үйірмеге қатыспайды




Жаңа тақырып

1-тапсырма

Жай есепті сызба түрінді модельде және шығар

Мектептің бірінші қабатында 20, ал екіншісінде одан 7 кем сынып бөлмесі бар. Мектепте барлығы неше сыны

бөлмесі бар?

БПрямая соединительная линия 2 Прямая со стрелкой 1 ірінші қабатта-20

ЕПрямая соединительная линия 1 кінші қабатта-7-еуі кем ?

  1. қПрямая соединительная линия 4 абат 2-қабат

Прямая соединительная линия 3

20 -7-еуі кем?


20-7=13

Жауабы: Екінші қабатта 13 сынып бөлмесі бар.



2-тапсырма

Екі амалмен шығатындай етіп, 1-тапсырмадағы жай есептің сұрағын өзгертуге бола ма? Ойланып көр.

Шешуі:

1)20 – 7 = 13 – екінші қабаттағы сынып бөлмесінің саны.

2)20 + 13 = 33 – барлық сынып бөлмесінің саны.

Жауабы: Екі қабатта 33 сынып бөлмесі бар. Бұл – құрама есеп.

Құрама есептің шешуін өрнек түрінде жазуға болады: (20 – 7) + 20 = 33.



Жұптық жұмыс

3-тапсырма

Есепті шығар

Принтер саны

Компьютер саны

Барлық құрылғы саны

26

?, 5-еуі артық

57


Теңдік: 26+(26+5)=57



ЕБҚ

Есепті шығарып көр

Алма-8

Алмұрт-12

Барлығы-?

12+8=20

Жауабы: Барлығы 20 жеміс бар.



Жұптық жұмыс

4-тапсырма

Ш: 35 + (35 – 16) = 35 + 19 = 54

Ж: Барлығы 54 ағаш өсіп тұр.



Жұптық жұмыс

5-тапсырма

Өрнектерді түрліше оқы және мәндерін тап.

а) (54 – 27) + 12= 27+12=39

37+(26-14)=37+12=49

62-(34+18)=62-16=46

Ә) Амалдардың орындалу реті бойынша өрнектер құр. Олардың мәнін тап.

Үлгі:

19 + (92 – 22) = 89

(36 + 15) – 14 = 37



6-тапсырма

Амалдарды орында

1 м – 3 дм 5 см = 100 см – 35 см = 65 см = 6 дм 5 см.

73 кг+27кг=100кг=10ц

62ц-(36ц-23ц)=49ц



Үй тапсырмасы

7-тапсырма

Музыка кабинетінде 21 домбыра және одан 14-і кем қобыз бар. Музыка кабинетінде барлығы неше аспап бар?

Ш: 21 + (21 – 14) = 28

Ж: Барлығы 28 аспап.





Сабаққа дайындық жасап, жақсы тілектер тілейді.








Үй тапсырмасын оқып береді









Талдай отырып, ауызша шығарады.











Тапсырмалар

ды орындайды
















Тапсырмалар

ды ауызша орындайды














Тапсырманы орындайды









Жеке жұмыс жасайды






Есепті жұппен бірігіп шығарады












Тапсырмалар

ды орындайды










Амалдарды орындайды







Үй тапсырмасын алады










Кері байланыс жасайды



Мақтап, мадақтап отыру







Дескриптор:

Мәтінді оқып, есепке айналдырады-1б

Есепті шығарады-1б






ҚБ:

« Смарт сағат» әдісі









Дескриптор:

Жай есепті сызба түрінді модельдейдіжәне шығарады-1б









Дескриптор:

Жай есепті құрама есепке айналдыруға болатынын түсінеді, қорытынды жасайды-1б





Дескриптор:

Есептің шешуін өрнек түрінде жазады-1б

Есептің шешуін амалдар бойынша

Түсіндірулерімен, кесте түрінде жазады-1б





Жарайсың!




ҚБ:

« Смарт сағат» әдісі





Дескриптор:

Есепті шығара алады-1б



Дескриптор:

Сандар тізбегін құрады-1б



Дескриптор:

Өрнектерді түрліше оқы және мәндерін табады-1б

Амалдардың орындалу реті бойынша өрнектер құрады,олардың мәнін табады-1б



Дескриптор:

Берілген өлшем бірліктерімен амалдар орындай алады-1б



Дескриптор:

Құрама есепті шығарады-1б







«Тик Ток» әдісі





Суреттер







оқулық




Жұмыс дәптері








Суреттер












оқулық






Сызба



Тақта, жұмыс дәптері











оқулық










Оқулық




КЕсте

















Оқулық




Қимылдар





Жұмыс дәптері






Оқулық










Жұмыс дәптері






Оқулық











Кері байланыс тақтасы




Ресурстар:









Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
17.11.2024
365
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі